Je hebt ook altijd wat te klagen he BHMmtje 2quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
microtransactions FTW!
Van dat lijstje klinkt alleen de extra ruimtes voor clans/groepen en lanceren vanuit home interessant. Toch lijkt Home me zo extreeeem nutteloos, het is misschien leuk voor 1 uurtje maar dan ben ik er wel weer klaar mee denk ik
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wat te klagen he BHMmtje 2. Nee maar dat je moet betalen voor sommige dingen is belachelijk ja, maar volgens mij gaat Home voortreffelijk werken met toernooien (kuch*kuch*) of MMO's. Niet dat ik er veel gebruik van ga maken hoor, maar het is zeker wel iets met potentie.
quote:Nieuwe sixaxis bevat méér dan alleen rumble
Hoewel er op de E3 door enkele hoge heren van Sony werd beweerd dat er géén nieuwe sixaxis met rumble aankomt, heeft Kazuo Hirai, president bij Sony Computer Entertainment Japan, laten doorschemeren dat er wel degelijk een nieuwe controller aankomt. Dat is niet het enige, deze controller zal méér vernieuwing bieden dan enkel rumble!
Kaz Hirai vertelde dat er nogal logisch is dat er rumble aankomt, sinds Sony en Immersion, de eigenaar van de rumble-technologie, weer partners zijn. Sony kijkt echter nog naar meer nieuwe features die het bedrijf in de nieuwe controller kan verwerken en Sony zal pas met een officiële aankondiging komen als ze de juiste 'mix' van features hebben samengesteld.
Hirai vergeleek de sixaxis ook met de PlayStation 1-controller, die oorspronkelijk geen analoge pookjes bevatte. Later kwam er een herdesign waar wél analoge sticks op terug te vinden waren.
Wát we dus mogen verwachten blijft nog even een mysterie, dát we iets nieuws mogen verwachten is zeker.
Hoe? Ik wil hem ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef Beathoven het volgende:
leuk, gisteren de blu-ray versie van 'Casino Royale' gratis ontvangen. Ik geloof dat we een van de zovelen zijn die als eerste geregistreerd staan.
Jammer van de kartels af en toequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef SocialDisorder het volgende:
ff serieus
The Darkness: pure fap-a-ton.
ik zou voor planet earth gaan als dat mogelijk isquote:
Ben benieuwd wat ze er nog meer aan toe willen voegen naast de Rumble.quote:
Hóe?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zou voor planet earth gaan als dat mogelijk is![]()
quote:Warhawk data bekend gemaakt
Van uitstel komt vaak afstel, in het geval komt er na uitstel een dijk van een game. We moeten nog heel even wachten, maar het spel komt eraan!
We wisten al dat het spel in twee versies zal verschijnen, Sony maakt vandaag bekend dat Warhawk vanaf augustus te downloaden zal zijn in de PlayStation Store, een maand later gevolgd door de uitgave op Blu-Ray disc. Mocht je kiezen om het spel op een Blu-Ray disc te kopen, dan krijg je hier gratis een JABRA 135 Bluetooth-headset bij.
quote:Lair uitgesteld naar 10 oktober
Factor 5's nieuwste game, Lair, is voor Europa uitgesteld naar 10 oktober. Dit heeft Sony Computer Entertainment onlangs bekend gemaakt. Of de vertraging ook voor Japan en Amerika geldt, is nog niet bekend. Enkel voor Europa is de vertraging bevestigd.
Om je toch nog even enthousiast te maken voor Lair, heeft Sony een lading nieuwe screens vrijgegeven. Deze screens zijn hieronder te bewonderen.
weet ik niet precies maar als goed is kom je in aanspraak voor 3 gratis bluray filmsquote:
godver ze weten wel hoe ze mijn geld moeten stelen zegquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavenly Sword wordt trilogie plus release demo
Die aktie gaat alleen maar om Casino Royale, de eerste 500000 personen die zich aanmelden op PSN krijgen die film.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet ik niet precies maar als goed is kom je in aanspraak voor 3 gratis bluray films
als je de ps3 in een bepaalde periode hebt gekocht
is een aktie om bluray te promoten , ik kom daar zelf niet voor in aanspraak dus ik zou het niet weten
meschien dat google'n op bluray promotie aktie ofzo iets opleverd
was er ook niet een aktie voor de promotie van blurayquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Die aktie gaat alleen maar om Casino Royale, de eerste 500000 personen die zich aanmelden op PSN krijgen die film.
alleen in de VSquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
was er ook niet een aktie voor de promotie van bluray
als je een bluray speler had gekocht ( ps3 telde ook ) in bijv juni dat je 3 blu ray films
gratis kreeg en kon kiezen tussen een paar titels ?
die komt ook morgen pas. In de VS is hij echter al een tijdje uit. In Europa gelden andere auteursrechten, had Starbreeze klein beetje geen rekening mee gehouden (ivm de gebruikte films)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:45 schreef -Menn0- het volgende:
Echt? Nog nergens gezien namelijk. Op de PS3? Xbox360 heb ik em wel gezien maar dacht dat de PS3 versie later kwam.
ahh ik zit zelf in de V.S en heb hem hier dus al zien liggen , wist dus niet dat die nog niet in europa uit wasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die komt ook morgen pas. In de VS is hij echter al een tijdje uit. In Europa gelden andere auteursrechten, had Starbreeze klein beetje geen rekening mee gehouden (ivm de gebruikte films)
geile shitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:16 schreef Cyberia18 het volgende:
High-def shots baby.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Awesome.
Geen idee eigenlijk, ik had een account aangemaakt en adresgegevens e.d. ingevuld een maand of 2/3 geleden. Kregen ineens een pakketje thuisgestuurd.. maar we hadden niets besteld, nou bleek het dat dus te zijnquote:
Het is akelig stil omtrent Getaway 3 ja, maar verwacht op de TGS (september) of wellicht tijdens de Games Covention al volgende maand de eerste beelden. Ze nemen alle tijd voor het spel merk ik wel, maar ja des te beter natuurlijk (de vorige delen zogen bigtime). Misschien hebben we straks te maken met MEGATON!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef Dibble het volgende:
Nog iets bekend van Getaway 3 voor de ps3 dan? vorig e3 werd daar trailer van gerealsed sindsdien ook niks meer gehoord![]()
Verkorten van de laadtijden met zo'n 5-6 seconden. Next Gen FTW dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:23 schreef RAM_ het volgende:
Wat is eigenlijk functie als je Ninja Gaiden installeerd?
Net zo stil als om eight daysquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is akelig stil omtrent Getaway 3 ja, maar verwacht op de TGS (september) of wellicht tijdens de Games Covention al volgende maand de eerste beelden. Ze nemen alle tijd voor het spel merk ik wel, maar ja des te beter natuurlijk (de vorige delen zogen bigtime). Misschien hebben we straks te maken met MEGATON!!!!![]()
Ik denk dat ze die nog wel even geheim houden voorlopig. Er is momenteel al genoeg om naar vooruit te kijken lijkt mequote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is akelig stil omtrent Getaway 3 ja, maar verwacht op de TGS (september) of wellicht tijdens de Games Covention al volgende maand de eerste beelden. Ze nemen alle tijd voor het spel merk ik wel, maar ja des te beter natuurlijk (de vorige delen zogen bigtime). Misschien hebben we straks te maken met MEGATON!!!!![]()
quote:
Dus ja. Hij kost echt 489 euro bij de gameshop in Enschedequote:BMH zegt:
Hoe duur is de PS3 bij gameshop?
-knip- zegt:
489
Yep. Gewoon de 60GB versie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Euh die emoticon was niet bestemd voor je opmerking wat de PS3 prijs betreft maar goed....489 euro dus incl. 1 controller?
NIet lullen dan, kopen die handel.. vandaag nog!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Oké. Ik ga dan liever voor de starter pack incl. Resistance, Motorstorm & een extra controller.
Zou ik kunnen doen ja, maar laten we toch maar eerst voor een HD tv gaan om straks titels als Mass Effect in HD kwaliteit te kunnen spelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
NIet lullen dan, kopen die handel.. vandaag nog!!
Ben benieuwd...quote:Reeves: 'Grote PS3 aankondigingen op GC Leipzig'
SCEE president en CEO David Reeves liet in een interview met MCV weten een aantal grote aankondigingen te doen op de Games Convention in Leizpig. Europa's grootste gamebeurs wordt gehouden van 23 t/m 26 september.
“We prefer to make our big statements in Leipzig, it suits us much better. Yes it has been a bit of a slow summer, but we feel that we have kept the momentum going. There will be absolute fireworks at peak, that I can promise you. We will be doing things no-one has seen yet for both PS3 and PSP.”
MCV denkt te weten wat deze grote aankondigingen zullen zijn. Hoewel Sony nog geen plannen heeft bekend gemaakt, verwacht MCV dat de PAL gebieden deze kerst de video-on-demand service en Freeview TV features krijgen. Tevens zou er een mogelijkheid zijn dat in de september de prijs van de PlayStation 3 in Europa wordt verlaagd.
Zit nog steeds op dat luchtschip.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit pas in level 4
moeilijk kut spel![]()
![]()
nee daar ben ik al voorbijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:26 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zit nog steeds op dat luchtschip.![]()
Echt al een tijdje niet gespeeld, drukker geweest met RB6V. Maar hij komt nog wel aan de beurt
Motorstorm is inderdaad vrij lastig kwam ik net achterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind Resistance en Motorstorm toch vrij pittig.
Starter pack gehaald?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind Resistance en Motorstorm toch vrij pittig.
Ja.quote:
Sinds de aankondiging al. Ik kreeg gewoon de doos, een extra controller en de twee spellen maar dan los. Zal ook wel zo blijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ligt die starter pack nu al in den winkel dan?
ahhh the frustraties van ninja gaiden , probeer die skelet draak maar is te killen zonder potionsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:18 schreef SnakeNL het volgende:
Ik zit vast bij een baas alma ofzo kom er verdomme niet langs ze ontwijkt alles![]()
Voor de rest van het artikel klik je hierquote:Nariko’s Moustache
So, it's been a little more than a week since my last post and I apologise for that: I’ve not had nearly as much time as I would have liked to post replies to the various questions that have come up in the comments during the last two blog posts.
The reason for my time being a bit short is that we’re in the final push on the European SKU of Heavenly Sword and are working flat out to get all the bugs we can resolved before our deadline. Things in this regard are progressing really well - our bug fix rate is well above the bug find rate and the type and severity of the new bugs is becoming increasingly benign. The stability of the game is rock-solid and the performance is steadily increasing.
I guess you all want to hear some more about the demo too? Well that’s been in Format Testing for over a week now and the signs are pretty good. As soon as it gets green-lit, it's simply up to our lovely Sony Marketing people to work out the best time to get it onto Playstation Network and, from the demand, I’d imagine they’d want to get it out to you guys as soon as possible!
As for this week’s eye candy, here's something that one of our senior environment artists, Dan Atwell, put together using a stiching technique; he takes multiple screen grabs of a panorama, stiches them together to make one super widescreen view of our enviroments and then hand corrects the seams and joins to fix any perspective anomalies.
What you end up with is something like this:
Click here for larger image
Wow....
This is a shot of the Chapter 3 environment in which you get to play as Kai, Nariko’s adopted sister. The cool thing about this shot is that what you see here is all playable! Pretty sweet huh?
This week I’ve got an insight from Mike Ball, our chief technical ninja, as to the PS3 hardware and how we use it to power one of Nariko’s more obvious features; her long flowing red hair.
And with that, I’ll hand over to Mike and say “See y’all next week!”
- Mat
Mooi zo.quote:GI: Is Metal Gear Solid 4 still exclusive? Is that solidified and will never appear on the Xbox 360?
Harrison: Yes. We said it was an exclusive title.
We praten hier over Level 5 héquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ziet er idd mooi uit, maar dat is nog niet alles he
Level 5:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We praten hier over Level 5 hé
Dragon Quest VIII
Dark Cronicle
Rogue Galaxy
Should i say more?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Level 5:
http://www.youtube.com/watch?v=XIW-G__qwAo
Need I say more?
Heavenly Sword got me hookedquote:Eurogamer: E3 Heavenly Sword Preview
Heavenly Sword is one of those annoying games that everyone has heard everything about, but nobody actually knows anything about. Of course you've heard of it; how could you not? It's one of Sony's great white hopes, one of the much-vaunted PS3 exclusives which have the unhappy fortune of being pivotal to the next salvo in the Great Console War of 2007.
But know about it? Well, we've known marginal details; we've known that it's a third-person action game starring a red-headed lady with a fine line in swinging around very large swords. We've known that it's being developed by British studio Ninja Theory, and that renowned actor Andy Serkis (you know, Gollum!) is involved with it...
...And, despite this being one of Sony's headliners, that's actually all we've really known about Heavenly Sword, with the primary source of info being an incredibly short, restricted demo which is now around 15 months old. Since then, next to nothing. Until now.
Now we've played an up-to-date version of Ninja Theory's opus. Pull up a pew, and we'll tell you all about it.
In the Beginning
The question, really, is where to start. When Ninja Theory showed off Heavenly Sword to us in London recently, they started with the cut-scenes - something they're understandably proud of. After all, they had New Zealand's Weta Workshop (you know, Lord of the Rings!) break new ground in the motion capture technology used for them, and Andy Serkis (you know, Gol... Hang on, we've done this one already) as dramatic director for the whole thing.
(We like the idea of a "dramatic director"; we imagine it to be something like Stephen Spielberg, but with vastly exaggerated hand gestures, a mysterious personal gust of wind which blows his hair around at opportune moments, and regular tearful flounces back to his trailer to post on LiveJournal. But we digress).
Cut-scenes play well to a wider press audience, we suppose, and Heavenly Sword's cut-scenes more than most. They've certainly lifted the bar in this area, so much so that they look almost like a movie, and they've got that chap who played Gollum and King Kong so that's probably good for a photo piece in a newspaper or maybe in the back of Heat magazine.
Okay, stop twitching. We know. It's Eurogamer, not Eurocut-scene-watcher, no matter how much we like Metal Gear Solid. So, with all apologies to the lovely Mr Serkis (who played Gollum, you know), we were somewhat concerned when half an hour of presentation about the cut-scenes ended with five minutes of brief talk about the game. Thankfully, the game was in residence to speak for itself. Let's talk about the game. [Yes, let's. - Stern Ed]
Heavenly Sword is, by Ninja Theory's own admission, a resolute attempt at creating a new videogame icon (and, by extension, a new videogame franchise) in the form of Nariko, the heroine of the piece. Blessed with flowing, flame-coloured locks, exotic features on one of the most detailed and expressive faces we've ever seen in a game, a penchant for fairly revealing clothing and a pair of bloody great swords, Nariko certainly fits the bill.
Most of what you need to know about the structure of the game is right there in the sub-heading; this is Goddess of War. The game sees you progressing through the storyline by beating the stuffing out of countless enemies in an increasingly brutal manner, interspersed with occasional interactive scenes where you need to tap out on-screen button combinations.
Those interactive scenes seemed pretty regular from the sections which we played, and often play a role in combat with bosses or powerful enemies (much like God of War). More lengthy interactive scenes see you pressing buttons to navigate through astonishingly cinematic feats - in the first demo level we saw, Nariko slides down massive anchor cables to a suspended platform, flipping from cable to cable as her enemies cut them off in an attempt to dislodge her. It's epic stuff. We strongly suspect it may be one of the first levels.
The Lady's Not For Turning
Once you're on the platform, it's time to go crazy. Nariko wields a remarkable blade which has three different modes, or stances. The default stance is "fast", in which you slice and dice at relatively close range with a pair of blades. Hold down L1 and you switch to ranged stance, swinging around your blades on the end of chains. Hold R1 and you're in heavy stance, which inflicts massive damage with a single, slow blade.
There are only two standard attack buttons - triangle and circle - so most of the game mechanics are built around this stance system. You can flick between stances instantly, which allows for combos to be built up using moves from multiple stances, a technique that in turn allows you to build up some fairly unique and powerful move-sets.
The block system is also based off your stance. Each enemy attack has a certain glow; blue means you'll block it in Fast stance, yellow means you'll block it in Heavy stance. Red means you can't block it at all, and getting the hell out of the way would be a fine plan. Finally, tap the triangle button at exactly the right time (a little flash on screen indicates this) and you'll execute a counter move.
The objective, according to Ninja Theory's developers, has been to create a fighting system which has enough depth to work like a beat-'em-up in one-on-one fights, but which is also fun in large brawls and even on massive battlefields. The game's battles do range from taking on single enemies to running around a battle with 2500 participants, taking in just about everything in between along the way. Overall though it's a tricky proposition, and certainly ambitious.
Based on our play time with the game, Heavenly Sword takes a damn good stab at such a tough challenge. The controls feel fluid and dynamic, with incredibly well choreographed moves blending together to form great-looking combos even during our earliest fumbling experiments. Little tactics like doing a spinning Ranged attack to knock back a scrum of approaching enemies came naturally, while chaining attacks from different stances together seemed to be the key to hitting the weak points of armoured or shielded foes.
No game of this sort would be complete without some satisfyingly brutal finishing moves, and Nariko brings plenty of those to the table. As you play, you charge up "orbs" for special attacks, which can then be executed using the circle button - one special for each stance. These specials can be eye-wateringly brutal (we're really not fond of the Heavy stance special attack which sees the sword slammed into the crotch of a retreating enemy), but also sport some tactical depth. The ranged special, for example, clears a breathing space around Nariko by swinging around a single impaled enemy on a pair of chains - ideal in a tight corner.
Unfortunately, we don't feel like we've played enough of the game to say whether the combat is as good as God of War's, but what we can say is that there's absolutely no reason why what we've seen of Heavenly Sword couldn't blossom into a combat system as deep and satisfying as God of War's over the course of the full game. It's all very promising.
Very Special Moves
The game has some tricks of its own to bring to the table, too. Almost every object in the environment can be destroyed, and as you fight the various levels will pile up with corpses and the debris of shattered furniture and fittings - all of which is subject to physics, and makes a glorious mess.
You can also pick up the bulk of the objects in the game and hurl them at enemies. This even demonstrates an actually rather sensible use of the Sixaxis functionality of the PS3 - there's a little bit of aftertouch on everything you throw, which means you can steer objects in flight by tilting the pad.
Later in the game, there are also points where you play as Nariko's companion, Kai - a younger girl who seems half-feral, and is armed with a very big crossbow. Her stages are specifically laid out as shoot-'em-up stages, from what we saw, and have a unique set of puzzles - we especially liked one which required that you set arrows on fire by shooting them through torches. Oh, and the crossbow bolts, too, have Sixaxis aftertouch on them.
Of course, Heavenly Sword wouldn't be much of a showcase for the PS3 without having stunning graphics - and that's one area where the game isn't likely to attract much criticism. It's one of the best-looking titles we've ever seen, with incredibly detailed scenery stretching hundreds of metres into the distance - complemented by life-like and superbly animated foes, even in scenes where there are dozens on screen at once.
Indeed, the whole affair comes across as being simply beautiful - with some points in the game having an almost (dare we say it?) ICO-esque feel thanks to the large-scale puzzles and vast, ancient architecture which reaches off into the distance.
And then you have the characters. Yes, it's cut-scene stuff, but Weta and Ninja Theory absolutely deserve praise in this department. According to Serkis, this is the first time that multiple actors have been motion-captured acting out scenes together, with both their body movements and their facial expression being captured. Frankly, the benefits of the technique shine through clearly.
The characters are given an astonishing level of depth and emotion by their actors, who imbue the tale - focused on Serkis' wonderfully insane and malevolent King Bohan - with a truly Shakespearean feel. Nariko, her compatriots and her foes don't just have a set of facial expressions to suit all circumstances; they genuinely emote, and react, and provide exactly the sort of powerful character performances that you don't expect to find in a videogame.
Ninja Theory's claims for the game may be somewhat optimistic - there was talk of combining the drama of Kurosawa with the visual flair of Hero, of videogames entering a Golden Era not unlike that of film, all of which may be somewhat premature. However, what we've seen of Heavenly Sword so far suggests a game strong enough to stand up in the face of its own hype.
It's got killer looks, fluid, fun gameplay, a genuinely superb heroine - and, lest we forget, the best cut-scenes you've ever seen in a videogame. Comparisons with God of War are easy, and not remotely unfair, but if there's a sin in producing a visually stunning, professionally executed title in the God of War mould for a next-gen system, then it's not one our faith condemns. Besides, it's got that bloke who played Gollum in it - what more could you want?
oh man die game moet ik echt hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
More:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aleen die van de tokyo gameshow 2006 =/quote:
ja hij is zeker goed , maar ik wil meer T_T , dit is echt de beste rpg tot ff13 op de ps3quote:
Je krijgt 10 dollar voor elke eiwit die je berekentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:13 schreef ryangozer het volgende:
2 vragen:
is er een beloning voor folding?
gaat je ps3 minder lang mee als je hem elke nacht aanzet? (voor folding )
niet nuttig dus?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
Je krijgt 10 dollar voor elke eiwit die je berekent![]()
nee het is gewoon dom stroomverbruik
![]()
Over beloning gesproken, binnen Sony wordt/is wel gekeken naar meer Distributed Computing toepassingen en eventuele beloningen voor ingeleverde "work units".quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:13 schreef ryangozer het volgende:
2 vragen:
is er een beloning voor folding?
gaat je ps3 minder lang mee als je hem elke nacht aanzet? (voor folding )
Eindscore :quote:So yes, if there’s any doubt left, Lair has come together beautifully
“With its stunning visuals and incredible soundtrack, Lair may well be the single most powerful experience that a man can share with his $5,000 home theatre system.”
Lair is an utter feast for the eyes
Don’t assume that because Lair is such a stunning piece of eye candy that there isn’t also a substantial game at its core.
If gliding over a beautiful starlit ocean to the haunting strains of opera doesn’t impress you, you’re dead inside
It also says all framerate issues have been fixed.
The only negatives were that objectives weren’t explained well enough and confusing navigation sometimes.
They say that some of the confusion is because it combines nearly 6 genres into one game…but once you get use to it, it is a game with incredible depth.
It also says that replay value is extremely high–you can receive higher ranks and that unlocks amazing stuff such as new dragons, etc. to kick butt with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch een betere game dan ik dacht
PSN id: NL_SToRM
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:25 schreef SToRM81 het volgende:
De eerste review van Lair (door Play magazine) is een feit. Hier wat interessante quotes uit die review:
[..]
Eindscore :ik kan geen spoilers leze op me ps3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien toch een betere game dan ik dacht
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
Gassen en je boost gebruiken om een bocht goed uit te komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef ryangozer het volgende:
ik kan dus echt totaal niet winnen bij motorstorm![]()
iemand tips?
Resistance heb ik nog steeds niet helemaal uitgespeeld en ik heb hem al vanaf april in huis ofzo. Sommige stukken zijn echt heel lastig. Zoals het deel met die 2 stalkers en een spin bij de brug over de Thames bijvoorbeeld. Daarnaast is de verleiding om online je frustraties van je af te schieten ook iedere keer erg groot. Online zuig ik overigens ook enorm, ik speel het sinds april en zit nog onder de 400 killsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind Resistance en Motorstorm toch vrij pittig.
Heeft iemand doekjes en lotion? Wat ziet dit er fantastisch uit zeg!! Sfeer, sfeer en nog eens sfeer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:16 schreef Cyberia18 het volgende:
High-def shots baby.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Awesome.
Spel gebruikt rubber band AI. Dus als je voorop ligt, komen ze weer in de buurt. Gewoon in de top 4 blijven rijden (niet gelijk voor de nr.1 plek gaan) en de laatste ronde boosten alsof je leven er vanaf hangt. Dan win je vrij simpel, mits je de juiste routes pakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef ryangozer het volgende:
ik kan dus echt totaal niet winnen bij motorstorm![]()
iemand tips?
Twee posts hoger staat een goeie tip, dus niet gelijk als een gek de leiding willen pakken, maar volg de rest, kijk welke routes ze nemen, en in de laatste ronde probeer je vooraan mee te komen om in de laatste bochten te leiding te nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef ryangozer het volgende:
ik kan dus echt totaal niet winnen bij motorstorm![]()
iemand tips?
Bij gebrek aan Cyberia: White Knight Story van Level 5.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke RPG is dat cyberia18?
Trouwens, hoe zit het met muis en toetsenbord bij UT3? Kan je elk willekeurig USB-apparaat aansluiten of heb je aparte PS3-hardware nodig?
Kist is inderdaad even een noodoplossingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een lelijke kist voor zulke mooie apparaten
Thanks. En hoe zit het met de multiplayer van UT3? Kan je multiplayer spelen tegen PC-gebruikers?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Cyberia: White Knight Story van Level 5.
Verder kun je elk willekeurig USB tobo+muis aansluiten, geen aparte hardware nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |