Dat kan Tom Jones veeeel beter.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
OMG, de Sugababes met een Arctic Monkeys cover..die was echt dramatisch slecht
Die vind ik wel goed (beetje bevooroordeeld, dat ben ik dan weer wel). Alleen heb ik die handen in de lucht wel te vaak gehoord. Ze zouden "Get this feeling" nog eens uit moeten brengen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat ik op 3fm werd dood gegooid met paraplu's, maar in Chersonissos was het nog veel erger.
Loop je over de boulevard, komt er uit de helft van de clubs/kroegen Rihanna naar buiten geknald. Of anders wel Bob Sinclar of Fedde LeGrand. Ik zat dus altijd in de kroeg waar ze veel gitaarmuziek draaiden.
Hey... het is hier gewoon nog licht om kwart voor 10. Dat ben ik niet meer gewend.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef -Hans- het volgende:
uuhhhm het begint nu toch wel zorgelijk donker te worden.. DIE LUCHT niet te zuinig !!!
Het is hier weer licht geworden, om 19.20 was het hier echt al praktisch nacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey... het is hier gewoon nog licht om kwart voor 10. Dat ben ik niet meer gewend.
Ik heb `m nog nooit gehoord. Wist niet eens dat die versie bestondquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vond afgrijselijk toch een betere benaming
Hier ook, niet te zuinig. Ik heb maar een beetje (sterke) wind en een paar druppels gehad. Boven breda ging het wel helemaal te keer eerder op de avond. Maar hier lijkt het als of het gewoon overdag is met wat bewolking. Best grappig...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey... het is hier gewoon nog licht om kwart voor 10. Dat ben ik niet meer gewend.
Zou graag met je ruilen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Dat ik de afgelopen weken al om 9 uur in het donker zat, had niets met slecht weer te maken. Meer met de afstand tot de evenaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier ook, niet te zuinig. Ik heb maar een beetje (sterke) wind en een paar druppels gehad. Boven breda ging het wel helemaal te keer eerder op de avond. Maar hier lijkt het als of het gewoon overdag is met wat bewolking. Best grappig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |