Niet Heat Dies Down?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Domien wist te vertellen dat de volgende single van de Kaiser Chiefs The Angry Mob zal zijn.
* Marc is heel erg blij en kan niet wachten tot The Angry Mob op 3FM gedraaid gaat worden
![]()
![]()
Everything is Average Nowadays vond ik ook geen verkeerde plaat. Maar ik vond het toen wel jammer dat Angry Mob niet de nieuwe single was. Maar dat wordt nu dus goed gemaakt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is een leukere plaat van Everything Is Average Nowadays afaik..
* Glacier moet het album nog eens opzetten
Sterker nog, ik heb een groot deel van die Wiki-pagina geschreven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, tnx! dan is het plaatje dus van Serious Request nummer 2. Geinig trouwens dat er ook een Wiki pagina over de Serieus request is.![]()
Geen idee, maar het zuigt iig welquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah Avril Lavigne begint met zingen *mute* *mute*
Waarom draait 3FM deze bagger, why????????![]()
Schrijven zit er deze week niet in idd... Volgende week vrolijk verder!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Hej Michiel wil het een beetje lukken met het boek ? je maakt nu zoveel uren op de nationale popzender, 3FM.
Mja same here.. Daarom ben ik het meer dan moe..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Dit nummer heeft toch wel een erg merkwaardige geschiedenis. Ik kende het namelijk al een jaar voordat het uiteindelijk een hit werd (doordat het ook bij de commercieele station aansloeg)...![]()
Precies, en Gabriel Rios heeft ook al een nieuw nummer ondertussen. Iets spaanstaligs geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:41 schreef Siegfried het volgende:
Niet wéér broad daylight
Dat nummer mag nu voor een paar jaar geboycot worden
"Look Turtles!"quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet toch weer eens een keer Finding Nemo kijken. Die meeuwen waren echt bril-jant
Zie je naam inderdaad aardig vaak voorbij komen in de history page.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Sterker nog, ik heb een groot deel van die Wiki-pagina geschreven.
* Sirolf verveelde zich eind vorig jaar een beetje...
Jup, en ze is live ook zo vreselijk slecht dat is gewoon angstig ! Dacht dat mijn gezang onder de douche al niet uit te houden was, maar wanneer zij live begint te zingen dan zou ik maar heel snel dekking zoeken.quote:
OKay dan, het weer zal in elk geval wel mee gaan werken want het ziet er voor volgende week ook niet al te best uit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:40 schreef MichielV het volgende:
Schrijven zit er deze week niet in idd... Volgende week vrolijk verder!
Ben ik de enige die aan knalvuurwerk denkt op zo'n moment?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
"Mocht je je afvragen hoe deze plaats klinkt met strijkers?"![]()
![]()
Ik dacht eerst van "Hè? Rotjes?" Maar toen dacht ik al gauw aan violen en stuffquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
"Mocht je je afvragen hoe deze plaats klinkt met strijkers?"![]()
![]()
Hij zegt het altijd ook op zo'n geweldige manierquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Vrolijke dame nu aan de lijn !![]()
Michiel met zijn mooie mix van Nederlands en Engels door elkaar.
Is er komende maandag niet toevallig nog een feestdag in China of Japan...? Dan wordt het helemaal leuk, vooral als ze geen Engels spreken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Michiel met zijn mooie mix van Nederlands en Engels door elkaar.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
hmmmm.... M'n bokkepootjes gaan wel heel erg hard
O, ik wil ook!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
hmmmm.... M'n bokkepootjes gaan wel heel erg hard
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Great minds, think alike. Dat zagen we op de vorige pagina al over Anne.![]()
Ik zag ze gisteren op weg naar het Hilton! Nu al zin in dinsdag, perspremiere Ratatouillequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Hey Michiel, nieuwste Disney Billboards al gezien? Live van de Cinema Expo in de RAI.
Daar heb ik een aantal jaar geleden de stand voor de Herbie film gebouwd. En tussendoor natuurlijk even naar het "strand" geweest natuurlijk....quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Hey Michiel, nieuwste Disney Billboards al gezien? Live van de Cinema Expo in de RAI.
Je was er vroeg bij inderdaad ! wel tof dat die gasten op Lowlands staan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef Toad het volgende:
Newsflash voor Hans:
Ik riep het volgens mij al 2 maanden terug tegen je, maar Moke is nu ook toegevoegd aan de line up op de Lowlandssite.
Vind het ook geen verkeerde plaat. Ben wel benieuwd wat de nieuwe Megahit gaat worden, misschien wel de nieuwe Mika of toch Joss Stone? Mocht het Ghosts zijn dan gaan de buren niet blij worden, maar ik absoluut wel!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:08 schreef Anne04 het volgende:
meeeeeeeegahit!
Ik ben, in tegenstelling tot wat ik vorige week vrijdag dacht, dit lied nog steeds niet beu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |