Romantisch diner, snackbar zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Dat bespreken we wel tijdens een lekker romantisch dineetje![]()
Nou, ik hoop me anders toch een keertje uit te schrijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren lid van. Ik vind het wel een toffe club.
Yes, ik ben er bij!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:38 schreef kalemero het volgende:
Maar dat is nu dus verleden tijd MooieBoot..welkom bij de club
Vrijgezel klinkt heel wanhopig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef broer het volgende:
'Singels'?
Oké. Het is officieel. We moeten dus écht gewoon weer terug naar het aloude 'vrijgezel'.
Tijd voor een niet-FOK'er van je eigen leeftijd nu?quote:
ik vind persoonlijk single veel wanhopiger klinkenquote:
En 'singel' niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef Q. het volgende:
Vrijgezel klinkt heel wanhopig.
Het is dan ok een trieste levensfase.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk single veel wanhopiger klinken![]()
Duurde nog lang voordat iemand de fout zag. Had geen zin mierenneukerig te gaan doen dus liet het staan. Geweldig dat het nu onder de aandacht is gebracht, ik kan straks rustig slapen.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Tijd voor een niet-FOK'er van je eigen leeftijd nu?
Dat is wat jullie er van makenquote:
Tssk. Q. heeft al een paar jaar zijn zinnen op CL gezet, en laat die nu ook net hier op FOK! rondhangen. Hun contact IRL verloopt nog een beetje stroefjes, maar ik heb er alle vertrouwen in dat daar eerdaags verandering in gaat komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Dat is wat jullie er van maken![]()
tja ... in ieder geval zal ik nooit begrijpen dat - als je het toch zo erg vindt om single te zijn- je hier bijna constant op fok! zit in plaats van op zoek te gaan naar een lief.
Ze komt op mijn verjaardag en ik heb haar twee weken geleden nog gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Tssk. Q. heeft al een paar jaar zijn zinnen op CL gezet, en laat die nu ook net hier op FOK! rondhangen. Hun contact IRL verloopt nog een beetje stroefjes, maar ik heb er alle vertrouwen in dat daar eerdaags verandering in gaat komen.
Kan, maar soms kan je best een ander paadje inslaan of met iemand het paadje ingaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef kalemero het volgende:
Je moet niet zoeken..liefde komt op je pad of het komt niet..
Als ik nu naar de kroeg zou gaan (waar ik al > 10 jaar zonder relatie-succes kom) zou ik in slaap vallen, dus dat is ook niet echt een fatsoenlijke optie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Dat is wat jullie er van maken![]()
tja ... in ieder geval zal ik nooit begrijpen dat - als je het toch zo erg vindt om single te zijn- je hier bijna constant op fok! zit in plaats van op zoek te gaan naar een lief.
Ze komt op je verjaardag? Dat zijn goede ontwikkelingen al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze komt op mijn verjaardag en ik heb haar twee weken geleden nog gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |