Oohh, okay! sorry, maar is de topictitel een beetje ok?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef D.Rose het volgende:
Nadat het vorige gesloten is bedoelde ik he
ja hoor, is ok, al denk ik niet dat we er heel week 29 mee vooruit kunnenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh, okay! sorry, maar is de topictitel een beetje ok?(in het kader van de wandelvierdaagse zeg maar)
OKay danquote:Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef D.Rose het volgende:
ja hoor, is ok, al denk ik niet dat we er heel week 29 mee vooruit kunnen
northsea is dan een stuk leukerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwsbericht uit het vorige deel: Amy Winehouse zegt North Sea af
quote:R&B star Rihanna has claimed a ninth week at the top of the UK chart with her single Umbrella. The 19-year-old, from Barbados, held off a challenge from Black Eyed Peas star Fergie, whose Big Girls Don't Cry rose six places to number two.
Ze staat in de USA ook al weken op 1quote:Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rihanna tops chart for ninth week:
[..]. Die lijst kun je toch niet serieus nemen
. Of zegt die nummer 1 genoeg over de rest van de lijst?
Het is gewoon een vreselijk goede plaat dat blijkt maar weer, toch D.Rose?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rihanna tops chart for ninth week:. Die lijst kun je toch niet serieus nemen
. Of zegt die nummer 1 genoeg over de rest van de lijst?
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is gewoon een vreselijk goede plaat dat blijkt maar weer, toch D.Rose?![]()
tja, vroegâh...quote:Ach, heb gisteren weer eens de Mega top 50 gehoord en in de top 10 staat toch een partij bagger, niet te zuinig! Ping-pong song, Rihanna en een of andere chipmunk rapper. Zulke crap zou eigenlijk keihard geboycot moeten worden, maar dat kost dan wel vreselijk veel luisteraars.
Ja, vroeger.... had je nog bands van het kaliber Queen, dat waren nog eens tijden.![]()
ah, dus dat hoorde ik uit m'n wekker komenquote:
best wel een baggerplaat eigenlijk.quote:
Mwah. Zolang je 'm niet elke week hoort, valt 't best meequote:Op maandag 16 juli 2007 09:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
best wel een baggerplaat eigenlijk.
Er worden doorsnee platen door de dj's uitgekozenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef alwaysleft het volgende:
Wat een doorsnee platen die mensen aanvragen. Wees eens origineel mensen![]()
Nee, heerlijk geslapen eigenlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef Glacier het volgende:
Hebben jullie ook zo brak geslapen vannacht?
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:26 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Nee, heerlijk geslapen eigenlijkOok goedemorgen
![]()
welke held zal deze hebben aangevraagd?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef Glacier het volgende:
Wat tof dat deze van Jack Penate gedraaid wordt door Gerard!
Ene G. Ekdom uit Hilversumquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
welke held zal deze hebben aangevraagd?
ah, ene Gerardquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
welke held zal deze hebben aangevraagd?
Ik heb Rabbering nog ff een request met oa Tonic gestuurd...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:12 schreef purplerose het volgende:
hai lievjes van me
me requestje is uiteraard niet gedraaid vannacht![]()
oe!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb Rabbering nog ff een request met oa Tonic gestuurd...
Ik moest wel aan je denken iddquote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef purplerose het volgende:
Kijk, dit is nou liev!
Het feit dat de plaat bijna doodgedraaid is als er al iets van PJ voorbij komt maar daar kijken we gewoon langsheen
Innuendo, briljante plaat.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, Queen!
'de snoepjes van je radio!'quote:Op maandag 16 juli 2007 18:13 schreef -Hans- het volgende:
Heeej fijne mensen!![]()
[..]
Straks weer de M & M show
quote:
Die is leukquote:
Meen je?! damn sterkte ermee!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb m'n bureaulamp maar aan moeten doen, want het is nu echt PIKKEDONKER hier, ik ben zo weg omdat ik mn pc uit zet dus.
Echt, niet normaal!
quote:Opa Beelen is sinds vanochtend terug in het radioprogramma van Giel. De grootvader van de 3FM presenteerde tot eind maart elke morgen het weer in de uitzending van zijn kleinzoon. Hij stopte om zijn huis te verbouwen.
bron: RadioFreak.nl
Heejquote:Op maandag 16 juli 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is leuk
Maricha / Michiel![]()
![]()
Hier in Grunn is het al de hele dag erg lekker en warm, maar in de rest van het land schijnt het een stuk minder te zijn.
ChatGirl / Areyoutalkingtome![]()
Je sleutelhanger is vandaag bij de post gegaan! Nog 2 nachtjes wachten denk ik....quote:Op maandag 16 juli 2007 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heej![]()
Hier in Midden Brabant is het de hele dag super benauwd warm, Maar net mijn broertje aan de telefoon gehad en er schijnt vanuit Breda een buitje met onweer aan te komen...
hoi hans , jup was lekker in grunn, niet te warm, nog lekker 1,5 uur bij hoornse plas rondgehangen, heerlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is leuk
Maricha / Michiel![]()
![]()
Hier in Grunn is het al de hele dag erg lekker en warm, maar in de rest van het land schijnt het een stuk minder te zijn.
ChatGirl / Areyoutalkingtome![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je sleutelhanger is vandaag bij de post gegaan! Nog 2 nachtjes wachten denk ik....
Even gekeken op de Buienradar en er komt inderdaad een hoop " ellende " jullie kant op.. hier begint het wel wat donkerder te worden, maar niet echt schokkend ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heej![]()
Hier in Midden Brabant is het de hele dag super benauwd warm, Maar net mijn broertje aan de telefoon gehad en er schijnt vanuit Breda een buitje met onweer aan te komen...
aaaaah lekker man! Tsja, ik moest werken... Maar het is zo rustig dat ik toch nog wel voldoende buiten ben geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoi hans , jup was lekker in grunn, niet te warm, nog lekker 1,5 uur bij hoornse plas rondgehangen, heerlijk
Lekker!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ben er nu al wegik moest ook werken, heb 1,5 uur pauze genomen, werk daar niet ver vandaan
Hier begint het toch ook erg donker en dreigend te worden.......quote:Op maandag 16 juli 2007 19:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooooooo. Het gaat hier waaien. (Om de hoek bij de wereld vol wonderen) KeihardHet komt eraan, denk...
Michiel heeft er een gepaste oplossing voor gevonden @ metmichiel is het elke dag feest.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:42 schreef Againzender het volgende:
Jezus, ik kan de radio amper horen door het noodweer
De Atmosfeer staat op ontploffen #222: Boemedeboemedeboem
De serverruimte zal wel overstroomt zijn...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
Fok heeft het moeilijk.....
Daar heeft IBM wat opgevonden, de IBM ESS Shark (storageserver met te lekkere specsquote:Op maandag 16 juli 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
De serverruimte zal wel overstroomt zijn...![]()
Die van Prince is idd wel lekker, alleen een beetje laat megahit IMHO.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker!![]()
jaaaaa de Megahit is ook echt een MEGA hit deze week, erg prettig terwijl ik geen Prince "fan" ben. Nieuwe Krezip vind ik ook meer dan prima.![]()
Kevin, producer van MoveYourAss kwam hier buurten, en ook Rachid Finge (de nieuwslezer) is hie een kijkje komen nemen. Verder weinig bijzonders.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Heb ik de afgelopen 2 weken nog iets gemist? Behalve Mika als Megahit dan.
As usualquote:Op maandag 16 juli 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
Fok heeft het moeilijk.....
Dat trompetje ookquote:Op maandag 16 juli 2007 20:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mlaahadhahdlfadfalskdfa amalala maiskeeska
* bounced z`n kop mee op de melodiequote:
Why does it always rain on me.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Wie vraagt er het komende uur Last Christmas aan? Of Rain Down On Me?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Wie vraagt er het komende uur Last Christmas aan? Of Rain Down On Me?![]()
Nee, alleen het laatste uurtje (zoals altijd).quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Is het nou allemaal 100% request?
Kwestie van prioriteiten stellen...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef wolfrolf het volgende:
Schandalig, Sirolf gaat op vakantie en gaat ons daardoor de komende weken niet voorzien van DrieBot
Hoe durf je Sirolf![]()
De berg afwas was ook snel weg zojuistquote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef borisz het volgende:
Mijn kamer is ook weer opgeruimd met Metmichiel![]()
Ik dacht toch meer aan Meck ft Leo Sayer - Thunder in My Heart Again voor dat thema, maar dat is inderdaad ook prima.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Againzender het volgende:
Lekker nummer voor tijdens een onweersbui
Die is hier al weer voorbijquote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Againzender het volgende:
Lekker nummer voor tijdens een onweersbui
Ik vond die van daarnet met o c aan ook wel grappig. En dan krijgen we dadelijk natuurlijk: Wil je fruit op je mobiel, sms dan ban - aan...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
Hee, zitten er in MetMichiel tegenwoordig ook al zwevende reclameblokken?
Bassie en Adrie-AAN
hier ook voorbij geloof ikquote:
Geen onweer en bliksem gehad hier.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier ook voorbij geloof ikvond het wel knus
![]()
Het maakt mij vanavond helemaal niks uit. Klonk beiden wel leuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft gestemd op Sunrise avenue
whehehehequote:Op maandag 16 juli 2007 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
En dan krijgen we dadelijk natuurlijk: Wil je fruit op je mobiel, sms dan ban - aan...![]()
Dat was zo'n mooi moment.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:27 schreef purplerose het volgende:
Dat was onze 15jarige tamara (kelly osbourne wannabe) en nee gelukkig geen tieten gezien, vond de horrorshow van dat andere stel erger, die heeft uiteindelijk WEL dr tieten laten zien en Michiel en Gerard liepen rennend rond van NEE, NEE, Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, my eyes! my eyes!
Ja, was een lekkere freaknacht
Ik wil ook een frappucino.......quote:Op maandag 16 juli 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Speciaal voor Michiel nog 2 vakantiefoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt dan wel een hele dure.......(moet ik er een ticket bij kopen....)quote:
Die heb ik ooit ook eens aangevraagdquote:Op maandag 16 juli 2007 21:03 schreef Againzender het volgende:
Ik heb maar een oudje aangevraagd: New Musik met This world of water uit de grotendeels verregende zomer van 1980
ik had hem van de week gemaild naar Gerard, kreeg vanavond een mailtje terug: gebouncedquote:
YeaH!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heerlijk...om die eens ritueel te verbranden!
Aanstekelijk nummerquote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
AHHHHHHHHHH de zomerhit van 2007
Voetjes van de vloer en dansen maar ! Mahala Rai Banda - Mahalageasca (copy/past)
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Speciaal voor Michiel nog 2 vakantiefoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende keer uit je hoofd hequote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Mahala Rai Banda - Mahalageasca (copy/past)
Wel allemaal jullie dansfilmpjes mailen he! Leuk voor de clip, vrijdagnacht!quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel allemaal jullie dansfilmpjes mailen he! Leuk voor de clip, vrijdagnacht!![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
FOK! loopt wel te stuiteren vanavond zeg...![]()
quote:Warning
Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /fok2/www/forum/ipbans.php:41) in line 114 of file {config_root}/www.inc/repliqueCore.php
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
de PRET in Londen is ook leuk, sandwichesen ook grote bakken koffie
Volgens mij ben je in de war met de datum...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond trouwens geen Kevin Moens (producer MoveYourAss), die is op vakantie..
Misschien komt Rudy nog even langs?![]()
Ik denk morgen pas....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond trouwens geen Kevin Moens (producer MoveYourAss), die is op vakantie..
Misschien komt Rudy nog even langs?![]()
lolquote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Oooh fuck het is nog maar maandag !! aaaaaaaah, jullie hebben helemaal gelijk.![]()
Damn.. het belooft nog een lange week te gaan worden.
Dat kan Tom Jones veeeel beter.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
OMG, de Sugababes met een Arctic Monkeys cover..die was echt dramatisch slecht
Die vind ik wel goed (beetje bevooroordeeld, dat ben ik dan weer wel). Alleen heb ik die handen in de lucht wel te vaak gehoord. Ze zouden "Get this feeling" nog eens uit moeten brengen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat ik op 3fm werd dood gegooid met paraplu's, maar in Chersonissos was het nog veel erger.
Loop je over de boulevard, komt er uit de helft van de clubs/kroegen Rihanna naar buiten geknald. Of anders wel Bob Sinclar of Fedde LeGrand. Ik zat dus altijd in de kroeg waar ze veel gitaarmuziek draaiden.
Hey... het is hier gewoon nog licht om kwart voor 10. Dat ben ik niet meer gewend.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef -Hans- het volgende:
uuhhhm het begint nu toch wel zorgelijk donker te worden.. DIE LUCHT niet te zuinig !!!
Het is hier weer licht geworden, om 19.20 was het hier echt al praktisch nacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey... het is hier gewoon nog licht om kwart voor 10. Dat ben ik niet meer gewend.
Ik heb `m nog nooit gehoord. Wist niet eens dat die versie bestondquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vond afgrijselijk toch een betere benaming
Hier ook, niet te zuinig. Ik heb maar een beetje (sterke) wind en een paar druppels gehad. Boven breda ging het wel helemaal te keer eerder op de avond. Maar hier lijkt het als of het gewoon overdag is met wat bewolking. Best grappig...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey... het is hier gewoon nog licht om kwart voor 10. Dat ben ik niet meer gewend.
Zou graag met je ruilen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Dat ik de afgelopen weken al om 9 uur in het donker zat, had niets met slecht weer te maken. Meer met de afstand tot de evenaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier ook, niet te zuinig. Ik heb maar een beetje (sterke) wind en een paar druppels gehad. Boven breda ging het wel helemaal te keer eerder op de avond. Maar hier lijkt het als of het gewoon overdag is met wat bewolking. Best grappig...
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen Maricha en Michiel en de rest die nu vertrekt.
* -Hans- blijft nog wel even hangen aan de radio.
Me to, I think.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen Maricha en Michiel en de rest die nu vertrekt.
* -Hans- blijft nog wel even hangen aan de radio.
fijne vakantie sirolf!quote:
normaal is dat playback?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wordt hier even live gestoken door een mug...
Aux Raux dacht ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] Aus Raus (?) [afbeelding]
Ik ook niet eigenlijk, maar vond het gepast mijn gabber icoon weer te gebruiken...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Aux Raux dacht ik.
Vind er niks aan overigens.
![]()
Vind er ook geen hol aanquote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Aux Raux dacht ik.
Vind er niks aan overigens.
![]()
Ik ken het gevoel van nog lang geen zin hebben om te gaan slapen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Me to, I think.
Heb net als gister nog lang geen zin om te gaan slapen....
Je favo plaat, SAME JEANSquote:
OMG echt, dat moet Dennis me niet aandoen heej! Dan draai ik echt doorquote:Op maandag 16 juli 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je favo plaat, SAME JEANS![]()
Straks nog even de nieuwe schoenen en dan is je dag geslaagd, denk ik.
Nog meer onweer?? uuuhhm, das neit best.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef purplerose het volgende:
OMG echt, dat moet Dennis me niet aandoen heej! Dan draai ik echt door![]()
![]()
![]()
aaaaah wat sweet!quote:vanochtend ook al, lag ik klam en klef en badend in het zweet tussen me 2 katten in besloten dat ze perse tegen me aan moesten liggen naar het onweer en de regen te luisteren en weg te doezelen
waar zit jij?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
OMFG de hel breekt hier helemaal los !!!!!!! onweer is keihard terug en hoe!? damn.. gooi toch maar even de boel plat want het gaat nu echt goed los (leek toch echt weer rustig te zijn geworden).
Succes!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
OMFG de hel breekt hier helemaal los !!!!!!! onweer is keihard terug en hoe!? damn.. gooi toch maar even de boel plat want het gaat nu echt goed los (leek toch echt weer rustig te zijn geworden).
Ik ookquote:
Grunnquote:
Da's te rustigquote:Op maandag 16 juli 2007 23:37 schreef purplerose het volgende:
als ze zo obscure als the velvet underground draaien kan die ook wel strange days draaien!
lul niet, velvet underground was nog rustigerquote:Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's te rustig
Probeer LA Woman of Love her madly dan ofzo
Waar ging het nou eindelijk om, dat heb ik niet echt begrepenquote:
Dan heb jij een andere Strange Days dan ik heb in gedachtequote:Op maandag 16 juli 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
lul niet, velvet underground was nog rustiger![]()
![]()
Dat we de cd moeten kopenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waar ging het nou eindelijk om, dat heb ik niet echt begrepen
quote:
Truste beeb!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kindercola![]()
whehhe moest even
Mare ik wil jullie allemaal slaap lekker wensen enzo..
Deze dame gaat gewoon eens vroeg slapen
Awww.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:57 schreef purplerose het volgende:
Je bent me helemaal vergeten te bellen Annemiek!![]()
![]()
Heel de tijd opgebleven en gewacht![]()
Nope...het staat niet op de site..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:06 schreef cosmick het volgende:
Weet er iemand het faxnummer voor request
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |