Dat kan Tom Jones veeeel beter.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
OMG, de Sugababes met een Arctic Monkeys cover..die was echt dramatisch slecht
Die vind ik wel goed (beetje bevooroordeeld, dat ben ik dan weer wel). Alleen heb ik die handen in de lucht wel te vaak gehoord. Ze zouden "Get this feeling" nog eens uit moeten brengen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat ik op 3fm werd dood gegooid met paraplu's, maar in Chersonissos was het nog veel erger.
Loop je over de boulevard, komt er uit de helft van de clubs/kroegen Rihanna naar buiten geknald. Of anders wel Bob Sinclar of Fedde LeGrand. Ik zat dus altijd in de kroeg waar ze veel gitaarmuziek draaiden.
Hey... het is hier gewoon nog licht om kwart voor 10. Dat ben ik niet meer gewend.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef -Hans- het volgende:
uuhhhm het begint nu toch wel zorgelijk donker te worden.. DIE LUCHT niet te zuinig !!!
Het is hier weer licht geworden, om 19.20 was het hier echt al praktisch nacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey... het is hier gewoon nog licht om kwart voor 10. Dat ben ik niet meer gewend.
Ik heb `m nog nooit gehoord. Wist niet eens dat die versie bestondquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vond afgrijselijk toch een betere benaming
Hier ook, niet te zuinig. Ik heb maar een beetje (sterke) wind en een paar druppels gehad. Boven breda ging het wel helemaal te keer eerder op de avond. Maar hier lijkt het als of het gewoon overdag is met wat bewolking. Best grappig...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey... het is hier gewoon nog licht om kwart voor 10. Dat ben ik niet meer gewend.
Zou graag met je ruilen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Dat ik de afgelopen weken al om 9 uur in het donker zat, had niets met slecht weer te maken. Meer met de afstand tot de evenaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier ook, niet te zuinig. Ik heb maar een beetje (sterke) wind en een paar druppels gehad. Boven breda ging het wel helemaal te keer eerder op de avond. Maar hier lijkt het als of het gewoon overdag is met wat bewolking. Best grappig...
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen Maricha en Michiel en de rest die nu vertrekt.
* -Hans- blijft nog wel even hangen aan de radio.
Me to, I think.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen Maricha en Michiel en de rest die nu vertrekt.
* -Hans- blijft nog wel even hangen aan de radio.
fijne vakantie sirolf!quote:
normaal is dat playback?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wordt hier even live gestoken door een mug...
Aux Raux dacht ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] Aus Raus (?) [afbeelding]
Ik ook niet eigenlijk, maar vond het gepast mijn gabber icoon weer te gebruiken...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Aux Raux dacht ik.
Vind er niks aan overigens.
![]()
Vind er ook geen hol aanquote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Aux Raux dacht ik.
Vind er niks aan overigens.
![]()
Ik ken het gevoel van nog lang geen zin hebben om te gaan slapen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Me to, I think.
Heb net als gister nog lang geen zin om te gaan slapen....
Je favo plaat, SAME JEANSquote:
OMG echt, dat moet Dennis me niet aandoen heej! Dan draai ik echt doorquote:Op maandag 16 juli 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je favo plaat, SAME JEANS![]()
Straks nog even de nieuwe schoenen en dan is je dag geslaagd, denk ik.
Nog meer onweer?? uuuhhm, das neit best.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef purplerose het volgende:
OMG echt, dat moet Dennis me niet aandoen heej! Dan draai ik echt door![]()
![]()
![]()
aaaaah wat sweet!quote:vanochtend ook al, lag ik klam en klef en badend in het zweet tussen me 2 katten in besloten dat ze perse tegen me aan moesten liggen naar het onweer en de regen te luisteren en weg te doezelen
waar zit jij?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
OMFG de hel breekt hier helemaal los !!!!!!! onweer is keihard terug en hoe!? damn.. gooi toch maar even de boel plat want het gaat nu echt goed los (leek toch echt weer rustig te zijn geworden).
Succes!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
OMFG de hel breekt hier helemaal los !!!!!!! onweer is keihard terug en hoe!? damn.. gooi toch maar even de boel plat want het gaat nu echt goed los (leek toch echt weer rustig te zijn geworden).
Ik ookquote:
Grunnquote:
Da's te rustigquote:Op maandag 16 juli 2007 23:37 schreef purplerose het volgende:
als ze zo obscure als the velvet underground draaien kan die ook wel strange days draaien!
lul niet, velvet underground was nog rustigerquote:Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's te rustig
Probeer LA Woman of Love her madly dan ofzo
Waar ging het nou eindelijk om, dat heb ik niet echt begrepenquote:
Dan heb jij een andere Strange Days dan ik heb in gedachtequote:Op maandag 16 juli 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
lul niet, velvet underground was nog rustiger![]()
![]()
Dat we de cd moeten kopenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waar ging het nou eindelijk om, dat heb ik niet echt begrepen
quote:
Truste beeb!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kindercola![]()
whehhe moest even
Mare ik wil jullie allemaal slaap lekker wensen enzo..
Deze dame gaat gewoon eens vroeg slapen
Awww.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:57 schreef purplerose het volgende:
Je bent me helemaal vergeten te bellen Annemiek!![]()
![]()
Heel de tijd opgebleven en gewacht![]()
Nope...het staat niet op de site..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:06 schreef cosmick het volgende:
Weet er iemand het faxnummer voor request
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |