Purposequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef Toad het volgende:
Stoned? Niet alleen PR komt niet door de dopingtest vrees ik.
Heeft meer met de Joss-garp te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef Toad het volgende:
leukquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
Moest dat nou in de OP?
En een ander youtube filmpje voor de F1 fans: http://www.youtube.com/watch?v=5C0I7Ef4gQI
Ik denk dat ik ooit ook zo slim ben word.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb een pagina gemaakt met smileys en de FullQuicklyReply add on voor FF geinstalleerd.
Moet wel zeggen dat Fok zo wel wat langer laadt met al die opties onderin idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ooit ook zo slim ben word.
Alleen FF deed bij mij dingen die ik niet fijn vind. (Na posten van reply begint de pagina boven aan i.p.v. op de juist geplaatste post. Kreeg het niet goed. Dus zit weer (tijdelijk) aan IE. En heel wazig was ik al mijn adons van FF kwijt na een restart van windhoos.
Ik hoor 'm wel dagelijks voorbij komen. Ik blijf 'm wel ok vinden! Schijnt wel een remix te zijn. Maar eens kijken of ik het origineel kan vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Hej mensen komt Ghosts - The World Is Outside nog wel eens overdag langs? Hoor de plaat eigenlijk niet eens echt vaak op 3FM (laatste uur van MoveYourAss toevallig wel). Had eigenlijk allang verwacht dat het nummer hoog in de hitlijsten zou staan, maar volgens mij staat het nummer nog helemaal niet in één van de hitlijsten.![]()
Clip is volgens mij ook nog maar net te zien op TMF.
Heb 'm vandaag gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Hej mensen komt Ghosts - The World Is Outside nog wel eens overdag langs? Hoor de plaat eigenlijk niet eens echt vaak op 3FM (laatste uur van MoveYourAss toevallig wel). Had eigenlijk allang verwacht dat het nummer hoog in de hitlijsten zou staan, maar volgens mij staat het nummer nog helemaal niet in één van de hitlijsten.![]()
Mosselman zat in dat programma van Stenders. Niet zo best.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Angelina Jolie op Veronica.
Keuze snel gemaakt dacht ik zo...
Krijg bij die plaat hetzelfde gevoel als bij Coldplay - Clocks en dat vind ik nog altijd een super mooi liedje. Dan moet ik toch maar eens wat vaker overdag luisteren want 's avonds hoor ik de plaat niet vaak.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef cosmick het volgende:
Ik hoor 'm wel dagelijks voorbij komen. Ik blijf 'm wel ok vinden! Schijnt wel een remix te zijn. Maar eens kijken of ik het origineel kan vinden.
Ik (nog) niet.quote:
Ik dacht er vanmorgen nog aan, maar dat word iets voor deel 250 denk ik?quote:
Kan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mosselman zat in dat programma van Stenders. Niet zo best.
En van Jolie ben ik niet zo'n fan.
Ik vind het stemgeluid van Ghosts erg op die van The Shins lijken (en die is stukken zuiverder en minder vervelend dan die van CP imo). Misschien is Ghosts wel de poppy en mainstreamversie van The Shinsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijg bij die plaat hetzelfde gevoel als bij Coldplay - Clocks en dat vind ik nog altijd een super mooi liedje. Dan moet ik toch maar eens wat vaker overdag luisteren want 's avonds hoor ik de plaat niet vaak.![]()
[..]
Nope, snap jij dat? 't is nog altijd een vrije keuze van de dj om de plaat te draaien en dat doen ze gelukkig ook lekker vaak. Als die gasten op Lowlands komen dan komt de plaat misschien wel op de playlist terecht. Maar waarom The Gossip nog altijd niet is toegevoegd aan de 3FM playlist? Geen idee, wel jammer want wat een plaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Staat The Gossip onderhand al op de playlist
Da's wel een mooi nummerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht er vanmorgen nog aan, maar dat word iets voor deel 250 denk ik?
Het is gewoon een van de beste platen van dit jaar tot nu toe... en dan maken ze die Timbaland megahitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, snap jij dat? 't is nog altijd een vrije keuze van de dj om de plaat te draaien en dat doen ze gelukkig ook lekker vaak. Als die gasten op Lowlands komen dan komt de plaat misschien wel op de playlist terecht. Maar waarom The Gossip nog altijd niet is toegevoegd aan de 3FM playlist? Geen idee, wel jammer want wat een plaat.
Ik heb echt geen idee hoe het elke woensdag gaat bij het kiezen van de Megahit en de rest van de playlist. Schijnbaar is er iets aan de plaat waardoor ze het niet "aandurven" om de plaat overdag te draaien, misschien te schreeuwerig? Roosmarijn Reijmer geeft aan dat ze keuzes moeten maken. Prima, maar waarom de keuze om The Gossip niet op de playlist te zetten en Enrique Iglesias/Di-Rect bijvoorbeeld wel direct? Kan het mij niet voorstellen dat alleen ' wij ' de plaat echt kicken vinden...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon een van de beste platen van dit jaar tot nu toe... en dan maken ze die Timbaland megahit
Je zou toch zeggen dat Ekdom, Stenders, Beelen en Veenstra genoeg in de melk te brokkelen hebben om zo'n plaat op de playlist te krijgen... van Coen en Sander verwacht ik op dat gebied geen hol, die hebben geen smaak verder
Persoonlijk vind ik dat ze Di-Rect al veel te lang knuffelen... die maken echt enorme kutplaten tegenwoordig... kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat er ook wat dealtjes met de platenmaatschappij worden gesloten links en rechtsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe het elke woensdag gaat bij het kiezen van de Megahit en de rest van de playlist. Schijnbaar is er iets aan de plaat waardoor ze het niet "aandurven" om de plaat overdag te draaien, misschien te schreeuwerig? Roosmarijn Reijmer geeft aan dat ze keuzes moeten maken. Prima, maar waarom de keuze om The Gossip niet op de playlist te zetten en Enrique Iglesias bijvoorbeeld wel direct? Kan het mij niet voorstellen dat alleen ' wij ' de plaat echt kicken vinden...
The Shins ? uuuhhm, zegt mij zo 1, 2, 3 niets.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het stemgeluid van Ghosts erg op die van The Shins lijken (en die is stukken zuiverder en minder vervelend dan die van CP imo). Misschien is Ghosts wel de poppy en mainstreamversie van The Shins.
Wat jij zegt. Scheelt me typen, hoewel ik nu bijna net zo veel woorden heb neer gezet...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Watch that coming over the hill, is it a badeend... is it a badeend.
Da's natuurlijk zonde. Zonde van het typen dus. Je toetsenbord slijt, je wordt moe, je verdoet je tijd....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Scheelt me typen, hoewel ik nu bijna net zo veel woorden heb neer gezet...![]()
Sommige platen worden inderdaad wel erg snel en makkelijk op de playlist gezet. Voor mijn gevoel wordt er dan meer naar de "bekende" naam gekeken dan naar de inhoud. Maar ja, daar ontkom je ook niet echt aan als je een breed luisterpubliek wilt bereiken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ze Di-Rect al veel te lang knuffelen... die maken echt enorme kutplaten tegenwoordig... kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat er ook wat dealtjes met de platenmaatschappij worden gesloten links en rechts
LOL !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat jij zegt. Scheelt me typen, hoewel ik nu bijna net zo veel woorden heb neer gezet...![]()
Kijk en luister als je zin en tijd hebt. http://nl.youtube.com/watch?v=1osgPAWLROg .quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The Shins ? uuuhhm, zegt mij zo 1, 2, 3 niets.
Watch that coming over the hill, is it a badeend... is it a badeend.
Nee hoor, Ik zit heerlijk, met een biertje, in de deur opening van het balkon te genieten van de droge uurtjes in Nederland. Waaien doet het bijna niet meer. En ik typ een mail naar Maleisie. Dus ik vermaak me wel zo met de muziek op de "background"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's natuurlijk zonde. Zonde van het typen dus. Je toetsenbord slijt, je wordt moe, je verdoet je tijd....
Luisterd nu, mooi!, want die schaar zusjes ben ik wel beu. Het doet me een beetje denken aan dat liedje van die stuiter-sony-ballen-reclame, ben de naam kwijt. Zoekt meer van de Shinsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk en luister als je zin en tijd hebt. http://nl.youtube.com/watch?v=1osgPAWLROg .
Erg mooi.
Thanks, ga ik zo even checken. Heb trouwens al een stukje gehoord, maar het klinkt wel ok.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk en luister als je zin en tijd hebt. http://nl.youtube.com/watch?v=1osgPAWLROg .
Erg mooi.
http://nl.youtube.com/watch?v=jqYMRcnLU0o&mode=related&search= ook trouwens.
Air rules echt zwaar de pan uit. Heerlijke muziek. Heel vaak hoor je All I Need, maar Cherry Blossom Girl vind ik zelf echt briljant. Kelly Watch The Stars is een juweeltje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool, die remix (met dat gitaartje op het eind) is bijna leuker dan de albumversie.
Persoonlijk vind ik "all i need" maar een saaie 13 in dozijn-ballade vergeleken bij die andere tracks op Moon Safariquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Air rules echt zwaar de pan uit. Heerlijke muziek. Heel vaak hoor je All I Need, maar Cherry Blossom Girl vind ik zelf echt briljant.
De clip i.c.m. met liedje maakt het gewoon helemaal compleet. Maaruh, vind All I Need zelf wel erg mooi, maar hoef het niet elke week te horen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik "all i need" maar een saaie 13 in dozijn-ballade vergeleken bij die andere tracks op Moon Safari. Maar wel weer begrijpelijk dat dat juist dé hit wordt.
Lees ze! zou je niet nog even blijven? komen nog een aantal erg toffe liedjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ga [afbeelding] daarna [afbeelding] en daarna![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ga [afbeelding] daarna [afbeelding] en daarna![]()
Jammer dat Calvin recht tegenover Lily Allen staat op LL.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
NEE janet jackson - got till it's gone is hetCalvin Harris - Acceptable In The 80s
![]()
Dat is wel jammer voor de mensen die beiden willen zien.. zou zelf persoonlijk kiezen voor Calvin.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Jammer dat Calvin recht tegenover Lily Allen staat op LL.
Sorry Toad! morgen gaat de wekker weer veeeel te vroeg.. Maar denk dat er nog wel een aantal het topic zullen joinen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:10 schreef Toad het volgende:
Wacht niemand meer op Annemic?
We zijn trots op je!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:18 schreef annemic het volgende:
zomaar wel dit keer! moehaha
Maar toen je 10 was? Kinderen hebben toch altijd wel van die dromen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:29 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog geen idee
Ik begin met met een studie economie en dan zien we wel verder![]()
Ik wist het nooit, nou ja ik wilde voetbalscheidsrechter wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar toen je 10 was? Kinderen hebben toch altijd wel van die dromen?
Niels!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:00 schreef annemic het volgende:
noel?
Blof.... Zeeland....quote:Maandag 16 juli: Voor Niels op TK zit de missie er bijna op. Het beviel hem goed, maar misschien begint hij over een tijdje toch aan een studie architectuur. Volgens zijn vader Jan waren er voor Niels twee mogelijkheden: militair worden of architect. Bernadette is juist onderweg naar TK. Vader Aad, of Adrie, wenste haar via de radio veel succes. En met Noël blikken wij terug op het afgelopen weekend op Deh Rawod. Blijft de vraag: Wat is 'De Rode Trui van Deh Rawod'?
Haha snap 't!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:21 schreef annemic het volgende:
ah, ja! maar hebben zoveel namen aan de lijn.. onderwerpen blijven betrer hangen!
Jammer gemist. Maar ik heb hem sinds januari op de laptop staan. Zal hem eens branden voor in de auto...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
NEE janet jackson - got till it's gone is hetCalvin Harris - Acceptable In The 80s
![]()
Ik heb weer eens een wissel gedaan in mijn F1 teamquote:
mwoah, ben niet echt weg van deze MH, maar smaken verschillenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
Is ook voor het eerst dat ik m'n radio harder zet voor een megahit! Meestal zijn't van die kutplaatjes
Ik heb er ook niets mee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de MH echt een kutplaat eigenlijk
Je hoort idd dat het er zelf ook moeilijk mee heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ze weet 't wel mooi te verwoorden
.
Yup. Heel Pieces of You is erg indrukwekkend. Amen is een van m'n favorietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hoort idd dat het er zelf ook moeilijk mee heeft.
Maar soms zet ik "Adrian" nog wel eens op. Da's pas droevig.
80 cd's? CDs included? Wow, ik wist niet dat ze zoveel had gemaakt!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heel Pieces of You is erg indrukwekkend. Amen is een van m'n favorieten. Maar goed, ik heb zoooooveel materiaal van Jewel (lees: een cd of 80 in m'n cd-kast enz.) dat ik veel favorieten heb
.
Nee, ze heeft een album of 7 officieel uitgebracht, maar ik was zo'n uberfan dat ik zo ongeveer alle versies van albums, singles kochtquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
80 cd's? CDs included? Wow, ik wist niet dat ze zoveel had gemaakt!!!
Ik volg het een beetje van de radio, maar het viel me wel op dat ze ineens een andere koers in sloeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een album of 6 officieel uitgebracht, maar ik was zo'n uberfan dat ik zo ongeveer alle versies van albums, singles kocht. Maar ook veel unieke promosingles (en dan vervolgens door haar laten signeren) en veel bootlegs. Heb nog veel digitaal materiaal. Maar de hobby is de laatste jaren beetje doodgebloed (in Nederland hoor je nog amper wat van haar; en het album 0304 was errrug commercieel en a-Jewel
).
Heb je nog meer bikinifoto's?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef Toad het volgende:
De Joss Stone fans zijn opeens stil...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:40 schreef Toad het volgende:
Hoezo Joss Stone? Wij hebben toch Annemiek al?!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef Toad het volgende:
Het valt ook echt niet op dat het de zoon van is....quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Damn alweer Fiction Plane... het lijkt wel de megahit... en zo geweldig vind ik hem gewoon echt niet
idd, en dat vind ik best grappig. Maar laten we de plaat niet teveel hypen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef purplerose het volgende:
Tis vooral omdat we sting horen zingen in dat zoontje
Nou Domien, grijp Ancilla je kans om Ancilla uit te nodigenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik schijn komende vrijdagnacht om 4 uur een Freakn8 te doen... Jullie nog wensen?
Caro Lenssen uitnodigenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik schijn komende vrijdagnacht om 4 uur een Freakn8 te doen... Jullie nog wensen?
Schijn? Je hebt nog geen fax gehad?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
leuke poes!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Caro Lenssen uitnodigen
En gewoon heule toffe muziek draaien.
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nu hoor ik het ook...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:38 schreef RicknRoll het volgende:
whoowooowooooh travestiet!
Nieuwe James Blunt is erg fijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Klopt, ik kwam er ook langs met zappen gister. Ik dacht eerlijk gezegd dat die enorme borsten (quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:18 schreef purplerose het volgende:
James Bluntals er iets is wat ik in de FREAKnacht niet wil horen is het zoetsappige james blunt
btwik zo gister aan het zappen en kom op veronica langs een sex programma genaamd HotDoc
en wat schetst mijn verbazing! Ik hoor Michiel als voiceover!
![]()
![]()
![]()
sure, allebei er toevallig naartoe gezapptquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, ik kwam er ook langs met zappen gister. Ik dacht eerlijk gezegd dat die enorme borsten () zouden ontploffen...
![]()
Ik vertrouw het ook niet helemaal Roos.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sure, allebei er toevallig naartoe gezappt
eigenlijk wil ik dan gewoon slapen als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Sterker nog. Ik zat nog naar veronica te kijken. Ervoor kwam een film met Joliequote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ok, hij heeft me gesmst om me erop te wijzenquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik zat nog naar veronica te kijken. Ervoor kwam een film met Jolie![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:40 schreef Toad het volgende:
Hoezo Joss Stone? Wij hebben toch Annemiek al?!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt tegen, maar wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
Hallo dan maar weer! Is het gezellig hier?
Ey Mariesjquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
misluktquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ach, gewoon 't topic een beetje opleuken
.
De M&M show zonder de ene M maar met B is weer begonnenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
toch maar even doen danquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef D.Rose het volgende:
Ik overweeg de auto te gaan wassen
Dat bedoel ik inderdaadquote:
Zegquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ok, hij heeft me gesmst om me erop te wijzen![]()
Volgens mij is het hier altijd reuze gezellig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
Ik ben al geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie? En zo ja, waarheen?
quote:
ja Fryslanquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Heb wel bijna vakantie, maar weet niet of ik nog weg ga. Heb thuis opzich wel genoeg te doen... Zie het nog wel eventjes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Friesland is populair dit jaar. Collega gaat ook die kant op en een andere gast die ik ken is ook in Friesland op vakantie geweest. 't is voor mij wel lekker dichtbij dus wie weet trek ik ook wel die kant op.quote:
Vanaf eind augustus drie weken vakantie, waarvan ik er twee in Noorwegen ga doorbrengenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg meestal niets op de radio hoor....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanaf eind augustus drie weken vakantie, waarvan ik er twee in Noorwegen ga doorbrengen. En jij, Maricha? heb radio niet aan, dus excuses als je 't op de radio al zou hebben gezegd
Meestal niet, maar hééél soms welquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zeg meestal niets op de radio hoor....
Italië staat ook hóóg op m'n lijstje, vooral Toscanequote:Maar ik ga in september naar Italie! Nu al zin in! En volgende week een weekje thuis....
Volgens mij heb ik Maricha niet meer gehoord sinds het Digitalism-incidentquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zeg meestal niets op de radio hoor....
Umbrie, op de grens met Toscanequote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meestal niet, maar hééél soms wel.
[..]
Italië staat ook hóóg op m'n lijstje, vooral Toscane. Waar in Italië ga jij naartoe?
Is ook helemaal niet erg!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Maricha niet meer gehoord sinds het Digitalism-incidentMaar ik heb de laatste tijd dan ook niet veel kunnen luisteren.
Nog maar een week of 7 wachten.....(kan niet wachten!)quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik wil mee!
Oftewel: gaaf!Met dit soort uitzichten dus
:
Ik zei niet dat het erg was... ik kon er wel om lachen. En zo kregen we je ook eens wat vaker te horenquote:
Die zijn zo voorbij joh! Voordeel is dat iedereen tegen die tijd weer terug is. Dan heb je alle vakantieverhalen aangehoord en mag je lekker zelf nog gaan! Zo denk ik ook altijdquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nog maar een week of 7 wachten.....(kan niet wachten!)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zit hier zo op
1 uur 36 minuten linksonderin met webcamshot met FOK op mijn oranje helm
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5067621&md5=13ee97b4cc8d48adeacccdbfe0d89c69
Bij nachtegiel
Aah... dus jij was die jongen met dat hoofd. Was al benieuwd welke Fok!ker dat was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zit hier zo op
1 uur 36 minuten linksonderin met webcamshot met FOK op mijn oranje helm
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5067621&md5=13ee97b4cc8d48adeacccdbfe0d89c69
Bij nachtegiel
doet het hier niet......quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk Maricha, dit doet Veeeenstra Veeeenstra als je niet in de studio bent: http://www.youtube.com/v/OOfHcHUvtCs.
Goede!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zijn zo voorbij joh! Voordeel is dat iedereen tegen die tijd weer terug is. Dan heb je alle vakantieverhalen aangehoord en mag je lekker zelf nog gaan! Zo denk ik ook altijd.
Nou, eerlijk ben ik zelfs wel drukker dan als Michiel er is.... maar toevallig nu even ietsje rustiger en dus tijd voor julliequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is het makkelijker om met Bart samen te werken dan met Michiel. Volgens mij heb ik Maricha nog niet zo actief hier op het forum gezien als vandaag.
Kan er natuurlijk ook aan liggen dat het vakantietijd is en daardoor haar posts ondergesneeuwd worden.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Try this one: http://nl.youtube.com/watch?v=OOfHcHUvtCs.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]Had er natuurlijk al wel over gehoord en wist ook dat die taart er zou komen!
Nee zeg.....freaknacht en Veenstra Veenstra.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Maar jij ging er natuurlijk vanuit dat die taart braaf op een schoteltje met een vorkje zou worden geserveerd.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee zeg.....freaknacht en Veenstra Veenstra.....
Ik was een boek kopen.......quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Als jij nou ook es tijdens de Freaknacht in de studio aanwezig bent ....
.
Antiroos ook, maar die liet tenminste nog wat van zich horen tijdens de Freaknacht. Of was jij dat die verkleed in de rij stond?quote:
Ik was degene die de camera bediende!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Antiroos ook, maar die liet tenminste nog wat van zich horen tijdens de Freaknacht. Of was jij dat die verkleed in de rij stond?
Jack Johnson.... Ik wil weer terug naar Kreta!!
Zegt Michiel ook niet even...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik was degene die de camera bediende!
Waarom zou hij? Niemand kent mij, behalve julliequote:
hier dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik hoop het! Het is een beetje vaag nog. Morgen meer!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Domienwaar is het bericht gebleven, op je website, dat jij de Freaknacht gaat doen?. 't gaat toch wel door??
Freaknacht is altijd vaagquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik hoop het! Het is een beetje vaag nog. Morgen meer!
Scherp!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
en Domien vervang je nog wat de komende weken ? bijvoorbeeld Maricha
Hoop met je mee! we horen het wel..quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik hoop het! Het is een beetje vaag nog. Morgen meer!
Denk je wel aan de staart in je haar! Maricha is de laatste dagen helemaal into the staart.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Scherp!
Komende maandag, dinsdag en woensdag ben ik Maricha
Waar iemand al niet op letquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk je wel aan de staart in je haar! Maricha is de laatste dagen helemaal into the staart.![]()
(alleen vandaag volgens mij niet)
Coldplayquote:
hahahahahaquote:
Hoe raad je het!quote:
Maar jij bent toch een jongetje?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:47 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik stond Zaterdag ook om 8 uur op de stoep van de Bruna.![]()
Nee hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hp is toch voor kinderen, en vrouwen van alle leeftijden
Is HP er al 5 jaar?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:52 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Nee hoor!
Toen ik voor het eerst HP las was ik 12 ofzo, nu ben ik 17, dus ben er eigenlijk mee opgegroeid.
Eerste uitgave van deel 1 in het Engels komt uit 1997, dus het bestaat al een tijdje.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is HP er al 5 jaar?
Tijd vliegt(HP trouwens ook
)
Al 10 jaar, volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is HP er al 5 jaar?
Tijd vliegt(HP trouwens ook
)
damnquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:56 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Eerste uitgave van deel 1 in het Engels komt uit 1997, dus het bestaat al een tijdje.
maar dat zijn geen 'hits'quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze hebben wel leuke andere plaatjes, maar die zitten niet in de computert denk ik.
Net thuis (mijn ouders bezorgd in het altijd gezellige Wapse). Nog nooit zoveel gras en koeien gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:25 schreef D.Rose het volgende:
Hoe was het filmpje trouwens?
Enkele, enkel positievequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:27 schreef cosmick het volgende:
Zal 'm *nu* ff downloaden. Veel reacties gehad?
Klopt!quote:
gerard@3fm.nlquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef Zeiksnor het volgende:
Wat is het e-mailadres van Gerard Ekdom.
Die van de 3fm site doet het niet en ook niet via zijn website (zie profiel FOK!)
Leuk man!!! Jammer wel dat ik geen motorgeluiden hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:25 schreef D.Rose het volgende:
Hoe was het filmpje trouwens?
Motorgeluiden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk man!!! Jammer wel dat ik geen motorgeluiden hoor. Wel leuke muziek natuurlijk!
vreemdquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Krijg mail naar dat adres ook continu terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |