Mental note to self: indien mogelijk Vliegende Hollander vermijden in Eftelingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was ook net op tijd vandaag:
De Den Hollander in de Efteling: Ging ik 5 sloepen later zat ik vast in (de zoveelste) storing. Die mensen zater er ondertussen al een kwartier en er was nog niks gebeurd. Vraag me af of ze er ondertussen uit zijn...![]()
Ik krijg net een fax van wel!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Hey, is het weer weekend?
Precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef Glacier het volgende:
Jammer dat Blof megahit is, ik ben niet zo fan van Blof
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat een heerlijke tyfuszooi!!
Het valt niet tegen iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo dan heb je wel vet geluk gehad ! Ken je de mop van de mensen die vast zaten in de sloepen van de Efteling ? daar hebben we nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was ook net op tijd vandaag:
De Den Hollander in de Efteling: Ging ik 5 sloepen later zat ik vast in (de zoveelste) storing. Die mensen zater er ondertussen al een kwartier en er was nog niks gebeurd. Vraag me af of ze er ondertussen uit zijn...![]()
Hij is altijd blij als ik tegen hem praatquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo dan heb je wel vet geluk gehad ! Ken je de mop van de mensen die vast zaten in de sloepen van de Efteling ? daar hebben we nooit meer wat van gehoord.
Weinig regie inderdaad....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Gaat lekker/ goed inderdaad. Maar toch mis ik Ekdom in dit programma...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Het klikt opvallend goed tussen Michiel en Rob, valt me alles mee.
Hier en daar maken ze zelfs al grappen die normaal gesproken pas na 21 uur komen.
Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaat lekker/ goed inderdaad. Maar toch mis ik Ekdom in dit programma...
Ik vind het echt te leuk allemaal!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zwaaiende regisseur is zeker samen met Ekdom op vakantie gegaan.
Een jaar of 3 terug had je zeker nooit verwacht samen met de legendarische Rob Stenders nog eens een radioprograma te maken, of wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik vind het echt te leuk allemaal!
Dan moet ik werken in den avond...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.
ROFL !quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Over de pizza's gesproken ik heb net twee best wel lekkere AH pizza's op (salami en mozarella)![]()
Zoekt quote van toad...quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef Toad het volgende:
Great minds, think alike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |