WTF?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:31 schreef wolfrolf het volgende:
Vanavond is het weer zoverrrrrrrrrrrrrr
[afbeelding].
Klinkt goed hè!quote:
het was ook wel een hittegolf van jewelstequote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:01 schreef purplerose het volgende:
jeetje, ik ben nog helemaal uitgedroogd van gister![]()
Veenstraquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Volk !![]()
* -Hans- gooit er even snel wat pizza's in en dan lekker genieten van het Ekstra weekend met Rob Stenders, Michiel Veenstra en Domien Verschuuren. Bier staat uiteraard al koud !![]()
He? EkstEnd?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:55 schreef Sirolf het volgende:
Die TT snap ik niet trouwens, Ekst en End slaan als delen helemaal nergens op namelijk...
Klopt nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Veenstra
Volgens de TT hebben we Ekdom en Stenders
Het was idd uitzonderlijk weer gebleven/gewordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het was ook wel een hittegolf van jewelste
Mijn bedoeling was als grapje dat het op Extend moet lijkenquote:
Dat wist ik van tevoren alquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het was idd uitzonderlijk weer gebleven/geworden
Laat grapjes maken nou maar aan ons overquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was als grapje dat het op Extend moet lijken
Maar fuck, het klopt inderdaad niet![]()
Kut.
kon jij eigenlijk gelijk slapen of niet? Heb bij mij wel tot 4 uur geduurd voor ik uitgestuiterd wasquote:
nee comatosequote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoop wel op een Pearl Jam nummer deze uitzending
Nothingman graag
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoop wel op een Pearl Jam nummer deze uitzending
Nothingman graag
Ik was gelijk weg toen ik eenmaal lagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
kon jij eigenlijk gelijk slapen of niet? Heb bij mij wel tot 4 uur geduurd voor ik uitgestuiterd was![]()
Eddie was ook weer flink aan het flirten toen die handkusjes toegeworpen kreeg![]()
Ik heb Guis helemaal gek geluld erover op msnquote:
Daar zal ie blij mee zijn geweestquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb Guis helemaal gek geluld op msn![]()
Ik was ook net op tijd vandaag:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Ben ook net op tijd terug van het hardlopen want het komt nu echt met bakken uit de lucht vallen.
Mental note to self: indien mogelijk Vliegende Hollander vermijden in Eftelingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was ook net op tijd vandaag:
De Den Hollander in de Efteling: Ging ik 5 sloepen later zat ik vast in (de zoveelste) storing. Die mensen zater er ondertussen al een kwartier en er was nog niks gebeurd. Vraag me af of ze er ondertussen uit zijn...![]()
Ik krijg net een fax van wel!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Hey, is het weer weekend?
Precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef Glacier het volgende:
Jammer dat Blof megahit is, ik ben niet zo fan van Blof
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat een heerlijke tyfuszooi!!
Het valt niet tegen iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo dan heb je wel vet geluk gehad ! Ken je de mop van de mensen die vast zaten in de sloepen van de Efteling ? daar hebben we nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was ook net op tijd vandaag:
De Den Hollander in de Efteling: Ging ik 5 sloepen later zat ik vast in (de zoveelste) storing. Die mensen zater er ondertussen al een kwartier en er was nog niks gebeurd. Vraag me af of ze er ondertussen uit zijn...![]()
Hij is altijd blij als ik tegen hem praatquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo dan heb je wel vet geluk gehad ! Ken je de mop van de mensen die vast zaten in de sloepen van de Efteling ? daar hebben we nooit meer wat van gehoord.
Weinig regie inderdaad....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Gaat lekker/ goed inderdaad. Maar toch mis ik Ekdom in dit programma...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Het klikt opvallend goed tussen Michiel en Rob, valt me alles mee.
Hier en daar maken ze zelfs al grappen die normaal gesproken pas na 21 uur komen.
Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaat lekker/ goed inderdaad. Maar toch mis ik Ekdom in dit programma...
Ik vind het echt te leuk allemaal!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zwaaiende regisseur is zeker samen met Ekdom op vakantie gegaan.
Een jaar of 3 terug had je zeker nooit verwacht samen met de legendarische Rob Stenders nog eens een radioprograma te maken, of wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik vind het echt te leuk allemaal!
Dan moet ik werken in den avond...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.
ROFL !quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Over de pizza's gesproken ik heb net twee best wel lekkere AH pizza's op (salami en mozarella)![]()
Zoekt quote van toad...quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef Toad het volgende:
Great minds, think alike.
The gossip is ook beter. Heideroosjes zijn bekender bij naam..... Vandaar de winst op de singlestrijd..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend. Gossip verloor de singlestrijd van de Heideroosjes, maar de laatstgenoemden heb ik buiten de singlestrijd nog niet gehoord.
En terecht
ik ga ook ff op mijn telefoon kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef purplerose het volgende:
Alvast wat foto's die ik gemaakt heb gister
Pearl Jam Topic 6 - It's evolution, baby
laatste post ongeveer
doe datquote:
Check even die linkerauto. Da's de auto van R. Stenders. Die net, tijdens het geld-halen en pizza-betalen, rustig terug naar boven is gelopen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/29/thumb/img34.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Check even die linkerauto. Da's de auto van R. Stenders. Die net, tijdens het geld-halen en pizza-betalen, rustig terug naar boven is gelopen...
...terwijl hij zijn deur wagewijd open liet staan
We lijden op dit moment aan extreem zuurstoftekort door het lachen, hahahahaha!
wat een baggerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
doe datme cam kan ik pas dinsdag leeghalen
op je foonquote:
Geen enkele dus, want de eerste hing op na enkel z'n naam te hebben gezegd...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef Marc63 het volgende:
En nu tellen hoeveel mensen het nog verkeerd raden.
Ik moet je teleurstellen... Die komt vandaag niet, helaasch!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
Ben benieuwd hoe het dalijk met die wissel gaat
Oh ja, ik was in de war met Jeroen vd Boomquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
Jeroen Post? Is dat niet die lilliputter van TMF?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
Jeroen Post? Is dat niet die lilliputter van TMF?
Flauwquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen... Die komt vandaag niet, helaasch!
quote:
ohnoes! de wissel! wat doe je!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen... Die komt vandaag niet, helaasch!
bij Ekstra Weekendquote:
Jammer dat Paul er dan niet bij is vanavond. Nog meer old skool.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke toffe uitzending so far.
Post is wel okay![]()
Geloof dat hij ook kan hakkuh
Kunnen ze samen lekker hakkuuhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
Jammer dat Paul er dan niet bij is vanavond. Nog meer old skool.
Ja, haha! Die uitzending. Hij heeft ook volledig gelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Als dat die uitzending was met Elle Bree (of zoiets), dan kan ik Rob alleen maar gelijk geven.
Dan vraag ik me alleen ook nog af of het een normale Aha! is of een Aha! XL of desnoods een Aha! To Go. Ja.... ook dat kan verschillen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Als Michiel een tas van Dirk heeft, dan vraag ik me af hoe hij het doet in de realitycheck met producten uit de winkel waarbij je als je ervoor staat denkt van AH!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
"Ik hier?"
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/29/thumb/img37.jpg]afbeelding][/url]
Ja dus!
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/29/thumb/img38.jpg]afbeelding][/url]
Hij durfde niet eens 'Stenders en Veenstra' te roepen, dus dat zal ook wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:52 schreef purplerose het volgende:
wacht ngo steeds op de caps van ons wasbord
"Parapluutje... uutje... uutje... uutje... uutje... "quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Timo20 het volgende:
Umbrella![]()
ze moeten die remix eens draaien die deze week in de Coen en Sander show was. De NL versie![]()
![]()
![]()
Toen die erop was, was ik net op weg van het werk naar huis. Lag echt in een deukquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Parapluutje... uutje... uutje... uutje... uutje... "
fquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij durfde niet eens 'Stenders en Veenstra' te roepen, dus dat zal ook wel niet gebeuren.
Ik zat op de fiets van de bushalte naar huis, gelukkkig was het rustig op de weg...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toen die erop was, was ik net op weg van het werk naar huis. Lag echt in een deuk![]()
Ik zeg: dat wordt een hit![]()
Ik vind die Erik-Jan (ex 538) ook meesterlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is die ook ergens op het net te vinden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, zo ongeveer alle recente ex-megahits zijn al langsgekomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Ah daar is ie. Na Tokio Hotel en Rihanna miste ik Mutya nog.
Beetje jammer.
Kwestie van podcastknippen. Het was volgens mij maandag of woensdag (ik dacht woensdag).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is die ook ergens op het net te vinden?
nee, dat moeten ze nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Timo20 het volgende:
Umbrella![]()
ze moeten die remix eens draaien die deze week in de Coen en Sander show was. De NL versie![]()
![]()
![]()
Waar zijn die pods te vinden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van podcastknippen. Het was volgens mij maandag of woensdag (ik dacht woensdag).
Nu welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Daar ga ik altijd zo snel mogelijk overheen
Valt niet op zeker
Die gebruikt Maricha om Michiel in het gareel te houden. Vooral als ie met webcams zit te spelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:22 schreef Againzender het volgende:
Thanks voor het uitzoomen
Wat doet die kleerhanger bij dat flesje bier
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/29/thumb/img44.jpg]afbeelding][/url]
Last van jeuk?![]()
Idd, alleen van dance nummers is het wel makkelijker een goede mix te maken lijkt mij.quote:
Er gaan ook tig caps mis hoor, van de 1700 caps die ik heb gemaakt is denk ik hooguit 1/6e deel hier geplaatst.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
jij weet altijd op het goeie moment een cap te maken he
zit je met die vinger boven het knoppie ofzo heel de tijd
maar dan nog, sommige mensen die gaan mixen maken er niks van en plegen heiligschennis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Idd, alleen van dance nummers is het wel makkelijker een goede mix te maken lijkt mij.
Edit: en toen kwam Arctic Monkeys
My god...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/29/thumb/img44.jpg]afbeelding][/url]
Last van jeuk?![]()
ja iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuk hè, zo'n Trust/Medion/Sweex draadloze telefoon...
Vaart misschien wel, maar voor de eerste keer (toch?) is het heel leuk met hun samen hoor!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:35 schreef Siegfried het volgende:
Ik schakel pas 10 minuten geleden in, maar ik mis de chemie en vaart een beetje
Ligt dat aan mij, of hebben jullie dat gevoel ook?
Zou het echt niet weten joh ! Misschien dat iemand anders een idee heeft?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:35 schreef purplerose het volgende:
Hans? zuo je mij kunnen vertellen waarom mijn ava niet meer in een loopje wil blijven gaan
Nah, zoals ze nu heel rustig aan het keuvelen zijn.. Vast leuk, maar niet echt Ekstra weekend..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vaart misschien wel, maar voor de eerste keer (toch?) is het heel leuk met hun samen hoor!
Waar moet ie loopen? Je wilt alleen dat die hand heen en weer gaat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:35 schreef purplerose het volgende:
Hans? zuo je mij kunnen vertellen waarom mijn ava niet meer in een loopje wil blijven gaan
Het kosttte Rob heel wat energie om steeds naar zn auto te lopen. Michiel en Domien hebben daardoor heel wat energie verspild met lachen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:38 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nah, zoals ze nu heel rustig aan het keuvelen zijn.. Vast leuk, maar niet echt Ekstra weekend..
Dat barst over het algemeen van de energie, en nu ontbreekt dat een beetje
Mja, het is al een gifje en als ik hem open vanuit me documenten blijft ie wel gewoon constant in het loopje maar op fok stopt die na 2 keerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:39 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Waar moet ie loopen? Je wilt alleen dat die hand heen en weer gaat?
* Siegfried gaat even voor je klussen
Ah okquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het kosttte Rob heel wat energie om steeds naar zn auto te lopen. Michiel en Domien hebben daardoor heel wat energie verspild met lachen.
Ow, bij mij blijft ie loopen hoor..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mja, het is al een gifje en als ik hem open vanuit me documenten blijft ie wel gewoon constant in het loopje maar op fok stopt die na 2 keer
Ziet er vuig uit Sieg!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:37 schreef Siegfried het volgende:
Ow enne, hij is online
Eindelijk.. Nachten werk, maar dan heb je uiteindelijk ook wat
doe ik heel vaak maar het helpt nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ow, bij mij blijft ie loopen hoor..
Misschien even ctrl-F5 doen?
Ik mis inderdaad nog steeds een Freak11-plaat. Ghosts zou wel leuk zijn geweest bijv. Of de Chemical Brothers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:44 schreef JeroenV het volgende:
De muziek is op een paar uitzonderingen na wel minder vanavond.
hartstikke lekkerquote:
siquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:50 schreef Siegfried het volgende:
Loopt die wel bij je?
Laatste uurtje was inderdaad wat traag, verder vond ik het toch best een leuke afwisseling.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Wat Michiel zegt... het is me best meegevallen. Het kakte alleen een beetje in toen de pizza's eenmaal op waren.
Ok, dan lag het gelukkig niet aan mijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laatste uurtje was inderdaad wat traag, verder vond ik het toch best een leuke afwisseling.
Gewoon de podcast even downloaden en lekker op het strand ervan genietenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:58 schreef Marc63 het volgende:
Damn... ik besef net dat ik de komende 2 weken Ekdom en Veenstra moet gaan missen.
Maar ja, Kreta zal ook vast wel heel erg leuk zijn![]()
Jij staat al vooraan met je vlaggetje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:00 schreef Toad het volgende:
aaaah ancillaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ga maar vroeg naar bed vannacht...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij staat al vooraan met je vlaggetje?
en nu is het Nederlands?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef purplerose het volgende:
ow, nou loopt me ava loopje weer wel
vage sjizzle man
ze heeft een paal in d'r broekquote:
edit: nevermind, hij staat weer stil na 2 kneepjesquote:
Verder spoor je wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
edit: nevermind, hij staat weer stil na 2 kneepjes
de perfecte gelegenheid om een andere avatar te nemenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef purplerose het volgende:
edit: nevermind, hij staat weer stil na 2 kneepjes
of dit?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
de perfecte gelegenheid om een andere avatar te nemen
Is dit niet wat voor je?
[afbeelding]
truste ijscomanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:51 schreef Glacier het volgende:
Maargoed, ik ga slapen
Slaap lekker allemaal
nee maar dat was toch al duidelijk?quote:
Nu ben je weer te laat, mocht je je team willen updatenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:57 schreef DaMook het volgende:
Hoi![]()
Ik ben er nog een minuut of 10.
Net wel robstra geluisterd en was wel lachen.
daar zit wat in jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
nee maar dat was toch al duidelijk?
NEENquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
de perfecte gelegenheid om een andere avatar te nemen
Is dit niet wat voor je?
[afbeelding]
Had ik al gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu ben je weer te laat, mocht je je team willen updaten
Ik heb Sato ook ingeruild. Hij wordt zondag 10 plaatsen teruggezet, dus ik verwacht er niet al te veel vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Hoop alleen dat ik er goed aan heb gedaan om Sato in te ruilen voor speed (die ik eerst al had, maar ingeruild heb voor die ene die ik nu heb
).
tvp dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:06 schreef D.Rose het volgende:
ik overweeg een pizza.....
Ik heb nu Rosberg en Speed als coureursquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb Sato ook ingeruild. Hij wordt zondag 10 plaatsen teruggezet, dus ik verwacht er niet al te veel van
Ik heb mijn SA chassis ook maar verkocht ivm Satoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nu Rosberg en Speed als coureurs
Chassis Super Aguri en moter Honda.
Ik kon verder nietsa meer met mijn budgetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb mijn SA chassis ook maar verkocht ivm Sato
Hoop nu wel dat ie niet per ongeluk het goed gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |