de cd heb ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een cd van liggen
Die single was wel![]()
Nou ik dacht nu komen wel de pics waar jullie 3FM luisteren, maar dat valt weer tegen. Het is sowieso hier een beetje rustig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Toad het volgende:
Hmmmm, ik heb een mooie nieuwe plek om te fokken en 3FM te luisteren.
[afbeelding]
Ik heb hier zo geen foto van m'n tuinquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Nou ik dacht nu komen wel de pics waar jullie 3FM luisteren, maar dat valt weer tegen. Het is sowieso hier een beetje rustig.
Origineel mag er zeker wezen, maar de PSB-remix is wel erg fijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb alleen het vermoeden dat er maar 2 dj's zijn die ook af en toe eens de PSB-remix draaien. Ik vind het origineel wel iets beter, maar voor de afwisseling is ie wel leuk.
Hahahaha! Arm schaap! Heb daar drie maanden stage gelopen, bij het programma van Rob Bartol.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:14 schreef Anne04 het volgende:
Verademing, na een hele dag omroep Brabant luisteren!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hahahaha! Arm schaap! Heb daar drie maanden stage gelopen, bij het programma van Rob Bartol.
OB. Fo' sho'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef Anne04 het volgende:
[..]
![]()
Normaal is het Q-Music, ik weet eigenlijk niet wat vervelender is![]()
Ik welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb hier zo geen foto van m'n tuin
Oh van Robbertje Bartolquote:
quote:
Das al een oudjequote:
Het origineel blijft beter, maar vind deze ook wel lekker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat geen leuke cover van Mark Ronson/Lilly Allen van "Oh my god"
Ik vind 'm nu al irriquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Die van Dennis is wel leuk... een stukkie beter dan 'Today' waar ik op de een of andere manier maar niet aan kon wennen
me2.. heb de plaat nu 2x gehoord, maar hij wordt per keer slechter.. en dat is best knap ! beide platen in de singlestrijd vind ik bagger.quote:
Klein beetje maarquote:
Ik stem vandaag ook niet, want ik vind ze ook niet echt geweldig...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
me2.. heb de plaat nu 2x gehoord, maar hij wordt per keer slechter.. en dat is best knap ! beide platen in de singlestrijd vind ik bagger.
Weet ik eigenlijk niet... Tis meer een beetje een gevoel wat ik heb...quote:
pete Murray niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Ik stem vandaag ook niet, want ik vind ze ook niet echt geweldig...
Tis toch Dennis als 2e keuze?quote:
Dat is alweer voor morgenquote:
Er zijn vast een paar mensen die echt gaan smsen.quote:
Dat zou wel heel erg triest zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:03 schreef Toad het volgende:
Er zijn vast een paar mensen die echt gaan smsen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Mijn request van gister is de derde request van vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |