Ik heb weer eens een wissel gedaan in mijn F1 teamquote:
mwoah, ben niet echt weg van deze MH, maar smaken verschillenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
Is ook voor het eerst dat ik m'n radio harder zet voor een megahit! Meestal zijn't van die kutplaatjes
Ik heb er ook niets mee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de MH echt een kutplaat eigenlijk
Je hoort idd dat het er zelf ook moeilijk mee heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ze weet 't wel mooi te verwoorden
.
Yup. Heel Pieces of You is erg indrukwekkend. Amen is een van m'n favorietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hoort idd dat het er zelf ook moeilijk mee heeft.
Maar soms zet ik "Adrian" nog wel eens op. Da's pas droevig.
80 cd's? CDs included? Wow, ik wist niet dat ze zoveel had gemaakt!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heel Pieces of You is erg indrukwekkend. Amen is een van m'n favorieten. Maar goed, ik heb zoooooveel materiaal van Jewel (lees: een cd of 80 in m'n cd-kast enz.) dat ik veel favorieten heb
.
Nee, ze heeft een album of 7 officieel uitgebracht, maar ik was zo'n uberfan dat ik zo ongeveer alle versies van albums, singles kochtquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
80 cd's? CDs included? Wow, ik wist niet dat ze zoveel had gemaakt!!!
Ik volg het een beetje van de radio, maar het viel me wel op dat ze ineens een andere koers in sloeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een album of 6 officieel uitgebracht, maar ik was zo'n uberfan dat ik zo ongeveer alle versies van albums, singles kocht. Maar ook veel unieke promosingles (en dan vervolgens door haar laten signeren) en veel bootlegs. Heb nog veel digitaal materiaal. Maar de hobby is de laatste jaren beetje doodgebloed (in Nederland hoor je nog amper wat van haar; en het album 0304 was errrug commercieel en a-Jewel
).
Heb je nog meer bikinifoto's?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef Toad het volgende:
De Joss Stone fans zijn opeens stil...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:40 schreef Toad het volgende:
Hoezo Joss Stone? Wij hebben toch Annemiek al?!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef Toad het volgende:
Stoned? Niet alleen PR komt niet door de dopingtest vrees ik.
Het valt ook echt niet op dat het de zoon van is....quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Damn alweer Fiction Plane... het lijkt wel de megahit... en zo geweldig vind ik hem gewoon echt niet
idd, en dat vind ik best grappig. Maar laten we de plaat niet teveel hypen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef purplerose het volgende:
Tis vooral omdat we sting horen zingen in dat zoontje
Nou Domien, grijp Ancilla je kans om Ancilla uit te nodigenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik schijn komende vrijdagnacht om 4 uur een Freakn8 te doen... Jullie nog wensen?
Caro Lenssen uitnodigenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik schijn komende vrijdagnacht om 4 uur een Freakn8 te doen... Jullie nog wensen?
Schijn? Je hebt nog geen fax gehad?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
leuke poes!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Caro Lenssen uitnodigen
En gewoon heule toffe muziek draaien.
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nu hoor ik het ook...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:38 schreef RicknRoll het volgende:
whoowooowooooh travestiet!
Nieuwe James Blunt is erg fijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Klopt, ik kwam er ook langs met zappen gister. Ik dacht eerlijk gezegd dat die enorme borsten (quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:18 schreef purplerose het volgende:
James Bluntals er iets is wat ik in de FREAKnacht niet wil horen is het zoetsappige james blunt
btwik zo gister aan het zappen en kom op veronica langs een sex programma genaamd HotDoc
en wat schetst mijn verbazing! Ik hoor Michiel als voiceover!
![]()
![]()
![]()
sure, allebei er toevallig naartoe gezapptquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, ik kwam er ook langs met zappen gister. Ik dacht eerlijk gezegd dat die enorme borsten () zouden ontploffen...
![]()
Ik vertrouw het ook niet helemaal Roos.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sure, allebei er toevallig naartoe gezappt
eigenlijk wil ik dan gewoon slapen als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Sterker nog. Ik zat nog naar veronica te kijken. Ervoor kwam een film met Joliequote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ok, hij heeft me gesmst om me erop te wijzenquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik zat nog naar veronica te kijken. Ervoor kwam een film met Jolie![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:40 schreef Toad het volgende:
Hoezo Joss Stone? Wij hebben toch Annemiek al?!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt tegen, maar wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
Hallo dan maar weer! Is het gezellig hier?
Ey Mariesjquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
misluktquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ach, gewoon 't topic een beetje opleuken
.
De M&M show zonder de ene M maar met B is weer begonnenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
toch maar even doen danquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef D.Rose het volgende:
Ik overweeg de auto te gaan wassen
Dat bedoel ik inderdaadquote:
Zegquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ok, hij heeft me gesmst om me erop te wijzen![]()
Volgens mij is het hier altijd reuze gezellig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
Ik ben al geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie? En zo ja, waarheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |