Omdat ze door hun klaagzangen enquote:Op maandag 16 april 2007 17:25 schreef Hexagon het volgende:
Waarom generaliseren door vrouwen gefrustreerde zeikerds altijd?
slikje?quote:Op maandag 16 april 2007 17:30 schreef SlimShady het volgende:
pijpje?
en benen, heerlijkquote:Op maandag 16 april 2007 17:32 schreef Liquidootje het volgende:
Met dit weer word ik ook een beetje gek van geilheid. Korte rokjes, straploze topjes, appelkontjes![]()
Of gaat het hier over iets anders?
Aan mij heb je niks op een hete dag......quote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef Houtspeer het volgende:
Lucille, wat heb jij aan op een hete dag?
quote:Op maandag 16 april 2007 17:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Aan mij heb je niks op een hete dag......
Welnee, mannen zijn gewoon recht voor de raap. Vrouwen moeten altijd achter ruggen om smoesenquote:Op maandag 16 april 2007 17:54 schreef Milou__ het volgende:
Mannen kunnen netzo zijn hoor
Is niet vanwege 1 voorbeeld. Is wat ik om me heen zie, waar ik anderen over hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 17:34 schreef Lucille het volgende:
Misschien is het handig als je een voorbeeld geeft waarin ze niet eerlijk zijn. Of beviel het antwoord je gewoon niet?
Mannen recht voor de raap? nee niet de mannen die ik kenquote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef Zeikmans het volgende:
[..]
Welnee, mannen zijn gewoon recht voor de raap. Vrouwen moeten altijd achter ruggen om smoesen![]()
LOLquote:Op maandag 16 april 2007 18:04 schreef Houtspeer het volgende:
Volgens mij is TS een onzekere jongen die eindelijk dacht een leuke vriendin te hebben, maar alleen gebruikt werd ( en niet eens voor seks).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |