Oohh, okay! sorry, maar is de topictitel een beetje ok?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef D.Rose het volgende:
Nadat het vorige gesloten is bedoelde ik he
ja hoor, is ok, al denk ik niet dat we er heel week 29 mee vooruit kunnenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh, okay! sorry, maar is de topictitel een beetje ok?(in het kader van de wandelvierdaagse zeg maar)
OKay danquote:Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef D.Rose het volgende:
ja hoor, is ok, al denk ik niet dat we er heel week 29 mee vooruit kunnen
northsea is dan een stuk leukerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwsbericht uit het vorige deel: Amy Winehouse zegt North Sea af
quote:R&B star Rihanna has claimed a ninth week at the top of the UK chart with her single Umbrella. The 19-year-old, from Barbados, held off a challenge from Black Eyed Peas star Fergie, whose Big Girls Don't Cry rose six places to number two.
Ze staat in de USA ook al weken op 1quote:Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rihanna tops chart for ninth week:
[..]. Die lijst kun je toch niet serieus nemen
. Of zegt die nummer 1 genoeg over de rest van de lijst?
Het is gewoon een vreselijk goede plaat dat blijkt maar weer, toch D.Rose?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rihanna tops chart for ninth week:. Die lijst kun je toch niet serieus nemen
. Of zegt die nummer 1 genoeg over de rest van de lijst?
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is gewoon een vreselijk goede plaat dat blijkt maar weer, toch D.Rose?![]()
tja, vroegâh...quote:Ach, heb gisteren weer eens de Mega top 50 gehoord en in de top 10 staat toch een partij bagger, niet te zuinig! Ping-pong song, Rihanna en een of andere chipmunk rapper. Zulke crap zou eigenlijk keihard geboycot moeten worden, maar dat kost dan wel vreselijk veel luisteraars.
Ja, vroeger.... had je nog bands van het kaliber Queen, dat waren nog eens tijden.![]()
ah, dus dat hoorde ik uit m'n wekker komenquote:
best wel een baggerplaat eigenlijk.quote:
Mwah. Zolang je 'm niet elke week hoort, valt 't best meequote:Op maandag 16 juli 2007 09:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
best wel een baggerplaat eigenlijk.
Er worden doorsnee platen door de dj's uitgekozenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef alwaysleft het volgende:
Wat een doorsnee platen die mensen aanvragen. Wees eens origineel mensen![]()
Nee, heerlijk geslapen eigenlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef Glacier het volgende:
Hebben jullie ook zo brak geslapen vannacht?
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:26 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Nee, heerlijk geslapen eigenlijkOok goedemorgen
![]()
welke held zal deze hebben aangevraagd?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef Glacier het volgende:
Wat tof dat deze van Jack Penate gedraaid wordt door Gerard!
Ene G. Ekdom uit Hilversumquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
welke held zal deze hebben aangevraagd?
ah, ene Gerardquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
welke held zal deze hebben aangevraagd?
Ik heb Rabbering nog ff een request met oa Tonic gestuurd...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:12 schreef purplerose het volgende:
hai lievjes van me
me requestje is uiteraard niet gedraaid vannacht![]()
oe!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb Rabbering nog ff een request met oa Tonic gestuurd...
Ik moest wel aan je denken iddquote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef purplerose het volgende:
Kijk, dit is nou liev!
Het feit dat de plaat bijna doodgedraaid is als er al iets van PJ voorbij komt maar daar kijken we gewoon langsheen
Innuendo, briljante plaat.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, Queen!
'de snoepjes van je radio!'quote:Op maandag 16 juli 2007 18:13 schreef -Hans- het volgende:
Heeej fijne mensen!![]()
[..]
Straks weer de M & M show
quote:
Die is leukquote:
Meen je?! damn sterkte ermee!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb m'n bureaulamp maar aan moeten doen, want het is nu echt PIKKEDONKER hier, ik ben zo weg omdat ik mn pc uit zet dus.
Echt, niet normaal!
quote:Opa Beelen is sinds vanochtend terug in het radioprogramma van Giel. De grootvader van de 3FM presenteerde tot eind maart elke morgen het weer in de uitzending van zijn kleinzoon. Hij stopte om zijn huis te verbouwen.
bron: RadioFreak.nl
Heejquote:Op maandag 16 juli 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is leuk
Maricha / Michiel![]()
![]()
Hier in Grunn is het al de hele dag erg lekker en warm, maar in de rest van het land schijnt het een stuk minder te zijn.
ChatGirl / Areyoutalkingtome![]()
Je sleutelhanger is vandaag bij de post gegaan! Nog 2 nachtjes wachten denk ik....quote:Op maandag 16 juli 2007 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heej![]()
Hier in Midden Brabant is het de hele dag super benauwd warm, Maar net mijn broertje aan de telefoon gehad en er schijnt vanuit Breda een buitje met onweer aan te komen...
hoi hans , jup was lekker in grunn, niet te warm, nog lekker 1,5 uur bij hoornse plas rondgehangen, heerlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is leuk
Maricha / Michiel![]()
![]()
Hier in Grunn is het al de hele dag erg lekker en warm, maar in de rest van het land schijnt het een stuk minder te zijn.
ChatGirl / Areyoutalkingtome![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je sleutelhanger is vandaag bij de post gegaan! Nog 2 nachtjes wachten denk ik....
Even gekeken op de Buienradar en er komt inderdaad een hoop " ellende " jullie kant op.. hier begint het wel wat donkerder te worden, maar niet echt schokkend ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heej![]()
Hier in Midden Brabant is het de hele dag super benauwd warm, Maar net mijn broertje aan de telefoon gehad en er schijnt vanuit Breda een buitje met onweer aan te komen...
aaaaah lekker man! Tsja, ik moest werken... Maar het is zo rustig dat ik toch nog wel voldoende buiten ben geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoi hans , jup was lekker in grunn, niet te warm, nog lekker 1,5 uur bij hoornse plas rondgehangen, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |