Waarom geen HDMI?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Morgen komt mijn HD-componentkabel.
Dat heeft de TV niet.quote:
En net zoals Wessij al zei vergeet de HDMI kabel niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wil de starter pack zo graag hebben, maar moet eerst een HD tv halen...
ok mooi ik dacht even gek te worden. Ik heb het namelijk nooit zo op clowns gehadquote:
Dat je voor GT4 prologue moest betalen was wel het toppunt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Niet het volledige spel nee, het is zeg maar het ''voorproefje'' op GT 5. En dat gratis.
Nou.. ik denk dat er vast genoeg mensen zo gek zouden zijn om er voor te betalenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat je voor GT4 prologue moest betalen was wel het toppunt.
Ik had het er met Kepler laatst ook al over, alleen hij geloofde niet dat je er 40 euro voor moest neerleggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat je voor GT4 prologue moest betalen was wel het toppunt.
Ja dat pixelige 2D publiek doet het hemquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Gran Turismo 5: Prologue Playstation Premiere: Trailer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MORE MEDIA GT 5 PROLOGUE
![]()
![]()
![]()
Deze game laat Forza 2 en PGR 4 grafisch ver achter zich.
En nu maar hopen dat ze er minder lang over doen om de 2 miljoen te halenquote:Sony's PlayStation 3 console sales top 1.0 mln in Japan
TOKYO (Thomson Financial) - Sales of Sony Computer Entertainment Inc's PlayStation 3 video game console have topped the one million mark in Japan, since its launch last November 11, a survey by Enterbrain showed.
Enterbrain is the publisher of 'Weekly Famitsu' that tracks video game console sales.
It said 1.01 mln consoles were sold between Nov 11 to July 15. The survey covered sales from 3,500 shops.
According to Enterbrain's previous survey published on June 5, rival games company, Nintendo (other-otc: NTDOY.PK - news - people ) had sold about 2.49 mln of its Wii consoles in Japan since they were launched last December.
u riep?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik had het er met Kepler laatst ook al over, alleen hij geloofde niet dat je er 40 euro voor moest neerleggen. Maar onbegrijpelijk inderdaad
.
Nette deal, maar was dit de set of heb je die zelf samengesteld? (had zelf totaal andere dingen gekozen... maar goed)quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Wessiej het volgende:
Zo, de set is binnen [afbeelding]
Ps3
Riiiiiiiidge Racer
Resistance
2 controllers
HDMI kabel
Canis Canem Edit
¤440,-
![]()
Ik moest ridge racer wel kiezen, anders was dit pakket geen optiequote:Op woensdag 18 juli 2007 18:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nette deal, maar was dit de set of heb je die zelf samengesteld? (had zelf totaal andere dingen gekozen... maar goed)
Maar veel plezier!![]()
Gamertag / PSN-naam is alleen nog maar via een console te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Iemand trouwens een idee?
Kun je ook alvast een Gamertag regristreren via internet? of moet dat via de console
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:45 schreef Opie het volgende:
Kan je eigenlijk al voor de PS3 van die points-achtige kaarten kopen voor bijvoorbeeld het kopen van PSN games als je geen creditcard hebt?
heb de trailer gedownload , lijkt me wel een interesante gamequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
En opgelost nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:16 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Mijn dank is groot![]()
Ik heb van de ps3 de dmz host gemaakt (nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen) en nu staat er inderdaad NAT 2
Hoop dat dit het hele gezeik fixt.
Vermaak je je trouwens nog een beetje met Oblivion?
jij bent nieuw, dus jij moet ons toevoegenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:25 schreef Wessiej het volgende:
En ik ben online, username= Wessiej
Ja je mag mij toevoegen indien gewenst [afbeelding]
kloptquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
jij bent nieuw, dus jij moet ons toevoegen![]()
volgens eurogamer welquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga maar vanuit van niet.
uhm... menu> online> eu of australische servers > kies room> join> race?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:12 schreef Wessiej het volgende:
Hoe de fuck ga ik online in Motorstorm?
meschien als gt5 prologue uit komtquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga maar vanuit van niet.
moet je ff de patch erover gooienquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef Wessiej het volgende:
Laat maar, ik heb je japanse versie en zie dat dat iet kan, sony
Iemand nog Ridge Racer kopen?
Hoe maak ik een japanse accountquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
moet je ff de patch erover gooien
staat in de japanse store denk ik
Een nieuw profiel aanmaken. Je kan het best even op google zoeken naar een guide. Maarja als je een japanse versie hebt kan je dus ook niet op de eu of australische serversquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |