Was lachenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef sjarreltje het volgende:
heheh..kwas t 3fm-tappik al kwijt![]()
afrika..lavalamp..rob de nijs![]()
khoop wel dat ekdom nog blijft hangen straks
ekstra weekend doordeweeks tussen de middag![]()
Ekstra lunch!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef sjarreltje het volgende:
Je bent 'm idd wel erg lang kwijtgeweest, je vorige post was in topic #83.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef sjarreltje het volgende:
ja goed ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef sjarreltje het volgende:
ik weet..toen was ik niet bepaald wakkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent 'm idd wel erg lang kwijtgeweest, je vorige post was in topic #83.
Gerard is gaan lunchen, dus die is helaas al vertrokken.![]()
dat zou ik dus nevernooit doenquote:
Nice Device - Cool Coronaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:28 schreef sjarreltje het volgende:
weet iemand hier nog dat nummer waarin je zó ontzettend duidelijk 'jacques d'ancona' kunt horen? ik heb ff een complete black-out
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nice Device - Cool Corona
'Jacques d'Ancona, give me a cool Corona'
waarom weet ik dit in godsnaam![]()
ik dank je hartelijk .. ik ken het nummer al vanaf mijn jonge jeugd, en ik zweer je, toen hoorde ik het alquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nice Device - Cool Corona
'Jacques d'Ancona, give me a cool Corona'
waarom weet ik dit in godsnaam![]()
Ik hoorde het nooit, totdat Ekdom er een keer mee kwam, sindsdien hoor ik niets andersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
ik dank je hartelijk .. ik ken het nummer al vanaf mijn jonge jeugd, en ik zweer je, toen hoorde ik het al
oh ja..file bij de Efteling...wtf?
Het is qua muziekkeuze inderdaad erg goed te merken dat Veenstra aanwezig is. Anders hoor je nooit Hello Goodbye, Nizlopi en een PSB-plaat in hetzelfde programma.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij draait Veenstra elk programma dit nummer van de Killers
Niets mis mee trouwens
Het is "Ace Of Base" en "Turn Up The Bass"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef sjarreltje het volgende:
ik maak die typo every facking time
Ik heb m'n best gedaan hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef Toad het volgende:
O ja, en voortaan wakker blijven he, als Annemieke een bandje enzo uitnodigd!![]()
en hoeveel gewonden?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi, terug van rijles!Geen doden vandaag!
Ik dacht er net aan..was vandaag een graag of 24, prima weerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Navond. Lage temperaturen? Was vandaag heerlijk
Ik moest snel iets verzinnen, en de gemiddelde temperaturen in deze zomer zijn tot nu toe niet echt super te noemen, vandaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Navond. Lage temperaturen? Was vandaag heerlijk
Ik ben net heerlijk klaargekomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Wie is dat eigenlijk die naast Michiel steeds de "nasynchronisatie" verzorgd? Domien?
Geen details, alsjeblieft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ben net heerlijk klaargekomen.
Niet zo verwonderlijk. Toen ik (oudekoeienuitdesloothaal-mode on) Tokio Hotel voor het eerst hoorde dacht ik ook dat er een vrouw zong (oudekoeienuitdesloothaal-mode off)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je bent buiten beeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wat denk je anders waarom die cam juist zó staat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:22 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je bent buiten beeld.(-> webcam enzo)
Ja, cam anders neerzetten, en laat ons genieten van 3FM's eigen houten kooi!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Nu gaat Michiel met de eer lopen. Zeg er wat van Domien!
Het programma heet toch Met Michiel?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Nu gaat Michiel met de eer lopen. Zeg er wat van Domien!
Ik dacht toch meer aan Hello Goodbye.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Zoveel goeie nieuwe nummers... maar waarom moest James Grunt nu weer Megahit worden? Ik gok voor volgende week op Fiction Plane.TheVulture
Hij is al voorzitter van de Ancilla, Badeend, Disney en Starbucks-fanclub, dus dat kan er ook nog wel bij...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Michiel is voorzitter van de Killers-fanclub geloof ik
Hello Goodbye is volgens mij al alarmschijf en superclip geweest. 3FM zou een beetje achter de feiten aanlopen als ze die megahit maken. Die platen die je verder noemt geef ik meer kans, maar Giel zei gisteren dat hij met Gerard en Rob aan het proberen was om de plaat populair te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht toch meer aan Hello Goodbye.
Of anders Jack Penate, Koop of Mark Ronson.
Freechoicequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En over veelgedraaide platen te spreken... hoeveel uitzendingen (Veenstra's Vreetvermaak meegeteld) achter mekaar hoor ik Michiel Read My Mind nu al draaien? Niet dat ik daar problemen mee heb. Moet ie vooral mee doorgaan.
En dat is te merken! Als je in één programma zowel een PSB-plaat, Hello Goodbye als Nizlopi hoort (vanmiddag was dat), dan kan dat alleen maar Veenstra zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
FreechoiceEigen keuze van Michiel!
Heb Michiel gisteren horen zeggen dat de plaat opnieuw is uitgebracht?! binnenkort dus nog meer Read My Mind? Zou het niet erg vinden..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
FreechoiceEigen keuze van Michiel!
Ik heb alleen het vermoeden dat er maar 2 dj's zijn die ook af en toe eens de PSB-remix draaien. Ik vind het origineel wel iets beter, maar voor de afwisseling is ie wel leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb Michiel gisteren horen zeggen dat de plaat opnieuw is uitgebracht?! binnenkort dus nog meer Read My Mind? Zou het niet erg vinden..
Lol! Door dat brilletje, de slechte kwaliteit en een beetje scheelkijken, lijkt die kerel wel een beetje op Michiel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:40 schreef IedeK. het volgende:
http://www.171starbucks.com/
Dit filmpje al eens gezien Michiel?
Misschien iets voor jou.
Ik heb daar nog een cd van liggenquote:
de cd heb ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een cd van liggen
Die single was wel![]()
Nou ik dacht nu komen wel de pics waar jullie 3FM luisteren, maar dat valt weer tegen. Het is sowieso hier een beetje rustig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Toad het volgende:
Hmmmm, ik heb een mooie nieuwe plek om te fokken en 3FM te luisteren.
[afbeelding]
Ik heb hier zo geen foto van m'n tuinquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Nou ik dacht nu komen wel de pics waar jullie 3FM luisteren, maar dat valt weer tegen. Het is sowieso hier een beetje rustig.
Origineel mag er zeker wezen, maar de PSB-remix is wel erg fijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb alleen het vermoeden dat er maar 2 dj's zijn die ook af en toe eens de PSB-remix draaien. Ik vind het origineel wel iets beter, maar voor de afwisseling is ie wel leuk.
Hahahaha! Arm schaap! Heb daar drie maanden stage gelopen, bij het programma van Rob Bartol.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:14 schreef Anne04 het volgende:
Verademing, na een hele dag omroep Brabant luisteren!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hahahaha! Arm schaap! Heb daar drie maanden stage gelopen, bij het programma van Rob Bartol.
OB. Fo' sho'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef Anne04 het volgende:
[..]
![]()
Normaal is het Q-Music, ik weet eigenlijk niet wat vervelender is![]()
Ik welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb hier zo geen foto van m'n tuin
Oh van Robbertje Bartolquote:
quote:
Das al een oudjequote:
Het origineel blijft beter, maar vind deze ook wel lekker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat geen leuke cover van Mark Ronson/Lilly Allen van "Oh my god"
Ik vind 'm nu al irriquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Die van Dennis is wel leuk... een stukkie beter dan 'Today' waar ik op de een of andere manier maar niet aan kon wennen
me2.. heb de plaat nu 2x gehoord, maar hij wordt per keer slechter.. en dat is best knap ! beide platen in de singlestrijd vind ik bagger.quote:
Klein beetje maarquote:
Ik stem vandaag ook niet, want ik vind ze ook niet echt geweldig...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
me2.. heb de plaat nu 2x gehoord, maar hij wordt per keer slechter.. en dat is best knap ! beide platen in de singlestrijd vind ik bagger.
Weet ik eigenlijk niet... Tis meer een beetje een gevoel wat ik heb...quote:
pete Murray niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Ik stem vandaag ook niet, want ik vind ze ook niet echt geweldig...
Tis toch Dennis als 2e keuze?quote:
Dat is alweer voor morgenquote:
Er zijn vast een paar mensen die echt gaan smsen.quote:
Dat zou wel heel erg triest zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:03 schreef Toad het volgende:
Er zijn vast een paar mensen die echt gaan smsen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Mijn request van gister is de derde request van vandaag!
Ik heb wolfmother gerequestquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Heartbeat van Annie gerequestblijft leuk liedje
Dat zou wat zijn zegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Er zijn vast een paar mensen die echt gaan smsen.
Mijn request van gister is de derde request van vandaag!
En daar gaan wequote:
quote:
Verbaas mij er serieus telkens weer over hoe vreselijk fijn ik de plaat vind! Ding gaat ook maar niet vervelen, echt super!quote:
Freek weer!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef wolfrolf het volgende:
Wie heeft hier 50 Cent aangevraagd?WIE???
![]()
![]()
En niet zo'n beetje ook...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:dat was wel een heel goeie grap eigenlijk
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook...
Iemand met 'minder goede' smaakquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef wolfrolf het volgende:
Wie heeft hier 50 Cent aangevraagd?WIE???
![]()
![]()
eh, volslank is een ander woord voor dik hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Kelly Osbourne is tegenwoordig volslank! Kelly Osbourne strak op de foto
LOLquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
eh, volslank is een ander woord voor dik hoor
iiieeeuwquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Kelly Osbourne is tegenwoordig volslank! Kelly Osbourne strak op de foto
Tijdlusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop alleen dat de titel niet uitkomt... Moet je je voorstellen dat er geen morgen is, dat zou toch best lastig zijn...![]()
![]()
Maar hoe moet je mensen dan noemen die niet slank zijn, maar ook niet dik?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
eh, volslank is een ander woord voor dik hoor
Wat dacht je van 'mensen'?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Maar hoe moet je mensen dan noemen die niet slank zijn, maar ook niet dik?
Mollig of vadsigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
normaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heeft hij die Firefox dinges code in de source nou nog niet aangepast dan? onder IE is het nml. wel goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:50 schreef Glacier het volgende:
Oei..dat openen van het weblog van Michiel was niet zo slim...mijn arme boxenEn mijn arme huisgenoten en buren
Het wordt toch tijd om eens een fax richting de mensen van AngryLog te gooien, want die nog steeds automatisch startende webcam is best vervelend...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:50 schreef Glacier het volgende:
Oei..dat openen van het weblog van Michiel was niet zo slim...mijn arme boxenEn mijn arme huisgenoten en buren
Nog steeds niet aangepast nee...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeft hij die Firefox dinges nou nog niet aangepast dan? onder IE is het nml. wel goed.
En dan wordt mijn request niet gedraaidquote:
* Sirolf zoekt het geluidje van de in elkaar getrapte prullenbak + geweerschotenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Start * wansmaak woensdag jingle *
Ik denk dat we ff naar info[at]angrybytes.com moeten mailenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Het wordt toch tijd om eens een fax richting de mensen van AngryLog te gooien, want die nog steeds automatisch startende webcam is best vervelend...![]()
Danke, foto van de dagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:12 schreef Toad het volgende:
mooi
quote:Erg spannend dit...maar we zien wel!
quote:Ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Dit is voor het eerst...
Slaat helemaal nergens op die site.quote:Ik mis iets in mijn relatie. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef Toad het volgende:
http://www.vreemdgaan.org/ met Radio 1.
Damn wat een site.
[..]
[..]
[..]
Slaat helemaal nergens op die site.
Beetje jammer dat je je niet kunt aanmelden als je ouder bent dan 99..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef Toad het volgende:
http://www.vreemdgaan.org/ met Radio 1.
Damn wat een site.
[..]
[..]
[..]
Slaat helemaal nergens op die site.
Ik begrijp dat jij op zoek bent naar iemand met levenslange ervaring....???quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je je niet kunt aanmelden als je ouder bent dan 99..
Op een oude fiets moet je het leren, hè... Zelfde geldt voor vreemdgaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij op zoek bent naar iemand met levenslange ervaring....???
In dit geval is in herhaling vallen niet ergquote:
Sluit ik mij graag bij aan!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:22 schreef TheVulture het volgende:
In dit geval is in herhaling vallen niet erg
Haha! Ja... zsm!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:29 schreef Sirolf het volgende:
Een ex-vriendin en een nieuwe baan per september, waarvoor 'ie naar Hilversum moet verhuizen... Domien heeft heel wat uit te leggen!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:50 schreef Numbie het volgende:
De nieuwe Blunt is echt wel een fijn plaatje...
Mwah.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:50 schreef Numbie het volgende:
ze zijn toch pas getrouwdquote:
Iddquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:32 schreef purplerose het volgende:
Omg Jelmer moet zn chick ff in check houden
? Staaltje verkeerd begrepen denk ikquote:
Heeft het iets met de TROS te maken? Er stond een tijdje geleden een contract oid als foto op Domien z'n blogquote:
Ah gelukkig maarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:44 schreef MichielV het volgende:
[..]
? Staaltje verkeerd begrepen denk ik
James Cuntquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die James Blunt moeten ze echt afschieten.
En beter dan dit Beautiful gejengel....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:38 schreef purplerose het volgende:
Het was nog een ietsiepietsie beter als dat "you're beautiful" gejengel![]()
Hij moet m idd draaien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai dat nummer dan, Rabknuppel. Gaat ie een beetje beschrijven hoe een nummer op een album klinkt terwijl ie de standaardplaat draait.
Ik vind dit nummer wel een beetje saaiig eerlijk gezegd.quote:
Blunt =quote:
quote:
Hoe heet ie?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef JeroenV het volgende:
heeft iemand de nieuwe Foo Fighters al als mp3 kunnen bemachtiger?
waarin heb je goede zin dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef D.Rose het volgende:
Had ik al gezegd dat ik goede zin heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |