Ik heb wolfmother gerequestquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Heartbeat van Annie gerequestblijft leuk liedje
Dat zou wat zijn zegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Er zijn vast een paar mensen die echt gaan smsen.
Mijn request van gister is de derde request van vandaag!
En daar gaan wequote:
quote:
Verbaas mij er serieus telkens weer over hoe vreselijk fijn ik de plaat vind! Ding gaat ook maar niet vervelen, echt super!quote:
Freek weer!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef wolfrolf het volgende:
Wie heeft hier 50 Cent aangevraagd?WIE???
![]()
![]()
En niet zo'n beetje ook...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:dat was wel een heel goeie grap eigenlijk
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook...
Iemand met 'minder goede' smaakquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef wolfrolf het volgende:
Wie heeft hier 50 Cent aangevraagd?WIE???
![]()
![]()
eh, volslank is een ander woord voor dik hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Kelly Osbourne is tegenwoordig volslank! Kelly Osbourne strak op de foto
LOLquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
eh, volslank is een ander woord voor dik hoor
iiieeeuwquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Kelly Osbourne is tegenwoordig volslank! Kelly Osbourne strak op de foto
Tijdlusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop alleen dat de titel niet uitkomt... Moet je je voorstellen dat er geen morgen is, dat zou toch best lastig zijn...![]()
![]()
Maar hoe moet je mensen dan noemen die niet slank zijn, maar ook niet dik?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
eh, volslank is een ander woord voor dik hoor
Wat dacht je van 'mensen'?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Maar hoe moet je mensen dan noemen die niet slank zijn, maar ook niet dik?
Mollig of vadsigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
normaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heeft hij die Firefox dinges code in de source nou nog niet aangepast dan? onder IE is het nml. wel goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:50 schreef Glacier het volgende:
Oei..dat openen van het weblog van Michiel was niet zo slim...mijn arme boxenEn mijn arme huisgenoten en buren
Het wordt toch tijd om eens een fax richting de mensen van AngryLog te gooien, want die nog steeds automatisch startende webcam is best vervelend...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:50 schreef Glacier het volgende:
Oei..dat openen van het weblog van Michiel was niet zo slim...mijn arme boxenEn mijn arme huisgenoten en buren
Nog steeds niet aangepast nee...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeft hij die Firefox dinges nou nog niet aangepast dan? onder IE is het nml. wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |