abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48424841
Welke vrouw slaapt er nu met haar BH aan
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:44:55 #252
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_48424854
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tja, ik ben tenminste niet zo naief om te denken dat dronken bij een (waarschijnlijk) net zo dronken en hitsige jongen in bed stappen geen vervelende consequenties kan hebben!
En waar heb jij die wijsheid vandaan?
nou ik bedoel eigenlijk hoe kan zij zo stom zijn dat niet in te zien (als ze het ook echt niet wou)
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:44:58 #253
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48424857
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Het bed is wmb in eerste instantie een plek om te slapen. Dat het door sommige mensen als de ultieme pompplek wordt gezien waar zo af en toe ook nog eens geslapen wordt.. tsja.

Ik snap wat je bedoelt en vind het ook niet handig van haar, maar een vinger in iemands kut steken als ze slaapt.. Daar zijn wmb niet genoeg -smilies voor. Wat was je reactie geweest als hij zijn lul in haar mond had gedrukt? Was het dan nog steeds 'overhalen'? Serieus en niet suggestief bedoeld van mijn kant.
exactement
pi_48424888
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Euh, understatement?
nee, niet een understatement, het is niet handig, en niet meer dan dat, dus al helemaal niet misdadig.

het was, zoals ik al zei, anders geweest als hij naar haar bed toe was geslopen, naast haar was gaan liggen, heel stilletjes, om dan 'toe te slaan'.

nu lag ze een paar centimeter van hem af, god weet wat voor uitzicht die man had ... ja, uuh hoor eens, als ik wat zou proberen, even los van wie ik ben (uiterlijk en zo) bij een vent die naast me ligt, zouden jullie dan ook zo reageren?

is de daad enkel dan schandalig als de reactie negatief is?
op het moment dat ik mijn hand laat afdwalen, weet ik toch ook niet dan of het wel gewenst is?
als zo'n vent me dan zou afwijzen, en zich dan zou afvragen of hij aangifte zou moeten doen, zouden jullie hem ws gewoon uitlachen

het is gewoon een poging tot geweest, die in de context van het geheel, een aantrekkelijke dame die geheel vrijwillig schaars gekleed een hele nacht op amper 2 vierkante meter met je doorbrengt, nu niet bepaald onlogisch is, en dat is nu wel een understatement
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48424891
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tja, ik ben tenminste niet zo naief om te denken dat dronken bij een (waarschijnlijk) net zo dronken en hitsige jongen in bed stappen geen vervelende consequenties kan hebben!
Dat snap ik en geef ik je gelijk in.

Maar ga eens in op wat ik zei als je wilt. Was het anders geweest als hij zijn lul ongevraagd in haar mond had gedrukt ipv van haar ongevraagd te vingeren?
pi_48424970
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef milagro het volgende:

het is ms niet helemaal handig om je poging te doen als de dame slaapt, maar ik zou zo iemand het voordeel vd twijfel geven en aannemen dat hij oprecht dacht me zo over te kunnen halen, wat , laten we eerlijk zijn, ook heus voorkomt, hè....
Ik vind het een vreemde poging, met je vinger IN haar poes.

Ik ben in mijn leven aardig wat dames tegengekomen die niet vies zijn van sex en niet al te kieskeurig in hun partners laat staan het aantal, maar ik heb niet het idee dat die echt warm lopen voor ongevraagde binnentreding voordat er al iets voorafgaand daaraan heeft plaatsgevonden.

Van de andere kant: ik heb het ook nooit gevraagd.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48424994
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:45 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dat snap ik en geef ik je gelijk in.

Maar ga eens in op wat ik zei als je wilt. Was het anders geweest als hij zijn lul ongevraagd in haar mond had gedrukt ipv van haar ongevraagd te vingeren?
Het was anders geweest als zij op de bank had geslapen en ze wakker werd met een vinger in haar kut,van hem, terwijl hij in z'n eigen bed had moeten liggen.

Bij een vreemde man in bed gaan liggen als vrouw zijjnde kan behoorlijk link zijn, het had veel erger gekund.
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:48:00 #258
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_48425008
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:44 schreef Roellio het volgende:
Welke vrouw slaapt er nu met haar BH aan
+1 opmerkingsgave !

Inderdaad nog nooit gezien.
zzz
pi_48425051
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

+1 opmerkingsgave !

Inderdaad nog nooit gezien.
Iemand die geen pyjama bij d'r heeft en niet half naakt wil slapen bij iemand?
Vivre
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:49:24 #260
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48425070
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Tuurlijk, hartstikke duidelijk, een meisje vind mijn beste vriend leuk dus trekt ze haar kleren uit, duikt bij me in bed en zegt ondeugend "er gaat heus niks gebeuren hoor " !

Opnieuw probeer je de zaak te verdraaien. met je "zegt ondeugend [...] "
Het gaat om een meisje wat duidelijk een bepaalde jongen leuk vind, er mee zoent, met hem mee wil maar niet kan ivm nog inwonende ex, dus maar met beste vriend mee gaat, in dronken status er alsnog even op wijst dat ze toch echt geen seks met hem wil, en dat ze die andere jongen leuk vind, en hem dan gelooft als hij zegt dat hij ze niet zal betasten als ze bij hem komt liggen'

en ZELFS al had ze het zo gedaan zoals jij het zegt, dan NOG is het geen reden om iets te doen als ze slaapt en niet kan duidelijk maken dat het ongewenst is.
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:49:49 #261
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_48425093
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Iemand die geen pyjama bij d'r heeft en niet half naakt wil slapen bij iemand?
Hangt van je definitie van half naakt af, ik vind een string/slip en een bh half naakt

En dan ga je in je knellende bh naast 'm liggen ipv dat je even een lekker los zittend bedekkend shirt vraagt ?
zzz
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:50:27 #262
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48425123
Opschoon-want-offtopic-slotje.

edit:
En weer open. De hele vete tussen Steve.I en DD en ander overbodig gedoe mag blijven op de plekken waat het thuishoort, in dit geval de FP. Daarbij begint dit topic een mierenneuk-festijn te worden, dus even afwachten of een tweede deel wel zo nodig is.

Game on.

[ Bericht 56% gewijzigd door Nosh op 17-04-2007 17:19:55 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48426444
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:45 schreef milagro het volgende:
het is niet handig, en niet meer dan dat, dus al helemaal niet misdadig.
Daar denkt de wetgever anders over...
quote:
op het moment dat ik mijn hand laat afdwalen, weet ik toch ook niet dan of het wel gewenst is?
Hand afdwalen en verstoppertje spelen met je vinger is net effe anders. Als het om strelen was gegaan had ik je kunnen volgen. Nu niet.
pi_48426482
Misschien kunnen alle 'het is heel begrijpelijk wat er gebeurd is'-mensen mij het volgende nog even uitleggen. Was het heel anders geweest als Monsieur Vingervlug zijn lul in haar mond had gedrukt ipv zijn hand in haar kut? En waarom wel of niet?
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:27:19 #265
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_48426552
Hij had gewoon zijn handen thuis moeten houden: JA
Maar laten we wel wezen, je bent wel naief als de pest om in je blote reet bij iemand in bed te gaan liggen die al meerdere keren heeft aangegeven wel interesse in je te hebben. Die gast wordt s'nachts wakker, ligt dat kind met dr reet tegen hem aan te weibelen.. tja.

Nog erg brutaal om je hand er dan meteen maar in te jassen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_48426783
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef Cheiron het volgende:
Hij had gewoon zijn handen thuis moeten houden: JA
Maar laten we wel wezen, je bent wel naief als de pest om in je blote reet bij iemand in bed te gaan liggen die al meerdere keren heeft aangegeven wel interesse in je te hebben. Die gast wordt s'nachts wakker, ligt dat kind met dr reet tegen hem aan te weibelen.. tja.

Nog erg brutaal om je hand er dan meteen maar in te jassen.
Ik lees nergens dat hij 's-avonds voor het slapen gaan avances heeft gemaakt.

Ik kan eventueel strelen langs de rug, gezicht of dij nog wel voorstellen. En als ze dan positief reageert (en dus wakker is) dan ga je weer verder. Maar niet in iemands slaap je hand (en ik neem aan wat uurtjes later, gezien half zes) in haar onderbroekje frotten. Dat is gewoon misbruik maken van iemand die geen ja of nee kan zeggen.
pi_48426906
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Nou ja.. als zo'n deerne het tot 3x toe moet zeggen en hij PLECHTIG belooft niets te doen, dan weet je wel hoe de verhoudingen liggen..
quote:
Ik kan eventueel strelen langs de rug, gezicht of dij nog wel voorstellen. En als ze dan positief reageert (en dus wakker is) dan ga je weer een stukje verder. Maar niet in iemands slaap je hand (en ik neem aan wat uurtjes later, gezien half zes) in haar onderbroekje frotten. Dat is gewoon misbruik maken van iemand die geen ja of nee kan zeggen.
Dat bedoel ik. Het onderscheid ligt in wat wel of niet kan. Ik ben het mij jou eens: strelen ed. Gelijk je hand in haar onderbroek schuiven niet. Daarom vraag ik ook aan de mensen die dat wél vinden kunnen: als hij zijn lul in haar mond had gedrukt, had dat wél gekund? 'k Probeer er een beetje achter te komen waar de grens bij die types ligt.
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:38:29 #268
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48426956
quote:

[..]

Ik kan eventueel strelen langs de rug, gezicht of dij nog wel voorstellen. En als ze dan positief reageert (en dus wakker is) dan ga je weer verder. Maar niet in iemands slaap je hand (en ik neem aan wat uurtjes later, gezien half zes) in haar onderbroekje frotten. Dat is gewoon misbruik maken van iemand die geen ja of nee kan zeggen.
precies
pi_48426977
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind het een vreemde poging, met je vinger IN haar poes.

Ik ben in mijn leven aardig wat dames tegengekomen die niet vies zijn van sex en niet al te kieskeurig in hun partners laat staan het aantal, maar ik heb niet het idee dat die echt warm lopen voor ongevraagde binnentreding voordat er al iets voorafgaand daaraan heeft plaatsgevonden.

Van de andere kant: ik heb het ook nooit gevraagd.
oh nu ja, als ik naast een vent ga liggen , een nacht lang, met zo goed als niets aan, dat mag hij van mij een dergelijke poging wagen, zolang hij een eventueel NEE ook maar accepteert dan, hè..... die kans is overigens klein, want zou ik echt geen sex willen met hem, dan zou ik ofwel niet naast hem gaan liggen een hele nacht lang met bijna niets aan, ofwel ik zou hem door en door kennen en wéten dat hij weet dat ik niets wil verder dan slapen.

zo simpel is het.

een vent die mij amper kent, mag van mij logischerwijs aannemen dat het me om het even is, sex ja of nee, als ik in full view me uitkleed en zo dicht naast hem ga liggen ....

ik zie een vinger in den doosch niet anders dan een letterlijk afzakkertje richting nog slapende leuter, hoor, en aangezien mannen daar echt nooit over klagen, kan ik me voorstellen dat een man, die mij niet kent, die ik niet ken, maar waar ik wel zo goed als naakt bij in bed stap, denkt zo een directe poging te kunnen wagen bij me.
pi_48427101
quote:

[..]

waarom dan zo nadrukkelijk melden dat je GEEN SEX wil

als je dat doet, vertrouw je de man dus niet, of de situatie niet, en als je dat niet doet, houd je je kleren aan en stap je NIET naast hem in bed in je slipje en bhtje enkel.

doe je dat wel, dan geef je, hoe je het ook wendt of keert, bepaalde signalen af.
pi_48427105
Ach al die moraal ridders hier.

Meiden zijn altijd makkelijk hierin. Die vriend die ze WEL wilde is er natuurlijk achter gekomen en zo proberen ze het goed te praten.

Globaal vind ik het allemaal een beetje te gemakkelijk zoals het neergezet wordt.

Niks aan de hand. Milagro heeft again gelijk read above.
JOHNNY HEITINGA
pi_48427107
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:39 schreef milagro het volgende:

[..]

oh nu ja, als ik naast een vent ga liggen , een nacht lang, met zo goed als niets aan, dat mag hij van mij een dergelijke poging wagen, zolang hij een eventueel NEE ook maar accepteert dan, hè..... die kans is overigens klein, want zou ik echt geen sex willen met hem, dan zou ik ofwel niet naast hem gaan liggen een hele nacht lang met bijna niets aan, ofwel ik zou hem door en door kennen en wéten dat hij weet dat ik niets wil verder dan slapen.

zo simpel is het.

een vent die mij amper kent, mag van mij logischerwijs aannemen dat het me om het even is, sex ja of nee, als ik in full view me uitkleed en zo dicht naast hem ga liggen ....

ik zie een vinger in den doosch niet anders dan een letterlijk afzakkertje richting nog slapende leuter, hoor, en aangezien mannen daar echt nooit over klagen, kan ik me voorstellen dat een man, die mij niet kent, die ik niet ken, maar waar ik wel zo goed als naakt bij in bed stap, denkt zo een directe poging te kunnen wagen bij me.
Valt een lul in haar mond ook onder een poging wagen?
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:46:13 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48427208
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef milagro het volgende:
waarom dan zo nadrukkelijk melden dat je GEEN SEX wil
Ik heb ook wel eens tegen iemand die wegens panne bij mij bleef slapen gezegd dat ik geen seks wilde.
Maar toen lag dat heerlijke manmens naast me in bed en dacht ik er toch heel anders over. Hij ook. Én hij was wakker. Én droeg geen beha.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48427212
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef VonHinten het volgende:

[..]

had ze een lul in haar mond?

NEE
Dus wat is de relevantie van deze vergelijking?

Ik stamp een mier dood.

Oh dus jij vind het normaal een mens dood te trappen?

net zo'n kul.
JOHNNY HEITINGA
pi_48427239
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:36 schreef VonHinten het volgende:
Nou ja.. als zo'n deerne het tot 3x toe moet zeggen en hij PLECHTIG belooft niets te doen, dan weet je wel hoe de verhoudingen liggen..
Ik ga in topics meestal niet uit van wat niet in de OP staat. Ik neem aan dat TS dat dan wel zou melden. Ik ken het karakter van dat meisje niet.
quote:
Dat bedoel ik. Het onderscheid ligt in wat wel of niet kan. Ik ben het mij jou eens: strelen ed. Gelijk je hand in haar onderbroek schuiven niet. Daarom vraag ik ook aan de mensen die dat wél vinden kunnen: als hij zijn lul in haar mond had gedrukt, had dat wél gekund? 'k Probeer er een beetje achter te komen waar de grens bij die types ligt.
Nou mijn grens ligt al ruim voor dat broekje aangezien ze die ongetwijfeld niet voor niets aan had. En ik vind dat nogal wat, dat je het lef hebt je hand onder iemands kleding -zeker een slip - te steken terwijl ze slaapt. Heel duidelijke keuze dat je je hand laat gaan waar hij niet hoort.
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:48:28 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48427291
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef JoeDank het volgende:

Ik ga in topics meestal niet uit van wat niet in de OP staat. Ik neem aan dat TS dat dan wel zou melden. Ik ken het karakter van dat meisje niet.
TS heeft het verhaal ook gehoord van het desbetreffende meisje en je weet dus niet wat er al dan niet verzwegen is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48427327
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef VonHinten het volgende:

[..]

ja, al zou ik daar niet van gediend zijn, ook niet van mijn vriend, puur om praktische redenen niet, je stikt dan bekant en zou mogelijk kunnen bijten als reflex

hallo, zeg, als haar mond om jouw slaperige ochtendlul als een prettige poging gezien wordt, waarom zou het omgekeerd , jouw lul in haar mond opeens een verkrachting zijn of aanranding ?

als je een man , die je dus NAUWELIJKS kent, waarschuwt dat hij zijn handen thuis moet houden, zonder dat hij nog maar 1 hand naar je heeft uitgestoken of anderszins toespelingen gemaakt heeft, dan vertrouw je hem niet, of je verwacht dat hij dat ondanks dat toch wel zal doen, en DUS stap je dan niet met hem in bed met je wiebelende borsten gehuld in driekeerniets, TENZIJ je een schielijke poging later die nacht, soezend of niet, niet echt bezwaarlijk vindt.
pi_48427331
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

TS heeft het verhaal ook gehoord van het desbetreffende meisje en je weet dus niet wat er al dan niet verzwegen is.
Wat ben jij toch wijs.
Waarom ben je hier geen mod meer? Jouw inzicht is groot.

bovenstaande is dus niet sarcastisch bedoeld
JOHNNY HEITINGA
pi_48427385
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef Camplo het volgende:

[..]

had ze een lul in haar mond?

NEE
Dus wat is de relevantie van deze vergelijking?

Ik stamp een mier dood.

Oh dus jij vind het normaal een mens dood te trappen?

net zo'n kul.
Een hand in iemands doos steken terwijl zo iemand slaapt wordt door sommigen gezien als een versierpoging of om zo iemand 'op te warmen.' Ik ben het hiermee oneens, de grens ligt wat mij betreft bij strelen oid (en als zo iemand slaapt gewoon helemaal niets, want dat is gewoon misbruik vd situatie maken). De vergelijking naar de lul-in-de-mond maak ik om te kijken waar de grens ligt van degenen die een hand-in-de-doos gepast vinden in de situatie waarover we het hebben.
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:51:50 #280
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48427414
[-edit. genoeg nu.]

maar OT; ik denk toch wel dat het overgrote deel van de Nederlanders alsnog van mening is dat een dergelijke act niet gewaardeerd wordt op het moment dat de betrokkene zich niet kan verweren, of ze het nu wel of niet zou willen. Verder is deze discussie vrij nutteloos, en hoop ik dat een eventueel vervolg-topic er meer over zal gaan hoe ze er mee om moeten gaan. WMB is een van de beste dingen om er mee om te gaan allereerst al geen vervolgtopic te openen, zoals ik al gezegd heb, omdat je je er dan alleen maar slechter bij ga voelen wat je toch onbewust weerspiegeld naar 'het slachtoffer'.

Mij lijkt het confronteren, zoals eerder gezegd, geen slecht plan. Ook lijkt het me niet slecht om die andere vriend er over in te lichten. Maar dat moet de persoon in kwestie uiteraard zelf bepalen. Misschien kan daar in een evt. vervolgtopic verder op ingegaan worden, zodat TS in geval van een gesprek met 'het slachtoffer' een wat beter idee van heeft.

[ Bericht 38% gewijzigd door Nosh op 17-04-2007 20:28:40 ]
pi_48427483
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:51 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Een hand in iemands doos steken terwijl zo iemand slaapt wordt door sommigen gezien als een versierpoging of om zo iemand 'op te warmen.' Ik ben het hiermee oneens, de grens ligt wat mij betreft bij strelen oid (en als zo iemand slaapt gewoon helemaal niets, want dat is gewoon misbruik vd situatie maken). De vergelijking naar de lul-in-de-mond maak ik om te kijken waar de grens ligt van degenen die een hand-in-de-doos gepast vinden in de situatie waarover we het hebben.
Toen ik week of wat geleden een meid leerde kennen deed ik dat ook al sliep ze niet. Kreeg iig geen klap voor mn bek haar drna nooit meer gesproken en het was ook geen aanrandig hoop ik.
JOHNNY HEITINGA
pi_48427522
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nope, maar dan kunnen we FOK! wel opdoeken. Het was óók een hypothetische vraag, terzijde.
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:55:07 #283
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48427554
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef milagro het volgende:

[..]

waarom bla bla.
misschien omdat ze weet dat er veel mannen wel gelijk aan seks denken en ze dat duidelijk wil maken? als hij daar dan mee instemt, en het toch doet.... dan had hij dus gewoon daar eerder duidelijk over moeten zijn, niet op een moment dat ze slaapt.
Daarbij was ze op z'n minst flink aangeschoten wat een reden kan zijn voor het duidelijk zeggen maar ook voor het afgeven van zo'n signaal, als in, als ze nuchter was had ze het misschien niet zo gedaan.
pi_48427670
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens tegen iemand die wegens panne bij mij bleef slapen gezegd dat ik geen seks wilde.
Maar toen lag dat heerlijke manmens naast me in bed en dacht ik er toch heel anders over. Hij ook. Én hij was wakker. Én droeg geen beha.
oh ik ook, hoor, maar als ik echt geen sex wil én de man of situatie niet vertrouw, dan stap ik niet met niets aan naast hem in bed, al helemaal niet als ik de man amper ken.

doe ik dat wel, ook al wil ik écht echt geen sex, dan is wat mij betreft een poging geoorloofd, ook als ik slaap, omdat ik aanneem dat hij denkt dat ik wel wakker zal worden , en reken maar dat ik meteen wakker wordt als er een vent aan me zit, ws eerder nog als ik de man en zijn aanrakingen NIET moet.

het zou eerlijk gezegd niet als eerste in me opkomen dat die man me tracht te penetreren in de hoop dat ik niets merk en doorslaap
lijkt me logischer dan iemand hoopt dat ik wakker word, en alsnog zin heb, krijg... want meestal reageert mijn lijf eerder dan mijn hoofd..... verraden worden door je eigen lijf, da's pas erg
pi_48427673
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:49 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, al zou ik daar niet van gediend zijn, ook niet van mijn vriend, puur om praktische redenen niet, je stikt dan bekant en zou mogelijk kunnen bijten als reflex

hallo, zeg, als haar mond om jouw slaperige ochtendlul als een prettige poging gezien wordt, waarom zou het omgekeerd , jouw lul in haar mond opeens een verkrachting zijn of aanranding ?

als je een man , die je dus NAUWELIJKS kent, waarschuwt dat hij zijn handen thuis moet houden, zonder dat hij nog maar 1 hand naar je heeft uitgestoken of anderszins toespelingen gemaakt heeft, dan vertrouw je hem niet, of je verwacht dat hij dat ondanks dat toch wel zal doen, en DUS stap je dan niet met hem in bed met je wiebelende borsten gehuld in driekeerniets, TENZIJ je een schielijke poging later die nacht, soezend of niet, niet echt bezwaarlijk vindt.
Een mond om jouw ochtendlul is heel wat anders dan jouw lul in haar mond als zij slaapt (jozef wat een discussie). Bij de een is de vrouw de actieve partij, bij de ander de man.

Stel, jij stapt bij een vreemde kerel in bed. Je staat open voor evt. sex. Als je wakker bent maakt meneer echter geen serieuze toespelingen. Als je smorgens wakker wordt blijkt meneer echter (ongevraagd) zijn lul in jouw mond te hebben gestoken. Hoe zou je reageren? "Ach, hij waagt een poging!" of meer van "Wat doe jij ongevraagd met die dikke lul tegen mijn huig?"
pi_48427695
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:53 schreef Camplo het volgende:
Toen ik week of wat geleden een meid leerde kennen deed ik dat ook al sliep ze niet. Kreeg iig geen klap voor mn bek haar drna nooit meer gesproken en het was ook geen aanrandig hoop ik.
Het verschil is dan ook dat ze op dat moment in staat was om zodra jij haar slipje in ging te melden dat je op diende te houden...
pi_48427767
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:39 schreef milagro het volgende:

Lata ik het zo zeggen: je kan een poging wagen zonder vinger in den doosch en dat lijkt mij dan toch de beste oplossing. Voorkomt een situatie...
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:01:28 #288
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48427769
aanranding is dit natuurlijk
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:04:16 #289
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_48427863
een hand tussen de benen tijdens de slaap aanranding? you gotta be kiddin' me
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:06:59 #290
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48427951
Nee, maar dit wel
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Echt een vinger in haar kut.
pi_48428032
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lata ik het zo zeggen: je kan een poging wagen zonder vinger in den doosch en dat lijkt mij dan toch de beste oplossing. Voorkomt een situatie...
ja, net als een je bijna blootje in bed stappen met een vent die je amper kent en niet vertrouwt

sorry, hoor, maar waar begint het "voorkomen van een situatie" nou in dit specifieke geval?
pi_48428064
Ik schijn dan verschillende keren toch wat gemist te hebben:

- vrouw die zegt geen sex met me te willen
- vrouw die halfnaakt op haar helft van het bed gaat liggen
- vrouw die mij kennelijk vertrouwt.
- vrouw die half dronken is
- vrouw die slaapt.

Kan ik dus gewoon m'n hand in steken.

Nou, fieuw. Ben ik toch blij dat die keer dat een homofiele ontwerper naast me het bed inkroop (beiden in strakke boxer ), hij kennelijk wel het respect had dat ik sliep en wist dat ik niet van sex gediend zou zijn. Nogmaals, in mijn slaap. Maar dat is zeker anders.
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:12:01 #293
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48428123
Een beetje frutselen is een cultureel geaccepteerde manier tussen twee samenslapenden om af te tasten of je een mogelijk masturbatie/sekspotje kan beginnen. Zij zegt nee, ze doet zijn hand weg, hij gehoorzaamt, einde verhaal.

Het lijkt een trend te zijn om van ALLES een psychologisch drama te maken. Daar is het 'slachtoffer' weinig bij gebaat. Hij wou wel, zij niet. Ze is blijkbaar lekker, en ze durft nee te zeggen, bravo: deze dame is kerngezond!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48428214
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:12 schreef soylent het volgende:
Een beetje frutselen is een cultureel geaccepteerde manier tussen twee samenslapenden om af te tasten of je een mogelijk masturbatie/sekspotje kan beginnen. Zij zegt nee, ze doet zijn hand weg, hij gehoorzaamt, einde verhaal.
precies.
en of je nu afdaalt naar de leuter van de nog slapende eigenaar of de doosch van de nog slapende eigenaresse, ik zie het verschil niet.

het is of allebei een poging, of allebei aanranding, maar ik weet zeker dat een onaangekondigde pijppartij als wekker niet als dat laatste gezien zal worden, als de dame (of heer) in kwestie je maar bevallig genoeg is.
pi_48428215
quote:

Het lijkt een trend te zijn om van ALLES een psychologisch drama maken tegenwoordig. Daar is het 'slachtoffer' weinig bij gebaat.
Prima. En zelfs als één partij wat te ver gaat met frutselen (of te snel): daar kan ik nog inkomen.

Maar terwijl degene naast je slaapt ongevraagd haar lichaam binnengaan:
pi_48428237
quote:

Het lijkt een trend te zijn om van ALLES een psychologisch drama te maken.
pi_48428279
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:14 schreef milagro het volgende:

[..]

precies.
en of je nu afdaalt naar de leuter van de nog slapende eigenaar of de doosch van de nog slapende eigenaresse, ik zie het verschil niet.

het is of allebei een poging, of allebei aanranding, maar ik weet zeker dat een onaangekondigde pijppartij als wekker niet als dat laatste gezien zal worden, als de dame (of heer) in kwestie je maar bevallig genoeg is.
Het feit dat het niet tot sex komt als beide mensen wakker zijn betekent dat tenminste 1 kant van de partij geen sex wil. Dus overgaan tot sex als diegene dan slaapt is wat mij betreft een dikke vette not-done. Als die ander gewild had was het er toch wel van gekomen toen beide nog wakker waren?
pi_48428299
Helemaal jofel is het niet, maar dat hij meteen gestopt is nadat zij dat vroeg geeft ook wel aan dat het meer een poging dan verkrachting was..

Wat ik ook vaag vind is dat ze daarna nog een paar uur bij hem blijft, dan thuiskomt en dan opeens gaat denken aan aanranding?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48428484
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:09 schreef milagro het volgende:

ja, net als een je bijna blootje in bed stappen met een vent die je amper kent en niet vertrouwt

sorry, hoor, maar waar begint het "voorkomen van een situatie" nou in dit specifieke geval?
Gek is dat. Jij vindt wel dat deze dame een fout heeft gemaakt, maar voor het gedrag van deze "heer" heb jij wel begrip. Echt, ik vind dat onbegrijpelijk.

Natuurlijk had zij voor den banck moeten kiezen. En mocht deze bank rot als een mispel zijn dan was het vragen om een t shirt b.v. al een stuk handiger geweest (maar dat had voor grijpgrage handjes niets uitgemaakt). Dat alles neemt niet weg dat het opgeilen van een slapende vrouw best kan zonder je vinger in haar poes te stoppen...

Ik ben echter bang dat jij deze zaak teveel beoordeelt vanuit de gedachte dat jij met die man in bed zou liggen. Dat doe jij kennelijk alleen indien jij opzijn minst sex met die man niet uit wenst te sluiten. Ik ken echter genoeg dames die in hun studententijd bij gebrek aan fatsoenlijke andere slaapplaatsen om aan te bieden met mannen in bed sliepen waarmee ze sex wel uitsloten.
pi_48428526
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gek is dat. Jij vindt wel dat deze dame een fout heeft gemaakt, maar voor het gedrag van deze "heer" heb jij wel begrip. Echt, ik vind dat onbegrijpelijk.

Natuurlijk had zij voor den banck moeten kiezen. En mocht deze bank rot als een mispel zijn dan was het vragen om een t shirt b.v. al een stuk handiger geweest (maar dat had voor grijpgrage handjes niets uitgemaakt). Dat alles neemt niet weg dat het opgeilen van een slapende vrouw best kan zonder je vinger in haar poes te stoppen...

Ik ben echter bang dat jij deze zaak teveel beoordeelt vanuit de gedachte dat jij met die man in bed zou liggen. Dat doe jij kennelijk alleen indien jij opzijn minst sex met die man niet uit wenst te sluiten. Ik ken echter genoeg dames die in hun studententijd bij gebrek aan fatsoenlijke andere slaapplaatsen om aan te bieden met mannen in bed sliepen waarmee ze sex wel uitsloten.
*knikt* Eensch, goed verwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')