Hier waait de was bijna de sloot in, het waait best hard en is bewolkt hier (Haarlemmermeer).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkere zomerplaat.![]()
Sander de Heerhier in Grunn valt het ook tegen, erg veel laaghangende bewolking
Had jij al antwoord gegeven op de vraag waar de stats bleven?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:09 schreef borisz het volgende:
Ik leef niet meer voor jou !!!!!!!
nee daar heb ik nog geen antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had jij al antwoord gegeven op de vraag waar de stats bleven?
doe eens danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
nee daar heb ik nog geen antwoord op gegeven.![]()
is ie met vakantie wellicht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:23 schreef borisz het volgende:
ik heb geen idee zal er nog maar eens een PM op wagen
Dat was onze 15jarige tamara (kelly osbourne wannabe) en nee gelukkig geen tieten gezien, vond de horrorshow van dat andere stel erger, die heeft uiteindelijk WEL dr tieten laten zien en Michiel en Gerard liepen rennend rond van NEE, NEE, Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, my eyes! my eyes!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb vannacht nog ff in bed verder geluisterd. Was die meid die ze uit haar kleren aan 't praten waren wel wat?
"Ja, maar ik ben nog minderjarig."
Dus niet dat ze er problemen mee zou hebben, maar vooral dat ze nog minderjarig was, was de reden om niet haar tieten te laten zien.
Mijn ene wietplant stond iets hoger op een tafeltje en dies omgewaaid op die anderequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier waait de was bijna de sloot in, het waait best hard en is bewolkt hier (Haarlemmermeer).
[edit 14.00]
En nu is het ook hier lekker zonnig, de wind is ook gaan liggen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen S. even voor achten vanavond: "Dat was Maximo Park. Ik vind 't zooooo geweldig. Jammer dat het niet aanslaat. Ik moet het dus nog vaker draaien.".
Nee, knuppel. Blijkbaar ben je een van de weinigen die dat geweldig vindt en dat je een nummer moet zoeken waar de luisteraars wèl op zitten te wachten.
daar hebben we nu niets aan hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb ook Airplay bij Way FM a.s donderdag.
Ligt eraan wat je zoekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:23 schreef D.Rose het volgende:
Nouja, we hebben natuurlijk wel iets in huis, maar dat bedoelde ik niet, maar dat was vast duidelijk
Nee, ze draaien muziek en zullen ook weinig tegen je zeggenquote:
Nou nou nou? Url?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:02 schreef purplerose het volgende:
Morgen Vandaag maar weer es nieuwe pics van mezelf maken, de laatste foto's zijn met stijl haar en heb nu krullenUiteraard in zwartwit, dan zie ik er beter uit
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ze draaien muziek en zullen ook weinig tegen je zeggen.
mailen doe ik ook weleens jaquote:Wat mensen gemaild vandaag. Kan ook wel eens helpen.
EST Keycontol 49 en Evelution Keys, beiden midi synths. Heb ook nog een Korg Poly 800 maar die staat niet op de foto.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:26 schreef D.Rose het volgende:
welke synth is dat?
Ik heb ook 2 Korgs, de K61P en de Prophecyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
EST Keycontol 49 en Evelution Keys, beiden midi synths. Heb ook nog een Korg Poly 800 maar die staat niet op de foto.
Cool! Doe er eens wat mee zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 Korgs, de K61P en de Prophecy
dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool! Doe er eens wat mee zou ik zeggen.
dat magquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef cosmick het volgende:
Ben ik vrijdag een halve dag bezig geweest met het poetsen en in de was zetten van mijn auto, zit ie nu alweer onder de fucking vogelstront.
Dit even tussendoor.
Zo, da's blauwquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:33 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ook een foto van mijn werkplek
Is wel al een jaar oud
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |