6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:26 schreef SpecialK het volgende:
19:00
Zelfmoord plegen omdat je een chronische zuiplap bent en je met drank op de weg op scheurt dus ruim je jezelf maar even uit te weg voor het geval je weer zo'n fout gaat maken
03:30
De politie trekt een krijtstreep op je lichaam heen waarna jij netjes in een lijkenwagen wordt afgevoerd.
wél 50/50 gemix he .... heldquote:6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?
Jij hebt het over alcoholvergiftiging, not me.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef Apfel. het volgende:
[..]
6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?
Dit is trouwens niet een voorval uit mijn leven
Net scenario!!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef Sant het volgende:
Goed topic!
Ik denk dat De persoon in kwestie met lood in de schoenen om 18.45 al aanbeld bij de dame in kwestie! Uiteraard eerst nog 3 keer gebeld en ge-sms-t dat ie gek wordt blablabla...
Vervolgens gaat de deur open en dan krijgt hij een kusje op zijn wang van vrouwlief (daar beginnen de twijfels weer, want normaal = die dikke natte lap op de zijne)
Vervolgens: wil je wat drinken? *Ja, water, dankje...
Dan het belangrijkste:
Meisje vind t niet normaal en niet te accepteren en weet niet meer wat ze met de jongen aan moet.
Vervolgens barst deze kerel in tranen uit en begint een smeekbede hoe leuk ze wel niet is en dat hij haar niet kwijt wil.. blablabla "Wat moet ik zonder je" boehoehoe
Dit duurt ongeveer 15 minuten, daarin wordt veel gezegd, maar niks nuttig verteld aan elkaar...
Na deze jankperiode ziet mevrouw in, dat ze met een huillie date en heeft bedenktijd nodig...
In de bedenktijd zoekt ze naar een echte vent die wel tegen drank kan.. wellicht zal ze de kerel in kwestie af en toe nog gebruiken als "friend with benefits", maar verder heeft ie afgedaan en de relatie bloed langzaam dood...
vervolgens --> touw, boom, etc.
en als zei nou zegt;quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef l3laster het volgende:
Ik zou gewoon tegen haar zeggen:
Lievurt voor jou heb ik alles over, en de mensen op fok hebben me zulk goed advies gegeven.. dus heb ik me maar aangemeld voor de AA-meeting aanstaande woensdagwant 6 glazen 50/50 mix en 1 bier komt te alcoholistisch over
![]()
kan je me nog eeeeeen laaaattseee kans geven peeeeleeeeaaaseee!!!!![]()
Nee want je komt er om te praten. Je hebt wat uit te leggen...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Shadeauw het volgende:
Wat je moet doen, is gewoon een dikke gangbang
Vriendin, moeder, vader enzeuveurt![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef l3laster het volgende:
mja mja, dan vraag ik of we dat iig onder genot van een drankje kunnen doenwant ik krijg een droge bek van al dat geslijm
![]()
he jij moet nog altijd naar het schavot vanavond heaquote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nee want je komt er om te praten. Je hebt wat uit te leggen...
"Een foto zegt meer dan duizend woorden"quote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nee want je komt er om te praten. Je hebt wat uit te leggen...
die snap ik nietquote:Op maandag 2 juli 2007 15:44 schreef l3laster het volgende:
[..]
he jij moet nog altijd naar het schavot vanavond heawat had je zelf in gedachten
![]()
Mijn begin van het scenario heb ik gepost hoor, staat boven je ergens.... Verder dan het binnen komen ben k nog niet gegaanquote:Op maandag 2 juli 2007 15:46 schreef l3laster het volgende:
[..]
hehe we missen jou scenario nog tussen deze reply's
Nu niet denken dat ik zn kloontje benquote:Op maandag 2 juli 2007 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
NAtuurlijk willen we strax wel het werkelijke scenario horen he .. Als diegene t tenminste laat weten..
anders geven we em gewoon ff een pm, als blijk van broederschapquote:Ik hoop hem idd in dit topic terug te vinden
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat ie daar rond de klok van 19.00u aan de deur staat...
Hij belt aan, maar geen teken van leven.Met lood in zijn schoenen draait hij zich om en loopt weer naar zijn fiets. Dan bedenkt hij zich. [afbeelding] " Laat ik even achterom gaan kijken. "
Geruisloos, haast sluipend loopt hij via de poort achterom. De achterdeur staat op een kiertje.
Hij besluit om naar binnen te lopen en eenmaal in de huiskamer is het stil, té stil.....
Uit het niets komen alle familieleden tevoorschijn die hij het weekend ervoor nog zo stijlvol had ondergekotst, compleet met nepkots over hen heen en roepen dolenthousiast: " SURPRISE "
[afbeelding]
Van iedereen krijgt hij schouderklopjes: Ome Harry, die er het dichtst bij stond toen hij begon met braken: " Dat was een ferme straal jongen! "
Tante Fer ( was vroeger ome Fer ) die hem opgeraapt heeft : " Jaaa mijn jurk heb ik al naar de stomerij gebracht, maar je gleed een paar keer goed weg. "
Er wordt hem van alle kanten bier en/of breezers aangeboden, en daar kan hij geen nee tegen zeggen.
Tenslotte staat daar, in enkel een badjas, zijn vriendin. " Ik wil met je praten " zegt ze zachtjes, " Ga je mee naar boven? "
Hij knikt instemmend, nog helemaal overdonderd door deze gebeurtenis.
Hij sjokt achter haar aan, maar laat haar op de trap een kleine voorsprong nemen, zodat hij onder de badjas kan kijken. Daar ziet hij iets glinsteren... hij herkent het.
Het is de onderkant van een flesje Dommelsch Ice.
[afbeelding]
Anatomisch gezien zou dat niet kunnen op die plaats maar hij bedwingt zijn nieuwsgierigheid en loopt volgzaam achter haar aan.
Ze loopt naar haar slaapkamer. Eenmaal daar ontdoet ze zich van haar badjas. Daar staat ze, naakt en met een flesje Dommelsch Ice in haar anus.
Ze gaat op haar bed liggen met haar armen over haar borsten gekruist.
" Zo, dat van afgelopen weekend doen we nog eens dunnetjes over " fluistert ze en geeft hem de, inmiddels uit haar anus geplopte, fles Dommelsch Ice.
Als een bezetene werkt hij het gele goedje weg, en omdat hij nog niet volledig herstelt was van het weekend daarvoor vliegen de brokken kots, het bier, de rauwe kip en het gal door de kamer.
Tevreden, doch knock out zakt de jongen in elkaar.
De familieleden, die al om het hoekje stonden te kijken applaudiseren luidt. Het meisje is trots.
" Hiermee wil ik trouwen, met hém wordt ik gelukkig! " denkt ze...
sorry hoor maar...quote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef jpg97 het volgende:
Hij belt aan, maar geen teken van leven.Met lood in zijn schoenen draait hij zich om en loopt weer naar zijn fiets. Dan bedenkt hij zich. [afbeelding] " Laat ik even achterom gaan kijken. "
Geruisloos, haast sluipend loopt hij via de poort achterom. De achterdeur staat op een kiertje.
Hij besluit om naar binnen te lopen en eenmaal in de huiskamer is het stil, té stil.....
Uit het niets komen alle familieleden tevoorschijn die hij het weekend ervoor nog zo stijlvol had ondergekotst, compleet met nepkots over hen heen en roepen dolenthousiast: " SURPRISE "
[afbeelding]
Van iedereen krijgt hij schouderklopjes: Ome Harry, die er het dichtst bij stond toen hij begon met braken: " Dat was een ferme straal jongen! "
Tante Fer ( was vroeger ome Fer ) die hem opgeraapt heeft : " Jaaa mijn jurk heb ik al naar de stomerij gebracht, maar je gleed een paar keer goed weg. "
Er wordt hem van alle kanten bier en/of breezers aangeboden, en daar kan hij geen nee tegen zeggen.
Tenslotte staat daar, in enkel een badjas, zijn vriendin. " Ik wil met je praten " zegt ze zachtjes, " Ga je mee naar boven? "
Hij knikt instemmend, nog helemaal overdonderd door deze gebeurtenis.
Hij sjokt achter haar aan, maar laat haar op de trap een kleine voorsprong nemen, zodat hij onder de badjas kan kijken. Daar ziet hij iets glinsteren... hij herkent het.
Het is de onderkant van een flesje Dommelsch Ice.
[afbeelding]
Anatomisch gezien zou dat niet kunnen op die plaats maar hij bedwingt zijn nieuwsgierigheid en loopt volgzaam achter haar aan.
Ze loopt naar haar slaapkamer. Eenmaal daar ontdoet ze zich van haar badjas. Daar staat ze, naakt en met een flesje Dommelsch Ice in haar anus.
Ze gaat op haar bed liggen met haar armen over haar borsten gekruist.
" Zo, dat van afgelopen weekend doen we nog eens dunnetjes over " fluistert ze en geeft hem de, inmiddels uit haar anus geplopte, fles Dommelsch Ice.
Als een bezetene werkt hij het gele goedje weg, en omdat hij nog niet volledig herstelt was van het weekend daarvoor vliegen de brokken kots, het bier, de rauwe kip en het gal door de kamer.
Tevreden, doch knock out zakt de jongen in elkaar.
De familieleden, die al om het hoekje stonden te kijken applaudiseren luidt. Het meisje is trots.
We verwachten zeker wel een update over de afloopquote:
oke netjes. Dan wordt dit een speculeer topic...quote:Op maandag 2 juli 2007 16:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik zal vanavond van me laten horen. in een nieuw R&P topic.
ik schat me kansen op een goede afloop in op 20%.
Nope.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:54 schreef Apfel. het volgende:
[..]
oke netjes. Dan wordt dit een speculeer topic...
Neem anders stiekem t gesprek op met je mobieltje
Met een Sony DCH-800DVD handycam© , NU met handige opbergtas! en tijdelijk 3 jaar garantie dan?quote:
Was maar een Garpje, jeweets!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ik gaat met de auto... en wat nou 5 minuten voor het gesprek...
waarschijnlijk zit jij nu in de auto met een kut gevoel in je maagquote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ik gaat met de auto... en wat nou 5 minuten voor het gesprek...
Kokhalzend, half brakendquote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit jij nu in de auto met een kut gevoel in je maag
óf hij heeft net z'n zakje geleegd je weet maar nooit met die vrouwen van tegenwoordigquote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit jij nu in de auto met een kut gevoel in je maag
dat is dan weer jammer...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:51 schreef Jekoos het volgende:je zou mijn verhaal niet uittypen op FOK!
klootzak
50/50 verhoudingen he!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
wejooo gemixte vodka jussssssssssssss
zo is dat, je kan niet snel genoeg compleet naar de kenker gaan!quote:
Uit je dak met 50/50quote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef l3laster het volgende:
[..]
zo is dat, je kan niet snel genoeg compleet naar de kenker gaan!![]()
kom maar ik wed op een eind goed al goed verhaal waarbij Seventh-Heaven wel heeft afgesproken met de schoonfamilie elke week nieuwe bloemen te brengen. En dat 5 jaar lang.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik denk dat die vriendin van hem tijd nodig heeft om te denken...
En daarna dumpt ze hem keihard omdat ze een nieuw vriendje heeft gevonden die haar wel anaal kan plezieren...
Iemand wedden?
Je begint me aan het denken te zetten hmmm.....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef Oproerkraaier het volgende:
No fucking way dat dat een eind goed al goed verhaal wordt.
Die vriendin zal nu toch wel in zien dat hij een kneus is?
Maar misschien heeft ze borderline, is ze gehandicapt en net gedumpt en vind ze hem wel lief...
We have a winnerquote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef jpg97 het volgende:
-knip-
juist, en dan hoor je volgend jaar op tv door de paus him selfe "bedankt fur die bloemen"quote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef Apfel. het volgende:
kom maar ik wed op een eind goed al goed verhaal waarbij Seventh-Heaven wel heeft afgesproken met de schoonfamilie elke week nieuwe bloemen te brengen. En dat 5 jaar lang.
ik wordt echt nieuwschierig... fucking hell zegquote:Op maandag 2 juli 2007 19:31 schreef l3laster het volgende:
[..]
juist, en dan hoor je volgend jaar op tv door de paus him selfe "bedankt fur die bloemen"
Dat jij rond deze tijd nog zo helder kan nadenken. Echt super!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
goed topic![]()
ik denk dat het zoiets is als
18.59 DINGDONG
19.00 DING DONG
19.05 DINGDINGDINGDINGDOENOUOPEN!!!!
19.09 ALSJEBLIEIEIEIEIEIEFT! HET SPIJTMEDOENOUOPEN!!! DINGDONGDINGDONGDINGDONG
19.11 *deur open* "Lieverd...." *PATS* "KLOOTZAK!!!!" *gebroken neus*
19.12 *deurdicht*
althans,dat hoopik
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef RainofDeath het volgende:
Oeh, heb ik hier al gepost?
verkapte tvp![]()
idd ik hoop echt voor hem dat ze vriendin m nooit meer wilt zienquote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef l3laster het volgende:
tsss krijgen gewoon, stank als dank... voor al die uren dat we hem hebben gesteund![]()
dat zijn wel érg veel spatiesquote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef Timmee_ het volgende:
goed maak sex
Of hij heeft weer bedorven kip gegeten.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Of die gast ligt voor de trein of hij heeft seks.
Een beetje man kan dan nog wel posten hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of hij heeft weer bedorven kip gegeten.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:09 schreef Apfel. het volgende:
trouwens mn eerste topic in ONZ die niet gesloten wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
gaat je reputatie apfelquote:Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef Apfel. het volgende:
he wtf ik ben niet de man in kwestie he!
hihi een meisje die van voetbal houdtquote:
MAMA kben helemaal naar de kelootuhhhquote:maar beter denken mensen niet dat ik die gast ben die na 5 glaasjes vodka jus voor pampus ligt.... alhoewel t was wel 50/50 he
Mee eensquote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Het zal wel goedkomen hoor, anders is het gewoon een kutwijf![]()
![]()
(aangezien hij alles heeft opgeruimd van het feestje en excuses heeft aangeboden enz...)
Moeder "Toch niet 50/50 he???"quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef l3laster het volgende:
[..]
MAMA kben helemaal naar de kelootuhhh
Maar jonge toch wat heb je dan wel nie allemaal gezopeuhh!
Nouh.. een heel pas jus d'orange en een shotje vodka![]()
Ik ben bang dat dit n nachtje doorhalen wordtquote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef niekth het volgende:
Kut. Nog steeds geen update?
Hier staat de reactie:quote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit n nachtje doorhalen wordt![]()
ik kliktequote:
Poep- en plasseksquote:
I like the way you thinkquote:
Hoe kan hij nou sex hebben en tegelijkertijd fok lezenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Eigenlijk vind ik dit erg triest.Waarschijnlijk zit hij nu alleen op zijn kamer en leest alle reacties van ons die helaas voor hem kloppen.Ik ben voor een minuut stilte.
Oh sorry alle reacties behalve goedmaakseksquote:Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou sex hebben en tegelijkertijd fok lezen
Soloseks dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Oh sorry alle reacties behalve goedmaakseks
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:30 schreef l3laster het volgende:
[..]
hehe in zijn geval komtkots sex eerst
![]()
Details, jeweettog...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef Ambo het volgende:
[..]
keihard aan zijn piemel sj0rren omdat hij gedumpt is jewaids![]()
Neeeeequote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:30 schreef Ambo het volgende:
maikuuul! dát miste dus nog in dit topique..
Dan had hij beter gelijk thuis kunnen blijvenquote:
Jongeeee t was wel 50/50quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef Ambo het volgende:
achteraf valt het me nog reuze mee dat het om vodka/jus ging ipv breezer![]()
Zeggen ze allemaal..quote:Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef Apfel. het volgende:
[..]
6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?
Dit is trouwens niet een voorval uit mijn leven
idd,.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef Sant het volgende:
damn, dagend kerel...
Maar sorry hoor, wat n bitch... Move on, nieuwe zoeken, die zal vast beter zijn dan deze...
Mwa,quote:
ah, dus zo word je bekend en geliefd gehaat en afgezeken op FOK!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Mwa,
Moet je eerst een topic maken waarin je een vet schuldgevoel hebt, vervolgens moet je je door andere fokkers laten manipuleren en daarna moet je zeggen dat je een slotje op je topic wilt. De rest gaat vanzelf
Nee hoor, je kunt ook gewoon zwakzinnig zijn zoals viswijfje en maikuuul bepaalde users waar ik de naam niet van noem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, dus zo word je bekend en geliefd gehaat en afgezeken op FOK!![]()
Geen dank, het was genietenquote:Apfel. - dinsdag 3 juli 2007 @ 12:55
Ik wil graag de volgende personen bedanken:
In de eerste plaats Seventh-Heaven, hij heeft voor een onvergetelijke 24 uur gezorgt met zijn topic Heb ik het verkloot?
Daarna wil ik ook graag Sant bedanken voor het openen van het 2e deel van dat topic: Heb ik het verkloot? #2
Ook |3laster en jpg97 wil ik bedanken voor de leuke replies.
Het was me een waar genoegen dat topic te volgen, het heeft me in totaal zon leuke 24 uur bezorgd
Mja, een mensenleven redden is soms belangrijker dan een tentamen arbeidsrecht en tentamen bedrijfsethiek hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Apfel. het volgende:
Dus in de tijd dat jij moest leren zat je gewoon iemands relatie te redden?
shiiiiit wat een fucking held ben je
Idd, vooral voor personen die je niet kent.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef l3laster het volgende:
[..]
Mja, een mensenleven redden is soms belangrijker dan een tentamen arbeidsrecht en tentamen bedrijfsethiek he![]()
Bedankt apfel!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:57 schreef Apfel. het volgende:
Het waren 24 hele leuke uren....
Helaas kun je niet meer reageren
okee danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef Sant het volgende:
[..]
Bedankt apfel!!
Ik ben ontzettend blij dat je mijn topic zo hebt gewaardeerd![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:28 schreef Zotheid het volgende:
Wat een slechte dagen voor mensen met een relatie! labiele (ex-)vriendin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |