abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51420769
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:16 schreef Gstyles het volgende:

[..]

omFg ik ook GDV
Uiteraard sta ik sta dr ook tussen: Vince_NL

kijk eens naar de poster van dat filmpje... SDisorder

Dus zo raar is het niet dat alle luitjes van hier dr tussen staan
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:49:24 #202
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_51421257
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:28 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Uiteraard sta ik sta dr ook tussen: Vince_NL

kijk eens naar de poster van dat filmpje... SDisorder

Dus zo raar is het niet dat alle luitjes van hier dr tussen staan
duh maar het is wel leuk omjezelf in het filmpje voorbij te zien komen
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_51423808
Die prijs voor PS3 met 2 controllers en 2 games voor 599,- bij B. S. is toch wel heel interessant!

Me handen jeuken om um te gaan halen...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:32:18 #204
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_51424002
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:25 schreef ZoneKill het volgende:
Die prijs voor PS3 met 2 controllers en 2 games voor 599,- bij B. S. is toch wel heel interessant!

Me handen jeuken om um te gaan halen...
Niet twijfelen, doen!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:47:52 #205
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51424530
Heb er totaal geen spijt van om de PS3 een maand na het europe release gehaald te hebben, oké er

komt nu een prijsverlaging maar dat kan het plezier dat ik er tot nu toe aan gehad hebt niet overtreffen.

En juist beter hoe meer mensen online hoe leuker het wordt Had hem trouwens voor ¤549,- gehaald bij een actie.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:49:43 #206
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51424595
Gisteren weer eens na paar weken geen Motorstorm aangeraakt te hebben weer gedaan, en had er weer onwijs lol in , jammer dat er nu zo weinig mensen het nog spelen (wel begrijpelijk)
pi_51425145
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heb er totaal geen spijt van om de PS3 een maand na het europe release gehaald te hebben, oké er

komt nu een prijsverlaging maar dat kan het plezier dat ik er tot nu toe aan gehad hebt niet overtreffen.

En juist beter hoe meer mensen online hoe leuker het wordt Had hem trouwens voor ¤549,- gehaald bij een actie.
Ik heb m sinds launch en heb er 0,0% spijt van
Gewoon een geweldige console die zijn geld echt waard is.
PSN id: NL_SToRM
pi_51425837
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:

Dus jij bent er tevreden mee. Op welke manier gebruik jij de PS3 het meest?
Ik wil hem naast de games gebruiken voor DVD film en in mindere mate voor blu-ray, maar wat ik ook graag wil is muziek, foto en films kunnen streamen vanaf PC of laptop. Ik heb gelezen dat het niet mogelijk is. Klopt dat?

Kun je divx vanaf PS3 afspelen?

Kun je mp3 afspelen zonder tv aan te zetten? Het is een beetje raar dat je PS3 veel stroom verbruikt als je gewoon wat mp3 muziek wil luisteren.
quote:
Gisteren weer eens na paar weken geen Motorstorm aangeraakt te hebben weer gedaan, en had er weer onwijs lol in , jammer dat er nu zo weinig mensen het nog spelen (wel begrijpelijk)
Hoeveel mensen zijn er gemiddeld online op een avond bij RfoM en MS?
Ik koop de PS3 vrijwel zeker, alleen is de vraag wanneer.
Op dit moment zijn er maar 2 games die mij interesseren maar het heeft natuurlijk geen zin als nog maar weinig mensen die online spelen.

Rond oktober komen de echte systemsellers ik denk dat ik hem dan koop.
Vooral LittleBigPlanet heeft mijn interesse. Hoop dat er dan een demo beschikbaar komt.

Veel vragen van mij , maar voor sommige dingen moet je het hele web afzoeken om erachter te komen of iets wel of niet kan. Rechtstreeks aan de PS3 freaks/eigenaars zelf vragen werkt sneller en beter.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:35:57 #209
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51426135
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:25 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Ik wil hem naast de games gebruiken voor DVD film en in mindere mate voor blu-ray, maar wat ik ook graag wil is muziek, foto en films kunnen streamen vanaf PC of laptop. Ik heb gelezen dat het niet mogelijk is. Klopt dat?
Ik gebruik voornamelijk mijn PS3 voor het gamen en kijken naar blu-ray films soms luister ik vanaf mijn PS3 naar mijn favoriete muziek als ik zit te browsen en anders niet, en het zou mogelijk moeten zijn om te kunnen streamen vanaf je laptop naar de PS3, gewoon verbinding maken met het netwerk. (zelf nog niet kunnen testen)
quote:
Niet dat ik weet, maar vast anderen hier op het forum wel.
quote:
[quote]Kun je mp3 afspelen zonder tv aan te zetten? Het is een beetje raar dat je PS3 veel stroom verbruikt als je gewoon wat mp3 muziek wil luisteren.
[quote]

Dat lijkt mij niet mogelijk aangezien je geen geluid kan horen uit je tv speakers zonder de tv aan te doen

[..]

[quote]
Bij Rfom gemiddeld 500 man op een avond of zelfs meer (het is namelijk nu mogelijk om tegen de jappen en amerikanen te spelen, voorheen alleen Europe vs Europe.

Motorstorm rond de 200/300 man in de avond.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:42:29 #210
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_51426349
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:25 schreef ZoneKill het volgende:

Ik ben ook dik tevreden over de PS3, het apparaat is zeker het geld waard. Gebruik hem zelf voornamelijk voor gamen en films kijken. Je kunt bijna alle bestanden streamen van je PC naar de PS3, ook Divx en HD bestanden.
quote:
Kun je mp3 afspelen zonder tv aan te zetten? Het is een beetje raar dat je PS3 veel stroom verbruikt als je gewoon wat mp3 muziek wil luisteren.
Als jij de PS3 kunt bedienen zonder beeld dan kun je mp3's afspelen zonder de tv aan te zetten
quote:
Ik koop de PS3 vrijwel zeker, alleen is de vraag wanneer.
Op dit moment zijn er maar 2 games die mij interesseren maar het heeft natuurlijk geen zin als nog maar weinig mensen die online spelen.
Bij Motorstorm zijn iedergeval altijd genoeg mensen online om tegen te spelen .
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_51428243
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik gebruik voornamelijk mijn PS3 voor het gamen en kijken naar blu-ray films soms luister ik vanaf mijn PS3 naar mijn favoriete muziek als ik zit te browsen en anders niet, en het zou mogelijk moeten zijn om te kunnen streamen vanaf je laptop naar de PS3, gewoon verbinding maken met het netwerk. (zelf nog niet kunnen testen)
[..]

Niet dat ik weet, maar vast anderen hier op het forum wel.
[..]

Bij Rfom gemiddeld 500 man op een avond of zelfs meer (het is namelijk nu mogelijk om tegen de jappen en amerikanen te spelen, voorheen alleen Europe vs Europe.

Motorstorm rond de 200/300 man in de avond.
Ah, dat is idd genoeg om je een beetje online te vermaken, maar echt veel is het ook niet.
quote:
Dat lijkt mij niet mogelijk aangezien je geen geluid kan horen uit je tv speakers zonder de tv aan te doen
Duh logisch...
Ik wil PS3 via digital optical-out verbinden met av-receiver. dan hoeft dat dus niet. (Deed ik ook al met PS2)
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:42 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik ben ook dik tevreden over de PS3, het apparaat is zeker het geld waard. Gebruik hem zelf voornamelijk voor gamen en films kijken. Je kunt bijna alle bestanden streamen van je PC naar de PS3, ook Divx en HD bestanden.
Hoe gaat dat praktisch? Krijg je de inhoud van PC HDD via PS3 te zien of moet je op je PC nog opdracht geven om te streamen naar PS3?
pi_51428410
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Ah, dat is idd genoeg om je een beetje online te vermaken, maar echt veel is het ook niet.
[..]
Ik kan je verzekeren dat het iig bij RFOM een stuk meer zijn, nu je met de hele wereld kunt spelen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:46:45 #213
145074 Diablos79
pi_51428681
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef ZoneKill het volgende:

Hoe gaat dat praktisch? Krijg je de inhoud van PC HDD via PS3 te zien of moet je op je PC nog opdracht geven om te streamen naar PS3?
Je moet op je pc een mediaserver installeren, zoals bijv TVersity, en de bestanden die je dan deelt via die server kun je dan via de PS3 afspelen. Als je de PS3 aan hebt staan en je start de mediaserver op je PC word deze meteen herkend door de PS3 en kun je gewoon door de bestanden heen bladeren en afspelen.
pi_51431138
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:46 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Je moet op je pc een mediaserver installeren, zoals bijv TVersity, en de bestanden die je dan deelt via die server kun je dan via de PS3 afspelen. Als je de PS3 aan hebt staan en je start de mediaserver op je PC word deze meteen herkend door de PS3 en kun je gewoon door de bestanden heen bladeren en afspelen.
Thanks, voor de info. Binnenkort (als ik een PS3 heb) zal ik jullie eens verslaan afknallen op PSN.

[ Bericht 3% gewijzigd door ZoneKill op 13-07-2007 15:02:40 ]
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:45:37 #215
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51432880
Ik ben er nog niet echt verder mee gegaan maar dit moet ook kunnen met een netwerkschijf.
Een Lacie edmini kent namelijk streaming als optie. Alleen heb ik deze nog niet op fat32 kunnen krijgen (moet met wat pielen wel kunnen).

zonekill je kunt dan met je controller door een lijst met directory's en namen scrollen. Net als op een telefoon met de opgeslagen namen.

Ikzelf gebruik de PS3 voor gamen (en tot nu toe alleen nog maar FFXII ) maar heb wel al een rijtje games liggen (Genji, Oblivion etc). Daarnaast heb ik de PS3 voor de gein ook even gebruikt voor films maar mijn normale dvd speler is dan toch handiger (ik vind het onscreen menu van de PS3 niet zo fijn).

PSN: Rinzewind
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:34:40 #216
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_51434598
Ninja Gaiden binnen

Whoaaaa , ga op normal beginnen

Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_51437046
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_51438695
Heavenly Sword demo deze maand?

Zou wel mooi zijn als ie binnenkort al komt
  FOK!fotograaf vrijdag 13 juli 2007 @ 18:58:59 #219
159915 -Menn0-
MNO
pi_51438846
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef SToRM81 het volgende:
Heavenly Sword demo deze maand?

Zou wel mooi zijn als ie binnenkort al komt
Zou heel mooi zijn
,,/
pi_51439122
Gameplay trailer van Killzone in HD: http://www.megaupload.com/?d=G05KAOV0

[ Bericht 4% gewijzigd door SToRM81 op 13-07-2007 19:31:54 ]
pi_51440309
Die starters pack is mine Ik wacht nog even met het kopen van het apparaat, ¤600 blijft aardig wat geld
pi_51443138
quote:
Je kan in Home door op select te drukken ook gewoon bij het Friends gedeelte uit de XMB.
pi_51444271
Deze moet ik ook zeker even tvpen (heb vandaag een ps3 bestelt)
Kan iemand mij vertellen hoever het ps3 internet gaat? welke sites doen het wel en welke niet? ik ben btw vanplan een goedkoop usb toetsenbord erbij te kopen doen die het altijd??
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 21:59:52 #224
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_51444406
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef ryangozer het volgende:
Deze moet ik ook zeker even tvpen (heb vandaag een ps3 bestelt)
Kan iemand mij vertellen hoever het ps3 internet gaat?
Bijna all the way.
quote:
welke sites doen het wel en welke niet?
Alle normale sites (incl FOK!) doen het gewoon. Alleen videocontent in de vorm van Windows Media, AVI en Apple Quicktime kan hij niet afspelen. Flash echter wel dus Youtuben op de PS3 is een optie.
quote:
ik ben btw vanplan een goedkoop usb toetsenbord erbij te kopen doen die het altijd??
Yep. Sowieso met textinvoer, en als de game keyboards ondersteunt, dan ook in de game.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_51445532
Morgen een nieuwe PES6 kopen, deze loopt vaak vast en zitten wat krassen op de cd
pi_51445760
wanneer komen er nou een goeie nieuwe demo's op het PSN
pi_51452867
Stupid tversity.. krijg het na 2 uur nog niet aan de praat.
なんだっけ
pi_51454944
Nog een vraag, heeft de controller deze keer wel triggers?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:23:59 #229
75736 Gstyles
pi_51455030
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 02:22 schreef Crashcat het volgende:
Stupid tversity.. krijg het na 2 uur nog niet aan de praat.
firewall..... (hint hint)
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:24:53 #230
75736 Gstyles
pi_51455040
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:12 schreef ryangozer het volgende:
Nog een vraag, heeft de controller deze keer wel triggers?
ja de knoppen achter op de sixaxis kun je zien als de triggers en voor jou wetenschap er zit (helaas) geen rumble op..
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:26:22 #231
75736 Gstyles
pi_51455046
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:44 schreef unioz het volgende:
wanneer komen er nou een goeie nieuwe demo's op het PSN
die zijn er reeds.. GT demo.., Ninja Gaiden.. en nog een paar. Welliswaar moeten de 'betere' games nog uitkomen, maar dat zal in de loop van de tijd ook demo's gaan geven. Denk daarbij aan LBP, GTAIV en Killzone. Mogelijk krijgen we hier ook demo's van

[ Bericht 2% gewijzigd door Gstyles op 14-07-2007 09:31:32 ]
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:33:54 #232
75736 Gstyles
pi_51455106
Nu een paar vragen van mijn kant:

- is het mogelijk om de gestreamde DivX / Xvid (.Avi) bestanden af te spelen op de PS3? Misschien met een programma of op andere wijze? Tot nog toe is het mij niet gelukt deze bestanden aan de praat te krijgen

- is er een mogelijkheid om mappen aan te maken om mijn bergen mp3's op een goede manier te ordenen? Door de grote hoeveelheid is het een grote zooi geworden op mn PS3

- komt er in de toekomst nog een 'wallpaper' functie? begin die zgn Sony-rook e.d. aardig beu te worden
pi_51455603
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:33 schreef Gstyles het volgende:
Nu een paar vragen van mijn kant:

- is het mogelijk om de gestreamde DivX / Xvid (.Avi) bestanden af te spelen op de PS3? Misschien met een programma of op andere wijze? Tot nog toe is het mij niet gelukt deze bestanden aan de praat te krijgen
TVersity
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:44:28 #234
75736 Gstyles
pi_51455851
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:24 schreef unioz het volgende:

[..]

TVersity
die kan em naar de ps3 streamen maar dan kan ik em nog niet bekijken... (beschadigde data icoon verschijnt...)
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:53:03 #235
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51455951
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:44 schreef Gstyles het volgende:

[..]

die kan em naar de ps3 streamen maar dan kan ik em nog niet bekijken... (beschadigde data icoon verschijnt...)
Moet je FFDshow installeren.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_51455956
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:44 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Zorg dat je hebt ingesteld dat alle filmbestanden moeten worden omgezet naar AVC. Zorg dat ffdshow ook de DivX/Xvid codecs bevat.
pi_51455971
Ik las net even wat oude topics, meeeen wat kunnen julie zeuren over die controllers zeg! Ik heb nog op deze moeten spelen!

Dus nu stil wezen qua controllers he! (wat een vooruitgang wel)...
pi_51456148
quote:
UR 3-PS3 draait beter als GOW op de 360

Dat vertelde Mark Rein op de E3 aan een reporter. Mark Rein die eens riep dat Sony de PS3 moest weggooien en opnieuw moest beginnen...Och ja tijden veranderen en mensen ook.

Hij zei dus dat Unreal Tournament III dus eerst voor de PS3 en PC komt omdat hij het PSN netwerk prefereert boven dat van Microsoft, omdat het PSN open source is en de PlayStation 3 de enige console is waarop ze mods (user-created content) van de gebruikers kunnen gebruiken. Ook de Sixaxis zal gebruikt worden, de hooverboard in de game is hier namelijk mee te besturen, iets wat heel erg goed aanvoelt Ook is Mark Rein enthousiast over hoe de game op de PS3 loopt. Hij zei: "Unreal Tournament op de PS3 loopt nu al beter als Gears of War in zijn eindfase op de Xbox360."

Het is nog niet duidelijk of PS3 gamers later ook online tegen PC gamers kunnen spelen omdat nog niet duidelijk is of PS3 gamers dat wel willen.
Er zal wel downloadable content worden aangeboden en EPIC zal deze content gratis verstrekken, en Sony heeft daar helemaal geen moeite mee, Microsoft had dat duidelijk wel..

De xbox360 versie van Unreal 3 wordt ergens in 2008 verwacht.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:08:36 #239
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51456174
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:54 schreef ryangozer het volgende:
Ik las net even wat oude topics, meeeen wat kunnen julie zeuren over die controllers zeg! Ik heb nog op deze moeten spelen!
[afbeelding]
Dus nu stil wezen qua controllers he! (wat een vooruitgang wel)...
De Snes controller is een uitstekend ding. Goede D-pad en knoppen. Waarom denk je dat de Playstation controllers de layout van de Snes controller hebben overgenomen?

pi_51456188
Beter dan.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:10:56 #241
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51456200
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:09 schreef piet_pelle het volgende:
Beter dan.
Tenenkrommend stukje Nederlands ook. Echt afschuwelijk geschreven :
pi_51456312
Tja, ik quote alleen maar hoor, ik ga niet alles zitten verbeteren

Hier nog een paar Uncharted filmpjes:

http://www.gametrailers.com/player/22052.html
http://www.gametrailers.com/player/22013.html
http://www.gametrailers.com/player/22100.html

Dit kan voor mij gewoon de beste game ooit worden. Er zit gewoon alles in wat ik wil in een game
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:26:00 #243
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51456470
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:08 schreef BMH het volgende:

[..]

De Snes controller is een uitstekend ding. Goede D-pad en knoppen. Waarom denk je dat de Playstation controllers de layout van de Snes controller hebben overgenomen?

[afbeelding]
Dat is de beste controller ooit
En Sony heeft er goed aan gedaan die over te nemen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:50:20 #244
75736 Gstyles
pi_51458240
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
Tja, ik quote alleen maar hoor, ik ga niet alles zitten verbeteren

Hier nog een paar Uncharted filmpjes:

http://www.gametrailers.com/player/22052.html
http://www.gametrailers.com/player/22013.html
http://www.gametrailers.com/player/22100.html

Dit kan voor mij gewoon de beste game ooit worden. Er zit gewoon alles in wat ik wil in een game
leuke moves idd.. beloofd waarschijnlijk wel wat ja
pi_51461270
Even nog een vraagje, is het "groen beeld" probleem bij dvd kijken op een normale tv al opgelost?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:00:27 #246
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_51461289
groen beeld?

tis geen omgebouwde ps2 hoor
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_51461343
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
groen beeld?

tis geen omgebouwde ps2 hoor
Ik las in oude topics dat de ps3 aan een normale tv films op groen beeld afspeelt, is dat nietmeer zo nu?
pi_51461478
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:59 schreef ryangozer het volgende:
Even nog een vraagje, is het "groen beeld" probleem bij dvd kijken op een normale tv al opgelost?
is dat ooit een probleem geweest dan
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:19:58 #249
145074 Diablos79
pi_51461724
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

is dat ooit een probleem geweest dan
Vind ik wel ja, Dvd/blu-ray kijken via een RGB-kabel ziet er een stuk beter uit dan via de standaard composiet kabel. Als het beeld dan groen van kleur is, is dat niet echt lekker kijken he. Gelukkig heb je op een HDTV met HDMI nergens last van
pi_51461751
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:19 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Vind ik wel ja, Dvd/blu-ray kijken via een RGB-kabel ziet er een stuk beter uit dan via de standaard composiet kabel. Als het beeld dan groen van kleur is, is dat niet echt lekker kijken he. Gelukkig heb je op een HDTV met HDMI nergens last van
ik heb nog nooit meegemaakt dat m'n beeld groen werd, en ik kijk met composiet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')