Kut!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah. Nou, dan zullen we ons fysiek op Joss moeten storten.
Yeah, niet lullen, gewoon.. eh.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wil gewoon keiharde sex, bedoelt ze eigenlijk.
Staat er in hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:48 schreef Sirolf het volgende:
Michiel doet dus wel de Freaknacht, maar heeft geen inspraak op de Freak 11? Zielug...![]()
Anders hadden we allang HelloGoodbye e.d. erin gehad.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat nu toch maar es naar bed.
Truste!![]()
Trustenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat nu toch maar es naar bed.
Truste!![]()
Oja, Jimmy Eat World.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:59 schreef cosmick het volgende:
Wat is dit eigenlijk?
We zijn benieuwdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:02 schreef purplerose het volgende:
Morgen maar weer es nieuwe pics van mezelf maken, de laatste foto's zijn met stijl haar en heb nu krullenUiteraard in zwartwit, dan zie ik er beter uit
Nudes?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:02 schreef purplerose het volgende:
Morgen maar weer es nieuwe pics van mezelf maken, de laatste foto's zijn met stijl haar en heb nu krullenUiteraard in zwartwit, dan zie ik er beter uit
Ben geen Joss Stone maar zal me best doenquote:
truste cosmick!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb vannacht nog ff in bed verder geluisterd. Was die meid die ze uit haar kleren aan 't praten waren wel wat?
"Ja, maar ik ben nog minderjarig."
Dus niet dat ze er problemen mee zou hebben, maar vooral dat ze nog minderjarig was, was de reden om niet haar tieten te laten zien.
ik wel meer dan 10 jaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:24 schreef purplerose het volgende:
Ik heb wel es 2.5 jaar zonder sex gedaan dus die 7 maanden is nix
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
had daar in mijn kinderjaren niet zoveel behoefte aan
Lekkere zomerplaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |