Keyboard heb je niet echt nodig, dus steek het geld wat je daarin wilde pompen in een fatsoenlijke headset. Ik heb zelf de Sony Ericsson HBH-PV700, erg fijn dingetje, destijds voor 4 tientjes gekocht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:25 schreef ryangozer het volgende:
Weet iemand trouwens een zo goedkoop mogelijk bluetooth keyboard en een zo goedkoop mogelijk bluetooth headset? (heb niet veel geld over na een ps3 + 2 spellen + controller)
Jawel ik wil er mee internetten, en alle toetsen steeds aanwijzen duurt veel te lang...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Keyboard heb je niet echt nodig, dus steek het geld wat je daarin wilde pompen in een fatsoenlijke headset. Ik heb zelf de Sony Ericsson HBH-PV700, erg fijn dingetje, destijds voor 4 tientjes gekocht.
Nope.. Netwerk gebeuren heb ik alles handmatig ingesteld.quote:
ow ok dat laatste moet ik ook nog even doen en dan hatsaaa DivXquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nope.. Netwerk gebeuren heb ik alles handmatig ingesteld.
Het lag aan de codecs. Heb alles eraf gegooid en daarna alleen maar ffdshow geïnstalleerd.
HDMI + HDTV =quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:19 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je op een HDTV met HDMI nergens last van
1 wat is BC?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je moet hem nog updaten, hij staat standaard op de 1.6 dacht ik , kan je wel games mee spelen hoor![]()
Maar de BC is echt helemaal niks![]()
Moet updatenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
1 BC betekend backward compatibility , dat je je oude ps1 , ps2 spellen ook op de ps3 kan spelen![]()
Na de update speelt hij veel meer oude spellen af
2 Weet niet of je met je ps3 online gaat, anders krijg je daar direct bericht dat je hem kan updaten.
Zo niet ? kan je via www.playstation.nl het bestand daar downloaden ( 110 mb) en dan via een memory stick o.i.d overzetten op je ps3
Ja maar dat is toch echt teveel gedoe 3 verdiepingen!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:38 schreef Gstyles het volgende:
ik zou een kabeltje trekken Ryan! wifi gaf bij mij om de haveklap een foutmelding op de PS3, dat is sinds mijn kabeltje getrokken is helemaal verholpen en hij is er ook nog sneller door geworden
Owh ja, wordt zeker nog wel aan gewerkt. Bij elke update werken er steeds meer spellen van m´n ´back-catalogue´quote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef Ixnay het volgende:
Wordt er wel nog gewerkt aan die backward compatibility?
M.a.w. als ik over een jaar een PS3 zou gaan halen, kan ik dan wel mijn oude PS1 en PS2 games draaien?
Zou Motorstorm en F1 dan nemen zelfquote:Op zondag 15 juli 2007 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Je moet er verplicht twee, dat is het kutte. Anders nam ik alleen MotorStorm en wat korting. Ja je kunt ook zeggen ik hoef geen tweede, maarja, het is toch gratis.
Dit zou ZÓ AWESOME zijn zegquote:Also, according to one of the guys at 1up who sat down with the Media Molecule guys, a lot of Sony's in-house development studios have already stated that they want to make level packs themed around their own games and characters. I, for one, am quite looking forward to controlling a fluffy little Kratos through a Greek themed level.
Also, as it's on PS3, I really wouldn't write off the chances of seeing a Metal Gear themed pack of levels, characters and items... and if Konami would be willing to do that then they may be willing to do some fluffy Castlevania levels or packs based on their other properties depending on how well the game and first sets of content do.
Toppie! Ben ik net 4 dagen op vakantie!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavenly Sword demo op 26 juli
Bij wie ben ik welkom....
Zou mooi zijn alstie omvaltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:20 schreef SocialDisorder het volgende:
26 juli gaat de store z'n eerste stresstest krijgen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:26 schreef Gstyles het volgende:
omFg wat zien die nieuwe trailers er mooi uit! Mn die van LittleBigPLanet, Killzon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |