The gossip is ook beter. Heideroosjes zijn bekender bij naam..... Vandaar de winst op de singlestrijd..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend. Gossip verloor de singlestrijd van de Heideroosjes, maar de laatstgenoemden heb ik buiten de singlestrijd nog niet gehoord.
En terecht
ik ga ook ff op mijn telefoon kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef purplerose het volgende:
Alvast wat foto's die ik gemaakt heb gister
Pearl Jam Topic 6 - It's evolution, baby
laatste post ongeveer
doe datquote:
Check even die linkerauto. Da's de auto van R. Stenders. Die net, tijdens het geld-halen en pizza-betalen, rustig terug naar boven is gelopen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/29/thumb/img34.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Check even die linkerauto. Da's de auto van R. Stenders. Die net, tijdens het geld-halen en pizza-betalen, rustig terug naar boven is gelopen...
...terwijl hij zijn deur wagewijd open liet staan
We lijden op dit moment aan extreem zuurstoftekort door het lachen, hahahahaha!
wat een baggerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
doe datme cam kan ik pas dinsdag leeghalen
op je foonquote:
Geen enkele dus, want de eerste hing op na enkel z'n naam te hebben gezegd...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef Marc63 het volgende:
En nu tellen hoeveel mensen het nog verkeerd raden.
Ik moet je teleurstellen... Die komt vandaag niet, helaasch!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
Ben benieuwd hoe het dalijk met die wissel gaat
Oh ja, ik was in de war met Jeroen vd Boomquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
Jeroen Post? Is dat niet die lilliputter van TMF?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
Jeroen Post? Is dat niet die lilliputter van TMF?
Flauwquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen... Die komt vandaag niet, helaasch!
quote:
ohnoes! de wissel! wat doe je!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen... Die komt vandaag niet, helaasch!
bij Ekstra Weekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |