Uiteraard sta ik sta dr ook tussen: Vince_NLquote:
duhquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:28 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Uiteraard sta ik sta dr ook tussen: Vince_NL
kijk eens naar de poster van dat filmpje... SDisorder![]()
Dus zo raar is het niet dat alle luitjes van hier dr tussen staan![]()
Niet twijfelen, doen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:25 schreef ZoneKill het volgende:
Die prijs voor PS3 met 2 controllers en 2 games voor 599,- bij B. S. is toch wel heel interessant!
Me handen jeuken om um te gaan halen...
Ik heb m sinds launch en heb er 0,0% spijt vanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heb er totaal geen spijt van om de PS3 een maand na het europe release gehaald te hebben, oké er
komt nu een prijsverlaging maar dat kan het plezier dat ik er tot nu toe aan gehad hebt niet overtreffen.
En juist beter hoe meer mensen online hoe leuker het wordtHad hem trouwens voor ¤549,- gehaald bij een actie.
Dus jij bent er tevreden mee. Op welke manier gebruik jij de PS3 het meest?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heb er totaal geen spijt van om de PS3 een maand na het europe release gehaald te hebben, oké er
komt nu een prijsverlaging maar dat kan het plezier dat ik er tot nu toe aan gehad hebt niet overtreffen.
En juist beter hoe meer mensen online hoe leuker het wordtHad hem trouwens voor ¤549,- gehaald bij een actie.
Hoeveel mensen zijn er gemiddeld online op een avond bij RfoM en MS?quote:Gisteren weer eens na paar weken geen Motorstorm aangeraakt te hebben weer gedaan, en had er weer onwijs lol in , jammer dat er nu zo weinig mensen het nog spelen (wel begrijpelijk)
Ik gebruik voornamelijk mijn PS3 voor het gamen en kijken naar blu-ray films soms luister ik vanaf mijn PS3 naar mijn favoriete muziek als ik zit te browsen en anders niet, en het zou mogelijk moeten zijn om te kunnen streamen vanaf je laptop naar de PS3, gewoon verbinding maken met het netwerk. (zelf nog niet kunnen testen)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Dus jij bent er tevreden mee. Op welke manier gebruik jij de PS3 het meest?
Ik wil hem naast de games gebruiken voor DVD film en in mindere mate voor blu-ray, maar wat ik ook graag wil is muziek, foto en films kunnen streamen vanaf PC of laptop. Ik heb gelezen dat het niet mogelijk is. Klopt dat?
Niet dat ik weet, maar vast anderen hier op het forum wel.quote:Kun je divx vanaf PS3 afspelen?
Bij Rfom gemiddeld 500 man op een avond of zelfs meer (het is namelijk nu mogelijk om tegen de jappen en amerikanen te spelen, voorheen alleen Europe vs Europe.quote:[quote]Kun je mp3 afspelen zonder tv aan te zetten? Het is een beetje raar dat je PS3 veel stroom verbruikt als je gewoon wat mp3 muziek wil luisteren.
[quote]
Dat lijkt mij niet mogelijk aangezien je geen geluid kan horen uit je tv speakers zonder de tv aan te doen
[..]
[quote]
Hoeveel mensen zijn er gemiddeld online op een avond bij RfoM en MS?
Ik ben ook dik tevreden over de PS3, het apparaat is zeker het geld waard. Gebruik hem zelf voornamelijk voor gamen en films kijken. Je kunt bijna alle bestanden streamen van je PC naar de PS3, ook Divx en HD bestanden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:25 schreef ZoneKill het volgende:
Dus jij bent er tevreden mee. Op welke manier gebruik jij de PS3 het meest?
Ik wil hem naast de games gebruiken voor DVD film en in mindere mate voor blu-ray, maar wat ik ook graag wil is muziek, foto en films kunnen streamen vanaf PC of laptop. Ik heb gelezen dat het niet mogelijk is. Klopt dat?
Kun je divx vanaf PS3 afspelen?
Als jij de PS3 kunt bedienen zonder beeld dan kun je mp3's afspelen zonder de tv aan te zettenquote:Kun je mp3 afspelen zonder tv aan te zetten? Het is een beetje raar dat je PS3 veel stroom verbruikt als je gewoon wat mp3 muziek wil luisteren.
Bij Motorstorm zijn iedergeval altijd genoeg mensen online om tegen te spelenquote:Hoeveel mensen zijn er gemiddeld online op een avond bij RfoM en MS?
Ik koop de PS3 vrijwel zeker, alleen is de vraag wanneer.
Op dit moment zijn er maar 2 games die mij interesseren maar het heeft natuurlijk geen zin als nog maar weinig mensen die online spelen.
Ah, dat is idd genoeg om je een beetje online te vermaken, maar echt veel is het ook niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik gebruik voornamelijk mijn PS3 voor het gamen en kijken naar blu-ray films soms luister ik vanaf mijn PS3 naar mijn favoriete muziek als ik zit te browsen en anders niet, en het zou mogelijk moeten zijn om te kunnen streamen vanaf je laptop naar de PS3, gewoon verbinding maken met het netwerk. (zelf nog niet kunnen testen)
[..]
Niet dat ik weet, maar vast anderen hier op het forum wel.
[..]
Bij Rfom gemiddeld 500 man op een avond of zelfs meer (het is namelijk nu mogelijk om tegen de jappen en amerikanen te spelen, voorheen alleen Europe vs Europe.
Motorstorm rond de 200/300 man in de avond.
Duh logisch...quote:Dat lijkt mij niet mogelijk aangezien je geen geluid kan horen uit je tv speakers zonder de tv aan te doen
Hoe gaat dat praktisch? Krijg je de inhoud van PC HDD via PS3 te zien of moet je op je PC nog opdracht geven om te streamen naar PS3?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:42 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik ben ook dik tevreden over de PS3, het apparaat is zeker het geld waard. Gebruik hem zelf voornamelijk voor gamen en films kijken. Je kunt bijna alle bestanden streamen van je PC naar de PS3, ook Divx en HD bestanden.
Ik kan je verzekeren dat het iig bij RFOM een stuk meer zijn, nu je met de hele wereld kunt spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ah, dat is idd genoeg om je een beetje online te vermaken, maar echt veel is het ook niet.
[..]
Je moet op je pc een mediaserver installeren, zoals bijv TVersity, en de bestanden die je dan deelt via die server kun je dan via de PS3 afspelen. Als je de PS3 aan hebt staan en je start de mediaserver op je PC word deze meteen herkend door de PS3 en kun je gewoon door de bestanden heen bladeren en afspelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef ZoneKill het volgende:
Hoe gaat dat praktisch? Krijg je de inhoud van PC HDD via PS3 te zien of moet je op je PC nog opdracht geven om te streamen naar PS3?
Thanks, voor de info. Binnenkort (als ik een PS3 heb) zal ik jullie eens verslaan afknallen op PSN.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:46 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je moet op je pc een mediaserver installeren, zoals bijv TVersity, en de bestanden die je dan deelt via die server kun je dan via de PS3 afspelen. Als je de PS3 aan hebt staan en je start de mediaserver op je PC word deze meteen herkend door de PS3 en kun je gewoon door de bestanden heen bladeren en afspelen.
Zou heel mooi zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef SToRM81 het volgende:
Heavenly Sword demo deze maand?
Zou wel mooi zijn als ie binnenkort al komt
Je kan in Home door op select te drukken ook gewoon bij het Friends gedeelte uit de XMB.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef SocialDisorder het volgende:
In-game messaging al mogelijk op PS3?
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=T3a7azSZ4Rw
Bijna all the way.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef ryangozer het volgende:
Deze moet ik ook zeker even tvpen (heb vandaag een ps3 bestelt)
Kan iemand mij vertellen hoever het ps3 internet gaat?
Alle normale sites (incl FOK!) doen het gewoon. Alleen videocontent in de vorm van Windows Media, AVI en Apple Quicktime kan hij niet afspelen. Flash echter wel dus Youtuben op de PS3 is een optie.quote:welke sites doen het wel en welke niet?
Yep. Sowieso met textinvoer, en als de game keyboards ondersteunt, dan ook in de game.quote:ik ben btw vanplan een goedkoop usb toetsenbord erbij te kopen doen die het altijd??
firewall..... (hint hint)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:22 schreef Crashcat het volgende:
Stupid tversity.. krijg het na 2 uur nog niet aan de praat.
ja de knoppen achter op de sixaxis kun je zien als de triggersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:12 schreef ryangozer het volgende:
Nog een vraag, heeft de controller deze keer wel triggers?
die zijn er reeds.. GT demo.., Ninja Gaiden.. en nog een paar. Welliswaar moeten de 'betere' games nog uitkomen, maar dat zal in de loop van de tijd ook demo's gaan geven. Denk daarbij aan LBP, GTAIV en Killzone. Mogelijk krijgen we hier ook demo's vanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:44 schreef unioz het volgende:
wanneer komen er nou een goeie nieuwe demo's op het PSN
TVersityquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:33 schreef Gstyles het volgende:
Nu een paar vragen van mijn kant:
- is het mogelijk om de gestreamde DivX / Xvid (.Avi) bestanden af te spelen op de PS3? Misschien met een programma of op andere wijze? Tot nog toe is het mij niet gelukt deze bestanden aan de praat te krijgen
die kan em naar de ps3 streamen maar dan kan ik em nog niet bekijken... (beschadigde data icoon verschijnt...)quote:
Moet je FFDshow installeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
die kan em naar de ps3 streamen maar dan kan ik em nog niet bekijken... (beschadigde data icoon verschijnt...)
Zorg dat je hebt ingesteld dat alle filmbestanden moeten worden omgezet naar AVC. Zorg dat ffdshow ook de DivX/Xvid codecs bevat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
die kan em naar de ps3 streamen maar dan kan ik em nog niet bekijken... (beschadigde data icoon verschijnt...)
quote:UR 3-PS3 draait beter als GOW op de 360
Dat vertelde Mark Rein op de E3 aan een reporter. Mark Rein die eens riep dat Sony de PS3 moest weggooien en opnieuw moest beginnen...Och ja tijden veranderen en mensen ook.
Hij zei dus dat Unreal Tournament III dus eerst voor de PS3 en PC komt omdat hij het PSN netwerk prefereert boven dat van Microsoft, omdat het PSN open source is en de PlayStation 3 de enige console is waarop ze mods (user-created content) van de gebruikers kunnen gebruiken. Ook de Sixaxis zal gebruikt worden, de hooverboard in de game is hier namelijk mee te besturen, iets wat heel erg goed aanvoelt Ook is Mark Rein enthousiast over hoe de game op de PS3 loopt. Hij zei: "Unreal Tournament op de PS3 loopt nu al beter als Gears of War in zijn eindfase op de Xbox360."
Het is nog niet duidelijk of PS3 gamers later ook online tegen PC gamers kunnen spelen omdat nog niet duidelijk is of PS3 gamers dat wel willen.
Er zal wel downloadable content worden aangeboden en EPIC zal deze content gratis verstrekken, en Sony heeft daar helemaal geen moeite mee, Microsoft had dat duidelijk wel..
De xbox360 versie van Unreal 3 wordt ergens in 2008 verwacht.
De Snes controller is een uitstekend ding. Goede D-pad en knoppen. Waarom denk je dat de Playstation controllers de layout van de Snes controller hebben overgenomen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:54 schreef ryangozer het volgende:
Ik las net even wat oude topics, meeeen wat kunnen julie zeuren over die controllers zeg! Ik heb nog op deze moeten spelen!
[afbeelding]
Dus nu stil wezen qua controllers he! (wat een vooruitgang wel)...
Tenenkrommend stukje Nederlands ook. Echt afschuwelijk geschreven :quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:09 schreef piet_pelle het volgende:
Beter dan.
Dat is de beste controller ooitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:08 schreef BMH het volgende:
[..]
De Snes controller is een uitstekend ding. Goede D-pad en knoppen. Waarom denk je dat de Playstation controllers de layout van de Snes controller hebben overgenomen?
[afbeelding]
leuke moves idd.. beloofd waarschijnlijk wel wat jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
Tja, ik quote alleen maar hoor, ik ga niet alles zitten verbeteren
Hier nog een paar Uncharted filmpjes:
http://www.gametrailers.com/player/22052.html
http://www.gametrailers.com/player/22013.html
http://www.gametrailers.com/player/22100.html
Dit kan voor mij gewoon de beste game ooit worden. Er zit gewoon alles in wat ik wil in een game
Ik las in oude topics dat de ps3 aan een normale tv films op groen beeld afspeelt, is dat nietmeer zo nu?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
groen beeld?
tis geen omgebouwde ps2 hoor![]()
is dat ooit een probleem geweest danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:59 schreef ryangozer het volgende:
Even nog een vraagje, is het "groen beeld" probleem bij dvd kijken op een normale tv al opgelost?
Vind ik wel ja, Dvd/blu-ray kijken via een RGB-kabel ziet er een stuk beter uit dan via de standaard composiet kabel. Als het beeld dan groen van kleur is, is dat niet echt lekker kijken he. Gelukkig heb je op een HDTV met HDMI nergens last vanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is dat ooit een probleem geweest dan
ik heb nog nooit meegemaakt dat m'n beeld groen werd, en ik kijk met composietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:19 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, Dvd/blu-ray kijken via een RGB-kabel ziet er een stuk beter uit dan via de standaard composiet kabel. Als het beeld dan groen van kleur is, is dat niet echt lekker kijken he. Gelukkig heb je op een HDTV met HDMI nergens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |