Prima hoor, was druk op het werk en nu even lekker chillenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef Toad het volgende:
Jaaa, met jou ook? Even kijken naar het truitje van Maricha. Ik heb nog wat voor d'r.
Maakt haar wel seksie vind ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef Toad het volgende:
Sinds gister weet ik dat Krezip ook live goed te doen is! Jacqueline was nogal uitdagend gekleed [afbeelding], evenals haar bewegingen. Anne (haar zusje/nichtje?) is een beetje het tegenovergestelde. Heel verlegen het publiek in kijken. Terwijl ze toch een 'stoer' muziekinstrument bespeelt: gitaar.
Ik heb ze via de 3voor12 internet stream gezien op Pinkpop en dat was werkelijk fenomenaal goed te noemen. Anne Govaert is inderdaad de zus van..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef Toad het volgende:
Sinds gister weet ik dat Krezip ook live goed te doen is! Jacqueline was nogal uitdagend gekleed [afbeelding], evenals haar bewegingen. Anne (haar zusje/nichtje?) is een beetje het tegenovergestelde. Heel verlegen het publiek in kijken. Terwijl ze toch een 'stoer' muziekinstrument bespeelt: gitaar.
Ik zag laatst een oud optreden van Krezip, toen Jacqueline ook nog meer zoals Anne was..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef Toad het volgende:
Ja, ik vond het wel leuk om het verschil te zien. Ze hebben allebei wel wat.quote:
Dank je wel!!!! Blij meequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef Toad het volgende:
Speciaal voor Maricha, maar ook voor de overige geinteresseerden:
[afbeelding]
Ik had nog beloofd aan Maricha het stukje uit de Rails in te scannen over Lois wanneer ik deze in de trein tegenkwam. En die kwam ik vanmiddag tegen. Scanner ligt in thuis², dus het is een foto geworden....
Eind 2004.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2005 toch??
[afbeelding]
Briljante plaat. Chemical Brothers rules
Aha, tnx! dan is het plaatje dus van Serious Request nummer 2. Geinig trouwens dat er ook een Wiki pagina over de Serieus request is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Eind 2004.
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request#De_feel_good-platen
Eenschquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel leuk om het verschil te zien. Ze hebben Anne Govaert heeft allebei wel wat iets.Sowieso een vrouw met een gitaar
.
Ik blijf hem goed vindenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Toch nog een beetje in de sfeer van gisteren: http://nl.youtube.com/watch?v=9dxf6keoYV0
Dat is een leukere plaat van Everything Is Average Nowadays afaik..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Domien wist te vertellen dat de volgende single van de Kaiser Chiefs The Angry Mob zal zijn.
* Marc is heel erg blij en kan niet wachten tot The Angry Mob op 3FM gedraaid gaat worden
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |