hartstikke lekkerquote:
siquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:50 schreef Siegfried het volgende:
Loopt die wel bij je?
Laatste uurtje was inderdaad wat traag, verder vond ik het toch best een leuke afwisseling.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Wat Michiel zegt... het is me best meegevallen. Het kakte alleen een beetje in toen de pizza's eenmaal op waren.
Ok, dan lag het gelukkig niet aan mijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laatste uurtje was inderdaad wat traag, verder vond ik het toch best een leuke afwisseling.
Gewoon de podcast even downloaden en lekker op het strand ervan genietenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:58 schreef Marc63 het volgende:
Damn... ik besef net dat ik de komende 2 weken Ekdom en Veenstra moet gaan missen.
Maar ja, Kreta zal ook vast wel heel erg leuk zijn![]()
Jij staat al vooraan met je vlaggetje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:00 schreef Toad het volgende:
aaaah ancillaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ga maar vroeg naar bed vannacht...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij staat al vooraan met je vlaggetje?
en nu is het Nederlands?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef purplerose het volgende:
ow, nou loopt me ava loopje weer wel
vage sjizzle man
ze heeft een paal in d'r broekquote:
edit: nevermind, hij staat weer stil na 2 kneepjesquote:
Verder spoor je wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
edit: nevermind, hij staat weer stil na 2 kneepjes
de perfecte gelegenheid om een andere avatar te nemenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef purplerose het volgende:
edit: nevermind, hij staat weer stil na 2 kneepjes
of dit?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
de perfecte gelegenheid om een andere avatar te nemen
Is dit niet wat voor je?
[afbeelding]
truste ijscomanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:51 schreef Glacier het volgende:
Maargoed, ik ga slapen
Slaap lekker allemaal
nee maar dat was toch al duidelijk?quote:
Nu ben je weer te laat, mocht je je team willen updatenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:57 schreef DaMook het volgende:
Hoi![]()
Ik ben er nog een minuut of 10.
Net wel robstra geluisterd en was wel lachen.
daar zit wat in jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
nee maar dat was toch al duidelijk?
NEENquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
de perfecte gelegenheid om een andere avatar te nemen
Is dit niet wat voor je?
[afbeelding]
Had ik al gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu ben je weer te laat, mocht je je team willen updaten
Ik heb Sato ook ingeruild. Hij wordt zondag 10 plaatsen teruggezet, dus ik verwacht er niet al te veel vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Hoop alleen dat ik er goed aan heb gedaan om Sato in te ruilen voor speed (die ik eerst al had, maar ingeruild heb voor die ene die ik nu heb
).
tvp dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:06 schreef D.Rose het volgende:
ik overweeg een pizza.....
Ik heb nu Rosberg en Speed als coureursquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb Sato ook ingeruild. Hij wordt zondag 10 plaatsen teruggezet, dus ik verwacht er niet al te veel van
Ik heb mijn SA chassis ook maar verkocht ivm Satoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nu Rosberg en Speed als coureurs
Chassis Super Aguri en moter Honda.
Ik kon verder nietsa meer met mijn budgetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb mijn SA chassis ook maar verkocht ivm Sato
Hoop nu wel dat ie niet per ongeluk het goed gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |