quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Try this one: http://nl.youtube.com/watch?v=OOfHcHUvtCs.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]Had er natuurlijk al wel over gehoord en wist ook dat die taart er zou komen!
Nee zeg.....freaknacht en Veenstra Veenstra.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Maar jij ging er natuurlijk vanuit dat die taart braaf op een schoteltje met een vorkje zou worden geserveerd.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee zeg.....freaknacht en Veenstra Veenstra.....
Ik was een boek kopen.......quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Als jij nou ook es tijdens de Freaknacht in de studio aanwezig bent ....
.
Antiroos ook, maar die liet tenminste nog wat van zich horen tijdens de Freaknacht. Of was jij dat die verkleed in de rij stond?quote:
Ik was degene die de camera bediende!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Antiroos ook, maar die liet tenminste nog wat van zich horen tijdens de Freaknacht. Of was jij dat die verkleed in de rij stond?
Jack Johnson.... Ik wil weer terug naar Kreta!!
Zegt Michiel ook niet even...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik was degene die de camera bediende!
Waarom zou hij? Niemand kent mij, behalve julliequote:
hier dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik schijn komende vrijdagnacht om 4 uur een Freakn8 te doen... Jullie nog wensen?
Ik hoop het! Het is een beetje vaag nog. Morgen meer!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Domienwaar is het bericht gebleven, op je website, dat jij de Freaknacht gaat doen?. 't gaat toch wel door??
Freaknacht is altijd vaagquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik hoop het! Het is een beetje vaag nog. Morgen meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |