Nou Domien, grijp Ancilla je kans om Ancilla uit te nodigenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik schijn komende vrijdagnacht om 4 uur een Freakn8 te doen... Jullie nog wensen?
Caro Lenssen uitnodigenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik schijn komende vrijdagnacht om 4 uur een Freakn8 te doen... Jullie nog wensen?
Schijn? Je hebt nog geen fax gehad?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
leuke poes!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Caro Lenssen uitnodigen
En gewoon heule toffe muziek draaien.
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nu hoor ik het ook...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:38 schreef RicknRoll het volgende:
whoowooowooooh travestiet!
Nieuwe James Blunt is erg fijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Klopt, ik kwam er ook langs met zappen gister. Ik dacht eerlijk gezegd dat die enorme borsten (quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:18 schreef purplerose het volgende:
James Bluntals er iets is wat ik in de FREAKnacht niet wil horen is het zoetsappige james blunt
btwik zo gister aan het zappen en kom op veronica langs een sex programma genaamd HotDoc
en wat schetst mijn verbazing! Ik hoor Michiel als voiceover!
![]()
![]()
![]()
sure, allebei er toevallig naartoe gezapptquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, ik kwam er ook langs met zappen gister. Ik dacht eerlijk gezegd dat die enorme borsten () zouden ontploffen...
![]()
Ik vertrouw het ook niet helemaal Roos.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sure, allebei er toevallig naartoe gezappt
eigenlijk wil ik dan gewoon slapen als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Sterker nog. Ik zat nog naar veronica te kijken. Ervoor kwam een film met Joliequote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ok, hij heeft me gesmst om me erop te wijzenquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |