Ohja, ff denken hoe we dat gaan doen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef Re het volgende:
tvp voordat ik het topic weer kwijt ben
owww dat stukje text van mj uit het vorige deel, ik kan niet meer snijden... was nog geopperd om het ergens in een sticky te doen of achter een linkje ofzo
Vooruit, het is je vergeven.quote:Op zondag 15 april 2007 13:59 schreef dawg het volgende:
c_c, sorry, het spijt me, vergeef me. Ik zal het nooit meer doen.
Ik was verdrietig, na je postquote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat komt er ook echt van harte uit.
Maar toch bedankt.
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was verdrietig, na je post.
.
Een loze belofte, komend van een man.quote:Op zondag 15 april 2007 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Oja, jij hebt nog een bak B&J tegoed van mij.
Omdat alle gefrustreerde, vrouwenhatende pubertjes in KLB zitten, en ze zelfs dáár erachter gekomen zijn dat 'ALLE VROUWEN ZIJN KUTHOERE' niet de beste instelling is, als je binnen nu en 2 jaar nog iets wilt bereiken op dat gebied.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:03 schreef Zeikmans het volgende:
Waarom is mijn topic op slot gegooid?
Vrouwen
Slaat echt compleet nergens op![]()
Pffffff kom er zovele tegen hierroquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat alle gefrustreerde, vrouwenhatende pubertjes in KLB zitten, en ze zelfs dáár erachter gekomen zijn dat 'ALLE VROUWEN ZIJN KUTHOERE' niet de beste instelling is, als je binnen nu en 2 jaar nog iets wilt bereiken op dat gebied.
Ergo: nietszeggend topic, zonder voorbeelden, disccusiestof of wat dan ook.
Wiens kloon ben je?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:27 schreef Zeikmans het volgende:
[..]
Pffffff kom er zovele tegen hierro![]()
En trouwens, waar schrijf ik dat dan dat vrouwen kuthoere zijn?
Ik heb het toch over heel wat anders zeg![]()
Waar had ik het dan moeten plaatsen? Lekker duidelijk ben jequote:Op dinsdag 17 april 2007 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens, je weet best dat je topic geen enkele kans van slagen had, al helemaal niet in R&P.
Dat staat in de sluitpost. Hij had wellicht een kleine kans gemaakt in KLB, maar zelfs daar zijn ze dit soort topics zat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef Zeikmans het volgende:
[..]
Waar had ik het dan moeten plaatsen? Lekker duidelijk ben je![]()
Het gaat dicht om even opgeschoond te worden... daarna weer open. Dat staat er toch ook letterlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:56 schreef VonHinten het volgende:
Waarom gaat Aanranding of niet? dicht? Volgens mij is het alles behalve offtopic. Discussie ging over of een bepaalde actie als aanranding of versierpoging moest worden opgevat..
Dat dus! (hoewel dat D_D-gedoe dan wel weer irritant was).quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:56 schreef VonHinten het volgende:
Waarom gaat Aanranding of niet? dicht? Volgens mij is het alles behalve offtopic. Discussie ging over of een bepaalde actie als aanranding of versierpoging moest worden opgevat..
Whoops verkeerd begrepen. Dank uquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het gaat dicht om even opgeschoond te worden... daarna weer open. Dat staat er toch ook letterlijk?
Begrijpend lezen lieverdsquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Dat dus! (hoewel dat D_D-gedoe dan wel weer irritant was).
Ja, maar soms houden jullie je niet aan jullie woord!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het gaat dicht om even opgeschoond te worden... daarna weer open. Dat staat er toch ook letterlijk?
Ik kan soms wel eens vergeetachtig zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:01 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Ja, maar soms houden jullie je niet aan jullie woord!, of zijn dat gevalletjes van "voortschrijdend inzicht"
cq "vergeten"
![]()
Dank voor de aandacht!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kan soms wel eens vergeetachtig zijn
Het wil wel eens gebeuren dat we het dichtgooien, en daarna besluiten te slapen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:01 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Ja, maar soms houden jullie je niet aan jullie woord!, of zijn dat gevalletjes van "voortschrijdend inzicht"
cq "vergeten"
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het wil wel eens gebeuren dat we het dichtgooien, en daarna besluiten te slapen.
Gaat het daarna 's ochtends weer schoon open. Soms.
Enfin, DD-gezeik is verwijderd, laatste pagina kan volgepost worden.
Al is de boodschap geloof ik wel overgekomen, dus daar blijft het ook bij.
Kan dit dan ook verwijderd worden? Ik voel er weinig voor om door een agressieve Neanderthaler neergezet te worden als ontsnapte TBS-er zonder weerwoord te kunnen geven (overigens zat ik bepaald niet te wachten op deze "discussie" door iemand die blijkbaar niet in staat is begrijpend te lezen).quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:51 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Een eventueel volgend topic zal ik wel mijden hoor
Ik begon er alleen over omdat je m.i. een persoon als DD niet serieus kan nemen IN DEZE DISCUSSIE ;-) , hij Heeft de wmb denkbeelden van een ontsnapt TBS-er. ben er ook van overtuigd dat er op deze aardkloot 1 of meerdere vrouwpersonen lopen die te maken hebben met onaangenaam seksueel gedrag van hem, en dat hij dus als 'mogelijke dader' niets in te brengen heeft. Al is dat in nederland natuurlijk ook al relatief, uitkeringstrekkers mogen ook meestemmen voor een hogere uitkering, allochtonen voor familiehereniging etc.
maar OT; ik denk toch wel dat het overgrote deel van de Nederlanders alsnog van mening is dat een dergelijke act niet gewaardeerd wordt op het moment dat de betrokkene zich niet kan verweren, of ze het nu wel of niet zou willen. Verder is deze discussie vrij nutteloos, en hoop ik dat een eventueel vervolg-topic er meer over zal gaan hoe ze er mee om moeten gaan. WMB is een van de beste dingen om er mee om te gaan allereerst al geen vervolgtopic te openen, zoals ik al gezegd heb, omdat je je er dan alleen maar slechter bij ga voelen wat je toch onbewust weerspiegeld naar 'het slachtoffer'.
Mij lijkt het confronteren, zoals eerder gezegd, geen slecht plan. Ook lijkt het me niet slecht om die andere vriend er over in te lichten. Maar dat moet de persoon in kwestie uiteraard zelf bepalen. Misschien kan daar in een evt. vervolgtopic verder op ingegaan worden, zodat TS in geval van een gesprek met 'het slachtoffer' een wat beter idee van heeft.
Post is inmiddels geëdit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[..]
Kan dit dan ook verwijderd worden? Ik voel er weinig voor om door een agressieve Neanderthaler neergezet te worden als ontsnapte TBS-er zonder weerwoord te kunnen geven (overigens zat ik bepaald niet te wachten op deze "discussie" door iemand die blijkbaar niet in staat is begrijpend te lezen).
Dank.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:00 schreef Dubrovnik het volgende:
Na, het Einde Speelkwartier topic gelezen te hebben, wil ik even zeggen dat ik inderdaad een klon ben en dat ik in een melige bui dat topic heb geopend. Excuses, ik wist niet dat daar zo zwaar aan getild wordt
Die is er al sinds die discussie hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:03 schreef berney het volgende:
Ik post nu een paar dagen mee om te kijken hoe/wat in SC. Heel gezellige mensen daar niet van, maar gezien de snelheid waarmee de topics volkomen zijn mijn posts die ik poste in ben ik tot de conclusie gekomen dat als ik de post, post die ik normaliter in het centraal/medische topic deponeerde tenminste gelezen werd.
Hopelijk wordt er nog wel nagedacht voor een oplossing/spinoff en worden wij niet vergeten.
Groetjes.
Ik heb geen depressie.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is er al sinds die discussie hoor.
depressie - hoe ga je ermee om
Wat voor topics zou dat moeten zijn dan? Wat zou het idee achter het topic moeten zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:16 schreef berney het volgende:
[..]
M'n posts kwijt die ik poste in centraal/medisch maar dat mochten we niet meer.
Ik ben bang dat je specifieker zal moeten zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef berney het volgende:
Ik voelde me thuis in centraal/medisch topic.dus zoiets dergelijks
Kom gewoon in het omgang met depressie topic. Misschien dat je er dan officieel dan wel niet hoort maar je past er wel goed tussen toch? Je hoeft geen diagnose bewijs in te leveren voordat je er mag komen posten hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef berney het volgende:
Laat ook maar, ben de enige denk ik dus heeft het toch geen draagvlak.
Ik vond hem 'karakteristiek'.quote:Op zondag 22 april 2007 11:54 schreef webspider het volgende:
Kan er iemand die vreselijke spelfout in de TT van Singels # 6 Wees blij want je bent weer (of nog steeds) vrij oplossen?
Mijn dank is vrij groot
Oke doe ik dat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Kom gewoon in het omgang met depressie topic. Misschien dat je er dan officieel dan wel niet hoort maar je past er wel goed tussen toch? Je hoeft geen diagnose bewijs in te leveren voordat je er mag komen posten hoor![]()
Ik zie werkelijk geen reden om dat topic dicht te gooien, op een TS die weigert om ook maar een centimeter mee te geven na dan.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:51 schreef pberends het volgende:
Stelling: uiterlijk en karakter zijn onlosmakelijk met...
Slotje graag, R&P lijkt alleen maar bevolkt met mafkezen.
Hij was me ontschoten, bedankt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef JoeyT het volgende:
De kunst van het loslaten van een lul # 1
Saai kut topic...
waar? als dat een vereiste is voor een forum kan je fok helemaal opdoeken. met als antwoord op het leven 42 (bron: Liftersgids voor het heelal)quote:Reject Reality
clumsy_clown(Moderator / Knuffelturk) - woensdag 16 mei 2007 @ 15:24
Mocht TS denken me te kunnen overtuigen dat dit waar is, mag hij PMen of het in het FB-topic melden.
Opmerkingen/vragen/klachten mbt R&P? PM ze
In topics van een algemene aard maakt het weinig uit, maar specifieke "oh jee wat nu!"-topics schieten hun doel nogal voorbij, als iedereen de TS voorziet van advies, zonder dat er ooit iets gedaan mee gaat worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef kless het volgende:
[..]
Voor het zelfde is het op een andere manier een fokbaar onderwerp. Of dat wat TS plaatst wel of niet waar is mag er toch niet toe doen?
Hij heeft niet gereageerd op pm's, geen nieuwe topics geopend, en niet gevraagd of zijn oude open kon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef Camplo het volgende:
Na 1,5-2 maanden de vraag.
Is er ooit nog wat gehoord van die gast RB-tje ofzo, die zijn hoax M. ging versieren op het werk?
Enlighten me!
wow, sorry hoor maar hier snap ik helemaal niks van. ik zeg één keer dat iemand zijn bek moet houden en je gaat meteen met bans lopen dreigen? is het nu al banwaardig om tegen iemand die jou begint uit te schelden op zijn plek te wijzen? sorry hoor, maar om het op zijn kleuters te zeggen 'hij begon'. En hoezo wijzen zij mij op mijn plek? ik heb een bepaalde mening, ik vraag daarover rond en nu moet ik op mijn plek gewezen worden?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
TS, nog één keer mensen uitschelden die je op je plek wijzen op een fatsoenlijke manier en je opent een tijdlang geen topics meer.
En nu ga ik overwegen of dit het openlaten waard is.
en dat kan niet via de mail dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef tweedehans het volgende:
ik heb een mailtje gekregen van iemand na aanleiding van het topic want hij was zijn wachtwoord kwijt. ik zou er graag nog op willen reageren maarja het topic is nu dicht...
zo erg was wat barra zei niet bepaald. Daarnaast was je sowieso ontzettend knullig bezig. Iedereen die het met je oneens was was sneu, jij had gelijk. Zo werkt het hier niet. Daarnaast dreigde ik niet met een ban, maar het eerstvolgende topic wat jij hier in R&P opent zal verdómd goed moeten zijn om open te blijven.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:07 schreef tweedehans het volgende:
en barracapacudra ik heb meer geneukt dan jij haren op je zak hebt dus hou je kankerbek maar
dit is toch gewoon tof om in de mail te krijgen, tenminste een serieuze reactie en hij is het niet met me eens maar begint daarom niet meteen te schelden of me af te zeikenquote:Beste Hans (?),
Ik wil bij deze een serieuze reactie geven op je post op fokforum, aangezien ik mijn wachtwoord kwijt ben.
Ik zag dat je nogal veel negatieve reacties kreeg op je op, maar niet met een uitleg waarom mensen op die manier reageerden.
Ik vind het zelf ook niet zo'n goed idee. Maar als jij en je vriendin een gesprek erover hebben en een afspraak maken dat je alle twee vreemd mag gaan tijdens je vrijgezellennacht/avond, dan lijkt het me dat dit 'moet kunnen' omdat jullie dit alle twee willen.
Ik heb in de dikke van dale opgezocht wat de definitie is van vrijgezellenavond:
vrij·ge·zel·len·avond (de ~ (m.))
1 avond voor iemands huwelijksfeest waarop hij of zij met vrienden, maar zonder de aanstaande bruid(egom) uitgaat
2 voor alleenstaanden georganiseerde avond => ontmoetingsavond
Het komt er dus op neer dat een vrijgezellenavond een avondje uit is met je vrienden zonder je vriendin. Dit is symbolisch: met andere woorden.. na het huwelijk kun je niet meer uit met vrienden maar moet je werken en kinderen verzorgen enzo. Dit is tegenwoordig natuurlijk niet meer zo, maar dat was vroeger wel het geval. Dat er strippers bij komen hebben sommige mensen zelf verzonnen, maar lang niet iedereen heeft strippers op zijn vrijgezellenfeest. Mijn vriend heeft daar ook helemaal geen behoefte aan. Het gaat er juist om dat je met de mannen onder elkaar nog leuk een feest en etentje hebt en savonds uitgaat.
Daarnaast is het niet zo dat je op je vrijgezellenavond letterlijk vrijgezel bent. Dit is ook symbolisch. Je kunt je dus niet gedragen zoals een vrijgezel. Alleen als je dit hebt afgesproken met je vriendin, maar als je die afspraak maakt tijdens je huwelijk is dit hetzelfde idee.
Dit is hoe het over het algemeen wordt gezien. Vandaar de negatieve reacties. Maar zoals ik al zei: als je vriendin het goed vind.. tjah dan hebben andere mensen er niet veel over te zeggen.![]()
Groetjes!
Op een mail kan je replyen, via, nu komt de truc, de mailquote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef tweedehans het volgende:
ik heb een mailtje gekregen van iemand na aanleiding van het topic want hij was zijn wachtwoord kwijt. ik zou er graag nog op willen reageren maarja het topic is nu dicht...
nee, maar zo erg was het toch ook niet wat ik zei?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zo erg was wat barra zei niet bepaald. Daarnaast was je sowieso ontzettend knullig bezig. Iedereen die het met je oneens was was sneu, jij had gelijk. Zo werkt het hier niet. Daarnaast dreigde ik niet met een ban, maar het eerstvolgende topic wat jij hier in R&P opent zal verdómd goed moeten zijn om open te blijven.
Topic ging uiteindelijk dicht omdat ikzelf er eerder al geen brood in zag.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:20 schreef tweedehans het volgende:
[..]
nee, maar zo erg was het toch ook niet wat ik zei?
en toon eens aan waar ik knullig bezig was? het grootste deel van het topic ben ik bezig geweest met (op fatsoenlijke toon) uitleggen hoe ik er over dacht. ik heb 2x iets onaardigs tegen iemand gezegd, nou sorry hoor dat ik af en toe wat fel reageer als het hele topic zich tegen je keert. verder vond ik de mensen niet sneu die het niet met me eens zijn (is hun goed recht) en heb ik daar ook niks onaardigs tegen gezegd. het enige waar ik me tegen keer is de manier waarop iedereen mij opeens kansloos vindt, er opeens bij haalt dat stripsters toch altijd oud en lelijk zijn (daar gáát het niet om), en als ik dan duidelijk op een rijtje zet hoe ik er over denk (nog steeds op fatsoenlijke wijze) en hoe kansloos daar op gereageerd wordt, komen de modjes me ook nog afsnauwen.
waar ben je dan mee bezig?
Mijn waarschuwing over je taalgebruik blijft hoe dan ook staan.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef tweedehans het volgende:
dankje, ik heb wat teruggestuurd
en het gaat mij er niet om wel of niet gelijk te krijgen maar meer gelijkgestemden te vinden of te horen hoe anderen er over denken op een normale manier
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef Salsagrill het volgende:
kan iemand ff ingrijpen in mijn topic. Er zijn een hoop kleuters die het verzieken.
Dank u
Fixedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef kless het volgende:
TT onruist even in onrust veranderen aub (dat kan ik zelf niet)
Nee, een link hoeft niet, ik zoek welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef kless het volgende:
TT onruist even in onrust veranderen aub (dat kan ik zelf niet)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je verpest m'n quasi-grappige opmerking..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ben ook niet helemaal helder enzo...
dank uquote:
nee ok, das misschien iets voor de volgende keer als ik mn tikfouten te laat herken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, een link hoeft niet, ik zoek wel.
Misschien moet jij eens wat minder gretig aan de deleteknop zitten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ik heb nog tot vrijdag om bij te komen.
Je bedoelt foto's die zonder toestemming geplaatst worden door een kutkloon verwijderen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens wat minder gretig aan de deleteknop zitten.
Beetje grof wat je doet.
Nee dame, ik heb het over het ongegrond weghalen van mijn post terwijl ik daar juist voor waarschuw.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bedoelt foto's die zonder toestemming geplaatst worden door een kutkloon verwijderen?
Dan is hij per ongeluk gewist, dame. Daarnaast ging het topic toch al dicht dus wat boeit het in godsnaam of die posts met links wel of niet blijven staan? Wáárom zou ik daar de moeite van het editten nemen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dame, ik heb het over het ongegrond weghalen van mijn post terwijl ik daar juist voor waarschuw.
En als jij volgens eigen zeggen te lui bent om te editten dan moet je niet voor moderator spelen.
Dan had je simpelweg die link kunnen weghalen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet per ongeluk trouwens, je had de link in een quote staan.
De reden dat die posts weg zijn is heel erg duidelijk hoor: er stonden links naar foto's van mensen in die daar geen toestemming voor hebben gegeven en aangezien het topic in zijn geheel gesloten zou worden is er geen enkele reden om de posts verder wel te laten staan. Het topic zélf is immers verwijderd uit de active list.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan had je simpelweg die link kunnen weghalen.
Weet je, het gaat me niet zozeer om mijn post maar wel om het feit dat er maar lukraak gedelete wordt door mods zonder dat daar een goede reden voor is. Ik vind dat nogal respectloos naar users toe. En jouw argument dat je zoiets doet omdat je te lui bent, dat schiet mij even in het verkeerde keelgat.
De reden dat die posts weg zijn is omdat je zelf zegt te lui te zijn om te editten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De reden dat die posts weg zijn is heel erg duidelijk hoor: er stonden links naar foto's van mensen in die daar geen toestemming voor hebben gegeven en aangezien het topic in zijn geheel gesloten zou worden is er geen enkele reden om de posts verder wel te laten staan. Het topic zélf is immers verwijderd uit de active list.
Oke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:34 schreef Stali het volgende:
[..]
De reden dat die posts weg zijn is omdat je zelf zegt te lui te zijn om te editten.
Het gaat om het principe. Maar doe vooral alsof je me niet begrijpt..
Het botte is veel users niet vreemd, maar het trollerige was niet nodig.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:51 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben er niet eentje die vaak in R&P post maar is dit normaal?
Irritante shit-tests ofzo?
(Let vooral op Bob-B en z'n constructieve gedrag)
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef simmu het volgende:
hoihoi,
ik wil hier: gedonder met afstudeer etentje graag een poll over, maar ik weet niet hoe dat moet........
zit ik dan hier goed?
Oeh, over het hoofd gezien, excuus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef Deviant1nl het volgende:
De kunst van het loslaten van een ex # 50
zou een modje misschien de quote willen weghalen?
Heb mijn bericht namelijk gewijzigd/verwijderd maar hij staat nog in die quote.
Alvast bedankt
het gaat dus ook om die onderliggende post waarin mijn quote staatquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oeh, over het hoofd gezien, excuus.
Zie echter de directe noodzaak er niet van in, omdat niet alleen jouw post, maar ook de onderliggende posts dan aangepast zouden moeten worden. Topic staat vol met dezelfde soort posts, dus niemand die je erop afrekent.
Posts worden zelden op verzoek gewijzigd onder het motto 'twee keer nadenken voordat je op invoeren ramt' en ik zie niet waarom dit een uitzondering zou moeten zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
het gaat dus ook om die onderliggende post waarin mijn quote staat
die van mezelf had ik al gewijzigd...
Done.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef Burdie het volgende:
Ik ga me slechter en slechter voelen mag wel even een modje naar kijken.
(Nosh, ik kan je op msn niet bereiken, krijg alle berichtjes terug)
Owhquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, skippy, je zit weer tegen je maandelijkse kuttopic-grens aan.
Tof dat je dat ook even tegen haar zelf zegt!quote:
De reden van het slotje lijkt me duidelijk. De reden van de ban ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef 7th_wave het volgende:
Inferieur voelen
wat is dit voor achterlijk gedoe van een labiele moderator? vanwaar een slotje en vanwaar een ban voor TS? aub een gegronde motivatie hiervoor. of waren de maandelijkse perikelen of wellicht een ongunstig verloop van je eigen leven genoeg reden?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Come on, het is maar FOK!, en het staat in R&P. Dan moet er een belletje rinkelen, lijkt me.
Alleen is het toch best triest hoe Clumsy reageert. Als of de hel zich zal open splijtenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent echt zo ontzettend de lul.
Fake-topic en geflame.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef 7th_wave het volgende:
Inferieur voelen
wat is dit voor achterlijk gedoe van een labiele moderator? vanwaar een slotje en vanwaar een ban voor TS? aub een gegronde motivatie hiervoor. of waren de maandelijkse perikelen of wellicht een ongunstig verloop van je eigen leven genoeg reden?
nou sorry hoor maar het is toch geen KLB, waar TS per definitie gebashed mag worden? lees eens goed door de reacties heen, en kom dan nog maar eens tot een goed oordeel. als je nou eens zou beginnen met het bannen van iedereen die aan het flamen is richting TS.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Fake-topic en geflame.
Dat valt ook te zien zonder een baarmoederwand die zijn restjes aan het uitscheiden is.
ach ja. vrouwen en hun overdreven gezeikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De reden van het slotje lijkt me duidelijk. De reden van de ban ook.
[..]
[..]
Alleen is het toch best triest hoe Clumsy reageert. Als of de hel zich zal open splijten
Aardige give away:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef 7th_wave het volgende:
en waar staat overigens dat het fake is?
En Nosh, dank voor de mental image. Net nu ik in mijn PMS periode zitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Stupiditeit het volgende:
Come on, het is maar FOK!, en het staat in R&P. Dan moet er een belletje rinkelen, lijkt me.
Dat zegt ze zelf lullo. Ga eerst zelf ff lezen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
en waar staat overigens dat het fake is?
overdrijven is iets anders dan fake. bovendien is het gemiddelde klaag huil topic over een vriendin die eerst vreemd ging, daarna homosexueel werd, en daarna zelfmoord pleegde objectief gezien evengoed overdreven.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
overdrijven is iets anders dan fake. bovendien is het gemiddelde klaag huil topic over een vriendin die eerst vreemd ging, daarna homosexueel werd, en daarna zelfmoord pleegde objectief gezien evengoed overdreven.
Topicstarter zegt zelf dat het de moeite van reageren niet waard is. Topic ging dicht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:25 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]Dat jij daadwerkelijk nu nog de moeite neemt om te reageren. Oh jee, en de taalpurist spreekt.
![]()
ik lees alleen maar dat het apart is omdat het een opgekickt oud topic was. en die ban is natuurlijk ook heel logisch, of niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
[..]
Topicstarter zegt zelf dat het de moeite van reageren niet waard is. Topic ging dicht.
Simpel als dat.
De reden is hier herhaald. Daarnaast worden bans niet besproken op het forum en al helemaal niet als het over andermans ban gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:40 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
ik lees alleen maar dat het apart is omdat het een opgekickt oud topic was. en die ban is natuurlijk ook heel logisch, of niet?
welk aspect heeft dan meer gewogen? het zogenaamde geflame of het zogenaamde fake topic? is iemand borderliner noemen, of meer zulks geen geflame? is dat het soort gedrag dat we willen in R&P? ik ben best bereid daaraan mijn contributie te leveren hoor.quote:
dat maak ik wel uit.quote:Daarnaast worden bans niet besproken op het forum en al helemaal niet als het over andermans ban gaat.
Toch niet:quote:
Meneer kan mailen met een hele goede toelichting naar degenen die erover gaan, en hier is het klaar.quote:Over bans wordt niet gecorrespondeerd noch gediscussieerd. Je kunt wel besluiten je gedrag middels een mail toe te lichten, maar er is geen enkele garantie dat dat een kortere ban oplevert.
Er kon direct al een slotje op na het lezen van de OP, na het lezen van de titel zelfs. Maar goed, iemand moet d'r frustratie kwijt en ze wordt niet tot een halt geroepen door onderdanige modjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef JoeyT het volgende:
Goed bezig dames!
tpoic gaat nergens over...
Hmjoah. De vraag die helemaal onderaan werd gesteld was een relevante, maar daar werd direct aan voorbij gegaan. Lange tenen, penisnijd, neiging om op de vrouw te willen spelen, weet ik het.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er kon direct al een slotje op na het lezen van de OP, na het lezen van de titel zelfs. Maar goed, iemand moet d'r frustratie kwijt en ze wordt niet tot een halt geroepen door onderdanige modjes.
Dat was ook helemaal niet de doelstelling van de topic, dat kan je zien aan andere posts van TS in de topic, maar dat kan je ook weten als je weet hoe TS is. Essentie: vrouw VS man onzinnig, zwamtopic.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hmjoah. De vraag die helemaal onderaan werd gesteld was een relevante, maar daar werd direct aan voorbij gegaan. Lange tenen, penisnijd, neiging om op de vrouw te willen spelen, weet ik het.
Kom zeg, als een Admin een enorm kuttopic openen komen alle andere crewleden (m.n. moderators) kijken en een duit in het zakje doen.quote:Heeft niks met onderdanigheid te maken. hoezeer mensen ook willen geloven dat wij alle admins met een aureooltje en vleugeltjes op de rug zien.
Ik heb daar één keer naief on-topic gereageerd, daarna het topic het topic gelaten.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Kom zeg, als een Admin een enorm kuttopic openen komen alle andere crewleden (m.n. moderators) kijken en een duit in het zakje doen.
Een goed voorbeeld uit 'de echte wereld' wat ook gebeurt op FOK!:
De baas maakt een grap en ondanks dat deze van dergelijk kaliber is dat je eigenlijk niet eens een glimlach op je smoel kan produceren, gaat iedereen (alle werknemers) toch lachen; het is immers de baas.
Alsof jullie altijd dergelijke aanpak hanteren.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer naief on-topic gereageerd, daarna het topic het topic gelaten.
Het staat niet in de weg, enkele users reageren zéér vermakelijk in al hun vrouwenhaat, en het bloedde zelf al dood. Ik zie werkelijk waar het probleem niet.
Ik dacht dat jullie, en iig Clumsy, van R&P een hoogwaardig forum wilden maken. Ik zie het niet gebeuren en op deze manier blijft R&P het lachertje van FOK!.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer naief on-topic gereageerd, daarna het topic het topic gelaten.
Het staat niet in de weg, enkele users reageren zéér vermakelijk in al hun vrouwenhaat, en het bloedde zelf al dood. Ik zie werkelijk waar het probleem niet.
Doe 's niet zo uit de hoogte, het wordt saai.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er kon direct al een slotje op na het lezen van de OP, na het lezen van de titel zelfs. Maar goed, iemand moet d'r frustratie kwijt en ze wordt niet tot een halt geroepen door onderdanige modjes.
Sorry, dat kan niet anders vanuit mijn positie.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe 's niet zo uit de hoogte, het wordt saai.
Er staan vaak zat topics open die gewoon leuk zijn, even. Zodra de lol ervan af is gaat hij dicht of wordt hij geschopt. En wanneer dat is, is subjectief.
Er wordt anders best ok meegepost. Dat doen die users omdat iemand een geweer tegen hun kop aandrukt?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Sorry, dat kan niet anders vanuit mijn positie.
Vast, erg geloofwaardig. Leuk is inderdaad subjectief, maar dat dit suf en barmatig was is onbetwist.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er wordt anders best ok meegepost. Dat doen die users omdat iemand een geweer tegen hun kop aandrukt?
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie, en iig Clumsy, van R&P een hoogwaardig forum wilden maken. Ik zie het niet gebeuren en op deze manier blijft R&P het lachertje van FOK!.
Het is geen zeldzaamheid dat baggertopics worden gesteund met baggerposts, maar of dat automatisch nou een pareltje van de topic maakt.....quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er wordt anders best ok meegepost. Dat doen die users omdat iemand een geweer tegen hun kop aandrukt?
Dicht. Cheers.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:14 schreef JoeyT het volgende:
Relatie op de klippen: ik zit ook met een vraag
Omdat er niet meer op viel te zeggen dan wat er in m'n sluitpost staat. Bijzonder interessante mening hoor, die halve zin, maar niet iets waar R&P iets aan heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Jep, done, was het even vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:20 schreef dawg het volgende:
Mensen met een lelijke partner?!
Moet je hem wel daadwerkelijk open gooien, c_c.
Ik zag verschillende vrouwen/meisjes die toegaven dat ze snel blozen. Het lijkt me wel interessant waaromquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat er niet meer op viel te zeggen dan wat er in m'n sluitpost staat. Bijzonder interessante mening hoor, die halve zin, maar niet iets waar R&P iets aan heeft.
Nosh is er niet, vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Nosh is er niet, vanavond.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef kastanova het volgende:
Komt goed uit, het was een zware werkdag, dus Nosh zal me het werk uit hand nemen en de laatste categorie omschrijven.
Ik lees het morgen wel knul!
dan zijn er meer reacties, dat verhoogt toch gewoon de pret?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar dan kan ik het zaterdag pas lezen.
Ik pretendeer nergens boven het hokjes-denken uit te komen. Dat maakt mijn leven makkelijk. En overzichtelijk.quote:
Je beweerde echter wel dat iedere debiel er een dergelijke omschrijving van zou kunnen geven, dus doe je ding zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Nosh het volgende:
Ik pretendeer nergens boven het hokjes-denken uit te komen.
Het is een schijttopic, daar besteed ik geeneens aandacht aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef JoeyT het volgende:
De psychologie der vrouwen: Samengevat in hokjes
Wat is het nut van deze topic. Jullie zeiken altijd dat er ontopic gereageerd moet worden en dan doen jullie hier niets aan...
Het past in het hokje psychologie, mensen smullen ervan en na 300 posts is het dicht. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef JoeyT het volgende:
De psychologie der vrouwen: Samengevat in hokjes
Wat is het nut van deze topic. Jullie zeiken altijd dat er ontopic gereageerd moet worden en dan doen jullie hier niets aan...
Ik dacht jij aan de weg aan het timmeren was voor een grotere invloed van de P in R&P. Gaat lekker zo te zien...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het past in het hokje psychologie, mensen smullen ervan en na 300 posts is het dicht. Ik zie het probleem niet.
Wanneer komt het moment dat jij 's iets constructiefs gaat doen, in plaats van alleen maar klagen? Já, er liggen plannen voor R&P en já ik probeer meer topics te openen, maar het MED-je dat ik het rustig aan ga doen met R&P is nog steeds geldig. Daarnaast betekent dat niet dat alle andere topics maar klakkeloos gesloten gaan worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht jij aan de weg aan het timmeren was voor een grotere invloed van de P in R&P. Gaat lekker zo te zien...
Iedereen is op zoek naar geluk, maar hoe vinden jullie het?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wanneer komt het moment dat jij 's iets constructiefs gaat doen, in plaats van alleen maar klagen?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen is op zoek naar geluk, maar hoe vinden jullie het?![]()
Als je van scheermesjes gelukkig wordt dan zal dat waarschijnlijk alleen voor de korte termijn gelden. Dus ik raad je aan om het niet te doenquote:
Er zijn op Fok genoeg slowchats te vinden, en ook R&P heeft zijn eigen slap-ouwehoer reeks.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
er is zo te zien genoeg behoefte voor een SC voor singles onder elkaar... jammer dat dat blijkbaar niet mag
msn iemand? zie m'n profile![]()
Ja ik dacht FeedBack ? maar vergis ik me nu zo dan ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef jd1982 het volgende:
Wat is een FB?
Wat? Wat mis ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef Litpho het volgende:
34 posts, klungel, dat moet sneller kunnen.
In ieder geval niet de plek om te gaan kloten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef jd1982 het volgende:
Wat is een FB?
Ik al weg, maar blijf je zelf ook wel fatsoenlijk reageren?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:00 schreef Frumzel het volgende:
Dit kan toch nooit gezond zijn?
Kan deze topicverknaller met z'n nutteloze fipo even uit mijn topic verdwijnen?
FeedBack.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:48 schreef jd1982 het volgende:
FB = Forum Beheerder... net geleerd...
Hallo, watskebeurt met 'als je reacties je niet aanstaan, gooien we niet meteen het topic op slot. Je moet ook reacties kunnen hebben die niet met je meesnikken'?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dicht. TS wil geen 2e topics, dus dan komt het er ook niet.
Die geldt eigenlijk alleen voor topics die jezelf opentquote:Op maandag 2 juli 2007 15:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hallo, watskebeurt met 'als je reacties je niet aanstaan, gooien we niet meteen het topic op slot. Je moet ook reacties kunnen hebben die niet met je meesnikken'?
En vooral: wat moeten wij nou in de tussentijd? We branden van nieuwsgierigheid en nou opent hij nooit meer een ander topic natuurlijk..
Ow, smoesjes!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die geldt eigenlijk alleen voor topics die jezelf opentniet voor deel 2 t/m ...
Nah, ik beloof het je te melden als we hem weer ongegeneerd de waarheid kunnen vertellen. Tot die tijd kan je hier mannelijke ONZ-pubers leren hoe echte vrouwen in elkaar steken: FOK!tv: Wat doe jij voor een FOK!shirt #1quote:
Ik zat zelf even met het idee te spelen om de OP gewoon terug te zetten. Maar de vorige keer dat ik dat gedaan heb, heeft het me de halve nacht PM/Mail en Feedbackdiscussies opgeleverdquote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef Copycat het volgende:
Ja maar Sjeen, ik heb al mijn innerlijke krachten opgeroepen om de OP van ik voel me op een rare manier afgewezen te reproduceren.
We kunnen 'm natuurlijk alsnog terugzetten... met als reden dat OP leeghalen niet volgens de policy is. Heb je een momentje?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, ik ga nú bij de FA's janken of ik mensen die hun OP's weghalen een ban aan kan smeren.
En hem dan een ban aansmeren omdat hij een modedit wijzigt? Goed planquote:Op maandag 2 juli 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We kunnen 'm natuurlijk alsnog terugzetten... met als reden dat OP leeghalen niet volgens de policy is. Heb je een momentje?
Je kent me, ik deins niet terug van een FB-zeur of 2.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We kunnen 'm natuurlijk alsnog terugzetten... met als reden dat OP leeghalen niet volgens de policy is. Heb je een momentje?
Als het goed is kán hij het dan niet eens meer aanpassen. Zal 'm leren.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hem dan een ban aansmeren omdat hij een modedit wijzigt? Goed plan.
Ik heb toestemming van bovenafquote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En anders verschuil je je achter 'ik ben slechts gastmod'.
wat wraakzuchtig.... zo ken ik je niet... ijsje?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als het goed is kán hij het dan niet eens meer aanpassen. Zal 'm leren.
Sommige bovenafjes zijn uitermate cool!quote:
SInds dat uitkomt?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Huu, sinds wanneer is S-F fiets 'van bovenaf'?
De andere CC begrijpt me tenminste... Ik voel me miskendquote:Op maandag 2 juli 2007 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Huu, sinds wanneer is S-F fiets 'van bovenaf'?
was een reactie op deze,maar er was alweer zoveel gepostquote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, ik ga nú bij de FA's janken of ik mensen die hun OP's weghalen een ban aan kan smeren.
Cc!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De andere CC begrijpt me tenminste... Ik voel me miskend![]()
Nou, eigenlijk was het volgens mij DDquote:
* nixxx zwijgt gepast...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
NU NIET WEER BEGINNEN OVER DAT IK Cc NOOIT VOLWAARDIG OP ZAL KUNNEN VOLGEN!
Immer. Maar toch goed om te zien dat iedereen er iedere keer weer in vliegtquote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
De onzekere-meisjes-act blijft succesvol.
Hoe zou het nou afgelopen zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 20:02 schreef MUUS het volgende:
Het 19:00 scenario topic....
Seventh-Heaven zou om 19:05 een update geven
Kijk hoe het leeft onder de FOK!kers!
We zullen het NOOIT te weten komen.quote:
Uhhuh.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
MUUS, je guilttrip-act gaat niet werken.
Damn, ik roeleer grote tijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ok, ik PM hem morgen wel met het verzoek om een update.
Errrrm....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De lul heeft gewoon een te sappig verhaal.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ok, ik PM hem morgen wel met het verzoek om een update.
wordt gequote door een schaap, die reageert metquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef dude_flipper12 het volgende:
Ik zei toch al dat zelfmoord eigenlijk geen goed idee is? eigenlijk schiet je er niks mee op...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:04 schreef lennart12 het volgende:
[..]
hoezo niet? niemand die 'm mist, want vrienden heeft-ie niet...
Ja, al acht dagen. Heeft het echt haast?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Toch geen vrijgezel: waarom liegen mannen over hun relatie?
Verwijzing naar krassen
Nou, pfoe, een grapje in een MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN topic.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Toch geen vrijgezel: waarom liegen mannen over hun relatie?
Verwijzing naar krassen
Maar niets mee gedaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Gezien.
Is al gesloten door een medemod zie ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:21 schreef zarGon het volgende:
Een middel om soms eventjes uit je dip te komen.
als ik m in onzin zet krijg ik geen serieuse antwoorden en dan heb ik er nog niks aanquote:Op zondag 8 juli 2007 16:46 schreef dawg het volgende:
Als ie in ONZ of PUB stond was ie nu nog open geweest vermoed ik.
PM dawg maar gewoon. Die kan al je vragen beantwoordenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik m in onzin zet krijg ik geen serieuse antwoorden en dan heb ik er nog niks aan![]()
Doe normaal, en ga iemand anders vervelen. In R&P zijn kutkloontjes niet welkom.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:58 schreef Viswijfje het volgende:
CLUMSYCLOWN IK WEET DAT JE ER BENT!!!! DOE ES REAGEREN, DAS WEL BELEEFD!!!
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe normaal, en ga iemand anders vervelen. In R&P zijn kutkloontjes niet welkom.
Woef.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:58 schreef Viswijfje het volgende:
CLUMSYCLOWN IK WEET DAT JE ER BENT!!!! DOE ES REAGEREN, DAS WEL BELEEFD!!!
Haha.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
PM dawg maar gewoon. Die kan al je vragen beantwoorden![]()
Alsof je iets doet met serieuze antwoorden. Waarschijnlijk kun je er niets aan doen en mis je gewoon een paar IQ-punten om de reacties te begrijpenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik m in onzin zet krijg ik geen serieuse antwoorden en dan heb ik er nog niks aan![]()
Als de mods online zijn zien ze het vanzelf wel. Echt, ze hebben zelf oogjes en ze kunnen he-le-maal zelf beslissingen nemen! Echt waar!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:17 schreef JoeyT het volgende:
Hoe een pas gedumpte chick te playen
Goed topic!
Al gezien, beste Joey.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:17 schreef JoeyT het volgende:
Hoe een pas gedumpte chick te playen
Goed topic!
De discussie an sich vind ik een interessante, de achterliggende gedachte van de TS helpt alleen niet.quote:
goed planquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
De discussie an sich vind ik een interessante, de achterliggende gedachte van de TS helpt alleen niet.
Wie weet. Snel, in de toekomst, met een flinke dosis objectiviteit in plaats van bronnen als www.psychiaterszijnverantwoordelijkvoordeholocaustenhongersnood.nl.
Omdat ook mods het volledig vrij staat om binnen de policy hun mening te posten.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vanwaar plaatst een Mod in hemelsnaam deze slecht onderbouwde en niets toevoegende post in een al lang gesloten topic?
Niet met kritiek om kunnen gaan past wel enorm bij autisme. Ik neem mijn voorgaande stelling dat SHE geen autist is derhalve terug.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Kan iemand mevrouw SHE even aanspreken op haar gedrag ieder weerwoord in haar Asperger-topic weg te editen?
Bij voorbaat dank.
V_O.
Er zit helemaal niemand iets te verstieren, er geeft iemand weerwoord en jij bent toevallig mod.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef SHE het volgende:
Wie denk jij dat je bent?
Je zit een prima topic te verstieren met je onzin en verwacht dan ook nog dat er wat aan gedaan wordt?
Dat heb je via PM gehad, zoals het hoort.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Niet met kritiek om kunnen gaan past wel enorm bij autisme. Ik neem mijn voorgaande stelling dat SHE geen autist is derhalve terug.![]()
SHE, je had best normaal kunnen reageren op mijn redelijk uitvoerig geschreven stukje.
Krankzinnigheid zou volgens jou meer bij jou passen, daar heb ik part noch deel in. De OP was prima duidelijk, maar ik signaleerde enkel even een aantal discrepanties. Don't shoot the messenger.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef SHE het volgende:
Was de OP niet duidelijk?
Stuur MIJ een mail, stuur FOK! een mail, maar pleur op met je krankzinnige posts over asperges, aandoeningen en andere crap.
Het is internet; je kent de mensen niet eens.
Nee dank je, ik heb al iemand met een leukere fantasie.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef SHE het volgende:
Klopt, lik me!
Liever één topic dan 10 van die dingen verspreid over de AT.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef dawg het volgende:
Ik wil even melden dat ik het partner-op-vakantie-topic lekker hypocriet vind, en niet anders dan de so-called sc in het singlestopic.
Ik heb gezegd.
Genote en weggehaald.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:01 schreef Greys het volgende:
*Zeur ende jenghel...*
Nog steeds niemand die dat even weg kan halen?
Omdat het topic geen hulpvragende insteek heeft, en de discussie verschoven is naar een meer algemene 'Hulp bij iemand met Borderline of niet'-discussie. Een discussie die weliswaar regelmatig terug komt, maar weinig kwaad kan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:07 schreef Burdie het volgende:
Waarom is dit topic nog open?
Automutileren
Ongelukkige TT ook, m.i.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat het topic geen hulpvragende insteek heeft, en de discussie verschoven is naar een meer algemene 'Hulp bij iemand met Borderline of niet'-discussie. Een discussie die weliswaar regelmatig terug komt, maar weinig kwaad kan.
Kwestie van ongelukkige openingspost, dus..
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
(...)Topics waarin users aankondigen zelfmoord te plegen, worden verwijderd. R&P is niet de plaats daarvoor. Topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier. Reden van deze restricties is, dat zowel crew als het merendeel van de users geen hulpverleners zijn.
(...)
Wáár staat er in de policy dat er hulp gevraagd moet worden? Welk deel van "topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier" is onduidelijk?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wáár staat er in de policy dat er hulp gevraagd moet worden? Welk deel van "topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier" is onduidelijk?
De hulpvraag is totaal niet de reden dat die topics hier niet welkom zijn, het heeft een veel langere geschiedenis. Topics over automutilatie kunnen 'triggeren'. Daarom waren ze hier niet welkom. Dat was nog in het Frenkie-tijdperk, toen de R&P-policy voor het laatst grondig op de schop is gegaan.
Nogmaals, zowel openingsposts als titel waren ongelukkig. Volgende keer zal dat gewijzigd worden, dit topic is nu toch al stervende. Verder zijn daadwerkelijke automutilatie-ervaring topics uit de boze, maar dit was een 'DSM-IV'-topic, naar aanleiding van het stokoude kras-garpje.quote:Reden van deze restricties is, dat zowel crew als het merendeel van de users geen hulpverleners zijn.
Done, voor het nageslacht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:48 schreef Burdie het volgende:
Verander dan in elk geval de topictitel
Nah. Mosterd na de maaltijd, en schuilt sowieso weinig kwaads achter.quote:en de respectloze "figuurtjes zijn helemaal hip nu"-posts in iets zinnigs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |