Purposequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef Toad het volgende:
Stoned? Niet alleen PR komt niet door de dopingtest vrees ik.
Heeft meer met de Joss-garp te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef Toad het volgende:
Stoned? Niet alleen PR komt niet door de dopingtest vrees ik.
leukquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
Moest dat nou in de OP?
En een ander youtube filmpje voor de F1 fans: http://www.youtube.com/watch?v=5C0I7Ef4gQI
Ik denk dat ik ooit ook zo slim ben word.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb een pagina gemaakt met smileys en de FullQuicklyReply add on voor FF geinstalleerd.
Moet wel zeggen dat Fok zo wel wat langer laadt met al die opties onderin idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ooit ook zo slim ben word.
Alleen FF deed bij mij dingen die ik niet fijn vind. (Na posten van reply begint de pagina boven aan i.p.v. op de juist geplaatste post. Kreeg het niet goed. Dus zit weer (tijdelijk) aan IE. En heel wazig was ik al mijn adons van FF kwijt na een restart van windhoos.
Ik hoor 'm wel dagelijks voorbij komen. Ik blijf 'm wel ok vinden! Schijnt wel een remix te zijn. Maar eens kijken of ik het origineel kan vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Hej mensen komt Ghosts - The World Is Outside nog wel eens overdag langs? Hoor de plaat eigenlijk niet eens echt vaak op 3FM (laatste uur van MoveYourAss toevallig wel). Had eigenlijk allang verwacht dat het nummer hoog in de hitlijsten zou staan, maar volgens mij staat het nummer nog helemaal niet in één van de hitlijsten.![]()
Clip is volgens mij ook nog maar net te zien op TMF.
Heb 'm vandaag gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Hej mensen komt Ghosts - The World Is Outside nog wel eens overdag langs? Hoor de plaat eigenlijk niet eens echt vaak op 3FM (laatste uur van MoveYourAss toevallig wel). Had eigenlijk allang verwacht dat het nummer hoog in de hitlijsten zou staan, maar volgens mij staat het nummer nog helemaal niet in één van de hitlijsten.![]()
Mosselman zat in dat programma van Stenders. Niet zo best.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Angelina Jolie op Veronica.
Keuze snel gemaakt dacht ik zo...
Krijg bij die plaat hetzelfde gevoel als bij Coldplay - Clocks en dat vind ik nog altijd een super mooi liedje. Dan moet ik toch maar eens wat vaker overdag luisteren want 's avonds hoor ik de plaat niet vaak.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef cosmick het volgende:
Ik hoor 'm wel dagelijks voorbij komen. Ik blijf 'm wel ok vinden! Schijnt wel een remix te zijn. Maar eens kijken of ik het origineel kan vinden.
Ik (nog) niet.quote:
Ik dacht er vanmorgen nog aan, maar dat word iets voor deel 250 denk ik?quote:
Kan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mosselman zat in dat programma van Stenders. Niet zo best.
En van Jolie ben ik niet zo'n fan.
Ik vind het stemgeluid van Ghosts erg op die van The Shins lijken (en die is stukken zuiverder en minder vervelend dan die van CP imo). Misschien is Ghosts wel de poppy en mainstreamversie van The Shinsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijg bij die plaat hetzelfde gevoel als bij Coldplay - Clocks en dat vind ik nog altijd een super mooi liedje. Dan moet ik toch maar eens wat vaker overdag luisteren want 's avonds hoor ik de plaat niet vaak.![]()
[..]
Nope, snap jij dat? 't is nog altijd een vrije keuze van de dj om de plaat te draaien en dat doen ze gelukkig ook lekker vaak. Als die gasten op Lowlands komen dan komt de plaat misschien wel op de playlist terecht. Maar waarom The Gossip nog altijd niet is toegevoegd aan de 3FM playlist? Geen idee, wel jammer want wat een plaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Staat The Gossip onderhand al op de playlist
Da's wel een mooi nummerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht er vanmorgen nog aan, maar dat word iets voor deel 250 denk ik?
Het is gewoon een van de beste platen van dit jaar tot nu toe... en dan maken ze die Timbaland megahitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, snap jij dat? 't is nog altijd een vrije keuze van de dj om de plaat te draaien en dat doen ze gelukkig ook lekker vaak. Als die gasten op Lowlands komen dan komt de plaat misschien wel op de playlist terecht. Maar waarom The Gossip nog altijd niet is toegevoegd aan de 3FM playlist? Geen idee, wel jammer want wat een plaat.
Ik heb echt geen idee hoe het elke woensdag gaat bij het kiezen van de Megahit en de rest van de playlist. Schijnbaar is er iets aan de plaat waardoor ze het niet "aandurven" om de plaat overdag te draaien, misschien te schreeuwerig? Roosmarijn Reijmer geeft aan dat ze keuzes moeten maken. Prima, maar waarom de keuze om The Gossip niet op de playlist te zetten en Enrique Iglesias/Di-Rect bijvoorbeeld wel direct? Kan het mij niet voorstellen dat alleen ' wij ' de plaat echt kicken vinden...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon een van de beste platen van dit jaar tot nu toe... en dan maken ze die Timbaland megahit
Je zou toch zeggen dat Ekdom, Stenders, Beelen en Veenstra genoeg in de melk te brokkelen hebben om zo'n plaat op de playlist te krijgen... van Coen en Sander verwacht ik op dat gebied geen hol, die hebben geen smaak verder
Persoonlijk vind ik dat ze Di-Rect al veel te lang knuffelen... die maken echt enorme kutplaten tegenwoordig... kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat er ook wat dealtjes met de platenmaatschappij worden gesloten links en rechtsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe het elke woensdag gaat bij het kiezen van de Megahit en de rest van de playlist. Schijnbaar is er iets aan de plaat waardoor ze het niet "aandurven" om de plaat overdag te draaien, misschien te schreeuwerig? Roosmarijn Reijmer geeft aan dat ze keuzes moeten maken. Prima, maar waarom de keuze om The Gossip niet op de playlist te zetten en Enrique Iglesias bijvoorbeeld wel direct? Kan het mij niet voorstellen dat alleen ' wij ' de plaat echt kicken vinden...
The Shins ? uuuhhm, zegt mij zo 1, 2, 3 niets.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het stemgeluid van Ghosts erg op die van The Shins lijken (en die is stukken zuiverder en minder vervelend dan die van CP imo). Misschien is Ghosts wel de poppy en mainstreamversie van The Shins.
Wat jij zegt. Scheelt me typen, hoewel ik nu bijna net zo veel woorden heb neer gezet...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Watch that coming over the hill, is it a badeend... is it a badeend.
Da's natuurlijk zonde. Zonde van het typen dus. Je toetsenbord slijt, je wordt moe, je verdoet je tijd....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Scheelt me typen, hoewel ik nu bijna net zo veel woorden heb neer gezet...![]()
Sommige platen worden inderdaad wel erg snel en makkelijk op de playlist gezet. Voor mijn gevoel wordt er dan meer naar de "bekende" naam gekeken dan naar de inhoud. Maar ja, daar ontkom je ook niet echt aan als je een breed luisterpubliek wilt bereiken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ze Di-Rect al veel te lang knuffelen... die maken echt enorme kutplaten tegenwoordig... kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat er ook wat dealtjes met de platenmaatschappij worden gesloten links en rechts
LOL !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat jij zegt. Scheelt me typen, hoewel ik nu bijna net zo veel woorden heb neer gezet...![]()
Kijk en luister als je zin en tijd hebt. http://nl.youtube.com/watch?v=1osgPAWLROg .quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The Shins ? uuuhhm, zegt mij zo 1, 2, 3 niets.
Watch that coming over the hill, is it a badeend... is it a badeend.
Nee hoor, Ik zit heerlijk, met een biertje, in de deur opening van het balkon te genieten van de droge uurtjes in Nederland. Waaien doet het bijna niet meer. En ik typ een mail naar Maleisie. Dus ik vermaak me wel zo met de muziek op de "background"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's natuurlijk zonde. Zonde van het typen dus. Je toetsenbord slijt, je wordt moe, je verdoet je tijd....
Luisterd nu, mooi!, want die schaar zusjes ben ik wel beu. Het doet me een beetje denken aan dat liedje van die stuiter-sony-ballen-reclame, ben de naam kwijt. Zoekt meer van de Shinsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk en luister als je zin en tijd hebt. http://nl.youtube.com/watch?v=1osgPAWLROg .
Erg mooi.
Thanks, ga ik zo even checken. Heb trouwens al een stukje gehoord, maar het klinkt wel ok.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk en luister als je zin en tijd hebt. http://nl.youtube.com/watch?v=1osgPAWLROg .
Erg mooi.
http://nl.youtube.com/watch?v=jqYMRcnLU0o&mode=related&search= ook trouwens.
Air rules echt zwaar de pan uit. Heerlijke muziek. Heel vaak hoor je All I Need, maar Cherry Blossom Girl vind ik zelf echt briljant. Kelly Watch The Stars is een juweeltje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool, die remix (met dat gitaartje op het eind) is bijna leuker dan de albumversie.
Persoonlijk vind ik "all i need" maar een saaie 13 in dozijn-ballade vergeleken bij die andere tracks op Moon Safariquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Air rules echt zwaar de pan uit. Heerlijke muziek. Heel vaak hoor je All I Need, maar Cherry Blossom Girl vind ik zelf echt briljant.
De clip i.c.m. met liedje maakt het gewoon helemaal compleet. Maaruh, vind All I Need zelf wel erg mooi, maar hoef het niet elke week te horen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik "all i need" maar een saaie 13 in dozijn-ballade vergeleken bij die andere tracks op Moon Safari. Maar wel weer begrijpelijk dat dat juist dé hit wordt.
Lees ze! zou je niet nog even blijven? komen nog een aantal erg toffe liedjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ga [afbeelding] daarna [afbeelding] en daarna![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ga [afbeelding] daarna [afbeelding] en daarna![]()
Jammer dat Calvin recht tegenover Lily Allen staat op LL.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
NEE janet jackson - got till it's gone is hetCalvin Harris - Acceptable In The 80s
![]()
Dat is wel jammer voor de mensen die beiden willen zien.. zou zelf persoonlijk kiezen voor Calvin.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Jammer dat Calvin recht tegenover Lily Allen staat op LL.
Sorry Toad! morgen gaat de wekker weer veeeel te vroeg.. Maar denk dat er nog wel een aantal het topic zullen joinen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:10 schreef Toad het volgende:
Wacht niemand meer op Annemic?
We zijn trots op je!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:18 schreef annemic het volgende:
zomaar wel dit keer! moehaha
Maar toen je 10 was? Kinderen hebben toch altijd wel van die dromen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:29 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog geen idee
Ik begin met met een studie economie en dan zien we wel verder![]()
Ik wist het nooit, nou ja ik wilde voetbalscheidsrechter wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar toen je 10 was? Kinderen hebben toch altijd wel van die dromen?
Niels!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:00 schreef annemic het volgende:
noel?
Blof.... Zeeland....quote:Maandag 16 juli: Voor Niels op TK zit de missie er bijna op. Het beviel hem goed, maar misschien begint hij over een tijdje toch aan een studie architectuur. Volgens zijn vader Jan waren er voor Niels twee mogelijkheden: militair worden of architect. Bernadette is juist onderweg naar TK. Vader Aad, of Adrie, wenste haar via de radio veel succes. En met Noël blikken wij terug op het afgelopen weekend op Deh Rawod. Blijft de vraag: Wat is 'De Rode Trui van Deh Rawod'?
Haha snap 't!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:21 schreef annemic het volgende:
ah, ja! maar hebben zoveel namen aan de lijn.. onderwerpen blijven betrer hangen!
Jammer gemist. Maar ik heb hem sinds januari op de laptop staan. Zal hem eens branden voor in de auto...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
NEE janet jackson - got till it's gone is hetCalvin Harris - Acceptable In The 80s
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |