abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2007 @ 01:33:40 #1
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50049936
Vrijdagmiddag gezellig wezen lunchen met een meisje die in daarvoor iets van 5 jaar kende via internet (was een vriendin van een vriend op de middelbare school nog).

Ze had een vriendin bij zich. Die was jarig. We hebben leuk gepraat. Na afloop nog even melig arm in arm geposeert voor de fotocamera.

Leuk meisje!
Echter.
Nu doet ze ineens ontiegelijk frigiede op MSN. Roept dat ik verlegen was (en daar houd ze totaal niet van). Altijd netjes via msn elkaar weltruste gewenst en nu ineens gewoon midden in een geprek afsluiten en pleitte gaan.

En nee. Ik heb geen bord voor me kop. Die lunchafspraak is echt niet -zo- slecht gegaan dat dit gedrag een normaal gevolg is.

What to do now.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 3 juni 2007 @ 01:34:33 #2
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50049956
Rohypnol.
  zondag 3 juni 2007 @ 01:43:04 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50050103
Dank je, Xebrozius.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_50050110
shy boy
0023
pi_50050116
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en de kleur is blauw.

Denk ik.
pi_50050134
ik snap de TT niet
0023
  zondag 3 juni 2007 @ 01:45:05 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50050139
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:43 schreef ikJur het volgende:
shy boy
Was ik het maar dan snapte ik waar de fuck ze het over had. Ze zei het ook tijdens het eten. Reageerde haar vriendin nog helemaal verbaasd zovan "hij is helemaal niet verlegen??"
pi_50050149
Om het maar met een cliché te zeggen, she's just not that into you...
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
  zondag 3 juni 2007 @ 01:45:56 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50050151
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef ikJur het volgende:
ik snap de TT niet
http://ladderwiki.com/wiki/Shit_test
pi_50050175
De poep test.
  zondag 3 juni 2007 @ 01:47:13 #11
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50050181
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:43 schreef SpecialK het volgende:
Dank je, Xebrozius.
God, moet ik dit 'raadsel' nog voor je oplossen ook!?
Komtie: ze zag je vanaf het eerst moment niet zitten. Vrouwen zijn echter een meester in het verbergen van hun ware gevoelens. Lullen een stukje met je mee, doen alsof ze een leuke tijd hebben en zodra je uit hun gezicht verdwenen bent gaat er geroddeld worden. Kraken ze alles over je af en komt het er op neer dat je persoonlijkheid overeen komt met een total loss autowrak.

En dan kom die kwal ook nog online, tja daar hoef je je vrouwelijk charmes niet hoog te houden aangezien je a.) besloten hebt die sukkel nooit meer te zien b.)er geen tijd meer aan wilt verspillen c.) je niet verplicht bent tot geveinsde gezelligheid en d.)Je je direct aan het gesprek kunt onttrekken.

Samenvatting: ze moest je niet vanaf het moment dat ze je zag.
pi_50050200
Je was gewoon te lief of te vriendelijk waarschijnlijk...
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
  zondag 3 juni 2007 @ 01:48:09 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50050203
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:45 schreef Nikske het volgende:
Om het maar met een cliché te zeggen, she's just not that into you...
Of juist wel als de theorie achter de shit-test klopt. Alleen valt deze niet te negeren en ik heb geen idee wat hierbij een goede response had geweest.
pi_50050215
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Was ik het maar dan snapte ik waar de fuck ze het over had. Ze zei het ook tijdens het eten. Reageerde haar vriendin nog helemaal verbaasd zovan "hij is helemaal niet verlegen??"
wat een gek wijf, hoe komt ze daar dan bij het is natuurlijk wel zo dat veel mensen op msn anders zijn dan IRL. Denk dat ze op msn een ander beeld van je heeft gecreëerd maar dat jij gewoon jezelf was en IRL komt haar beeld van jou niet overeen.
0023
pi_50050229
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:47 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Komtie: ze zag je vanaf het eerst moment niet zitten. Vrouwen zijn echter een meester in het verbergen van hun ware gevoelens. Lullen een stukje met je mee, doen alsof ze een leuke tijd hebben en zodra je uit hun gezicht verdwenen bent gaat er geroddeld worden. Kraken ze alles over je af en komt het er op neer dat je persoonlijkheid overeen komt met een total loss autowrak.

En dan kom die kwal ook nog online, tja daar hoef je je vrouwelijk charmes niet hoog te houden aangezien je a.) besloten hebt die sukkel nooit meer te zien b.)er geen tijd meer aan wilt verspillen c.) je niet verplicht bent tot geveinsde gezelligheid en d.)Je je direct aan het gesprek kunt onttrekken.

dit is ook wel een hele interessante theorie moet ik zeggen
0023
  zondag 3 juni 2007 @ 01:50:27 #16
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50050247
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:49 schreef ikJur het volgende:

[..]

dit is ook wel een hele interessante theorie moet ik zeggen
Hier is weinig theorie aan hoor..
  zondag 3 juni 2007 @ 01:58:41 #17
181514 CocoJen
Saiou's horse
pi_50050389
Ik ben het wel met je eens Xebrozius, al schilder je mijn medeseksegenotes wel een beetje gemeen af. Meestal gaat het wel zo denk ik... Als je ze zou willen zou ze echt wel anders hebben gedaan, ze vindt je gewoon niet leuk, sorry.
  zondag 3 juni 2007 @ 01:59:00 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50050393
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:47 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Goed. Dus the joke's on me.
Heel fijn.

En wat nou als ( ) dit eenofandere zieke manier is om mij uit te dagen en ze me nog niet heeft afgeschreven.

Wat's de beste course of action. Ik kan wel weer weglopen maar ik wil het toch gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint enzo.
pi_50050409
Je loopt gewoon je lul achterna.... Niks meer, niks minder.
  zondag 3 juni 2007 @ 02:00:50 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50050434
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Je loopt gewoon je lul achterna.... Niks meer, niks minder.
Ja ik ga met meisjes uit dus ik loop mn lul achterna.

Grow up.
  zondag 3 juni 2007 @ 02:00:53 #21
181514 CocoJen
Saiou's horse
pi_50050435
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Goed. Dus the joke's on me.
Heel fijn.

En wat nou als ( ) dit eenofandere zieke manier is om mij uit te dagen en ze me nog niet heeft afgeschreven.

Wat's de beste course of action. Ik kan wel weer weglopen maar ik wil het toch gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint enzo.
Dan zou ik als ik jou was dat meisje niet meer willen want die zou dan duidelijk ernstige psychische problemen hebben... wie speelt er nou zulke spelletjes met mensen dan?
  zondag 3 juni 2007 @ 02:01:06 #22
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50050443
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:59 schreef SpecialK het volgende:
Kijk je graag in de loop van een geladen geweer en smeek je dan ook om meer? Dit is ongeveer hetzelfde namelijk .
  zondag 3 juni 2007 @ 02:02:30 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50050470
quote:
Op zondag 3 juni 2007 02:01 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Kijk je graag in de loop van een geladen geweer en smeek je dan ook om meer? Dit is ongeveer hetzelfde namelijk .
Metafoor gaat niet echt op. Het kan me niet zo gek veel schelen of ze me 'af schiet'. Doet me geen fuck. Ik wil gewoon zekerheid hebben dat hier niks te winnen valt.

Daarnaast ben ik helemaal niet van plan om te smeken.
  zondag 3 juni 2007 @ 02:03:19 #24
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_50050484
Wtf is dit voor een vreemde wereld. Die ladder wiki blijkt ook nog eens echt te bestaan; ik dacht dat het een fucking grap was.
Zyggie.
  zondag 3 juni 2007 @ 02:04:04 #25
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50050491
quote:
Op zondag 3 juni 2007 02:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Metafoor gaat niet echt op. Het kan me niet zo gek veel schelen of ze me 'af schiet'. Doet me geen fuck. Ik wil gewoon zekerheid hebben dat hier niks te winnen valt.
Van mij mag je hoor, het is niet mijn libido die je om zeep helpt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')