ja Fryslanquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie? En zo ja, waarheen?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Heb wel bijna vakantie, maar weet niet of ik nog weg ga. Heb thuis opzich wel genoeg te doen... Zie het nog wel eventjes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Friesland is populair dit jaar. Collega gaat ook die kant op en een andere gast die ik ken is ook in Friesland op vakantie geweest. 't is voor mij wel lekker dichtbij dus wie weet trek ik ook wel die kant op.quote:
Vanaf eind augustus drie weken vakantie, waarvan ik er twee in Noorwegen ga doorbrengenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg meestal niets op de radio hoor....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanaf eind augustus drie weken vakantie, waarvan ik er twee in Noorwegen ga doorbrengen. En jij, Maricha? heb radio niet aan, dus excuses als je 't op de radio al zou hebben gezegd
Meestal niet, maar hééél soms welquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zeg meestal niets op de radio hoor....
Italië staat ook hóóg op m'n lijstje, vooral Toscanequote:Maar ik ga in september naar Italie! Nu al zin in! En volgende week een weekje thuis....
Volgens mij heb ik Maricha niet meer gehoord sinds het Digitalism-incidentquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zeg meestal niets op de radio hoor....
Umbrie, op de grens met Toscanequote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meestal niet, maar hééél soms wel.
[..]
Italië staat ook hóóg op m'n lijstje, vooral Toscane. Waar in Italië ga jij naartoe?
Is ook helemaal niet erg!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Maricha niet meer gehoord sinds het Digitalism-incidentMaar ik heb de laatste tijd dan ook niet veel kunnen luisteren.
Nog maar een week of 7 wachten.....(kan niet wachten!)quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik wil mee!
Oftewel: gaaf!Met dit soort uitzichten dus
:
Ik zei niet dat het erg was... ik kon er wel om lachen. En zo kregen we je ook eens wat vaker te horenquote:
Die zijn zo voorbij joh! Voordeel is dat iedereen tegen die tijd weer terug is. Dan heb je alle vakantieverhalen aangehoord en mag je lekker zelf nog gaan! Zo denk ik ook altijdquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nog maar een week of 7 wachten.....(kan niet wachten!)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zit hier zo op
1 uur 36 minuten linksonderin met webcamshot met FOK op mijn oranje helm
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5067621&md5=13ee97b4cc8d48adeacccdbfe0d89c69
Bij nachtegiel
Aah... dus jij was die jongen met dat hoofd. Was al benieuwd welke Fok!ker dat was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zit hier zo op
1 uur 36 minuten linksonderin met webcamshot met FOK op mijn oranje helm
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5067621&md5=13ee97b4cc8d48adeacccdbfe0d89c69
Bij nachtegiel
doet het hier niet......quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk Maricha, dit doet Veeeenstra Veeeenstra als je niet in de studio bent: http://www.youtube.com/v/OOfHcHUvtCs.
Goede!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zijn zo voorbij joh! Voordeel is dat iedereen tegen die tijd weer terug is. Dan heb je alle vakantieverhalen aangehoord en mag je lekker zelf nog gaan! Zo denk ik ook altijd.
Nou, eerlijk ben ik zelfs wel drukker dan als Michiel er is.... maar toevallig nu even ietsje rustiger en dus tijd voor julliequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is het makkelijker om met Bart samen te werken dan met Michiel. Volgens mij heb ik Maricha nog niet zo actief hier op het forum gezien als vandaag.
Kan er natuurlijk ook aan liggen dat het vakantietijd is en daardoor haar posts ondergesneeuwd worden.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Try this one: http://nl.youtube.com/watch?v=OOfHcHUvtCs.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]Had er natuurlijk al wel over gehoord en wist ook dat die taart er zou komen!
Nee zeg.....freaknacht en Veenstra Veenstra.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Maar jij ging er natuurlijk vanuit dat die taart braaf op een schoteltje met een vorkje zou worden geserveerd.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee zeg.....freaknacht en Veenstra Veenstra.....
Ik was een boek kopen.......quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Als jij nou ook es tijdens de Freaknacht in de studio aanwezig bent ....
.
Antiroos ook, maar die liet tenminste nog wat van zich horen tijdens de Freaknacht. Of was jij dat die verkleed in de rij stond?quote:
Ik was degene die de camera bediende!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Antiroos ook, maar die liet tenminste nog wat van zich horen tijdens de Freaknacht. Of was jij dat die verkleed in de rij stond?
Jack Johnson.... Ik wil weer terug naar Kreta!!
Zegt Michiel ook niet even...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik was degene die de camera bediende!
Waarom zou hij? Niemand kent mij, behalve julliequote:
hier dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik schijn komende vrijdagnacht om 4 uur een Freakn8 te doen... Jullie nog wensen?
Ik hoop het! Het is een beetje vaag nog. Morgen meer!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Domienwaar is het bericht gebleven, op je website, dat jij de Freaknacht gaat doen?. 't gaat toch wel door??
Freaknacht is altijd vaagquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik hoop het! Het is een beetje vaag nog. Morgen meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |