Ik dacht er net aan..was vandaag een graag of 24, prima weerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Navond. Lage temperaturen? Was vandaag heerlijk
Ik moest snel iets verzinnen, en de gemiddelde temperaturen in deze zomer zijn tot nu toe niet echt super te noemen, vandaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Navond. Lage temperaturen? Was vandaag heerlijk
Ik ben net heerlijk klaargekomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Wie is dat eigenlijk die naast Michiel steeds de "nasynchronisatie" verzorgd? Domien?
Geen details, alsjeblieft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ben net heerlijk klaargekomen.
Niet zo verwonderlijk. Toen ik (oudekoeienuitdesloothaal-mode on) Tokio Hotel voor het eerst hoorde dacht ik ook dat er een vrouw zong (oudekoeienuitdesloothaal-mode off)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je bent buiten beeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wat denk je anders waarom die cam juist zó staat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:22 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je bent buiten beeld.(-> webcam enzo)
Ja, cam anders neerzetten, en laat ons genieten van 3FM's eigen houten kooi!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Nu gaat Michiel met de eer lopen. Zeg er wat van Domien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |