Niet dat ik het ooit gespeeld heb, maar jij hebt zeker ook nog nooit zeker een MGS titel gespeeld?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik kan mij geen enkel moment bedenken waarom deze trailer beter is of meer indruk maakt dan de trailer van RE5 van vanmorgen...mijn 5 centen
Het is te popiejopie en te geforceerd, zeker de vechtscene
Je doet je naam wel eer aan moet ik zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik kan mij geen enkel moment bedenken waarom deze trailer beter is of meer indruk maakt dan de trailer van RE5 van vanmorgen...mijn 5 centen
Het is te popiejopie en te geforceerd, zeker de vechtscene
komop zeg, doe es serieus, een fitness spelletjequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef Zeiksnor het volgende:
Sony doet heel erg zijn best, maar het kutspelletje Wiifit is bijna de spreekwoordelijk dolk in de rug van MS en Sony.
Alle mensen die een Wii hebben gekocht en inderdaad geen echte gamer zijn, zullen er dol op zijn.
Ik zie mijzelf ook niet fitnessen, maargoed
Nintendo heeft gewoon een totaal andere goudmijn aangeboord om het zo maar te noemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef Zeiksnor het volgende:
Sony doet heel erg zijn best, maar het kutspelletje Wiifit is bijna de spreekwoordelijk dolk in de rug van MS en Sony.
Alle mensen die een Wii hebben gekocht en inderdaad geen echte gamer zijn, zullen er dol op zijn.
Ik zie mijzelf ook niet fitnessen, maargoed
Sony heeft anders ook allang een fitness 'game', genaamd eye-toy kinetic.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:04 schreef Zeiksnor het volgende:
Let maar op.... zie Wiisports en denk aan de situatie in Japan.
Japanners staan nog steeds massaal te tennissen
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?p=140803quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:35 schreef Wessiej het volgende:
Alleen 1 ding stoort mij, dat je een CC nodig hebt om wat te kopen in het PSN.
Alsnog moeten ze gewoon met prepaid kaartjes komen, die dingen werken perfect op de 360.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:40 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?p=140803
de oplossing
agree maar tot die tijd is het een goede oplossingquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alsnog moeten ze gewoon met prepaid kaartjes komen, die dingen werken perfect op de 360.
verklaar u nader...quote:
ah, ik dacht al. Ik gebruik deze smiley namelijk meestal wanneer het niet zo positief is...quote:
Yup.. me too..quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
ah, ik dacht al. Ik gebruik deze smiley namelijk meestal wanneer het niet zo positief is...![]()
(als in, " euh...., nee! ")
verklaar je zelf nader aubquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef Mindstate het volgende:
Home begint me nu toch wel leuk te lijken, nu ik die 2 pagina´s lange preview in PU heb gelezen
http://www.youtube.com/watch?v=T3a7azSZ4Rwquote:Er zijn nog een aantal zaken die PS3-bezitters graag geregeld willen zien. Zo is in-game messaging nog iets wat vrijwel elke PS3-gamer wilt hebben. Bij het spelen van Armored Core 4 kwam een oplettende reviewer van jullie favoriete games-site erachter dat de Message Box van de XMB vanuit de game benaderd kon worden om een bericht te versturen. Dit alles zonder de game af te sluiten.
Home lijkt mij gewoon een vage secondlife kloon, maar little big planet ziet er wel heel erg leuk uit..quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef Mindstate het volgende:
Home begint me nu toch wel leuk te lijken, nu ik die 2 pagina´s lange preview in PU heb gelezen
Wordt jij nou nooit depressief van je eigen klaagzang, ondanks alle blije K3 muziek... ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Home lijkt mij gewoon een vage secondlife kloon, maar little big planet ziet er wel heel erg leuk uit..
WTF ik zie me eigen naam gewoon in het filmpjequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef SocialDisorder het volgende:
In-game messaging al mogelijk op PS3?
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=T3a7azSZ4Rw
Same, games op de 360 vind ik nog steeds leuker maar met die nieuwe starterspack staat die hier in huis.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:10 schreef AQuila360 het volgende:
Wil ook een ps3Alhoewel ik kwa games nog steeds de 360 beter vind ben ik wel stuk positiever over de PS3 geworden.
Ik wil het tegenovergestelde, zodra de xbox360 premium 300 kost of goedkoper haal ik er een.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:10 schreef AQuila360 het volgende:
Wil ook een ps3Alhoewel ik kwa games nog steeds de 360 beter vind ben ik wel stuk positiever over de PS3 geworden.
Die nieuwste is weer keitof ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wordt jij nou nooit depressief van je eigen klaagzang, ondanks alle blije K3 muziek... ?
Welke spellen kan je niet spelen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:28 schreef Ixnay het volgende:
Wordt er nog wat aan de PS3 gedaan zodat ook mijn PSX en PS2 klassiekers speelbaar zijn op de PS3. Of blijft het zoals het nu is.
Want zolang die oude spellen niet speelbaar zijn kan ik mijn PS2 niet wegdoen.
omFg ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
WTF ik zie me eigen naam gewoon in het filmpjeAchillias
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |