En waar heb jij die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, ik ben tenminste niet zo naief om te denken dat dronken bij een (waarschijnlijk) net zo dronken en hitsige jongen in bed stappen geen vervelende consequenties kan hebben!![]()
exactementquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het bed is wmb in eerste instantie een plek om te slapen. Dat het door sommige mensen als de ultieme pompplek wordt gezien waar zo af en toe ook nog eens geslapen wordt.. tsja.
Ik snap wat je bedoelt en vind het ook niet handig van haar, maar een vinger in iemands kut steken als ze slaapt.. Daar zijn wmb niet genoeg-smilies voor. Wat was je reactie geweest als hij zijn lul in haar mond had gedrukt? Was het dan nog steeds 'overhalen'? Serieus en niet suggestief bedoeld van mijn kant.
nee, niet een understatement, het is niet handig, en niet meer dan dat, dus al helemaal niet misdadig.quote:
Dat snap ik en geef ik je gelijk in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, ik ben tenminste niet zo naief om te denken dat dronken bij een (waarschijnlijk) net zo dronken en hitsige jongen in bed stappen geen vervelende consequenties kan hebben!![]()
Ik vind het een vreemde poging, met je vinger IN haar poes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef milagro het volgende:
het is ms niet helemaal handig om je poging te doen als de dame slaapt, maar ik zou zo iemand het voordeel vd twijfel geven en aannemen dat hij oprecht dacht me zo over te kunnen halen, wat , laten we eerlijk zijn, ook heus voorkomt, hè....
Het was anders geweest als zij op de bank had geslapen en ze wakker werd met een vinger in haar kut,van hem, terwijl hij in z'n eigen bed had moeten liggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat snap ik en geef ik je gelijk in.
Maar ga eens in op wat ik zei als je wilt. Was het anders geweest als hij zijn lul ongevraagd in haar mond had gedrukt ipv van haar ongevraagd te vingeren?
+1 opmerkingsgave !quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:44 schreef Roellio het volgende:
Welke vrouw slaapt er nu met haar BH aan
Iemand die geen pyjama bij d'r heeft en niet half naakt wil slapen bij iemand?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
+1 opmerkingsgave !
Inderdaad nog nooit gezien.
Opnieuw probeer je de zaak te verdraaien. met je "zegt ondeugend [...]quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk, hartstikke duidelijk, een meisje vind mijn beste vriend leuk dus trekt ze haar kleren uit, duikt bij me in bed en zegt ondeugend "er gaat heus niks gebeuren hoor" !
Hangt van je definitie van half naakt af, ik vind een string/slip en een bh half naaktquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Iemand die geen pyjama bij d'r heeft en niet half naakt wil slapen bij iemand?
Daar denkt de wetgever anders over...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:45 schreef milagro het volgende:
het is niet handig, en niet meer dan dat, dus al helemaal niet misdadig.
Hand afdwalen en verstoppertje spelen met je vinger is net effe anders. Als het om strelen was gegaan had ik je kunnen volgen. Nu niet.quote:op het moment dat ik mijn hand laat afdwalen, weet ik toch ook niet dan of het wel gewenst is?
Ik lees nergens dat hij 's-avonds voor het slapen gaan avances heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef Cheiron het volgende:
Hij had gewoon zijn handen thuis moeten houden: JA
Maar laten we wel wezen, je bent wel naief als de pest om in je blote reet bij iemand in bed te gaan liggen die al meerdere keren heeft aangegeven wel interesse in je te hebben. Die gast wordt s'nachts wakker, ligt dat kind met dr reet tegen hem aan te weibelen.. tja.
Nog erg brutaal om je hand er dan meteen maar in te jassen.
Nou ja.. als zo'n deerne het tot 3x toe moet zeggen en hij PLECHTIG belooft niets te doen, dan weet je wel hoe de verhoudingen liggen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat hij 's-avonds voor het slapen gaan avances heeft gemaakt.
Dat bedoel ik. Het onderscheid ligt in wat wel of niet kan. Ik ben het mij jou eens: strelen ed. Gelijk je hand in haar onderbroek schuiven niet. Daarom vraag ik ook aan de mensen die dat wél vinden kunnen: als hij zijn lul in haar mond had gedrukt, had dat wél gekund? 'k Probeer er een beetje achter te komen waar de grens bij die types ligt.quote:Ik kan eventueel strelen langs de rug, gezicht of dij nog wel voorstellen. En als ze dan positief reageert (en dus wakker is) dan ga je weer een stukje verder. Maar niet in iemands slaap je hand (en ik neem aan wat uurtjes later, gezien half zes) in haar onderbroekje frotten. Dat is gewoon misbruik maken van iemand die geen ja of nee kan zeggen.
preciesquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Ik kan eventueel strelen langs de rug, gezicht of dij nog wel voorstellen. En als ze dan positief reageert (en dus wakker is) dan ga je weer verder. Maar niet in iemands slaap je hand (en ik neem aan wat uurtjes later, gezien half zes) in haar onderbroekje frotten. Dat is gewoon misbruik maken van iemand die geen ja of nee kan zeggen.
oh nu ja, als ik naast een vent ga liggen , een nacht lang, met zo goed als niets aan, dat mag hij van mij een dergelijke poging wagen, zolang hij een eventueel NEE ook maar accepteert dan, hè..... die kans is overigens klein, want zou ik echt geen sex willen met hem, dan zou ik ofwel niet naast hem gaan liggen een hele nacht lang met bijna niets aan, ofwel ik zou hem door en door kennen en wéten dat hij weet dat ik niets wil verder dan slapen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemde poging, met je vinger IN haar poes.
Ik ben in mijn leven aardig wat dames tegengekomen die niet vies zijn van sex en niet al te kieskeurig in hun partners laat staan het aantal, maar ik heb niet het idee dat die echt warm lopen voor ongevraagde binnentreding voordat er al iets voorafgaand daaraan heeft plaatsgevonden.
Van de andere kant: ik heb het ook nooit gevraagd.
waarom dan zo nadrukkelijk melden dat je GEEN SEX wilquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Valt een lul in haar mond ook onder een poging wagen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:39 schreef milagro het volgende:
[..]
oh nu ja, als ik naast een vent ga liggen , een nacht lang, met zo goed als niets aan, dat mag hij van mij een dergelijke poging wagen, zolang hij een eventueel NEE ook maar accepteert dan, hè..... die kans is overigens klein, want zou ik echt geen sex willen met hem, dan zou ik ofwel niet naast hem gaan liggen een hele nacht lang met bijna niets aan, ofwel ik zou hem door en door kennen en wéten dat hij weet dat ik niets wil verder dan slapen.
zo simpel is het.
een vent die mij amper kent, mag van mij logischerwijs aannemen dat het me om het even is, sex ja of nee, als ik in full view me uitkleed en zo dicht naast hem ga liggen ....
ik zie een vinger in den doosch niet anders dan een letterlijk afzakkertje richting nog slapende leuter, hoor, en aangezien mannen daar echt nooit over klagen, kan ik me voorstellen dat een man, die mij niet kent, die ik niet ken, maar waar ik wel zo goed als naakt bij in bed stap, denkt zo een directe poging te kunnen wagen bij me.
Ik heb ook wel eens tegen iemand die wegens panne bij mij bleef slapen gezegd dat ik geen seks wilde.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef milagro het volgende:
waarom dan zo nadrukkelijk melden dat je GEEN SEX wil
had ze een lul in haar mond?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Valt een lul in haar mond ook onder een poging wagen?
Ik ga in topics meestal niet uit van wat niet in de OP staat. Ik neem aan dat TS dat dan wel zou melden. Ik ken het karakter van dat meisje niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:36 schreef VonHinten het volgende:
Nou ja.. als zo'n deerne het tot 3x toe moet zeggen en hij PLECHTIG belooft niets te doen, dan weet je wel hoe de verhoudingen liggen..
Nou mijn grens ligt al ruim voor dat broekje aangezien ze die ongetwijfeld niet voor niets aan had. En ik vind dat nogal wat, dat je het lef hebt je hand onder iemands kleding -zeker een slip - te steken terwijl ze slaapt. Heel duidelijke keuze dat je je hand laat gaan waar hij niet hoort.quote:Dat bedoel ik. Het onderscheid ligt in wat wel of niet kan. Ik ben het mij jou eens: strelen ed. Gelijk je hand in haar onderbroek schuiven niet. Daarom vraag ik ook aan de mensen die dat wél vinden kunnen: als hij zijn lul in haar mond had gedrukt, had dat wél gekund? 'k Probeer er een beetje achter te komen waar de grens bij die types ligt.
TS heeft het verhaal ook gehoord van het desbetreffende meisje en je weet dus niet wat er al dan niet verzwegen is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef JoeDank het volgende:
Ik ga in topics meestal niet uit van wat niet in de OP staat. Ik neem aan dat TS dat dan wel zou melden. Ik ken het karakter van dat meisje niet.
ja, al zou ik daar niet van gediend zijn, ook niet van mijn vriend, puur om praktische redenen niet, je stikt dan bekant en zou mogelijk kunnen bijten als reflexquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Valt een lul in haar mond ook onder een poging wagen?
Wat ben jij toch wijs.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS heeft het verhaal ook gehoord van het desbetreffende meisje en je weet dus niet wat er al dan niet verzwegen is.
Een hand in iemands doos steken terwijl zo iemand slaapt wordt door sommigen gezien als een versierpoging of om zo iemand 'op te warmen.' Ik ben het hiermee oneens, de grens ligt wat mij betreft bij strelen oid (en als zo iemand slaapt gewoon helemaal niets, want dat is gewoon misbruik vd situatie maken). De vergelijking naar de lul-in-de-mond maak ik om te kijken waar de grens ligt van degenen die een hand-in-de-doos gepast vinden in de situatie waarover we het hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef Camplo het volgende:
[..]
had ze een lul in haar mond?
NEE
Dus wat is de relevantie van deze vergelijking?
Ik stamp een mier dood.
Oh dus jij vind het normaal een mens dood te trappen?
net zo'n kul.
Toen ik week of wat geleden een meid leerde kennen deed ik dat ook al sliep ze niet. Kreeg iig geen klap voor mn bek haar drna nooit meer gesproken en het was ook geen aanrandig hoop ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:51 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een hand in iemands doos steken terwijl zo iemand slaapt wordt door sommigen gezien als een versierpoging of om zo iemand 'op te warmen.' Ik ben het hiermee oneens, de grens ligt wat mij betreft bij strelen oid (en als zo iemand slaapt gewoon helemaal niets, want dat is gewoon misbruik vd situatie maken). De vergelijking naar de lul-in-de-mond maak ik om te kijken waar de grens ligt van degenen die een hand-in-de-doos gepast vinden in de situatie waarover we het hebben.
Nope, maar dan kunnen we FOK! wel opdoeken. Het was óók een hypothetische vraag, terzijde.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS heeft het verhaal ook gehoord van het desbetreffende meisje en je weet dus niet wat er al dan niet verzwegen is.
misschien omdat ze weet dat er veel mannen wel gelijk aan seks denken en ze dat duidelijk wil maken? als hij daar dan mee instemt, en het toch doet.... dan had hij dus gewoon daar eerder duidelijk over moeten zijn, niet op een moment dat ze slaapt.quote:
oh ik ook, hoor, maar als ik echt geen sex wil én de man of situatie niet vertrouw, dan stap ik niet met niets aan naast hem in bed, al helemaal niet als ik de man amper ken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens tegen iemand die wegens panne bij mij bleef slapen gezegd dat ik geen seks wilde.
Maar toen lag dat heerlijke manmens naast me in bed en dacht ik er toch heel anders over. Hij ook. Én hij was wakker. Én droeg geen beha.
Een mond om jouw ochtendlul is heel wat anders dan jouw lul in haar mond als zij slaapt (jozef wat een discussie). Bij de een is de vrouw de actieve partij, bij de ander de man.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, al zou ik daar niet van gediend zijn, ook niet van mijn vriend, puur om praktische redenen niet, je stikt dan bekant en zou mogelijk kunnen bijten als reflex
hallo, zeg, als haar mond om jouw slaperige ochtendlul als een prettige poging gezien wordt, waarom zou het omgekeerd , jouw lul in haar mond opeens een verkrachting zijn of aanranding ?
als je een man , die je dus NAUWELIJKS kent, waarschuwt dat hij zijn handen thuis moet houden, zonder dat hij nog maar 1 hand naar je heeft uitgestoken of anderszins toespelingen gemaakt heeft, dan vertrouw je hem niet, of je verwacht dat hij dat ondanks dat toch wel zal doen, en DUS stap je dan niet met hem in bed met je wiebelende borsten gehuld in driekeerniets, TENZIJ je een schielijke poging later die nacht, soezend of niet, niet echt bezwaarlijk vindt.
Het verschil is dan ook dat ze op dat moment in staat was om zodra jij haar slipje in ging te melden dat je op diende te houden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:53 schreef Camplo het volgende:
Toen ik week of wat geleden een meid leerde kennen deed ik dat ook al sliep ze niet. Kreeg iig geen klap voor mn bek haar drna nooit meer gesproken en het was ook geen aanrandig hoop ik.
Lata ik het zo zeggen: je kan een poging wagen zonder vinger in den doosch en dat lijkt mij dan toch de beste oplossing. Voorkomt een situatie...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:39 schreef milagro het volgende:
ik zie een vinger in den doosch niet anders dan een letterlijk afzakkertje richting nog slapende leuter, hoor, en aangezien mannen daar echt nooit over klagen, kan ik me voorstellen dat een man, die mij niet kent, die ik niet ken, maar waar ik wel zo goed als naakt bij in bed stap, denkt zo een directe poging te kunnen wagen bij me.
ja, net als een je bijna blootje in bed stappen met een vent die je amper kent en niet vertrouwtquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lata ik het zo zeggen: je kan een poging wagen zonder vinger in den doosch en dat lijkt mij dan toch de beste oplossing. Voorkomt een situatie...
precies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:12 schreef soylent het volgende:
Een beetje frutselen is een cultureel geaccepteerde manier tussen twee samenslapenden om af te tasten of je een mogelijk masturbatie/sekspotje kan beginnen. Zij zegt nee, ze doet zijn hand weg, hij gehoorzaamt, einde verhaal.
Prima. En zelfs als één partij wat te ver gaat met frutselen (of te snel): daar kan ik nog inkomen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:12 schreef soylent het volgende:
Een beetje frutselen is een cultureel geaccepteerde manier tussen twee samenslapenden om af te tasten of je een mogelijk masturbatie/sekspotje kan beginnen. Zij zegt nee, ze doet zijn hand weg, hij gehoorzaamt, einde verhaal.
Het lijkt een trend te zijn om van ALLES een psychologisch drama maken tegenwoordig. Daar is het 'slachtoffer' weinig bij gebaat.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:12 schreef soylent het volgende:
Het lijkt een trend te zijn om van ALLES een psychologisch drama te maken.
Het feit dat het niet tot sex komt als beide mensen wakker zijn betekent dat tenminste 1 kant van de partij geen sex wil. Dus overgaan tot sex als diegene dan slaapt is wat mij betreft een dikke vette not-done. Als die ander gewild had was het er toch wel van gekomen toen beide nog wakker waren?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:14 schreef milagro het volgende:
[..]
precies.
en of je nu afdaalt naar de leuter van de nog slapende eigenaar of de doosch van de nog slapende eigenaresse, ik zie het verschil niet.
het is of allebei een poging, of allebei aanranding, maar ik weet zeker dat een onaangekondigde pijppartij als wekker niet als dat laatste gezien zal worden, als de dame (of heer) in kwestie je maar bevallig genoeg is.
Gek is dat. Jij vindt wel dat deze dame een fout heeft gemaakt, maar voor het gedrag van deze "heer" heb jij wel begrip. Echt, ik vind dat onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:09 schreef milagro het volgende:
ja, net als een je bijna blootje in bed stappen met een vent die je amper kent en niet vertrouwt
sorry, hoor, maar waar begint het "voorkomen van een situatie" nou in dit specifieke geval?
*knikt* Eensch, goed verwoord.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gek is dat. Jij vindt wel dat deze dame een fout heeft gemaakt, maar voor het gedrag van deze "heer" heb jij wel begrip. Echt, ik vind dat onbegrijpelijk.
Natuurlijk had zij voor den banck moeten kiezen. En mocht deze bank rot als een mispel zijn dan was het vragen om een t shirt b.v. al een stuk handiger geweest (maar dat had voor grijpgrage handjes niets uitgemaakt). Dat alles neemt niet weg dat het opgeilen van een slapende vrouw best kan zonder je vinger in haar poes te stoppen...
Ik ben echter bang dat jij deze zaak teveel beoordeelt vanuit de gedachte dat jij met die man in bed zou liggen. Dat doe jij kennelijk alleen indien jij opzijn minst sex met die man niet uit wenst te sluiten. Ik ken echter genoeg dames die in hun studententijd bij gebrek aan fatsoenlijke andere slaapplaatsen om aan te bieden met mannen in bed sliepen waarmee ze sex wel uitsloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |