Nou...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:42 schreef purplerose het volgende:
Of hebben jullie liever als topic "Hete en Glibberige Badeenden" ?
jeweettochquote:
nou?quote:
Dat kan ik niet wijzigenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:43 schreef Sirolf het volgende:
Het nummer van je topic is verkeerd trouwens.
Moet 208 zijn.
Ook dat nogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je even een modje voor schoppen (via het FB-topic van FTR).
Ja, dezelfde stumpers van eerder.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gatver. een zeekoe op tv.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef purplerose het volgende:
Ik heb wel es gerommeld met de zus van me schoonzusZij was me stapvriendin van me tienerjaren en op een gegeven moment zei me broer dus dat ie relatie had met haar zus
Midden-links, midden-rechts, onder-links of onder-rechts?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gatver. een zeekoe op tv.
Wij hadden er geen last van iig, het zoenen werd er niet minder lekker vanquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Midden-links, midden-rechts, onder-links of onder-rechts?![]()
Wel vreemde attributen die jullie gebruiktenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef purplerose het volgende:
van een trouwring en dat papiertje voel je weinig heur
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel vreemde attributen die jullie gebruikten.
Sowieso moet er vanaf nu geen zendtijd meer besteed worden aan Joss Stone.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
God, gaan ze ons weer een week terroriseren met kaarten voor Joss Stone. Flikker toch es op met die spotjes. Draai een paar goeie platen in die tijd!
Ik wil wel aandacht besteden aan Joss Stone. Maar dat heeft dan he-le-maal niets met zingen te makenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sowieso moet er vanaf nu geen zendtijd meer besteed worden aan Joss Stone.![]()
Laat dat nou net haar mainjob zijn. Ik stel meer een andere bepaalde andere job voor idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil wel aandacht besteden aan Joss Stone. Maar dat heeft dan he-le-maal niets met zingen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |