quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:06 schreef Vaud het volgende:
Ook wel een leuke aanbieding op play.com nu. Wacht zelf nog "ff" totdat ff13 uitkomt![]()
http://www.play.com/Games(...)+-Click/Product.html
Game onquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:09 schreef Webby het volgende:
736 euro aardig?
Als ik 400 pond invul bij gwk.nl http://www.travelex.com/nl/personal/converter.asp?content=cnv&lang=NLD komt er 550 euro uit? Ik weet alleen niet wat de verzendkosten zijn. En het is (maar) 1 controller, dan kan je mooi de rumble controller later kopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:09 schreef Webby het volgende:
736 euro aardig?
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Trance_X het volgende:
White knight story?
Je kan bij play.com als nl inwoner alleen betalen in euro, zet de site op euro en je ziet 619 euro. Hardware gaat bijna altijd via een koerier (mijn ervaring bijv. met een NDS via dvdboxoffice) en die geven altijd aan bij de douane, welke 19% btw over het totaal bedrag rekenen als het bedrag boven de xx euro is. Of je moet willen dat ze je PS3 in een bubbel envelop stoppen en ermee smijten in het vliegtuigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef Vaud het volgende:
[..]
Als ik 400 pond invul bij gwk.nl http://www.travelex.com/nl/personal/converter.asp?content=cnv&lang=NLD komt er 550 euro uit? Ik weet alleen niet wat de verzendkosten zijn. En het is (maar) 1 controller, dan kan je mooi de rumble controller later kopen.
ah vandaar ok wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:27 schreef Webby het volgende:
[..]
Je kan bij play.com als nl inwoner alleen betalen in euro, zet de site op euro en je ziet 619 euro. Hardware gaat bijna altijd via een koerier (mijn ervaring bijv. met een NDS via dvdboxoffice) en die geven altijd aan bij de douane, welke 19% btw over het totaal bedrag rekenen als het bedrag boven de xx euro is. Of je moet willen dat ze je PS3 in een bubbel envelop stoppen en ermee smijten in het vliegtuig
quote:PlayStation Premier: Loco Roco PS3 Official
First look at Buu Buu Cocoreccho! by LocoRoco
July 17, 2007 - A cameo appearance as part of Sony's Home announcement earlier this year was confirmation enough for many, but today Sony finally made it official: LocoRoco is coming to your living room. Tentatively titled Buu Buu Cocoreccho! by LocoRoco, this PS3 sequel is set to be made available as a PlayStation Network download.
We have just a few details at this point, and none of them shed any real light on what we can expect from the game. Sony describes the game as "It's LocoRoco, but it's not -- a peculiar extra chapter." That, and a sentence with three different uses of the world play: "Even if you don't play it [as in control the game], the world and the LocoRoco will play [as in both playing amongst themselves and as in playing back like a video] on their own."
Whatever all that means, the PS3 version of LocoRoco is said to feature 200 LocoRoco characters in a new world. You'll be able to use the SixAxis for motion-based controls.
While release information was not announced, the game is listed by Sony as being 95% complete, so we don't expect the wait to be too long. For now, get a sampler through the first screenshot in our media section below.
quote:PlayStation Premier: Katamari Damacy Creator Delivers New PS3 Game
First artwork for Nobi Nobi Boy
July 17, 2007 - Bandai Namco Games unleashed a big surprise at Sony's PlayStation Premier event today in Tokyo with the announcement of an all new game from Katamari Damacy creator Keita Takahashi.
Titled Nobi Nobi Boy, all we have on this PlayStation 3 title are just a couple of pieces of artwork. The artwork and name ("Nobi" can mean "to stretch" in Japanese) suggests that the game will center around a flexible wormlike creature of some form.
We expect more details to surface shortly, so be sure and check back soon!
quote:PlayStation Premier: Gran Turismo 5 Prologue Set For October
July 17, 2007 - Your next taste of Gran Turismo may come a bit earlier than expected. Following an impressive showing at E3 last week, Polyphony flew back to Tokyo in time for today's PlayStation Premier event where it announced that Gran Turismo 5 Prologue will be released to the Japanese market in October!
As for the content set to be included in Prologue, according to Sony's press materials, we can look forward to a variety of cars, including some set to debut at this October's Tokyo Motor Show. The game will also have online play.
The only question is cost. The game's pricing is listed as "TBA," which suggests that it might not end up being the free download that everyone was hoping for following last year's big demo gift.
More details on content and pricing should be arriving shortly, so be sure and check back here at IGNPS3. In the meanwhile, check out the two new screens we've added to our growing media collection
Yakuza was best vermakelijk, ben benieuwd.quote:Sega komt met PS3-exclusieve game Valkyrie
Op het PlayStation Premier event dat momenteel gaande is in Tokio, Japan heeft Sega bekend gemaakt dat er gewerkt wordt aan een gloednieuwe game die exclusief op de PlayStation 3 zal verschijnen. Het gaat hier om Valkyrie of the Battlefield.
Deze game wordt gemaakt door het bedrijf Sakura Taisen en de makers van het PlayStation 2-spel Yakuza. Dit zijn tot dusver helaas de enige details, meer details zullen nog volgen.
Ben deze trailer aan het downloaden, zou een nieuwe moeten zijnquote:
Hier heb je al jaren een pc versie van. Als ik op de naam zou komen dan zou ik je het vertellen. Maar dan moet je bruggen gaan lopen bouwen en dan een trein eroverheen laten gaan om te kijken of de brug sterk genoeg is. Dat is echt supertof. Zeker als de levels wat moeilijker worden.quote:
400 euroquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef Wessiej het volgende:
Zojuist een Starter Pack gekocht voor 400,-
Was de laatste dus doe geen moeite.
Maarja, ding is er morgen
Waaaaaat! 400? .....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef Wessiej het volgende:
Zojuist een Starter Pack gekocht voor 400,-
Was de laatste dus doe geen moeite.
Maarja, ding is er morgen
marktplaats !!! .......je bent genaaidquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef Wessiej het volgende:
Zojuist een Starter Pack gekocht voor 400,-
Was de laatste dus doe geen moeite.
Maarja, ding is er morgen
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
marktplaats !!! .......je bent genaaid![]()
![]()
![]()
Thanxquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hier heb je al jaren een pc versie van. Als ik op de naam zou komen dan zou ik je het vertellen. Maar dan moet je bruggen gaan lopen bouwen en dan een trein eroverheen laten gaan om te kijken of de brug sterk genoeg is. Dat is echt supertof. Zeker als de levels wat moeilijker worden.
* ik bedenk me ineens. Heet gewoon bridge builder, en dan heb je ook nog pontifex.
Sorry, vergeten... neem de vrijheid om die zelf aan de Wiki toe te voegen, ik ben al bezig geweest met de rest van de OP...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb deel 68 toegevoegd aan Wiki OP, maar waar zijn 64,65,66 & 67?.
Uit een oudere versie van de OPquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:14 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Oké dan, ik heb nu toch echt een klein probleempje. Het zit als volgt, de laatste tijd had ik af en toe al disconnects bij RB6V. Maar vandaag was echt dramatisch.
Kreeg regelmatig dezelfde fout code namelijk 8002A71A, heb er even op gegoogled en blijkt iets met NAT 1, 2 of 3 te maken te hebben ofzo. Of te wel aan de router
Het zou het beste werken met NAT 2, bij mij staat er dus bij me netwerkinstellingen op de PS3 Nat 3.
Ik heb een Eminent router ( E4102), nieuwste firmware (van 2004).
Nu komt dus de vraag hoe krijg ik NAT3 naar NAT2.?
Of wordt het misschien toch tijd voor een wat andere router (tips)?
Kneuterige is dat ik met RFOM en Motorstorm nooit problemen heb gehad
quote:If your router does not support uPnP (e.g. you\'re getting a NAT Failure error) it is still possible to get NAT type 2. You\'re router needs to be configured to forward some ports to your PS3. Quoting from the manual:
"The port numbers for PLAYSTATION®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479. For voice / video chat and online game play, direct communication with other PS3 systems is used for data transmission during voice / video chat and online gaming. The port number used for this is UDP: 3658."
So you should forward these to the IP address of your PS3 (the manual for the router shoulld explain how to do this). Further, you\'ll need to setup any other ports required for whatever online games you play. An alternative to this would be to to make your PS3 the DMZ host on your network (again it'll be in your router manual). This essentially will forward all ports to the PS3. Either way you'll get NAT type 2 if done correctly.
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uit een oudere versie van de OP
Netwerk info
[..]
Dus, je moet op je router inloggen en dan de juiste poorten open zetten / forwarden.
Hij gaat officieel morgen pas in de verkoop.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, die nieuwe starterspack lijkt nog niet te lopen hieroIk b=heb er nog geen één verkocht man
Jezus, sony, gooi het is in de media
![]()
quote:Tiny Final Fantasy XIII Update
All hyped up for new Final Fantasy XIII details to accompany today's Tokyo PlayStation Premier press conference? Well settle down, because we only have one tiny bit of info.
According to Sony's press materials, the highly anticipated RPG sequel is now 13% complete. Yes, a low, unlucky completion percentage. But thankfully it's not as low as Final Fantasy Versus XIII, which is listed as 1.3%!
Funny. Anyhow, to celebrate the progression of both games games, we've got one new screenshot for each. Click to see in high resolution.
Hehe dat werd tijdquote:PlayStation Premier: Tekken 6 Going Online
Home version to follow arcade version by less than a year.
July 17, 2007 - With Virtua Fighter 5 going online on the Xbox 360, PS3 fighters must be wondering when they'll get a chance to experience a true next gen fighter via network play. Bandai Namco provided the answer at today's PlayStation Premier event in Tokyo.
According to Impress Watch, the company announced at the event that Tekken 6 will, like Tekken 5 Dark Resurrection Online, feature online combat. The online play will be just part of a variety of new modes that will feature in the home version.
And when will that home version arrive? The arcade version isn't due until later this year, but once that's out, PS3 owners will have to wait less than a year for the home version, Bandai Namco confirmed.
quote:PlayStation Premier: Metal Gear Solid Online Set for PS3
The online battle will continue on the PS3
We were satisfied when just one Metal Gear Solid game was on the way (MGS4). Then Konami and Hideo Kojima threw us a bone with the announcement at the PlayStation Premier press conference today of Metal Gear Solid Portable Ops + for the PSP.
But they weren't done there apparently. Famitsu.com reports that following a short demo play session of MGS4 at the event, Kojima announced that Kojima Productions is currently preparing a PlayStation 3 version of Metal Gear Online, the online battle game that appeared in MGS3 Subsistence. The site reports that Kojima will play the game live at next week's Metal Gear 20th Anniversary Party event in Tokyo and will share specifics on what players can expect.
We're a bit unclear if Metal Gear Online will be a standalone release, or if it will be included as part of MGS4. Hopefully, all will be clarified next week.
quote:PlayStation Premier: White Knight Story Playable at TGS
Producer Akihiro Hino demos game before Japanese press.
At last year's Tokyo Game Show, Dragon Quest and Rogue Galaxy developer Level 5 surprised everyone with the unveiling of an original PlayStation 3 RPG, White Knight Story. This year, the game will return to TGS once again, only this time in playable form!
But before that, Level 5 CEO Akihiro Hino brought a playable version of the game to Sony's PlayStation Premier press conference in Tokyo today and played it live before the press.
According to Famitsu.com's account of the demonstration, Hino began by first showing off the game's character creation system. Players will be able to create their own likeness for inclusion in the game, making use of a detailed character creation tool. This tool is so robust that Level 5 itself used it to create the main characters and 1000 or so NPC characters that appear in the game.
The demonstration proceeded to the battle field next, with a demonstration of the battle preparation screen that was shown in last year's trailer. Unlike that trailer, though, Hino's demonstration focused on a battle between the giant White Knight character and an equally giant demon. Apparently, while the two giants are fighting, smaller human-sized characters and enemies continue their own fighting below.
Hino concluded by stating that Level 5 is working away to bring the quality up for the game's playable debut at the September Tokyo Game Show. Just a few months, and the public (including you if you're hardcore enough to fly out to Japan) will be able to get hands on time with next generation RPG gaming from Level 5.
Met of zonder Playstation 3 logo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef Wessiej het volgende:
Zojuist een Starter Pack gekocht voor 400,-
Was de laatste dus doe geen moeite.
Maarja, ding is er morgen
ff wachten nogquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Roy hou je hart vast...
[..]
.
Om de pijn te verzachten.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Moet ik morgen een foto plaatsen met dat ding + de bon voor jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
400 euro maar....
Hehequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moet ik morgen een foto plaatsen met dat ding + de bon voor je
Is er een Heavenly Sword demo al danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Wacht eens....nou heb ik wel een persoon bij wie ik de demo van Heavenly Sword kan spelen..
26 juliquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is er een Heavenly Sword demo al dan [afbeelding]
Of moet die nog komen.
quote:Meer gameplay informatie Metal Gear Solid 4
Al eerder meldden we dat Metal Gear Solid 4 online zou gaan. Dit werd bekend gemaakt op de PlayStation Premiere. Dit is echter niet het enige dat bekend werd gemaakt omtrent Metal Gear Solid 4. Een hoop nieuwe gameplaydetails werden tijdens Kojima's live demonstratie duidelijk. We sommen ze even voor je op:
Snake kan zich voordoen als lijk met de Octocam
Snake kan langzaam naar voren kruipen door zijn heupen op en neer te bewegen.
Snake kan wapens van vijanden pakken
Snake kan op z'n zij rollen als hij op de grond ligt
Snake kan een electrische stun-knife gebruiken om vijanden te verlammen
Snake kan zich verbergen in een olievat of in een kartonnen doos Olievaten zijn echter steviger en veiliger
Teveel rollen in olievaten maakt Snake ziek en hij zal dan overgeven
Om hem niet te laten overgeven, kan Snake in de bekende magazines kijken. De magazines zijn ditmaal een stuk interactiever, je kunt er namelijk echt doorheen bladeren. Vijanden worden ook nog steeds afgeleid door dit soort blaadjes.
De camera kun je veranderen naar een standpunt net boven de schouder.
Een First Person-view is ook beschikbaar. De crosshair beweeg je nu met de sixaxis tilt-sensor.
Als Snake te lang in een vuilnisbak zit, gaat hij stinken en vijanden kunnen hem dan gaan ruiken.
De Octocam schakel je uit door met je controller te schudden.
Snake gebruikt een Sixaxis controller om de Metal Gear MKII te besturen. Dit is het kleine robotje waarmee Otacon in de eerste trailer verscheen.
Metal Gear MKII beschikt over een stealth mode en vijanden kunnen de MKII dan nauwelijks zien.
Snake kan bommen gooien als hij op zijn rug ligt.
Helaas is er tot op heden nog geen enkele video verschenen van deze demonstratie en we kunnen dus alleen maar hopen dat er spoedig een video zal opduiken van de demonstratie.
Waarom geen HDMI?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Morgen komt mijn HD-componentkabel.
Dat heeft de TV niet.quote:
En net zoals Wessij al zei vergeet de HDMI kabel niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wil de starter pack zo graag hebben, maar moet eerst een HD tv halen...
ok mooi ik dacht even gek te worden. Ik heb het namelijk nooit zo op clowns gehadquote:
Dat je voor GT4 prologue moest betalen was wel het toppunt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Niet het volledige spel nee, het is zeg maar het ''voorproefje'' op GT 5. En dat gratis.
Nou.. ik denk dat er vast genoeg mensen zo gek zouden zijn om er voor te betalenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat je voor GT4 prologue moest betalen was wel het toppunt.
Ik had het er met Kepler laatst ook al over, alleen hij geloofde niet dat je er 40 euro voor moest neerleggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat je voor GT4 prologue moest betalen was wel het toppunt.
Ja dat pixelige 2D publiek doet het hemquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Gran Turismo 5: Prologue Playstation Premiere: Trailer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MORE MEDIA GT 5 PROLOGUE
![]()
![]()
![]()
Deze game laat Forza 2 en PGR 4 grafisch ver achter zich.
En nu maar hopen dat ze er minder lang over doen om de 2 miljoen te halenquote:Sony's PlayStation 3 console sales top 1.0 mln in Japan
TOKYO (Thomson Financial) - Sales of Sony Computer Entertainment Inc's PlayStation 3 video game console have topped the one million mark in Japan, since its launch last November 11, a survey by Enterbrain showed.
Enterbrain is the publisher of 'Weekly Famitsu' that tracks video game console sales.
It said 1.01 mln consoles were sold between Nov 11 to July 15. The survey covered sales from 3,500 shops.
According to Enterbrain's previous survey published on June 5, rival games company, Nintendo (other-otc: NTDOY.PK - news - people ) had sold about 2.49 mln of its Wii consoles in Japan since they were launched last December.
u riep?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik had het er met Kepler laatst ook al over, alleen hij geloofde niet dat je er 40 euro voor moest neerleggen. Maar onbegrijpelijk inderdaad
.
Nette deal, maar was dit de set of heb je die zelf samengesteld? (had zelf totaal andere dingen gekozen... maar goed)quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Wessiej het volgende:
Zo, de set is binnen [afbeelding]
Ps3
Riiiiiiiidge Racer
Resistance
2 controllers
HDMI kabel
Canis Canem Edit
¤440,-
![]()
Ik moest ridge racer wel kiezen, anders was dit pakket geen optiequote:Op woensdag 18 juli 2007 18:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nette deal, maar was dit de set of heb je die zelf samengesteld? (had zelf totaal andere dingen gekozen... maar goed)
Maar veel plezier!![]()
Gamertag / PSN-naam is alleen nog maar via een console te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Iemand trouwens een idee?
Kun je ook alvast een Gamertag regristreren via internet? of moet dat via de console
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:45 schreef Opie het volgende:
Kan je eigenlijk al voor de PS3 van die points-achtige kaarten kopen voor bijvoorbeeld het kopen van PSN games als je geen creditcard hebt?
heb de trailer gedownload , lijkt me wel een interesante gamequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
En opgelost nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:16 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Mijn dank is groot![]()
Ik heb van de ps3 de dmz host gemaakt (nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen) en nu staat er inderdaad NAT 2
Hoop dat dit het hele gezeik fixt.
Vermaak je je trouwens nog een beetje met Oblivion?
jij bent nieuw, dus jij moet ons toevoegenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:25 schreef Wessiej het volgende:
En ik ben online, username= Wessiej
Ja je mag mij toevoegen indien gewenst [afbeelding]
kloptquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
jij bent nieuw, dus jij moet ons toevoegen![]()
volgens eurogamer welquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga maar vanuit van niet.
uhm... menu> online> eu of australische servers > kies room> join> race?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:12 schreef Wessiej het volgende:
Hoe de fuck ga ik online in Motorstorm?
meschien als gt5 prologue uit komtquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga maar vanuit van niet.
moet je ff de patch erover gooienquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef Wessiej het volgende:
Laat maar, ik heb je japanse versie en zie dat dat iet kan, sony
Iemand nog Ridge Racer kopen?
Hoe maak ik een japanse accountquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
moet je ff de patch erover gooien
staat in de japanse store denk ik
Een nieuw profiel aanmaken. Je kan het best even op google zoeken naar een guide. Maarja als je een japanse versie hebt kan je dus ook niet op de eu of australische serversquote:
Ach, had wel een nieuwe ps3 + 3 games voor 400,-quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[img=578xnull]http://www.freewebs.com/hastavas/owned.jpg[/img]
2e hands zeker... anders is dit echt onmogelijk man...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Wessiej het volgende:
Zo, de set is binnen [afbeelding]
Ps3
Riiiiiiiidge Racer
Resistance
2 controllers
HDMI kabel
Canis Canem Edit
¤440,-
![]()
Lees post hierboven, en Motorstorm zat er ook bijquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:39 schreef ryangozer het volgende:
[..]
2e hands zeker... anders is dit echt onmogelijk man...
Ja, maar dacht er eventjes niet aan, maar ach, voor dat geld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef Fallen het volgende:
hmmz, je wist toch wel van te voren dat PS2 games en DVD's regio-codering hadden hè?
De prijs is leuk, maar ik zou nooit een non-PAL console willen hebben.
Dus je hebt m nieuw, geinporteerd? handigg.. toch wel erg (ongeloofwaardig) goedkoop hoor...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, maar dacht er eventjes niet aan, maar ach, voor dat geld.
De man achter http://www.zuiderpark-computers.nl/ had er nog 1 Hong Kong staan, en die heb ik samen met dit van hem overgenomen voor dat bedragje, waarom zou ik daarover liegen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dus je hebt m nieuw, geinporteerd? handigg.. toch wel erg (ongeloofwaardig) goedkoop hoor...
Die gaat via hem.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
En hoe zit het met de garantie Wessiej?
Wel klote dat je Motorstorm niet online kan spelen dan.
Oké Wessiej. Geniet ervanquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die gaat via hem.
Ik kan Motorstorm nu wel online spelen, er waren zojuist 3 mensen online in Japan
Ik vind trouwens de demo van Formula one geweldig, die moet ik binnekort kopen.
Met 16 man online!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
De GT HD Prologue wordt gedownload. Verbaast me dat jullie hem nog niet hebben, ies graties!
Als ik mijn hd tv nou eenmaal hebquote:
Dure hapquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ik mijn hd tv nou eenmaal heb. Maar ik zet alles op het spel om 'm in ieder geval met de herfstvakantie te hebben
.
Augustus: Warhawk, Singstar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dure hap
Wat komt er nog tot en met eind augustus uit kwa games?
Ik wil iig Formula one kopen, en Singstar![]()
En nog iets met een grote autodiefstal, vier of zo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Augustus: Warhawk, Singstar.
September: Heavenly Sword, Lair.
Oktober: Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction, The Eye of Judgement, Folklore en wellicht LocoRoco & Pain.
November/december: Uncharted: Drake's Fortune, UT 3, Haze (beide timed exclusive dus), GT 5 Prologue, LittleBigPlanet Beta (![]()
), Socom Confrontation.
Ik zag trouwens de 60GB PS3 voor 480 euro bij mijn lokale gameshopquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Augustus: Warhawk, Singstar.
September: Heavenly Sword, Lair.
Oktober: Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction, The Eye of Judgement, Folklore en wellicht LocoRoco & Pain.
November/december: Uncharted: Drake's Fortune, UT 3, Haze (beide timed exclusive dus), GT 5 Prologue, LittleBigPlanet Beta (![]()
), Socom Confrontation.
Hij noemt alleen exclusives, want multi kan ik ook op de 360 kopen en daar weet ik de releasedates wel vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En nog iets met een grote autodiefstal, vier of zo.
Ik noemde even snel de exclusives en timed exclusives opquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En nog iets met een grote autodiefstal, vier of zo.
BMH tochquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zag trouwens de 60GB PS3 voor 480 euro bij mijn lokale gameshop
Ik meen het. Ik heb de doos (dummy) zelfs opgepakt en richting een maat van mij gegooid. Ik denk zelf ook dat ze een fout hebben gemaakt (of iets te vroeg waren met het overnemen van de Amerikaanse prijzen).quote:
Je hebt GT HD welke al reeds is verschenen en je hebt dus het voorproefje op het sublieme GT 5, namelijk GT 5 Prologue. Veel tracks, wagens in HD kwaliteit, extra modes ÉN online play met 16 man online. En dat allemaal gratis.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
die GT HD Prologue ,is dat niet dezelfde als die HD demo ?![]()
en op welke store staat hij dan? U.S ?
Het sublieme GT 5.. "Wagen in HD kwaliteit"...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt GT HD welke al reeds is verschenen en je hebt dus het voorproefje op het sublieme GT 5, namelijk GT 5 Prologue. Veel tracks, wagens in HD kwaliteit, extra modes ÉN online play met 16 man online. En dat allemaal gratis.
Geloof me, autoliefhebbers zullen straks een enorm lange wortel krijgen als ze het spel in HD kwaliteit mogen bewonderen. Polyphony are gods you know.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Het sublieme GT 5.. "Wagen in HD kwaliteit"...
Volgens mij heeft het aantal polygonen helemaal geen reet te maken met de resolutie waarin je het spel speelt. Als ik GT:HD of GT 5 op een SD tv speel hebben de wagens nog steeds dezelfde kwalitet.. Alleen is er niets HD aan.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat "wagens in HD kwaliteit" nergens op slaatquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geloof me, autoliefhebbers zullen straks een enorm lange wortel krijgen als ze het spel in HD kwaliteit mogen bewonderen. Polyphony are gods you know.
En jij gaat mij vertellen dat het verschil straks niet zichtbaar is als je het spel speelt op zowel een SD tv als een HD tv?!! De wagens zien er toch echt wel een STUK gelikter uit hoor
.
Ze hebben nu toch duidelijk aan de engine gesluiteld. En GT 4 kon je naar mijn weten maar op 420p alleen spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat "wagens in HD kwaliteit" nergens op slaat. En zo nieuw is dat al niet. GT4 kon je namelijk ook al in HD spelen.
quote:
Je zit wel HD te hypen maar je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Je predikt hier HD als een pastoor in een kerk precies zoals het Vaticaan (lees: de elektronica bedrijven) het wil. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben helemaal voor het verhogen van resoluties in games.. Maar om HD nu als reden te gebruiken waarom een vervolg beter is dan het vorige deel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch duidelijk aan de engine gesluiteld. En GT 4 kon je naar mijn weten maar op 420p alleen spelen.
[..]
Monitors
![]()
![]()
OMG PS2 is HD. HYPE HYPE. Ownee wacht.... Nope.. Tis gewoon HD.quote:Gran Turismo 4 Playstation 2:
Picture format 1080i (HDTV)
480p (EDTV)
480i (SDTV)
ik merk anders het verschil tussen 480p en 720p duidelijk op mijn hdtv met elke game tot nu toequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat "wagens in HD kwaliteit" nergens op slaat. En zo nieuw is dat niet. Naar mijn weten kon je GT4 ook al in HD spelen.
Maar goed.. Het is HD.. HYPE HYPE.
Je begrijpt me niet. Cyberia zei "Wagens in HD kwaliteit". Maar HD heeft enkel te maken met de resolutie van het weergegeven signaal en niets met de "kwaliteit" van de models in het spel. Ja, het ziet er beter uit in HD.. Maar "wagens in HD kwaliteit" kan niet gebruikt worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik merk anders het verschil tussen 480p en 720p duidelijk op mijn hdtv met elke game tot nu toe
Waarom is het niet correct als ik zeg dat het nieuwe deel nu écht in HD kwaliteit te bewonderen zal zijn? De vorige delen die op de PS2 verschenen waren toch ook wel het beste wat de consoles te bieden had. Ik probeer met mijn statement gewoon maar even duidelijk te maken dat ik enorm naar uitkijk om het spel op HD in bewegend beeld te kunnen zien, simpelweg omdat de vorige delen ook prachtig waren op een SD tv. En nergens beweer ik dat GT 5 Prologue nu beter wordt dan het vorige deel. I'm just saying dat GT 5 nu alle ingrediënten grotendeels heeft om nu wel het beste te gaan bieden. Maar goed met jouw in discussie gaan haalt maar weinig uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Je zit wel HD te hypen maar je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Je predikt hier HD als een pastoor in een kerk precies zoals het Vaticaan (lees: de elektronica bedrijven) het wil. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben helemaal voor het verhogen van resoluties in games.. Maar om HD nu als reden te gebruiken waarom een vervolg beter is dan het vorige deel.
Ow.. En de posts zijn niet naar jegens jou bedoelt trouwens
[..]
OMG PS2 is HD. HYPE HYPE. Ownee wacht.... Nope.. Tis gewoon HD.
Je veranderd nu wat je hebt gezegd. Zie mijn vorige post en ga aub akkoord.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom is het niet correct als ik zeg dat het nieuwe deel nu écht in HD kwaliteit te bewonderen zal zijn? De vorige delen die op de PS2 verschenen waren toch ook wel het beste wat de consoles te bieden had. Ik probeer met mijn statement gewoon maar even duidelijk te maken dat ik enorm naar uitkijk om het spel op HD in bewegend beeld te kunnen zien, simpelweg omdat de vorige delen ook prachtig waren op een SD tv. En nergens beweer ik dat GT 5 Prologue nu beter wordt dan het vorige deel. I'm just saying dat GT 5 nu alle ingrediënten grotendeels heeft om nu wel het beste te gaan bieden. Maar goed met jouw in discussie gaan haalt maar weinig uit.
er is toch nog helemaal niet bekend wat er in prologue komt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt GT HD welke al reeds is verschenen en je hebt dus het voorproefje op het sublieme GT 5, namelijk GT 5 Prologue. Veel tracks, wagens in HD kwaliteit, extra modes ÉN online play met 16 man online. En dat allemaal gratis.
please help!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:06 schreef kepler het volgende:
[..]
er is toch nog helemaal niet bekend wat er in prologue komt?
en online play was met 8 personen van wat ik begreep
Er is niet exact wat er allemaal in GT 5 Prologue gaat komen nee, maar wat we wel weten is dat de inhoud groter zal zijn dan die van de GT HD demo(denk dus aan meer tracks, auto etc.). Zie GT 4 Prologue bijvoorbeeld.quote:Dankzij Famitsu leren we ook dat de game een multiplayer krijgt voor zestien spelers. Het spel lanceert in oktober in Japan. De Europese release staat ook voor 2007 gepland.
nee , gaat nietquote:
Ik wil die game ZÓ graag spelenquote:Kojima demos Metal Gear Solid 4
PlayStation event in Tokyo features first real-time demo of the eagerly awaited PlayStation 3 title.
By Hirohiko Niizumi, GameSpot
Posted Jul 17, 2007 5:20 pm PT
TOKYO--At Sony Computer Entertainment's PlayStation Premiere 2007 press conference in the massive Roppongi Hills complex today, most in attendance were expecting to see reruns of trailers shown at the E3 Media and Business Summit. So they were taken by surprise during Konami's presentation, when director Hideo Kojima gave the first-ever Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots gameplay demonstration.
The demo, which lasted a full 20 minutes, began in the same unnamed Middle Eastern locale as previous MGS4 game trailers. Snake started out on the second floor of a ruined building. Looking down, he saw tons of rubble from the remnants of buildings obliterated by warfare. The landscape was particularly detailed, with walls broken into various shapes and surrounding buildings uniquely damaged. When Snake zoomed in on the walls using a scope named Solid Eye (after the 3D glasses from Metal Gear Acid 2), they showed a high level of detail with little or no pixelation up close.
While previous installments in the MGS series had Snake infiltrating areas that were guarded by a single superpower or army, the situation is vastly different in MGS4. The demo shows two different factions--professional PMC (Private Military Company) mercenaries, and civilian guerrillas, who were losing because they were less experienced. The demo started out quietly, with both sides just patrolling. By the end, though, there were explosions all over the place.
During the demo, Kojima had Snake side with the civilian army to help take out the PMC soldiers. Given that the PMC soldiers were wearing beige camouflage, it was difficult to spot them in the sandy fields and grayish walls. Kojima had Snake switch to thermal goggles to detect them, and then return to the normal scope to zoom in.
Hopping down the building from where Snake started, the aged soldier approached a set of familiar bronze statues last seen in the Tokyo Game Show trailer. Here, Kojima went to the menu screen and selected the active camouflage option, where players can access disguises for Snake's face and body. Snake normally wears an all-purpose "Octo-Cam" camouflage suit, which lets him blend into his surroundings. However, apparently there are other selectable camouflage patterns in the game, one of which is called the "Statue-Cam." Kojima selected the Statue-Cam and an appropriate face mask, and--voila!--Snake's camouflage suit displayed a bronze finish. The PMC soldiers then walked by, mistaking the grizzled commando for a statue.
Kojima then showed off how the Octo-Cam camouflage will help Snake blend into his surroundings--semiautomatically. Whenever Snake performs an action, like hugging a wall or hitting the floor, the suit automatically changes its pattern to match that of the surface Snake is touching. Kojima demonstrated this action by having Snake evade a PMC soldier by lying in wait on the ground and blending in with the tiles of a nearby building. Snake then stood up and dashed to the shadows by a wall, waiting for the soldier to walk past. Then, he took the soldier from behind by using close-quarter combat, which made the soldier drop his gun--a new element in MGS4. Snake finally wrestled the soldier down, choking him until he was knocked out.
Kojima revealed that Snake can take his enemy's weapons in MGS4, and CQC isn't the only way to get them--holdups can also be effective. When Snake put a gun against an unaware soldier, the grunt raised both of his hands in the air, dropping his weapon to the ground and shivering. The holdup in MGS4 looks a lot more realistic than in the previous games. While keeping his gun pointed at the enemy, Snake used his other hand to frisk for items all over the soldier's body. He also seems to have gained a new move that involves delivering a death grip to an enemy's crotch, rendering that person unconscious in an instant.
After taking out two soldiers (one through CQC and the other by holdup and grabbing his nether regions), Snake spotted a huge hole in the wall that was big enough for him to fit though. However, he then noticed PMC soldiers in other abandoned buildings that could easily spot Snake and shoot him down. Kojima had Snake switch to his Mosin Nagant stun rifle to take them out. This was done by way of the same sniper view the rifle had in Metal Gear Solid 3: Snake Eater.
Snake then made his way down the building onto the ground and took out another PMC soldier, this time using a stun knife that can discharge electricity. Kojima showed how the knife can be used to just zap the enemy and knock them unconscious, though it can also be used for fatal slashing as well.
Seeing that yet another PMC soldier was nearby, Kojima showed off Snake's new prop--the oil barrel. The oil barrel in MGS4 has as much a camouflage effect as the series' traditional cardboard box, except it's a bit more resistant to bullet shots because it's made of metal. Unfortunately, it didn't seem as stealthy, because we heard Snake's knees banging into it as he walked. Kojima showed that the barrel could also be an effective weapon when Snake rolls on the ground inside it, attacking any soldiers in his path. Naturally, though, Snake was dizzy once he got back up, and we saw him throwing up.
Kojima went on to confirm that gamers would be able to play through the whole game in a first-person view, and showed how the Sixaxis' motion-sensing can be used to duck and peek around corners.
Snake then went into a nearby building and talked to his friend Otacon via his Metal Gear MKII robot, re-creating part of the first MGS4 trailer. Eventually a battle between PMC and guerrilla forces erupted outdoors. The PMC soldiers were obviously getting the upper hand, as they had more firepower and cutting-edge technology on their side, including flying biomechanical creatures that would drop bombs.
To help fight off one of the PMC soldiers, Kojima showed Snake's new best friend, the Metal Gear MKII. By selecting MKII from the item inventory, the player can take control of it and move around in either first- or third-person view. (Snake is seen crouching on the ground with his hands on the MKII's remote controller--which is an exact replica of a Sixaxis gamepad.) And while the stealthy MKII may seem small and harmless, it can knock out enemies with a powerful knock of electricity.
Turning back to Snake, Kojima showed that the protagonist can throw grenades backward like in the previous trailer. The grenade's trajectory is shown onscreen, Gears of War-style, as Snake is preparing to throw his grenade.
As the demo neared its end, Kojima showed off some more weapons that can be used in Guns of the Patriots. He used an RPG-7 to explode a tank, an AK-102 rifle to shoot some enemies on the roof, and a P90 to take out remaining soldiers on the ground.
Kojima pointed out that while he had been attacking PMC soldiers and helping out the civilian guerrillas in the demo, it's really up to the player to decide which side to be on--or to not side with either of them.
Overall, Guns of the Patriots defaults to the same kind of third-person view as previous MGS installments. The basic interface has been kept intact as well, with the item itinerary on the bottom left side of the screen and the weapons itinerary on the bottom right.
One addition to the heads-up display that wasn't in previous installments was a semitransparent, illustrated icon on the bottom of the screen that appeared whenever Snake was near an object that he could interact with, such as a wall, an unconscious enemy, or a ledge. Another such object was a dumpster in an alley, which Snake hid in until enemy soldiers cleared out. But since it's full of garbage, Kojima noted that Snake would start to smell if he stayed inside the dumpster too long, making himself more obvious to enemies. As he came out of hiding, Snake was surrounded by a swarm of buzzing flies, though shaking the Sixaxis controller seemed to swat them away.
ah dat van die 16 spelers wist ik nog nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Er is niet exact wat er allemaal in GT 5 Prologue gaat komen nee, maar wat we wel weten is dat de inhoud groter zal zijn dan die van de GT HD demo(denk dus aan meer tracks, auto etc.). Zie GT 4 Prologue bijvoorbeeld.
Ik heb op launchdag bij Nedgame mensen die gingen betalen voor die demo staan uitlachen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef kepler het volgende:
[..]
ah dat van die 16 spelers wist ik nog niet
Maar ik moet nog zien hoe groot die gaat worden en of het wel echt gratis is, zeker als je voor GT4 prologue 40 euro moest betalen en veel mensen dat nog deden ook
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb op launchdag bij Nedgame mensen die gingen betalen voor die demo staan uitlachen.
Moet even kijken of dat kan, wat ik tot nu toe heb gezien kan ik alleen in 2 japanse servers komenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Laatste herinnering MotorStorm Toernooi
Wessiej doe eens mee.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:38 schreef Wessiej het volgende:
Kutzooi, haal ik na 5x proberen een motorstorm race, loopt dat ding vast.
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDGE RACER!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:50 schreef Wessiej het volgende:
Het is mij al gelukt.
Ga maar eens aan Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge racaaar beginnen, denk niet dat ik het echt leuk vind maarja.
Ja werkt super nu. Nog geen 1 keer dat ik eruit gegooid werdquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
En opgelost nu?
Oblivion is wel grappig, maar vriendin lief heeft er nog niet naar gekeken... bij nader inzien vond ze het toch niet zo interessant... (vrouwen...)
Ik kan me er wel mee vermaken, maar heb momenteel weinig zin om er echt voor te zitten. Ben voornamelijk wat PS2 games aan het spelen, een leveltje God of War, een rondje GT-3, en af en toe een potje Super Stardust HD.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Diablos79 het volgende:
Die camera in Ninja Gaiden is best irritant.. Je moet hem echt veels te veel bijsturenVerder wel een geinig spelletje.
Schijnt trouwens dat de PS3 vorige week meer heeft verkocht dan de 360, met meer dan 40.000 stuks. Als ze dat kunnen volhouden begint het erop te lijken![]()
heb sigma niet , maar bij de originele xbox versie vond ik de camera wel mee vallenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Diablos79 het volgende:
Die camera in Ninja Gaiden is best irritant.. Je moet hem echt veels te veel bijsturenVerder wel een geinig spelletje.
Schijnt trouwens dat de PS3 vorige week meer heeft verkocht dan de 360, met meer dan 40.000 stuks. Als ze dat kunnen volhouden begint het erop te lijken![]()
Moet zeggen dat ik er inderdaad ook niet echt van gecharmeerd ben.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Diablos79 het volgende:
Die camera in Ninja Gaiden is best irritant.. Je moet hem echt veels te veel bijsturenVerder wel een geinig spelletje.
ja, totdat MS met een prijsverlaging van 100 dollar komt, en dan is het vast weer omgedraaidquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Diablos79 het volgende:
Schijnt trouwens dat de PS3 vorige week meer heeft verkocht dan de 360, met meer dan 40.000 stuks. Als ze dat kunnen volhouden begint het erop te lijken![]()
Ziet er echt zeer goed uit, en de vorige delen waren ook leuk dus deze komt zeker in de collectiequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
PS360quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef KoosyNL het volgende:
hmm... als ik dit allemaal zo lees moet ik toch maar es een PS3 gaan halen. Games als MGS moet ik gewoon spelen!! Toch blijven de games op de 360 heel erg goed hoor... misschien toch maar even wachten tot begin 2008 voor ik een beslissing neem
Ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:11 schreef KoosyNL het volgende:
[..]op dit moment ben ik nog een arm studentje...
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoorde strax dat Rachet en Klank dik was uitgesteld? Kan iemand dit bevestigen? Zou wel klote zijn zag er al zo goed uit!
quote:
euh, waar? Of bedoel je gewoon de GT-HD die al maanden in de PSN-Store staat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
GT HD is erg tof, downloaden jullie!
wiips360quote:
Hij bedoeld die wie er al maanden staat iddquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh, waar? Of bedoel je gewoon de GT-HD die al maanden in de PSN-Store staat?
* Fallen heeft soms het idee dat 'm dingen ontgaan...
ZOMG!!EINS!!!!!111111!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef DJ_ het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/22520.html
nieuwe trailer voor rachet en klank
hijs weer leuk
'I take it he's the smart one'quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef DJ_ het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/22520.html
nieuwe trailer voor rachet en klank
hijs weer leuk
Hoorde het zojuist jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
'I take it he's the smart one'
'Is this about those parking tickets'
![]()
hehe zei toch dat die leuk wasquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
'I take it he's the smart one'
'Is this about those parking tickets'
![]()
Ook die toaster die je ziet bij de scan van Clank.quote:
MGS 4 ?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag.
Pak nou gewoon de dichtsbijzijnde internetcafé.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef -Menn0- het volgende:
Normaal heb ik er geen problemen mee om op vakantie te gaan () maar baal ik wel een beetje
Naar de fans luisterenquote:Mogelijke extra functies voor Home
Sony heeft een mail gestuurd aan de closed beta-gebruikers van Home voor de PlayStation 3. In deze mail staat een onderzoek, om uit te vinden hoe belangrijk de gebruikers een aantal gegeven functies zouden vinden. Deze eventuele nieuwe functies zijn, vrij vertaald, als volgd:
* Aparte ruimtes kopen voor clans/groepen
* Gezamenlijke evenementen, zoals films/optredens/praatsessies met ontwikkelaars
* Bepaalde voorwerpen uit spellen kunnnen gebruiken om je Home-figuur aan te passen
* Mogelijkheid om beperkt verkrijgbare voorwerpen in je huis te kunnen plaatsen
* Je figuur aanpassen met niet-menselijke onderdelen, zoals robothoofden
* Een mogelijkheid om te laten zien wat voor spellen je gespeeld hebt
* Hall Of Fame-achtige trofeeënkast
* Direct multiplayer-spellen lanceren vanuit Home
* Spelers van je favoriete spellen terugvinden in Home
* Verschillende mini-games
* Mogelijkheid om media die op je PS3 staat af te spelen in je huiskamer in Home
* Lobby's voor specifieke spellen
* Apart betalen voor meer ruimte voor in je huis
* Apart betalen voor luxe voorwerpen voor in je huis
* Apart betalen voor (designer) kleding
* Trofeeën verdienen voor prestaties in spellen
* Op een andere manier gebruik maken van bepaalde Home-functies, zonder met je avatar erin rond te lopen
Een aantal van deze functies, zoals het lanceren van multiplayer-spellen vanuit Home, waren vorige week al bekend gemaakt tijdens de persconferentie op de E3. Er zitten ook een aantal functies tussen die totaal nieuw zijn. Sony hoopt op deze manier hoogstwaarschijnlijk te bepalen welke functies er uiteindelijk te zien zullen zijn in Home, of in ieder geval een idee te krijgen wat de closed beta-gebruikers belangrijk vinden. Op dit moment is dan natuurlijk ook niet bekend welke van deze functies je uiteindelijk in Home terug zult kunnen vinden.
Ben denk ik gewoon een beetje aan het aanstellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pak nou gewoon de dichtsbijzijnde internetcafé.
quote:
microtransactions FTW!quote:* Apart betalen voor meer ruimte voor in je huis
* Apart betalen voor luxe voorwerpen voor in je huis
* Apart betalen voor (designer) kleding
Je hebt ook altijd wat te klagen he BHMmtje 2quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
microtransactions FTW!
Van dat lijstje klinkt alleen de extra ruimtes voor clans/groepen en lanceren vanuit home interessant. Toch lijkt Home me zo extreeeem nutteloos, het is misschien leuk voor 1 uurtje maar dan ben ik er wel weer klaar mee denk ik
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wat te klagen he BHMmtje 2. Nee maar dat je moet betalen voor sommige dingen is belachelijk ja, maar volgens mij gaat Home voortreffelijk werken met toernooien (kuch*kuch*) of MMO's. Niet dat ik er veel gebruik van ga maken hoor, maar het is zeker wel iets met potentie.
quote:Nieuwe sixaxis bevat méér dan alleen rumble
Hoewel er op de E3 door enkele hoge heren van Sony werd beweerd dat er géén nieuwe sixaxis met rumble aankomt, heeft Kazuo Hirai, president bij Sony Computer Entertainment Japan, laten doorschemeren dat er wel degelijk een nieuwe controller aankomt. Dat is niet het enige, deze controller zal méér vernieuwing bieden dan enkel rumble!
Kaz Hirai vertelde dat er nogal logisch is dat er rumble aankomt, sinds Sony en Immersion, de eigenaar van de rumble-technologie, weer partners zijn. Sony kijkt echter nog naar meer nieuwe features die het bedrijf in de nieuwe controller kan verwerken en Sony zal pas met een officiële aankondiging komen als ze de juiste 'mix' van features hebben samengesteld.
Hirai vergeleek de sixaxis ook met de PlayStation 1-controller, die oorspronkelijk geen analoge pookjes bevatte. Later kwam er een herdesign waar wél analoge sticks op terug te vinden waren.
Wát we dus mogen verwachten blijft nog even een mysterie, dát we iets nieuws mogen verwachten is zeker.
Hoe? Ik wil hem ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef Beathoven het volgende:
leuk, gisteren de blu-ray versie van 'Casino Royale' gratis ontvangen. Ik geloof dat we een van de zovelen zijn die als eerste geregistreerd staan.
Jammer van de kartels af en toequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef SocialDisorder het volgende:
ff serieus
The Darkness: pure fap-a-ton.
ik zou voor planet earth gaan als dat mogelijk isquote:
Ben benieuwd wat ze er nog meer aan toe willen voegen naast de Rumble.quote:
Hóe?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zou voor planet earth gaan als dat mogelijk is![]()
quote:Warhawk data bekend gemaakt
Van uitstel komt vaak afstel, in het geval komt er na uitstel een dijk van een game. We moeten nog heel even wachten, maar het spel komt eraan!
We wisten al dat het spel in twee versies zal verschijnen, Sony maakt vandaag bekend dat Warhawk vanaf augustus te downloaden zal zijn in de PlayStation Store, een maand later gevolgd door de uitgave op Blu-Ray disc. Mocht je kiezen om het spel op een Blu-Ray disc te kopen, dan krijg je hier gratis een JABRA 135 Bluetooth-headset bij.
quote:Lair uitgesteld naar 10 oktober
Factor 5's nieuwste game, Lair, is voor Europa uitgesteld naar 10 oktober. Dit heeft Sony Computer Entertainment onlangs bekend gemaakt. Of de vertraging ook voor Japan en Amerika geldt, is nog niet bekend. Enkel voor Europa is de vertraging bevestigd.
Om je toch nog even enthousiast te maken voor Lair, heeft Sony een lading nieuwe screens vrijgegeven. Deze screens zijn hieronder te bewonderen.
weet ik niet precies maar als goed is kom je in aanspraak voor 3 gratis bluray filmsquote:
godver ze weten wel hoe ze mijn geld moeten stelen zegquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavenly Sword wordt trilogie plus release demo
Die aktie gaat alleen maar om Casino Royale, de eerste 500000 personen die zich aanmelden op PSN krijgen die film.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet ik niet precies maar als goed is kom je in aanspraak voor 3 gratis bluray films
als je de ps3 in een bepaalde periode hebt gekocht
is een aktie om bluray te promoten , ik kom daar zelf niet voor in aanspraak dus ik zou het niet weten
meschien dat google'n op bluray promotie aktie ofzo iets opleverd
was er ook niet een aktie voor de promotie van blurayquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Die aktie gaat alleen maar om Casino Royale, de eerste 500000 personen die zich aanmelden op PSN krijgen die film.
alleen in de VSquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
was er ook niet een aktie voor de promotie van bluray
als je een bluray speler had gekocht ( ps3 telde ook ) in bijv juni dat je 3 blu ray films
gratis kreeg en kon kiezen tussen een paar titels ?
die komt ook morgen pas. In de VS is hij echter al een tijdje uit. In Europa gelden andere auteursrechten, had Starbreeze klein beetje geen rekening mee gehouden (ivm de gebruikte films)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:45 schreef -Menn0- het volgende:
Echt? Nog nergens gezien namelijk. Op de PS3? Xbox360 heb ik em wel gezien maar dacht dat de PS3 versie later kwam.
ahh ik zit zelf in de V.S en heb hem hier dus al zien liggen , wist dus niet dat die nog niet in europa uit wasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die komt ook morgen pas. In de VS is hij echter al een tijdje uit. In Europa gelden andere auteursrechten, had Starbreeze klein beetje geen rekening mee gehouden (ivm de gebruikte films)
geile shitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:16 schreef Cyberia18 het volgende:
High-def shots baby.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Awesome.
Geen idee eigenlijk, ik had een account aangemaakt en adresgegevens e.d. ingevuld een maand of 2/3 geleden. Kregen ineens een pakketje thuisgestuurd.. maar we hadden niets besteld, nou bleek het dat dus te zijnquote:
Het is akelig stil omtrent Getaway 3 ja, maar verwacht op de TGS (september) of wellicht tijdens de Games Covention al volgende maand de eerste beelden. Ze nemen alle tijd voor het spel merk ik wel, maar ja des te beter natuurlijk (de vorige delen zogen bigtime). Misschien hebben we straks te maken met MEGATON!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef Dibble het volgende:
Nog iets bekend van Getaway 3 voor de ps3 dan? vorig e3 werd daar trailer van gerealsed sindsdien ook niks meer gehoord![]()
Verkorten van de laadtijden met zo'n 5-6 seconden. Next Gen FTW dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:23 schreef RAM_ het volgende:
Wat is eigenlijk functie als je Ninja Gaiden installeerd?
Net zo stil als om eight daysquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is akelig stil omtrent Getaway 3 ja, maar verwacht op de TGS (september) of wellicht tijdens de Games Covention al volgende maand de eerste beelden. Ze nemen alle tijd voor het spel merk ik wel, maar ja des te beter natuurlijk (de vorige delen zogen bigtime). Misschien hebben we straks te maken met MEGATON!!!!![]()
Ik denk dat ze die nog wel even geheim houden voorlopig. Er is momenteel al genoeg om naar vooruit te kijken lijkt mequote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is akelig stil omtrent Getaway 3 ja, maar verwacht op de TGS (september) of wellicht tijdens de Games Covention al volgende maand de eerste beelden. Ze nemen alle tijd voor het spel merk ik wel, maar ja des te beter natuurlijk (de vorige delen zogen bigtime). Misschien hebben we straks te maken met MEGATON!!!!![]()
quote:
Dus ja. Hij kost echt 489 euro bij de gameshop in Enschedequote:BMH zegt:
Hoe duur is de PS3 bij gameshop?
-knip- zegt:
489
Yep. Gewoon de 60GB versie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Euh die emoticon was niet bestemd voor je opmerking wat de PS3 prijs betreft maar goed....489 euro dus incl. 1 controller?
NIet lullen dan, kopen die handel.. vandaag nog!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Oké. Ik ga dan liever voor de starter pack incl. Resistance, Motorstorm & een extra controller.
Zou ik kunnen doen ja, maar laten we toch maar eerst voor een HD tv gaan om straks titels als Mass Effect in HD kwaliteit te kunnen spelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
NIet lullen dan, kopen die handel.. vandaag nog!!
Ben benieuwd...quote:Reeves: 'Grote PS3 aankondigingen op GC Leipzig'
SCEE president en CEO David Reeves liet in een interview met MCV weten een aantal grote aankondigingen te doen op de Games Convention in Leizpig. Europa's grootste gamebeurs wordt gehouden van 23 t/m 26 september.
“We prefer to make our big statements in Leipzig, it suits us much better. Yes it has been a bit of a slow summer, but we feel that we have kept the momentum going. There will be absolute fireworks at peak, that I can promise you. We will be doing things no-one has seen yet for both PS3 and PSP.”
MCV denkt te weten wat deze grote aankondigingen zullen zijn. Hoewel Sony nog geen plannen heeft bekend gemaakt, verwacht MCV dat de PAL gebieden deze kerst de video-on-demand service en Freeview TV features krijgen. Tevens zou er een mogelijkheid zijn dat in de september de prijs van de PlayStation 3 in Europa wordt verlaagd.
Zit nog steeds op dat luchtschip.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit pas in level 4
moeilijk kut spel![]()
![]()
nee daar ben ik al voorbijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:26 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zit nog steeds op dat luchtschip.![]()
Echt al een tijdje niet gespeeld, drukker geweest met RB6V. Maar hij komt nog wel aan de beurt
Motorstorm is inderdaad vrij lastig kwam ik net achterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind Resistance en Motorstorm toch vrij pittig.
Starter pack gehaald?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind Resistance en Motorstorm toch vrij pittig.
Ja.quote:
Sinds de aankondiging al. Ik kreeg gewoon de doos, een extra controller en de twee spellen maar dan los. Zal ook wel zo blijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ligt die starter pack nu al in den winkel dan?
ahhh the frustraties van ninja gaiden , probeer die skelet draak maar is te killen zonder potionsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:18 schreef SnakeNL het volgende:
Ik zit vast bij een baas alma ofzo kom er verdomme niet langs ze ontwijkt alles![]()
Voor de rest van het artikel klik je hierquote:Nariko’s Moustache
So, it's been a little more than a week since my last post and I apologise for that: I’ve not had nearly as much time as I would have liked to post replies to the various questions that have come up in the comments during the last two blog posts.
The reason for my time being a bit short is that we’re in the final push on the European SKU of Heavenly Sword and are working flat out to get all the bugs we can resolved before our deadline. Things in this regard are progressing really well - our bug fix rate is well above the bug find rate and the type and severity of the new bugs is becoming increasingly benign. The stability of the game is rock-solid and the performance is steadily increasing.
I guess you all want to hear some more about the demo too? Well that’s been in Format Testing for over a week now and the signs are pretty good. As soon as it gets green-lit, it's simply up to our lovely Sony Marketing people to work out the best time to get it onto Playstation Network and, from the demand, I’d imagine they’d want to get it out to you guys as soon as possible!
As for this week’s eye candy, here's something that one of our senior environment artists, Dan Atwell, put together using a stiching technique; he takes multiple screen grabs of a panorama, stiches them together to make one super widescreen view of our enviroments and then hand corrects the seams and joins to fix any perspective anomalies.
What you end up with is something like this:
Click here for larger image
Wow....
This is a shot of the Chapter 3 environment in which you get to play as Kai, Nariko’s adopted sister. The cool thing about this shot is that what you see here is all playable! Pretty sweet huh?
This week I’ve got an insight from Mike Ball, our chief technical ninja, as to the PS3 hardware and how we use it to power one of Nariko’s more obvious features; her long flowing red hair.
And with that, I’ll hand over to Mike and say “See y’all next week!”
- Mat
Mooi zo.quote:GI: Is Metal Gear Solid 4 still exclusive? Is that solidified and will never appear on the Xbox 360?
Harrison: Yes. We said it was an exclusive title.
We praten hier over Level 5 héquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ziet er idd mooi uit, maar dat is nog niet alles he
Level 5:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We praten hier over Level 5 hé
Dragon Quest VIII
Dark Cronicle
Rogue Galaxy
Should i say more?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Level 5:
http://www.youtube.com/watch?v=XIW-G__qwAo
Need I say more?
Heavenly Sword got me hookedquote:Eurogamer: E3 Heavenly Sword Preview
Heavenly Sword is one of those annoying games that everyone has heard everything about, but nobody actually knows anything about. Of course you've heard of it; how could you not? It's one of Sony's great white hopes, one of the much-vaunted PS3 exclusives which have the unhappy fortune of being pivotal to the next salvo in the Great Console War of 2007.
But know about it? Well, we've known marginal details; we've known that it's a third-person action game starring a red-headed lady with a fine line in swinging around very large swords. We've known that it's being developed by British studio Ninja Theory, and that renowned actor Andy Serkis (you know, Gollum!) is involved with it...
...And, despite this being one of Sony's headliners, that's actually all we've really known about Heavenly Sword, with the primary source of info being an incredibly short, restricted demo which is now around 15 months old. Since then, next to nothing. Until now.
Now we've played an up-to-date version of Ninja Theory's opus. Pull up a pew, and we'll tell you all about it.
In the Beginning
The question, really, is where to start. When Ninja Theory showed off Heavenly Sword to us in London recently, they started with the cut-scenes - something they're understandably proud of. After all, they had New Zealand's Weta Workshop (you know, Lord of the Rings!) break new ground in the motion capture technology used for them, and Andy Serkis (you know, Gol... Hang on, we've done this one already) as dramatic director for the whole thing.
(We like the idea of a "dramatic director"; we imagine it to be something like Stephen Spielberg, but with vastly exaggerated hand gestures, a mysterious personal gust of wind which blows his hair around at opportune moments, and regular tearful flounces back to his trailer to post on LiveJournal. But we digress).
Cut-scenes play well to a wider press audience, we suppose, and Heavenly Sword's cut-scenes more than most. They've certainly lifted the bar in this area, so much so that they look almost like a movie, and they've got that chap who played Gollum and King Kong so that's probably good for a photo piece in a newspaper or maybe in the back of Heat magazine.
Okay, stop twitching. We know. It's Eurogamer, not Eurocut-scene-watcher, no matter how much we like Metal Gear Solid. So, with all apologies to the lovely Mr Serkis (who played Gollum, you know), we were somewhat concerned when half an hour of presentation about the cut-scenes ended with five minutes of brief talk about the game. Thankfully, the game was in residence to speak for itself. Let's talk about the game. [Yes, let's. - Stern Ed]
Heavenly Sword is, by Ninja Theory's own admission, a resolute attempt at creating a new videogame icon (and, by extension, a new videogame franchise) in the form of Nariko, the heroine of the piece. Blessed with flowing, flame-coloured locks, exotic features on one of the most detailed and expressive faces we've ever seen in a game, a penchant for fairly revealing clothing and a pair of bloody great swords, Nariko certainly fits the bill.
Most of what you need to know about the structure of the game is right there in the sub-heading; this is Goddess of War. The game sees you progressing through the storyline by beating the stuffing out of countless enemies in an increasingly brutal manner, interspersed with occasional interactive scenes where you need to tap out on-screen button combinations.
Those interactive scenes seemed pretty regular from the sections which we played, and often play a role in combat with bosses or powerful enemies (much like God of War). More lengthy interactive scenes see you pressing buttons to navigate through astonishingly cinematic feats - in the first demo level we saw, Nariko slides down massive anchor cables to a suspended platform, flipping from cable to cable as her enemies cut them off in an attempt to dislodge her. It's epic stuff. We strongly suspect it may be one of the first levels.
The Lady's Not For Turning
Once you're on the platform, it's time to go crazy. Nariko wields a remarkable blade which has three different modes, or stances. The default stance is "fast", in which you slice and dice at relatively close range with a pair of blades. Hold down L1 and you switch to ranged stance, swinging around your blades on the end of chains. Hold R1 and you're in heavy stance, which inflicts massive damage with a single, slow blade.
There are only two standard attack buttons - triangle and circle - so most of the game mechanics are built around this stance system. You can flick between stances instantly, which allows for combos to be built up using moves from multiple stances, a technique that in turn allows you to build up some fairly unique and powerful move-sets.
The block system is also based off your stance. Each enemy attack has a certain glow; blue means you'll block it in Fast stance, yellow means you'll block it in Heavy stance. Red means you can't block it at all, and getting the hell out of the way would be a fine plan. Finally, tap the triangle button at exactly the right time (a little flash on screen indicates this) and you'll execute a counter move.
The objective, according to Ninja Theory's developers, has been to create a fighting system which has enough depth to work like a beat-'em-up in one-on-one fights, but which is also fun in large brawls and even on massive battlefields. The game's battles do range from taking on single enemies to running around a battle with 2500 participants, taking in just about everything in between along the way. Overall though it's a tricky proposition, and certainly ambitious.
Based on our play time with the game, Heavenly Sword takes a damn good stab at such a tough challenge. The controls feel fluid and dynamic, with incredibly well choreographed moves blending together to form great-looking combos even during our earliest fumbling experiments. Little tactics like doing a spinning Ranged attack to knock back a scrum of approaching enemies came naturally, while chaining attacks from different stances together seemed to be the key to hitting the weak points of armoured or shielded foes.
No game of this sort would be complete without some satisfyingly brutal finishing moves, and Nariko brings plenty of those to the table. As you play, you charge up "orbs" for special attacks, which can then be executed using the circle button - one special for each stance. These specials can be eye-wateringly brutal (we're really not fond of the Heavy stance special attack which sees the sword slammed into the crotch of a retreating enemy), but also sport some tactical depth. The ranged special, for example, clears a breathing space around Nariko by swinging around a single impaled enemy on a pair of chains - ideal in a tight corner.
Unfortunately, we don't feel like we've played enough of the game to say whether the combat is as good as God of War's, but what we can say is that there's absolutely no reason why what we've seen of Heavenly Sword couldn't blossom into a combat system as deep and satisfying as God of War's over the course of the full game. It's all very promising.
Very Special Moves
The game has some tricks of its own to bring to the table, too. Almost every object in the environment can be destroyed, and as you fight the various levels will pile up with corpses and the debris of shattered furniture and fittings - all of which is subject to physics, and makes a glorious mess.
You can also pick up the bulk of the objects in the game and hurl them at enemies. This even demonstrates an actually rather sensible use of the Sixaxis functionality of the PS3 - there's a little bit of aftertouch on everything you throw, which means you can steer objects in flight by tilting the pad.
Later in the game, there are also points where you play as Nariko's companion, Kai - a younger girl who seems half-feral, and is armed with a very big crossbow. Her stages are specifically laid out as shoot-'em-up stages, from what we saw, and have a unique set of puzzles - we especially liked one which required that you set arrows on fire by shooting them through torches. Oh, and the crossbow bolts, too, have Sixaxis aftertouch on them.
Of course, Heavenly Sword wouldn't be much of a showcase for the PS3 without having stunning graphics - and that's one area where the game isn't likely to attract much criticism. It's one of the best-looking titles we've ever seen, with incredibly detailed scenery stretching hundreds of metres into the distance - complemented by life-like and superbly animated foes, even in scenes where there are dozens on screen at once.
Indeed, the whole affair comes across as being simply beautiful - with some points in the game having an almost (dare we say it?) ICO-esque feel thanks to the large-scale puzzles and vast, ancient architecture which reaches off into the distance.
And then you have the characters. Yes, it's cut-scene stuff, but Weta and Ninja Theory absolutely deserve praise in this department. According to Serkis, this is the first time that multiple actors have been motion-captured acting out scenes together, with both their body movements and their facial expression being captured. Frankly, the benefits of the technique shine through clearly.
The characters are given an astonishing level of depth and emotion by their actors, who imbue the tale - focused on Serkis' wonderfully insane and malevolent King Bohan - with a truly Shakespearean feel. Nariko, her compatriots and her foes don't just have a set of facial expressions to suit all circumstances; they genuinely emote, and react, and provide exactly the sort of powerful character performances that you don't expect to find in a videogame.
Ninja Theory's claims for the game may be somewhat optimistic - there was talk of combining the drama of Kurosawa with the visual flair of Hero, of videogames entering a Golden Era not unlike that of film, all of which may be somewhat premature. However, what we've seen of Heavenly Sword so far suggests a game strong enough to stand up in the face of its own hype.
It's got killer looks, fluid, fun gameplay, a genuinely superb heroine - and, lest we forget, the best cut-scenes you've ever seen in a videogame. Comparisons with God of War are easy, and not remotely unfair, but if there's a sin in producing a visually stunning, professionally executed title in the God of War mould for a next-gen system, then it's not one our faith condemns. Besides, it's got that bloke who played Gollum in it - what more could you want?
oh man die game moet ik echt hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
More:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aleen die van de tokyo gameshow 2006 =/quote:
ja hij is zeker goed , maar ik wil meer T_T , dit is echt de beste rpg tot ff13 op de ps3quote:
Je krijgt 10 dollar voor elke eiwit die je berekentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:13 schreef ryangozer het volgende:
2 vragen:
is er een beloning voor folding?
gaat je ps3 minder lang mee als je hem elke nacht aanzet? (voor folding )
niet nuttig dus?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
Je krijgt 10 dollar voor elke eiwit die je berekent![]()
nee het is gewoon dom stroomverbruik
![]()
Over beloning gesproken, binnen Sony wordt/is wel gekeken naar meer Distributed Computing toepassingen en eventuele beloningen voor ingeleverde "work units".quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:13 schreef ryangozer het volgende:
2 vragen:
is er een beloning voor folding?
gaat je ps3 minder lang mee als je hem elke nacht aanzet? (voor folding )
Eindscore :quote:So yes, if there’s any doubt left, Lair has come together beautifully
“With its stunning visuals and incredible soundtrack, Lair may well be the single most powerful experience that a man can share with his $5,000 home theatre system.”
Lair is an utter feast for the eyes
Don’t assume that because Lair is such a stunning piece of eye candy that there isn’t also a substantial game at its core.
If gliding over a beautiful starlit ocean to the haunting strains of opera doesn’t impress you, you’re dead inside
It also says all framerate issues have been fixed.
The only negatives were that objectives weren’t explained well enough and confusing navigation sometimes.
They say that some of the confusion is because it combines nearly 6 genres into one game…but once you get use to it, it is a game with incredible depth.
It also says that replay value is extremely high–you can receive higher ranks and that unlocks amazing stuff such as new dragons, etc. to kick butt with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch een betere game dan ik dacht
PSN id: NL_SToRM
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:25 schreef SToRM81 het volgende:
De eerste review van Lair (door Play magazine) is een feit. Hier wat interessante quotes uit die review:
[..]
Eindscore :ik kan geen spoilers leze op me ps3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien toch een betere game dan ik dacht
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
Gassen en je boost gebruiken om een bocht goed uit te komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef ryangozer het volgende:
ik kan dus echt totaal niet winnen bij motorstorm![]()
iemand tips?
Resistance heb ik nog steeds niet helemaal uitgespeeld en ik heb hem al vanaf april in huis ofzo. Sommige stukken zijn echt heel lastig. Zoals het deel met die 2 stalkers en een spin bij de brug over de Thames bijvoorbeeld. Daarnaast is de verleiding om online je frustraties van je af te schieten ook iedere keer erg groot. Online zuig ik overigens ook enorm, ik speel het sinds april en zit nog onder de 400 killsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind Resistance en Motorstorm toch vrij pittig.
Heeft iemand doekjes en lotion? Wat ziet dit er fantastisch uit zeg!! Sfeer, sfeer en nog eens sfeer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:16 schreef Cyberia18 het volgende:
High-def shots baby.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Awesome.
Spel gebruikt rubber band AI. Dus als je voorop ligt, komen ze weer in de buurt. Gewoon in de top 4 blijven rijden (niet gelijk voor de nr.1 plek gaan) en de laatste ronde boosten alsof je leven er vanaf hangt. Dan win je vrij simpel, mits je de juiste routes pakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef ryangozer het volgende:
ik kan dus echt totaal niet winnen bij motorstorm![]()
iemand tips?
Twee posts hoger staat een goeie tip, dus niet gelijk als een gek de leiding willen pakken, maar volg de rest, kijk welke routes ze nemen, en in de laatste ronde probeer je vooraan mee te komen om in de laatste bochten te leiding te nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef ryangozer het volgende:
ik kan dus echt totaal niet winnen bij motorstorm![]()
iemand tips?
Bij gebrek aan Cyberia: White Knight Story van Level 5.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke RPG is dat cyberia18?
Trouwens, hoe zit het met muis en toetsenbord bij UT3? Kan je elk willekeurig USB-apparaat aansluiten of heb je aparte PS3-hardware nodig?
Kist is inderdaad even een noodoplossingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een lelijke kist voor zulke mooie apparaten
Thanks. En hoe zit het met de multiplayer van UT3? Kan je multiplayer spelen tegen PC-gebruikers?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Cyberia: White Knight Story van Level 5.
Verder kun je elk willekeurig USB tobo+muis aansluiten, geen aparte hardware nodig.
Dit wordt nog onderzocht. Persoonlijk denk ik van niet aangezien de PS3 versie van UT3 qua gameplay snelheid langzamer loopt. Indien wel moet de PC of de PS3 qua gameplay snelheid veranderen. En ik denk dat gebruikers daar geen zin in hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Thanks. En hoe zit het met de multiplayer van UT3? Kan je multiplayer spelen tegen PC-gebruikers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |