Air rules echt zwaar de pan uit. Heerlijke muziek. Heel vaak hoor je All I Need, maar Cherry Blossom Girl vind ik zelf echt briljant. Kelly Watch The Stars is een juweeltje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool, die remix (met dat gitaartje op het eind) is bijna leuker dan de albumversie.
Persoonlijk vind ik "all i need" maar een saaie 13 in dozijn-ballade vergeleken bij die andere tracks op Moon Safariquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Air rules echt zwaar de pan uit. Heerlijke muziek. Heel vaak hoor je All I Need, maar Cherry Blossom Girl vind ik zelf echt briljant.
De clip i.c.m. met liedje maakt het gewoon helemaal compleet. Maaruh, vind All I Need zelf wel erg mooi, maar hoef het niet elke week te horen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik "all i need" maar een saaie 13 in dozijn-ballade vergeleken bij die andere tracks op Moon Safari. Maar wel weer begrijpelijk dat dat juist dé hit wordt.
Lees ze! zou je niet nog even blijven? komen nog een aantal erg toffe liedjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ga [afbeelding] daarna [afbeelding] en daarna![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ga [afbeelding] daarna [afbeelding] en daarna![]()
Jammer dat Calvin recht tegenover Lily Allen staat op LL.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
NEE janet jackson - got till it's gone is hetCalvin Harris - Acceptable In The 80s
![]()
Dat is wel jammer voor de mensen die beiden willen zien.. zou zelf persoonlijk kiezen voor Calvin.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Jammer dat Calvin recht tegenover Lily Allen staat op LL.
Sorry Toad! morgen gaat de wekker weer veeeel te vroeg.. Maar denk dat er nog wel een aantal het topic zullen joinen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:10 schreef Toad het volgende:
Wacht niemand meer op Annemic?
We zijn trots op je!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:18 schreef annemic het volgende:
zomaar wel dit keer! moehaha
Maar toen je 10 was? Kinderen hebben toch altijd wel van die dromen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:29 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog geen idee
Ik begin met met een studie economie en dan zien we wel verder![]()
Ik wist het nooit, nou ja ik wilde voetbalscheidsrechter wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar toen je 10 was? Kinderen hebben toch altijd wel van die dromen?
Niels!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:00 schreef annemic het volgende:
noel?
Blof.... Zeeland....quote:Maandag 16 juli: Voor Niels op TK zit de missie er bijna op. Het beviel hem goed, maar misschien begint hij over een tijdje toch aan een studie architectuur. Volgens zijn vader Jan waren er voor Niels twee mogelijkheden: militair worden of architect. Bernadette is juist onderweg naar TK. Vader Aad, of Adrie, wenste haar via de radio veel succes. En met Noël blikken wij terug op het afgelopen weekend op Deh Rawod. Blijft de vraag: Wat is 'De Rode Trui van Deh Rawod'?
Haha snap 't!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:21 schreef annemic het volgende:
ah, ja! maar hebben zoveel namen aan de lijn.. onderwerpen blijven betrer hangen!
Jammer gemist. Maar ik heb hem sinds januari op de laptop staan. Zal hem eens branden voor in de auto...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
NEE janet jackson - got till it's gone is hetCalvin Harris - Acceptable In The 80s
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |