Was lachenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef sjarreltje het volgende:
heheh..kwas t 3fm-tappik al kwijt![]()
afrika..lavalamp..rob de nijs![]()
khoop wel dat ekdom nog blijft hangen straks
ekstra weekend doordeweeks tussen de middag![]()
Ekstra lunch!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef sjarreltje het volgende:
Je bent 'm idd wel erg lang kwijtgeweest, je vorige post was in topic #83.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef sjarreltje het volgende:
ja goed ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef sjarreltje het volgende:
ik weet..toen was ik niet bepaald wakkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent 'm idd wel erg lang kwijtgeweest, je vorige post was in topic #83.
Gerard is gaan lunchen, dus die is helaas al vertrokken.![]()
dat zou ik dus nevernooit doenquote:
Nice Device - Cool Coronaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:28 schreef sjarreltje het volgende:
weet iemand hier nog dat nummer waarin je zó ontzettend duidelijk 'jacques d'ancona' kunt horen? ik heb ff een complete black-out
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nice Device - Cool Corona
'Jacques d'Ancona, give me a cool Corona'
waarom weet ik dit in godsnaam![]()
ik dank je hartelijk .. ik ken het nummer al vanaf mijn jonge jeugd, en ik zweer je, toen hoorde ik het alquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nice Device - Cool Corona
'Jacques d'Ancona, give me a cool Corona'
waarom weet ik dit in godsnaam![]()
Ik hoorde het nooit, totdat Ekdom er een keer mee kwam, sindsdien hoor ik niets andersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
ik dank je hartelijk .. ik ken het nummer al vanaf mijn jonge jeugd, en ik zweer je, toen hoorde ik het al
oh ja..file bij de Efteling...wtf?
Het is qua muziekkeuze inderdaad erg goed te merken dat Veenstra aanwezig is. Anders hoor je nooit Hello Goodbye, Nizlopi en een PSB-plaat in hetzelfde programma.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij draait Veenstra elk programma dit nummer van de Killers
Niets mis mee trouwens
Het is "Ace Of Base" en "Turn Up The Bass"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef sjarreltje het volgende:
ik maak die typo every facking time
Ik heb m'n best gedaan hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef Toad het volgende:
O ja, en voortaan wakker blijven he, als Annemieke een bandje enzo uitnodigd!![]()
en hoeveel gewonden?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi, terug van rijles!Geen doden vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |