Romantisch diner, snackbar zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Dat bespreken we wel tijdens een lekker romantisch dineetje![]()
Nou, ik hoop me anders toch een keertje uit te schrijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren lid van. Ik vind het wel een toffe club.
Yes, ik ben er bij!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:38 schreef kalemero het volgende:
Maar dat is nu dus verleden tijd MooieBoot..welkom bij de club
Vrijgezel klinkt heel wanhopig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef broer het volgende:
'Singels'?
Oké. Het is officieel. We moeten dus écht gewoon weer terug naar het aloude 'vrijgezel'.
Tijd voor een niet-FOK'er van je eigen leeftijd nu?quote:
ik vind persoonlijk single veel wanhopiger klinkenquote:
En 'singel' niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef Q. het volgende:
Vrijgezel klinkt heel wanhopig.
Het is dan ok een trieste levensfase.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk single veel wanhopiger klinken![]()
Duurde nog lang voordat iemand de fout zag. Had geen zin mierenneukerig te gaan doen dus liet het staan. Geweldig dat het nu onder de aandacht is gebracht, ik kan straks rustig slapen.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Tijd voor een niet-FOK'er van je eigen leeftijd nu?
Dat is wat jullie er van makenquote:
Tssk. Q. heeft al een paar jaar zijn zinnen op CL gezet, en laat die nu ook net hier op FOK! rondhangen. Hun contact IRL verloopt nog een beetje stroefjes, maar ik heb er alle vertrouwen in dat daar eerdaags verandering in gaat komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Dat is wat jullie er van maken![]()
tja ... in ieder geval zal ik nooit begrijpen dat - als je het toch zo erg vindt om single te zijn- je hier bijna constant op fok! zit in plaats van op zoek te gaan naar een lief.
Ze komt op mijn verjaardag en ik heb haar twee weken geleden nog gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Tssk. Q. heeft al een paar jaar zijn zinnen op CL gezet, en laat die nu ook net hier op FOK! rondhangen. Hun contact IRL verloopt nog een beetje stroefjes, maar ik heb er alle vertrouwen in dat daar eerdaags verandering in gaat komen.
Kan, maar soms kan je best een ander paadje inslaan of met iemand het paadje ingaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef kalemero het volgende:
Je moet niet zoeken..liefde komt op je pad of het komt niet..
Als ik nu naar de kroeg zou gaan (waar ik al > 10 jaar zonder relatie-succes kom) zou ik in slaap vallen, dus dat is ook niet echt een fatsoenlijke optie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Dat is wat jullie er van maken![]()
tja ... in ieder geval zal ik nooit begrijpen dat - als je het toch zo erg vindt om single te zijn- je hier bijna constant op fok! zit in plaats van op zoek te gaan naar een lief.
Ze komt op je verjaardag? Dat zijn goede ontwikkelingen al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze komt op mijn verjaardag en ik heb haar twee weken geleden nog gezien..
Gewoon op een boel paden ronddwalen is de beste optie. En dat doe ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan, maar soms kan je best een ander paadje inslaan of met iemand het paadje ingaan.![]()
welke paden bewandel je dan zoalquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef Q. het volgende:
Gewoon op een boel paden ronddwalen is de beste optie. En dat doe ik.
Haha precies! Soms ben je ook helemaal van je padje als je eenmaal een liefke heb gevonden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon op een boel paden ronddwalen is de beste optie. En dat doe ik.
Uitgestorven bospaadjes. Q. houdt van rust in de tent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
welke paden bewandel je dan zoal
Het was geen kritiek trouwens hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:10 schreef kalemero het volgende:
Ja vencodark, ik snap het..als je desperate bent dan ga je ff op een datingsite ofzo..heb ik ook wel eens gedaan btw..voor de lol, dat wel [want er komt weinig zinnigs uit voort].![]()
Maar echt op zoek naar een man ben ik nooit geweest en zal ik ook nooit zijn..zoiets komt meestal juist als je het niet verwacht..of er uberhaupt zin in hebt..althans, dat is mijn ervaring.![]()
als je altijd binnen zit, of altijd binnen je beperkte omgeving blijft ronddolen, komt het ook niet goed hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef kalemero het volgende:
Je moet niet zoeken..liefde komt op je pad of het komt niet..
Risico's zijn overrated.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Uitgestorven bospaadjes. Q. houdt van rust in de tent.
ja en daarom is het zo druk op straatquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als je altijd binnen zit, of altijd binnen je beperkte omgeving blijft ronddolen, komt het ook niet goed hoor
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zeg maar je hoor. Kan beter u tegen u zeggen, je bent al bijna 30!![]()
Hoe dan ook, je ziet er wel beetje eng uit, wie zijn gezicht niet laat zien heeft wat te verbergen.![]()
Er is niks mis met 30, ik hoop het ooit ook te worden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is er mis met 30?
![]()
Nou?![]()
Ik word dit jaar zelfs 31, the horror.
Damn, ik word echt oud, als jij 30 bent ben ik bijna 39.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is niks mis met 30, ik hoop het ooit ook te worden.![]()
Niets van dat alles broer, je wéét gewoon dat dat allemaal blijft hangen bij wat laf heen-en-weer ge-fotoboek en eventueel wat MSN-sessies.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Nou, c_c. Je hebt een prachtige paringsdans weggehaald.
Och, verplicht, verplicht. Iemand moet de vuige taak van het opruimen van slowchat op zich nemen. En af en toe is het hier interessant, ook al ben ik niet vrijgezel. Ik put energie voor dit topic uit het feit dat ik langer vrijgezel ben geweest dan de gemiddelde tiener.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:26 schreef broer het volgende:
Voel jij je verplicht om hier te reageren, c_c? En waarom, als je niet vrijgezel bent?
Je hebt hart voor de zaak én je weet je er aardig uit te lullen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, verplicht, verplicht. Iemand moet de vuige taak van het opruimen van slowchat op zich nemen. En af en toe is het hier interessant, ook al ben ik niet vrijgezel. Ik put energie voor dit topic uit het feit dat ik langer vrijgezel ben geweest dan de gemiddelde tiener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |