whehehehequote:Op maandag 16 juli 2007 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
En dan krijgen we dadelijk natuurlijk: Wil je fruit op je mobiel, sms dan ban - aan...![]()
Dat was zo'n mooi moment.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:27 schreef purplerose het volgende:
Dat was onze 15jarige tamara (kelly osbourne wannabe) en nee gelukkig geen tieten gezien, vond de horrorshow van dat andere stel erger, die heeft uiteindelijk WEL dr tieten laten zien en Michiel en Gerard liepen rennend rond van NEE, NEE, Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, my eyes! my eyes!
Ja, was een lekkere freaknacht
Ik wil ook een frappucino.......quote:Op maandag 16 juli 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Speciaal voor Michiel nog 2 vakantiefoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt dan wel een hele dure.......(moet ik er een ticket bij kopen....)quote:
Die heb ik ooit ook eens aangevraagdquote:Op maandag 16 juli 2007 21:03 schreef Againzender het volgende:
Ik heb maar een oudje aangevraagd: New Musik met This world of water uit de grotendeels verregende zomer van 1980
ik had hem van de week gemaild naar Gerard, kreeg vanavond een mailtje terug: gebouncedquote:
YeaH!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heerlijk...om die eens ritueel te verbranden!
Aanstekelijk nummerquote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
AHHHHHHHHHH de zomerhit van 2007
Voetjes van de vloer en dansen maar ! Mahala Rai Banda - Mahalageasca (copy/past)
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Speciaal voor Michiel nog 2 vakantiefoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende keer uit je hoofd hequote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Mahala Rai Banda - Mahalageasca (copy/past)
Wel allemaal jullie dansfilmpjes mailen he! Leuk voor de clip, vrijdagnacht!quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel allemaal jullie dansfilmpjes mailen he! Leuk voor de clip, vrijdagnacht!![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
FOK! loopt wel te stuiteren vanavond zeg...![]()
quote:Warning
Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /fok2/www/forum/ipbans.php:41) in line 114 of file {config_root}/www.inc/repliqueCore.php
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
de PRET in Londen is ook leuk, sandwichesen ook grote bakken koffie
Volgens mij ben je in de war met de datum...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond trouwens geen Kevin Moens (producer MoveYourAss), die is op vakantie..
Misschien komt Rudy nog even langs?![]()
Ik denk morgen pas....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond trouwens geen Kevin Moens (producer MoveYourAss), die is op vakantie..
Misschien komt Rudy nog even langs?![]()
lolquote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Oooh fuck het is nog maar maandag !! aaaaaaaah, jullie hebben helemaal gelijk.![]()
Damn.. het belooft nog een lange week te gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |