Lekker!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ben er nu al wegik moest ook werken, heb 1,5 uur pauze genomen, werk daar niet ver vandaan
Hier begint het toch ook erg donker en dreigend te worden.......quote:Op maandag 16 juli 2007 19:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooooooo. Het gaat hier waaien. (Om de hoek bij de wereld vol wonderen) KeihardHet komt eraan, denk...
Michiel heeft er een gepaste oplossing voor gevonden @ metmichiel is het elke dag feest.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:42 schreef Againzender het volgende:
Jezus, ik kan de radio amper horen door het noodweer
De Atmosfeer staat op ontploffen #222: Boemedeboemedeboem
De serverruimte zal wel overstroomt zijn...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
Fok heeft het moeilijk.....
Daar heeft IBM wat opgevonden, de IBM ESS Shark (storageserver met te lekkere specsquote:Op maandag 16 juli 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
De serverruimte zal wel overstroomt zijn...![]()
Die van Prince is idd wel lekker, alleen een beetje laat megahit IMHO.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker!![]()
jaaaaa de Megahit is ook echt een MEGA hit deze week, erg prettig terwijl ik geen Prince "fan" ben. Nieuwe Krezip vind ik ook meer dan prima.![]()
Kevin, producer van MoveYourAss kwam hier buurten, en ook Rachid Finge (de nieuwslezer) is hie een kijkje komen nemen. Verder weinig bijzonders.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Heb ik de afgelopen 2 weken nog iets gemist? Behalve Mika als Megahit dan.
As usualquote:Op maandag 16 juli 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
Fok heeft het moeilijk.....
Dat trompetje ookquote:Op maandag 16 juli 2007 20:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mlaahadhahdlfadfalskdfa amalala maiskeeska
* bounced z`n kop mee op de melodiequote:
Why does it always rain on me.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Wie vraagt er het komende uur Last Christmas aan? Of Rain Down On Me?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Wie vraagt er het komende uur Last Christmas aan? Of Rain Down On Me?![]()
Nee, alleen het laatste uurtje (zoals altijd).quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Is het nou allemaal 100% request?
Kwestie van prioriteiten stellen...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef wolfrolf het volgende:
Schandalig, Sirolf gaat op vakantie en gaat ons daardoor de komende weken niet voorzien van DrieBot
Hoe durf je Sirolf![]()
De berg afwas was ook snel weg zojuistquote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef borisz het volgende:
Mijn kamer is ook weer opgeruimd met Metmichiel![]()
Ik dacht toch meer aan Meck ft Leo Sayer - Thunder in My Heart Again voor dat thema, maar dat is inderdaad ook prima.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Againzender het volgende:
Lekker nummer voor tijdens een onweersbui
Die is hier al weer voorbijquote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Againzender het volgende:
Lekker nummer voor tijdens een onweersbui
Ik vond die van daarnet met o c aan ook wel grappig. En dan krijgen we dadelijk natuurlijk: Wil je fruit op je mobiel, sms dan ban - aan...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
Hee, zitten er in MetMichiel tegenwoordig ook al zwevende reclameblokken?
Bassie en Adrie-AAN
hier ook voorbij geloof ikquote:
Geen onweer en bliksem gehad hier.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier ook voorbij geloof ikvond het wel knus
![]()
Het maakt mij vanavond helemaal niks uit. Klonk beiden wel leuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft gestemd op Sunrise avenue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |