Veenstra neemt ergens in de komende weken ook nog 2x Leuk is Anders over, had ik hier een tijdje geleden gelezen.quote:
Zelfs noemen ze het RobStra weekend, wat ik een nogal vreemde naam vind. Ekstra Weekend heet toch ook niet GerardStra weekend?quote:
zat mij al af te vragen wie de plek van Gerard zou innemen. Paul is tenslotte ook op vakantie.quote:
Gelukkig hebben ze die bom gevonden...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel is weer terug na twee dagen Londen.
Net op tijd terug, als ik de nieuwspagina's zo lees ....
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef MissHobje het volgende:
Euh nee ? die sprak ik vannacht gewoon hoor![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Siegfried het volgende:
Jaaa
Hij gaat vandaag online als het goed is
Wat een mietje is t ookquote:
I wish!quote:
Heb gister die gitarist Nuno Bettencourt gezien, hij zit met perry farrel in satelitepartyquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
Extremevaak aangevraagd bij Gerard, nooit gedraaid
Lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb gister die gitarist Nuno Bettencourt gezien, hij zit met perry farrel in sateliteparty
Ja, het was geweldig gister, ben er eigenlijk beetje sprakeloos van nogquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
LachenBest wel een goede gitarist die gast
ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef borisz het volgende:
Vrijdagmiddag voor half 5 vraag
Wat wordt de nieuwe megahit ?
Joss Stone / Mika? of zou het dan toch Ghosts zijn?! Giel had het over een goede nieuwe Megahit dus dan kom ik toch uit bij Ghosts. Mocht het Avril Lavigne dan zou dat voor mij een flinke teleurstelling zijn. The Gossip als Megahit lijkt mij ook erg stoer!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef borisz het volgende:
zal wel weer bagger worden. Joss Stone of zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef borisz het volgende:
Die nieuwe van Natasja Beddingfieldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef borisz het volgende:
Gossip zou ik wel stoer vinden ja, dat zou weer eens wat anders zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Joss Stone / Mika? of zou het dan toch Ghosts zijn?! Giel had het over een goede nieuwe Megahit dus dan kom ik toch uit bij Ghosts. Mocht het Avril Lavigne dan zou dat voor mij een flinke teleurstelling zijn. The Gossip als Megahit lijkt mij ook erg stoer!
Dit al gelezen:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
I wish!![]()
nee, helaas ik moest gewoon trug mee in de auto met me ex
bron: OORquote:Ze zijn ouder, wijzer en zelfs grijzer (Vedder begint steeds meer op The Big Lebowksi te lijken), maar Pearl Jam gaat van start in de hoogste versnelling.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:31 schreef -Hans- het volgende:
Pffffffffff Megahit is Blof
.................![]()
jezus christus, hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:31 schreef -Hans- het volgende:
.................![]()
Bløf - Donker Hart dus? Op zich vind ik dat nummer nog best aardig...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:31 schreef -Hans- het volgende:
.................![]()
Had gedacht dat ze zich bij thuiskomst hier wel zou meldenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euh nee ? die sprak ik vannacht gewoon hoor![]()
iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:31 schreef -Hans- het volgende:
.................![]()
Da's de leeftijdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, het was geweldig gister, ben er eigenlijk beetje sprakeloos van nog
maar vooral gebrokenIk loop kreupel
valt het op?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:54 schreef Toad het volgende:
[..]
ejjjjroosje, ook tevreden met de nieuwe megahit?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |