Je hebt hart voor de zaak én je weet je er aardig uit te lullen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, verplicht, verplicht. Iemand moet de vuige taak van het opruimen van slowchat op zich nemen. En af en toe is het hier interessant, ook al ben ik niet vrijgezel. Ik put energie voor dit topic uit het feit dat ik langer vrijgezel ben geweest dan de gemiddelde tiener.
Het is een gave, die ik draag met trots.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt hart voor de zaak én je weet je er aardig uit te lullen.
Dat waardeer ik wel.
Och welnee, daar klinkt je te zelfanalyserend voor. Mensen die goede zelfanalyses kunnen maken wentelen niet in medelijden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:32 schreef broer het volgende:
Leuk dat je dacht dat ik in een vicieuze cirkel zat. Dank je wel.
Dat is toch ook zo. Ik zeg, geniet ervan en niet zo gehaast!quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, wat zal ik blij zijn als mijn leeftijd in de 20 geraakt. 'Tiener' klinkt zo...zo...net-de-Telekids-en-brinta-ontgroeid-achtig.
Je bent nog geen twintig? Och, de schattigheid...quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, wat zal ik blij zijn als mijn leeftijd in de 20 geraakt. 'Tiener' klinkt zo...zo...net-de-Telekids-en-brinta-ontgroeid-achtig.
Neuh. Je zit wel aardig goed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:35 schreef clumsy_clown het volgende:
(Zit ik fout?)
Die neiging heb ik zelfs als ik niet kan uitslapen.quote:(Ik kan morgen uitslapen, wat de onbedwingbare neiging om zo lang mogelijk op te blijven met zich meebrengt)
Is de sportschool een massale singles actie?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:14 schreef Minkeltje het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds last van mn rug en armen (damn moet is vaker naar de sportschool haha). Vandaag heel misschien is gaan verven ALS ik weet welke kleur, en vanavond stappen
Dat moet spoedig resultaat gaan opleverenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:29 schreef MooieBoot het volgende:
Ik doe altijd bankdrukken en heel vuil kijken![]()
Gelden er eigenlijk nog regels over de kleur en motief van je handdoek? Zoals die polsbandjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat moet spoedig resultaat gaan opleveren![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:19 schreef MooieBoot het volgende:
http://weblogs.nieuwegarde.nl/pivot/entry.php?id=348![]()
je hebt ook nog gele![]()
Tijd voor een mooie gele ster op je jas met "ALLEEN" er op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:48 schreef broer het volgende:
Aparte winkelmandjes, zelfs?
Nog even en de vrijgezellen mogen niet meer voor in de bus zitten...
http://www.waarmaarraar.n(...)r_winkelmandjes.htmlquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:48 schreef broer het volgende:
Aparte winkelmandjes, zelfs?
O, beter nog, 'EENZAAM'.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:53 schreef Q. het volgende:
Tijd voor een mooie gele ster op je jas met "ALLEEN" er op.
vergeet "ZIELIG" nietquote:
Ik zit altijd vooraan in m'n eentje bij een dubbele bank, maar er komt nooit iemand gezellig bij me zittenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:48 schreef broer het volgende:
Op welke datum wordt dat georganiseerd?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:46 schreef thaleia het volgende:
Dat van dat feest in Hengelo wat daaronder staat hadden wij hier in Nijmegen tien jaar geleden al: het Ranzen & Sjanzen feest, met een stoplicht op groen voor iedereen die voor alles in was, oranje voor iemand die semi-bezet was maar toch wel ergens voor in was, en rood voor wie nergens voor in of op uit was. Ik ben er nooit geweest, maar ik gok zo dat er weinig 'rood' te vinden was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |