6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:26 schreef SpecialK het volgende:
19:00
Zelfmoord plegen omdat je een chronische zuiplap bent en je met drank op de weg op scheurt dus ruim je jezelf maar even uit te weg voor het geval je weer zo'n fout gaat maken
03:30
De politie trekt een krijtstreep op je lichaam heen waarna jij netjes in een lijkenwagen wordt afgevoerd.
wél 50/50 gemix he .... heldquote:6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?
Jij hebt het over alcoholvergiftiging, not me.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef Apfel. het volgende:
[..]
6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?
Dit is trouwens niet een voorval uit mijn leven
Net scenario!!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef Sant het volgende:
Goed topic!
Ik denk dat De persoon in kwestie met lood in de schoenen om 18.45 al aanbeld bij de dame in kwestie! Uiteraard eerst nog 3 keer gebeld en ge-sms-t dat ie gek wordt blablabla...
Vervolgens gaat de deur open en dan krijgt hij een kusje op zijn wang van vrouwlief (daar beginnen de twijfels weer, want normaal = die dikke natte lap op de zijne)
Vervolgens: wil je wat drinken? *Ja, water, dankje...
Dan het belangrijkste:
Meisje vind t niet normaal en niet te accepteren en weet niet meer wat ze met de jongen aan moet.
Vervolgens barst deze kerel in tranen uit en begint een smeekbede hoe leuk ze wel niet is en dat hij haar niet kwijt wil.. blablabla "Wat moet ik zonder je" boehoehoe
Dit duurt ongeveer 15 minuten, daarin wordt veel gezegd, maar niks nuttig verteld aan elkaar...
Na deze jankperiode ziet mevrouw in, dat ze met een huillie date en heeft bedenktijd nodig...
In de bedenktijd zoekt ze naar een echte vent die wel tegen drank kan.. wellicht zal ze de kerel in kwestie af en toe nog gebruiken als "friend with benefits", maar verder heeft ie afgedaan en de relatie bloed langzaam dood...
vervolgens --> touw, boom, etc.
en als zei nou zegt;quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef l3laster het volgende:
Ik zou gewoon tegen haar zeggen:
Lievurt voor jou heb ik alles over, en de mensen op fok hebben me zulk goed advies gegeven.. dus heb ik me maar aangemeld voor de AA-meeting aanstaande woensdagwant 6 glazen 50/50 mix en 1 bier komt te alcoholistisch over
![]()
kan je me nog eeeeeen laaaattseee kans geven peeeeleeeeaaaseee!!!!![]()
Nee want je komt er om te praten. Je hebt wat uit te leggen...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Shadeauw het volgende:
Wat je moet doen, is gewoon een dikke gangbang
Vriendin, moeder, vader enzeuveurt![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef l3laster het volgende:
mja mja, dan vraag ik of we dat iig onder genot van een drankje kunnen doenwant ik krijg een droge bek van al dat geslijm
![]()
he jij moet nog altijd naar het schavot vanavond heaquote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nee want je komt er om te praten. Je hebt wat uit te leggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |