Ohja, ff denken hoe we dat gaan doen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef Re het volgende:
tvp voordat ik het topic weer kwijt ben
owww dat stukje text van mj uit het vorige deel, ik kan niet meer snijden... was nog geopperd om het ergens in een sticky te doen of achter een linkje ofzo
Vooruit, het is je vergeven.quote:Op zondag 15 april 2007 13:59 schreef dawg het volgende:
c_c, sorry, het spijt me, vergeef me. Ik zal het nooit meer doen.
Ik was verdrietig, na je postquote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat komt er ook echt van harte uit.
Maar toch bedankt.
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was verdrietig, na je post.
.
Een loze belofte, komend van een man.quote:Op zondag 15 april 2007 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Oja, jij hebt nog een bak B&J tegoed van mij.
Omdat alle gefrustreerde, vrouwenhatende pubertjes in KLB zitten, en ze zelfs dáár erachter gekomen zijn dat 'ALLE VROUWEN ZIJN KUTHOERE' niet de beste instelling is, als je binnen nu en 2 jaar nog iets wilt bereiken op dat gebied.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:03 schreef Zeikmans het volgende:
Waarom is mijn topic op slot gegooid?
Vrouwen
Slaat echt compleet nergens op![]()
Pffffff kom er zovele tegen hierroquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat alle gefrustreerde, vrouwenhatende pubertjes in KLB zitten, en ze zelfs dáár erachter gekomen zijn dat 'ALLE VROUWEN ZIJN KUTHOERE' niet de beste instelling is, als je binnen nu en 2 jaar nog iets wilt bereiken op dat gebied.
Ergo: nietszeggend topic, zonder voorbeelden, disccusiestof of wat dan ook.
Wiens kloon ben je?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:27 schreef Zeikmans het volgende:
[..]
Pffffff kom er zovele tegen hierro![]()
En trouwens, waar schrijf ik dat dan dat vrouwen kuthoere zijn?
Ik heb het toch over heel wat anders zeg![]()
Waar had ik het dan moeten plaatsen? Lekker duidelijk ben jequote:Op dinsdag 17 april 2007 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens, je weet best dat je topic geen enkele kans van slagen had, al helemaal niet in R&P.
Dat staat in de sluitpost. Hij had wellicht een kleine kans gemaakt in KLB, maar zelfs daar zijn ze dit soort topics zat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef Zeikmans het volgende:
[..]
Waar had ik het dan moeten plaatsen? Lekker duidelijk ben je![]()
Het gaat dicht om even opgeschoond te worden... daarna weer open. Dat staat er toch ook letterlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:56 schreef VonHinten het volgende:
Waarom gaat Aanranding of niet? dicht? Volgens mij is het alles behalve offtopic. Discussie ging over of een bepaalde actie als aanranding of versierpoging moest worden opgevat..
Dat dus! (hoewel dat D_D-gedoe dan wel weer irritant was).quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:56 schreef VonHinten het volgende:
Waarom gaat Aanranding of niet? dicht? Volgens mij is het alles behalve offtopic. Discussie ging over of een bepaalde actie als aanranding of versierpoging moest worden opgevat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |