http://mfile.akamai.com/3200/live/reflector:50008.asx?bkup=53895quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik kan de live video niet kijkener blijft zo'n tekentje links boven in staan
![]()
Dankjewel!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:34 schreef Maximo het volgende:
[..]
http://mfile.akamai.com/3200/live/reflector:50008.asx?bkup=53895
In je adresbalk plakken en enter drukken. Hopen dat Windows media player het doet. Anders moet je die link openen in VLC media player.
PS hij is begonnen.
Hoogwaardigere video en je kan videos en games spelen op de tv via een kabeltje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:55 schreef Tumble het volgende:
mij is even ontgaan wat er nieuw aan de psp is
lager gewicht, betere batterij en video outputquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:55 schreef Tumble het volgende:
Stukken smaller, lichter, betere accu en video-out:).quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:55 schreef Tumble het volgende:
hmm als ik dan toch een psp wil kopen dan die starwars limited edition maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef Maximo het volgende:
[..]
Stukken smaller, lichter, betere accu en video-out:).
Wii fit is meer iets voor de playstation, als gevolg van de eye toy.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef Niek. het volgende:
Ziet er cool uit maar vind het eerder iets voor de ds.
prima maar zoals ik het nu zie word home ook gewoon een heel mooi schilletje voor je xbmquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef TaLoN.NL het volgende:
Zou goed kunnen, maar Home kan me gestolen worden, Second Life in een ander jasje.
Hetzelfde als de oude alleen iets dunner.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe ziet die nieuwe psp eruit?
Haze?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:21 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik ben overtuigd, ik koop een ps3.
Als de PS3 een keer gaat verkopen, want anders zit Konami met 30mln ontwikkeling die er niet uitkomtquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef SToRM81 het volgende:
Misschien komen er nog wel wat leuke verrassingen op het einde
MGS4 exclusive!
ja die. wel lastig om te onthouden namen allemaal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:35 schreef Tumble het volgende:
die nintendo japanner? FTW we hebben het over Miyamoto die man is de game god aller game goden
Shigeru Miyamoto kan wel een beetje engels en verstaat het goed, hij komt in het engels moeilijk uit zijn woorden dus voor het gemak gebruikte die geweldige NintendoJap (uitvinder Zelda etc.) een vertaler.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Die heeft ook al een vertaler nodig.
Die Nintendojapanner deed dat ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |