abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 15:20:00 #1
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060022
Schrijf hier een scenario over de volgende gebeurtenis:

"Stel je bent een 19 jarige jongen die voor het eerst zijn schoonouders gaat ontmoeten. Met je volle verstand stap je dus je gele tweety wagentje met sportuitlaat in omdat je toch niet van plan bent om te gaan drinken. Je wilt immers een goede indruk achterlaten op je schoonfamilie. Daar aangekomen geniet je lekker van de bbq en de kip. Onverwachts ga je mee op in de gezelligheid en drink je 1 glaasje vodka jus. Natuurlijk laat je het hier niet bij 1 want dan wordt je als pussy bestempeld door je schoon pa. Kortom je zuipt je helemaal klem door 6 glaasjes vodka jus (met verhouding 50/50 wejoooo). Vervolgens lig je voor pampus op de bank met een dekentje over je heen, die de tante van je vriendin je heeft gegeven. Terwijl je eens lekker de bank onder kotst (gelukkig wel een leren bank) kom je er achter dat je een voedselvergiftiging en alcohol vergiftiging hebt opgelopen. Een paar uur later kom je bij en stap je doodleuk je tweety auto in om naarh uis te rijden. Natuurlijk sms je je vriendin onderweg dat het je spijt en dat je haar niet kwijt wilt. Mede omdat je geen kusje van haar kreeg toen je weg ging heb je een groot spijtgevoel. Dit alles moet je om 19:00 vanavond goed praten met je schoonouders en je vriendin."

Opdracht: Schrijf een realistisch scenario over wat er die avond om 19:00 gaat gebeuren. De afloop mag je naar eigen keus invullen.

Succes!
  maandag 2 juli 2007 @ 15:22:03 #2
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_51060083
19:01 peanutbutter jelly time
19:05 afpilsen
20:00 naar huis
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  maandag 2 juli 2007 @ 15:22:09 #3
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_51060085
Vriendin neuken en tegen schoonouders zeggen dat die bank niet lekker ligt.

of in omgekeerde volgorde.
Mij mag je er voor wakker maken.
  maandag 2 juli 2007 @ 15:23:42 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_51060136
Niks. Denk niet dat ze je er nog binnen laten
  maandag 2 juli 2007 @ 15:24:08 #5
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060151
Maar JE moet het uitpraten van je vriendin. Dus binnen kom je zeker Remlof
  maandag 2 juli 2007 @ 15:25:38 #6
28214 Leia
Chewbacca's
pi_51060194
Ik zou voorstellen om wat te gaan drinken in de kroeg.

Waar je vervolgens nog meer zuipt dan de vorige keer en inplaats van de bank je schoonmoeder onderkotst!

Dan is de maat écht goedvol en kun je goedmaak sex hebben met je vriendin
Geduld in een capuchon
pi_51060207
ik zou iig deze mee brengen:

Voor alle ongemakken

en voor de rest: lievurt hou je nog van me?

I'm not the man you think I am!
pi_51060217
Wow, wat heb jij een tof leven
  maandag 2 juli 2007 @ 15:26:46 #9
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060231
Maar je vriendin walgt op dit moment van je en wilt je zowat dumpen (want ze gaf geen goedemorgen kus toen je nog half in coma lag op die bank van je schoonouders).
  maandag 2 juli 2007 @ 15:26:48 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_51060233
19:00
Zelfmoord plegen omdat je een chronische zuiplap bent en je met drank op de weg op scheurt dus ruim je jezelf maar even uit te weg voor het geval je weer zo'n fout gaat maken

03:30
De politie trekt een krijtstreep op je lichaam heen waarna jij netjes in een lijkenwagen wordt afgevoerd.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 2 juli 2007 @ 15:27:50 #11
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060265
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:26 schreef SpecialK het volgende:
19:00
Zelfmoord plegen omdat je een chronische zuiplap bent en je met drank op de weg op scheurt dus ruim je jezelf maar even uit te weg voor het geval je weer zo'n fout gaat maken

03:30
De politie trekt een krijtstreep op je lichaam heen waarna jij netjes in een lijkenwagen wordt afgevoerd.
6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?

Dit is trouwens niet een voorval uit mijn leven
  maandag 2 juli 2007 @ 15:29:46 #12
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_51060336
Goed topic!
Ik denk dat De persoon in kwestie met lood in de schoenen om 18.45 al aanbeld bij de dame in kwestie! Uiteraard eerst nog 3 keer gebeld en ge-sms-t dat ie gek wordt blablabla...

Vervolgens gaat de deur open en dan krijgt hij een kusje op zijn wang van vrouwlief (daar beginnen de twijfels weer, want normaal = die dikke natte lap op de zijne)
Vervolgens: wil je wat drinken? *Ja, water, dankje...

Dan het belangrijkste:
Meisje vind t niet normaal en niet te accepteren en weet niet meer wat ze met de jongen aan moet.
Vervolgens barst deze kerel in tranen uit en begint een smeekbede hoe leuk ze wel niet is en dat hij haar niet kwijt wil.. blablabla "Wat moet ik zonder je" boehoehoe
Dit duurt ongeveer 15 minuten, daarin wordt veel gezegd, maar niks nuttig verteld aan elkaar...

Na deze jankperiode ziet mevrouw in, dat ze met een huillie date en heeft bedenktijd nodig...
In de bedenktijd zoekt ze naar een echte vent die wel tegen drank kan.. wellicht zal ze de kerel in kwestie af en toe nog gebruiken als "friend with benefits", maar verder heeft ie afgedaan en de relatie bloed langzaam dood...

vervolgens --> touw, boom, etc.
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_51060343
quote:
wél 50/50 gemix he .... held
  maandag 2 juli 2007 @ 15:33:41 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_51060439
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Jij hebt het over alcoholvergiftiging, not me.

En sure.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 2 juli 2007 @ 15:35:08 #15
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060479
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef Sant het volgende:
Goed topic!
Ik denk dat De persoon in kwestie met lood in de schoenen om 18.45 al aanbeld bij de dame in kwestie! Uiteraard eerst nog 3 keer gebeld en ge-sms-t dat ie gek wordt blablabla...

Vervolgens gaat de deur open en dan krijgt hij een kusje op zijn wang van vrouwlief (daar beginnen de twijfels weer, want normaal = die dikke natte lap op de zijne)
Vervolgens: wil je wat drinken? *Ja, water, dankje...

Dan het belangrijkste:
Meisje vind t niet normaal en niet te accepteren en weet niet meer wat ze met de jongen aan moet.
Vervolgens barst deze kerel in tranen uit en begint een smeekbede hoe leuk ze wel niet is en dat hij haar niet kwijt wil.. blablabla "Wat moet ik zonder je" boehoehoe
Dit duurt ongeveer 15 minuten, daarin wordt veel gezegd, maar niks nuttig verteld aan elkaar...

Na deze jankperiode ziet mevrouw in, dat ze met een huillie date en heeft bedenktijd nodig...
In de bedenktijd zoekt ze naar een echte vent die wel tegen drank kan.. wellicht zal ze de kerel in kwestie af en toe nog gebruiken als "friend with benefits", maar verder heeft ie afgedaan en de relatie bloed langzaam dood...

vervolgens --> touw, boom, etc.
Net scenario!!

Ik denk ook dat hij eerst niet binnenkomt en vervolgens weer naar huis gaat en zn banjo pakt om vervolgens onder haar raam een liedje van Tom jones gaat spelen. Daarna wordt hij binnen gelaten ....

de rest moet ik nog verzinnen
  maandag 2 juli 2007 @ 15:35:49 #16
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060501
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef l3laster het volgende:

[..]

wél 50/50 gemix he .... held
en ook nog 1 bierie
pi_51060546
Leuke lemming dit
  maandag 2 juli 2007 @ 15:37:29 #18
180572 Zotheid
De lof der
pi_51060550
Succes vanavond!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_51060600
Ik zou gewoon tegen haar zeggen:

Lievurt voor jou heb ik alles over, en de mensen op fok hebben me zulk goed advies gegeven.. Vandaar dat ik heb besloten om me maar aan te melden voor de AA-meeting aanstaande woensdag

want 6 glazen 50/50 mix en 1 bier komt te alcoholistisch over

misschien dat ze me daar kunnen helpen met mijn verslaving

kan je me nog eeeeeen laaaattssssstteee kans geven peeeeleeeeaaaseee!!!!
  maandag 2 juli 2007 @ 15:40:33 #20
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060656
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef l3laster het volgende:
Ik zou gewoon tegen haar zeggen:

Lievurt voor jou heb ik alles over, en de mensen op fok hebben me zulk goed advies gegeven.. dus heb ik me maar aangemeld voor de AA-meeting aanstaande woensdag want 6 glazen 50/50 mix en 1 bier komt te alcoholistisch over

kan je me nog eeeeeen laaaattseee kans geven peeeeleeeeaaaseee!!!!
en als zei nou zegt;
"Nee ik wil er nog over nadenken, we moeten eerst praten"...
pi_51060682
Wat je moet doen, is gewoon een dikke gangbang
Vriendin, moeder, vader enzeuveurt
pi_51060718
mja mja, dan vraag ik of we dat iig onder genot van een drankje kunnen doen want ik krijg een droge bek van al dat geslijm
  maandag 2 juli 2007 @ 15:42:29 #23
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060720
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Shadeauw het volgende:
Wat je moet doen, is gewoon een dikke gangbang
Vriendin, moeder, vader enzeuveurt
Nee want je komt er om te praten. Je hebt wat uit te leggen...
  maandag 2 juli 2007 @ 15:43:48 #24
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060763
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef l3laster het volgende:
mja mja, dan vraag ik of we dat iig onder genot van een drankje kunnen doen want ik krijg een droge bek van al dat geslijm

idd, ballen tonen dat je WEL tegen drank kan en pure vodka drinken in bijzijn van je schoonouders.
pi_51060785
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef Apfel. het volgende:

[..]

he jij moet nog altijd naar het schavot vanavond hea wat had je zelf in gedachten
pi_51060792
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef Apfel. het volgende:

[..]

"Een foto zegt meer dan duizend woorden"
  maandag 2 juli 2007 @ 15:45:32 #27
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060813
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:44 schreef l3laster het volgende:

[..]

he jij moet nog altijd naar het schavot vanavond hea wat had je zelf in gedachten
die snap ik niet
pi_51060814
ik weet het al je neemt een lekker stukje appeltaart mee

word altijd gewaardeerd .... vooral als ze american pie hebben gezien
pi_51060850
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:45 schreef Apfel. het volgende:

[..]

die snap ik niet
hehe we missen jou scenario nog tussen deze reply's
  maandag 2 juli 2007 @ 15:47:45 #30
168840 Sant
pi_51060888
ik wil scenario's lezen stelletje slappe zakken!
  maandag 2 juli 2007 @ 15:48:11 #31
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51060900
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:46 schreef l3laster het volgende:

[..]

hehe we missen jou scenario nog tussen deze reply's
Mijn begin van het scenario heb ik gepost hoor, staat boven je ergens.... Verder dan het binnen komen ben k nog niet gegaan
pi_51060985
Kzou een getto blaster mee nemen en dan draaien "there aint no party like an alcoholic party"

toon ik tenminste beetje ruggegraat niet
  maandag 2 juli 2007 @ 15:52:02 #33
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51061022
NAtuurlijk willen we strax wel het werkelijke scenario horen he .. Als diegene t tenminste laat weten..
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 2 juli 2007 @ 15:53:38 #34
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51061066
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
NAtuurlijk willen we strax wel het werkelijke scenario horen he .. Als diegene t tenminste laat weten..
Nu niet denken dat ik zn kloontje ben

Ik hoop hem idd in dit topic terug te vinden Tot die tijd wil ik nog wel wat leuke scenarios lezen
pi_51061230
quote:
Ik hoop hem idd in dit topic terug te vinden
anders geven we em gewoon ff een pm, als blijk van broederschap
pi_51061286
19:00 Ik arriveer bij het huis van mijn ouders
19:01 De ouders willen me niet binnen laten
19:04 Ik krijg ruzie met de ouders, mijn vriendin is binnen aan het huilen
19:10 De boel escaleert, de man en ik zijn tegen elkaar aan het schreeuwen en geven elkaar af en toe een duw
19:15 Ik sla de man neer, helemaal boos van woede blijf ik doorslaan, de vrouw rent als een gek het huis in, mijn vriendin zit al op haar kamer
19:18 De man is dood, zijn gezicht is niet meer herkenbaar, ik loop nu achter de vrouw aan, pak haar vast en smijt haar door de kamer
19:20 De vrouw is dood, haar nek is gebroken, ik storm naar boven
19:22 Ik probeer de deur open te doen van de kamer van mij vriendin, ik probeer haar eerst om te praten ("alles komt goed!"), maar ze vindt het nu wel heel erg stil. Zegt dat ze politie gaat bellen.
19:24 Ik loop als een gek naar beneden, naar de schuur en pak een koevoet, en loop daarna weer na boven
19:30 Ik breek de deur open, mijn vriendin schreeuwt.
19:31 Ik zit in de kamer, vriendin zit huilend en schreeuwend op bed, ik hijs mijn koevoet en...
23:20 Ik word wakker op bed van een makker van me, helemaal nat. Kom erachter dat hij mijn vinger in warm water had gedaan, wij allemaal lachen natuurlijk. Ben nog steeds helemaal dronken, maak mezelf schoon en ga naar huis.
23:55 Vriendin arriveert samen met twee van haar vriendinnen. Dikke gangbang volgt.
16:00 Ik zit achter FOK! dit ontiegelijke onzin verhaal te typen, LOL!
  maandag 2 juli 2007 @ 16:07:51 #37
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51061567
Ah.. hier werd ik al op geattendeerd
Ik voel een reeks aankomen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51061877
19:00 Hey, wat was er ook alweer?
19:01 De reclame is afgelopen.
19:10 Ohja bellen.
19:45 De pizza arriveert.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:22:16 #39
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51062001
Ik denk dat ie daar rond de klok van 19.00u aan de deur staat...

Hij belt aan, maar geen teken van leven.
Met lood in zijn schoenen draait hij zich om en loopt weer naar zijn fiets. Dan bedenkt hij zich. " Laat ik even achterom gaan kijken. "

Geruisloos, haast sluipend loopt hij via de poort achterom. De achterdeur staat op een kiertje.

Hij besluit om naar binnen te lopen en eenmaal in de huiskamer is het stil, té stil.....

Uit het niets komen alle familieleden tevoorschijn die hij het weekend ervoor nog zo stijlvol had ondergekotst, compleet met nepkots over hen heen en roepen dolenthousiast: " SURPRISE "

Van iedereen krijgt hij schouderklopjes: Ome Harry, die er het dichtst bij stond toen hij begon met braken: " Dat was een ferme straal jongen! "

Tante Fer ( was vroeger ome Fer ) die hem opgeraapt heeft : " Jaaa mijn jurk heb ik al naar de stomerij gebracht, maar je gleed een paar keer goed weg . "

Er wordt hem van alle kanten bier en/of breezers aangeboden, en daar kan hij geen nee tegen zeggen.

Tenslotte staat daar, in enkel een badjas, zijn vriendin. " Ik wil met je praten " zegt ze zachtjes, " Ga je mee naar boven? "

Hij knikt instemmend, nog helemaal overdonderd door deze gebeurtenis.

Hij sjokt achter haar aan, maar laat haar op de trap een kleine voorsprong nemen, zodat hij onder de badjas kan kijken. Daar ziet hij iets glinsteren... hij herkent het.
Het is de onderkant van een flesje Dommelsch Ice.

Anatomisch gezien zou dat niet kunnen op die plaats maar hij bedwingt zijn nieuwsgierigheid en loopt volgzaam achter haar aan.

Ze loopt naar haar slaapkamer. Eenmaal daar ontdoet ze zich van haar badjas. Daar staat ze, naakt en met een flesje Dommelsch Ice in haar anus.

Ze gaat op haar bed liggen met haar armen over haar borsten gekruist.

" Zo, dat van afgelopen weekend doen we nog eens dunnetjes over " fluistert ze en geeft hem de, inmiddels uit haar anus geplopte, fles Dommelsch Ice.

Als een bezetene werkt hij het gele goedje weg, en omdat hij nog niet volledig herstelt was van het weekend daarvoor vliegen de brokken kots, het bier, de rauwe kip en het gal door de kamer.

Tevreden, doch knock out zakt de jongen in elkaar.

De familieleden, die al om het hoekje stonden te kijken applaudiseren luidt. Het meisje is trots.
" Hiermee wil ik trouwen, met hém wordt ik gelukkig! " denkt ze...
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 16:24:25 #40
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51062067
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef jpg97 het volgende:

Met lood in zijn schoenen draait hij zich om en loopt weer naar zijn fiets. Dan bedenkt hij zich. [afbeelding] " Laat ik even achterom gaan kijken. "

Geruisloos, haast sluipend loopt hij via de poort achterom. De achterdeur staat op een kiertje.

Hij besluit om naar binnen te lopen en eenmaal in de huiskamer is het stil, té stil.....

Uit het niets komen alle familieleden tevoorschijn die hij het weekend ervoor nog zo stijlvol had ondergekotst, compleet met nepkots over hen heen en roepen dolenthousiast: " SURPRISE "

[afbeelding]

Van iedereen krijgt hij schouderklopjes: Ome Harry, die er het dichtst bij stond toen hij begon met braken: " Dat was een ferme straal jongen! "

Tante Fer ( was vroeger ome Fer ) die hem opgeraapt heeft : " Jaaa mijn jurk heb ik al naar de stomerij gebracht, maar je gleed een paar keer goed weg . "

Er wordt hem van alle kanten bier en/of breezers aangeboden, en daar kan hij geen nee tegen zeggen.

Tenslotte staat daar, in enkel een badjas, zijn vriendin. " Ik wil met je praten " zegt ze zachtjes, " Ga je mee naar boven? "

Hij sjokt achter haar aan, maar laat haar op de trap een kleine voorsprong nemen, zodat hij onder de badjas kan kijken. Daar ziet hij iets glinsteren... hij herkent het.
[afbeelding]

Anatomisch gezien zou dat niet kunnen op die plaats maar hij bedwingt zijn nieuwsgierigheid en loopt volgzaam achter haar aan.

Ze loopt naar haar slaapkamer. Eenmaal daar ontdoet ze zich van haar badjas. Daar staat ze, naakt en met een flesje Dommelsch Ice in haar anus.

" Zo, dat van afgelopen weekend doen we nog eens dunnetjes over " fluistert ze en geeft hem de, inmiddels uit haar anus geplopte, fles Dommelsch Ice.

Als een bezetene werkt hij het gele goedje weg, en omdat hij nog niet volledig herstelt was van het weekend daarvoor vliegen de brokken kots, het bier, de rauwe kip en het gal door de kamer.

De familieleden, die al om het hoekje stonden te kijken applaudiseren luidt. Het meisje is trots.

Die foto
pi_51062115
quote:

Met lood in zijn schoenen draait hij zich om en loopt weer naar zijn fiets. Dan bedenkt hij zich. [afbeelding] " Laat ik even achterom gaan kijken. "

[afbeelding]

[afbeelding]

sorry hoor maar...
  maandag 2 juli 2007 @ 16:26:41 #42
168840 Sant
pi_51062142
omg, JPG.. zieke geest!!
  maandag 2 juli 2007 @ 16:28:13 #43
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51062197
Ja het kán toch?
Ik heb altijd geleerd dat je positief moet blijven
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 16:31:53 #44
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_51062262
wheehhe
  maandag 2 juli 2007 @ 16:47:15 #45
174940 W00fer
Maar echt
pi_51062761
LAAAAL TVP

Ik zal nens een scenarieau bedenkie.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 2 juli 2007 @ 16:47:36 #46
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51062770
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:25 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

sorry hoor maar...
Post jij jouw scenario van vanavond ?
  maandag 2 juli 2007 @ 16:49:29 #47
168840 Sant
pi_51062832
komop TS, we hope het beste maar zijn wel erg benieuwd!!

Dus graag uw uitgevoerde scenario hier posten!!

succes in ieder geval!
pi_51062850
Je nEuKt hAaR KaP0Et$kI, nA HaAr tE HeBbEn 0VeRg0tEn mEt bReEzAh$ NaTuUrLiJk..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_51062866
Ik zal vanavond van me laten horen. in een nieuw R&P topic.

ik schat me kansen op een goede afloop in op 20%.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:50:36 #50
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51062867
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:25 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

sorry hoor maar...
We verwachten zeker wel een update over de afloop
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 2 juli 2007 @ 16:54:54 #51
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51062978
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik zal vanavond van me laten horen. in een nieuw R&P topic.

ik schat me kansen op een goede afloop in op 20%.
oke netjes. Dan wordt dit een speculeer topic...

Neem anders stiekem t gesprek op met je mobieltje
pi_51062991
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:54 schreef Apfel. het volgende:

[..]

oke netjes. Dan wordt dit een speculeer topic...

Neem anders stiekem t gesprek op met je mobieltje
Nope.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:58:54 #53
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51063108
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:55 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Nope.
Met een Sony DCH-800DVD handycam© , NU met handige opbergtas! en tijdelijk 3 jaar garantie dan?
PieAir
pi_51063250
hahaha, nee ook niet.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:05:21 #55
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51063285
Ja maar...
PieAir
pi_51065384
50 minutes remaining...... vol verwachting klopt ons hart
pi_51065457
ach hou toch op man..
  maandag 2 juli 2007 @ 18:25:39 #58
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51065773
Nog maar 36 minuten ( + 5 van het gesprek ofzo en terugfietsen )

PieAir
pi_51065835
ik gaat met de auto... en wat nou 5 minuten voor het gesprek...
  maandag 2 juli 2007 @ 18:29:39 #60
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51065922
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Was maar een Garpje, jeweets!

Je weet toch hoe ik denk dat het zal gaan verlopen men!
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 18:45:47 #61
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51066468
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Seventh-Heaven het volgende:
waarschijnlijk zit jij nu in de auto met een kut gevoel in je maag
  maandag 2 juli 2007 @ 18:48:36 #62
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51066581
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Kokhalzend, half brakend
PieAir
pi_51066612
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Apfel. het volgende:

[..]

óf hij heeft net z'n zakje geleegd je weet maar nooit met die vrouwen van tegenwoordig

ene keer willen ze dít, dan weer dát ... alhoewel... dít zat ze toch wel niet meer willen
pi_51066709
je zou mijn verhaal niet uittypen op FOK! klootzak
  maandag 2 juli 2007 @ 18:52:13 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_51066717
Ik heb het net gelezen en zelfs ik ben zenuwachtig!!

Veel succes!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 2 juli 2007 @ 18:52:42 #66
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51066738
Nog 8 , 8 minuten voordat t begint..
  maandag 2 juli 2007 @ 18:53:43 #67
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51066781
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:51 schreef Jekoos het volgende:
je zou mijn verhaal niet uittypen op FOK! klootzak
dat is dan weer jammer...
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 18:55:00 #68
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51066831
Iemand nog een leuke scenario?

of eigen live verslag maken
  maandag 2 juli 2007 @ 19:00:07 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_51067025
Ze dumpt hem, wedden?
Na vijf minuten staat ie weer buiten.

Niet omdat ie de boel onder gekotst heeft, maar wel omdat hij haar teveel excuses heeft aangeboden.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_51067036
Tis 19:00 we duimen voor je
Het AT maakt meer kapot dan je lief is
  maandag 2 juli 2007 @ 19:01:42 #71
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51067086
19:01 Seventh-Heaven belt 3 keer aan maar niemand doet open
  maandag 2 juli 2007 @ 19:03:22 #72
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51067140
19:02 Seventh-Heaven is eindelijk binnen nadat hij heeft staan roepen door de brievenbus
19:03 Vader biedt Seventh-Heaven wat te drinken aan, maar hij hoeft niets
pi_51067236
19:04 het zou nu voor bij moeten zijn, in diepe emoties pakt hij z'n zakdoek ...
19:05 en dan die ene laatste kus, nooit meer zij vraagt van te voren nog even... zijn alle brokjes zijn inmiddels weg he?
  maandag 2 juli 2007 @ 19:05:40 #74
180572 Zotheid
De lof der
pi_51067237
En hij staat alweer buiten!
[..]
pi_51067277
En over 5 minuten het verslag :p
Het AT maakt meer kapot dan je lief is
  maandag 2 juli 2007 @ 19:07:13 #76
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51067298
Kan Seventh-Heaven niet bij die schoonfamilie ff fokken ofzo om ons op de hoogte te houden
pi_51067379
wejooo gemixte vodka jussssssssssssss
pi_51067386
we kunnen ook iemand naar het oorlogsgebied toesturen om verslag te doen
  maandag 2 juli 2007 @ 19:10:00 #79
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51067424
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
wejooo gemixte vodka jussssssssssssss
50/50 verhoudingen he!
  maandag 2 juli 2007 @ 19:10:45 #80
180572 Zotheid
De lof der
pi_51067459
Wat is het adres, of kan ik gewoon op de geur afgaan ...
[..]
pi_51067559
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Apfel. het volgende:

[..]

50/50 verhoudingen he!
zo is dat, je kan niet snel genoeg compleet naar de kenker gaan!
  maandag 2 juli 2007 @ 19:16:00 #82
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51067689
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef l3laster het volgende:

[..]

zo is dat, je kan niet snel genoeg compleet naar de kenker gaan!
Uit je dak met 50/50
  maandag 2 juli 2007 @ 19:17:53 #83
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_51067780
Ik denk dat die vriendin van hem tijd nodig heeft om te denken...
En daarna dumpt ze hem keihard omdat ze een nieuw vriendje heeft gevonden die haar wel anaal kan plezieren...

Iemand wedden?
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:18:57 #84
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51067815
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik denk dat die vriendin van hem tijd nodig heeft om te denken...
En daarna dumpt ze hem keihard omdat ze een nieuw vriendje heeft gevonden die haar wel anaal kan plezieren...

Iemand wedden?
kom maar ik wed op een eind goed al goed verhaal waarbij Seventh-Heaven wel heeft afgesproken met de schoonfamilie elke week nieuwe bloemen te brengen. En dat 5 jaar lang.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:21:40 #85
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_51067929
No fucking way dat dat een eind goed al goed verhaal wordt.
Die vriendin zal nu toch wel in zien dat hij een kneus is?

Maar misschien heeft ze borderline, is ze gehandicapt en net gedumpt en vind ze hem wel lief...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:23:55 #86
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51068033
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef Oproerkraaier het volgende:
No fucking way dat dat een eind goed al goed verhaal wordt.
Die vriendin zal nu toch wel in zien dat hij een kneus is?

Maar misschien heeft ze borderline, is ze gehandicapt en net gedumpt en vind ze hem wel lief...
Je begint me aan het denken te zetten hmmm.....
Misschien moet ie naar een her opvoedings kamp in groningen bij al die homo's die bij elkaar bloed inspuiten?

Zal hem leren
pi_51068237
de rest van de vodkafles word piratenstijl ge-at

voor degenen die niet met het vakjargon van drinken bekend zijn, piratenstijl: aan de fles in 1 keer leegdrinken.
HIER KAN UW RECLAME STAAN!!
bel nu naar: 0900 MIJNRECLAME
pi_51068320
quote:
-knip-

We have a winner
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51068364
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef Apfel. het volgende:

kom maar ik wed op een eind goed al goed verhaal waarbij Seventh-Heaven wel heeft afgesproken met de schoonfamilie elke week nieuwe bloemen te brengen. En dat 5 jaar lang.
juist, en dan hoor je volgend jaar op tv door de paus him selfe "bedankt fur die bloemen"
  maandag 2 juli 2007 @ 19:34:09 #90
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51068440
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:31 schreef l3laster het volgende:

[..]

juist, en dan hoor je volgend jaar op tv door de paus him selfe "bedankt fur die bloemen"
ik wordt echt nieuwschierig... fucking hell zeg wanneer komt ie terug.
pi_51068623
Misschien mocht die het huis niet verlaten voorrdat die alle brokjes uit/onder/tussen de bank uit had gevist
pi_51069515
Even een topic gemaakt in KLAAGBLAAK:

Seventh-Heaven zou om 19:05 een update geven

maandag 2 juli 2007 @ 20:04:47 #93
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_51069636
Het is een goed teken dat hij nog niet online is!

Positief blijven hè?
  maandag 2 juli 2007 @ 20:05:13 #94
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51069655
en?en?en?
PieAir
pi_51070073
goed topic

ik denk dat het zoiets is als

18.59 DINGDONG
19.00 DING DONG
19.05 DINGDINGDINGDINGDOENOUOPEN!!!!
19.09 ALSJEBLIEIEIEIEIEIEFT! HET SPIJTMEDOENOUOPEN!!! DINGDONGDINGDONGDINGDONG
19.11 *deur open* "Lieverd...." *PATS* "KLOOTZAK!!!!" *gebroken neus*
19.12 *deurdicht*

althans,dat hoopik
Ja doei.
pi_51070119
Vanuit een vrouwelijk oogpunt, nice fijn dat de dames even mee denken
  maandag 2 juli 2007 @ 20:16:50 #97
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51070171
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
goed topic

ik denk dat het zoiets is als

18.59 DINGDONG
19.00 DING DONG
19.05 DINGDINGDINGDINGDOENOUOPEN!!!!
19.09 ALSJEBLIEIEIEIEIEIEFT! HET SPIJTMEDOENOUOPEN!!! DINGDONGDINGDONGDINGDONG
19.11 *deur open* "Lieverd...." *PATS* "KLOOTZAK!!!!" *gebroken neus*
19.12 *deurdicht*

althans,dat hoopik
Dat jij rond deze tijd nog zo helder kan nadenken. Echt super!!!

Ik zit vol spanningen
  maandag 2 juli 2007 @ 20:17:11 #98
180572 Zotheid
De lof der
pi_51070186
F5 topic...
[..]
pi_51070198
Update !!!!
  maandag 2 juli 2007 @ 20:29:22 #100
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51070712
PieAir
pi_51071383
Het is STIL aaaaan de óveeerrrkant!! Tis stilll aan de óverrkantt!!!!

Seventh-Heaven... how u doing buddy?
  FOK!Babe maandag 2 juli 2007 @ 20:51:18 #102
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51071526
Kek, ik ben razend benieuwd.
pi_51071609
Oeh, heb ik hier al gepost?

verkapte tvp
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_51072027
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef RainofDeath het volgende:
Oeh, heb ik hier al gepost?

verkapte tvp
Ik ben benieuwd!

Zou er al goed maak sex zijn
Blablabla....
  maandag 2 juli 2007 @ 21:07:28 #105
180572 Zotheid
De lof der
pi_51072276
Pfff we zijn al 2 uur aan het wachten...
[..]
  maandag 2 juli 2007 @ 21:15:57 #106
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51072751
Hij zal t vast hee lgezellig hebben
  FOK!Babe maandag 2 juli 2007 @ 21:17:03 #107
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51072808
Nog steeds niets!?
pi_51072885
tsss krijgen gewoon, stank als dank... voor al die uren dat we hem hebben gesteund
  maandag 2 juli 2007 @ 21:23:31 #109
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51073149
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef l3laster het volgende:
tsss krijgen gewoon, stank als dank... voor al die uren dat we hem hebben gesteund
idd ik hoop echt voor hem dat ze vriendin m nooit meer wilt zien
  maandag 2 juli 2007 @ 21:24:34 #110
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_51073198
Mag ie nou gewoon blijven slapen ofzo?
  maandag 2 juli 2007 @ 21:24:50 #111
171862 Ambo
je bent zelf een ondertitel
pi_51073217
ze hebben hem vast op gruwelijke wijze doodgemaakt
signature? heul niet!...
  maandag 2 juli 2007 @ 21:25:03 #112
171862 Ambo
pi_51073228
of hij ligt weer bezopen op de bank
signature? heul niet!...
  maandag 2 juli 2007 @ 21:25:29 #113
171862 Ambo
pi_51073246
of of of..
hij staat te snijden omdat het uit is..
signature? heul niet!...
pi_51073601
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef Timmee_ het volgende:
goed maak sex
dat zijn wel érg veel spaties

tvp
pi_51074387
bijna 22:00...
  maandag 2 juli 2007 @ 22:07:18 #116
180572 Zotheid
De lof der
pi_51075076
Of die gast ligt voor de trein of hij heeft seks.
[..]
  FOK!Babe maandag 2 juli 2007 @ 22:09:21 #117
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51075178
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Of die gast ligt voor de trein of hij heeft seks.
Of hij heeft weer bedorven kip gegeten.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:09:24 #118
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51075181
trouwens mn eerste topic in ONZ die niet gesloten wordt
  maandag 2 juli 2007 @ 22:11:58 #119
174266 Sirmixalot
SirMixALot
pi_51075322
misschien staat er wat in dat relatieproblemen subfora
R&P toch?
HIER KAN UW RECLAME STAAN!!
bel nu naar: 0900 MIJNRECLAME
  maandag 2 juli 2007 @ 22:12:15 #120
180572 Zotheid
De lof der
pi_51075337
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Of hij heeft weer bedorven kip gegeten.
Een beetje man kan dan nog wel posten hoor.
[..]
  maandag 2 juli 2007 @ 22:12:53 #121
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_51075360
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:09 schreef Apfel. het volgende:
trouwens mn eerste topic in ONZ die niet gesloten wordt
Gefeliciteerd!
pi_51076665
Issie dr al? Issie dr al?
Noot noot.
pi_51076806
ik weet al lang wat voor gesprek die vader met dat meisje heeft gehad terwijl TS thuis was. Hij is met haar aan de keukentafel gaan zitten, heeft haar eventjes indringend aangekeken, en vervolgens geschreeuwd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  maandag 2 juli 2007 @ 22:44:44 #124
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51076832
he wtf ik ben niet de man in kwestie he!
pi_51077038
Misschien hebben ze wel goedmaakseks!
Noot noot.
pi_51077088
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef Apfel. het volgende:
he wtf ik ben niet de man in kwestie he!
gaat je reputatie apfel
  maandag 2 juli 2007 @ 22:52:03 #127
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51077116
Als Janetje dit topic ook gaat sluiten wordt ik GEEEEEEEEEEEK
  maandag 2 juli 2007 @ 22:53:38 #128
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51077183
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
hihi een meisje die van voetbal houdt

Mijn reputatie? Die heb ik niet dus k kan ook niets verliezen.. maar beter denken mensen niet dat ik die gast ben die na 5 glaasjes vodka jus voor pampus ligt.... alhoewel t was wel 50/50 he
  maandag 2 juli 2007 @ 22:53:45 #129
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51077189
Het zal wel goedkomen hoor, anders is het gewoon een kutwijf
(aangezien hij alles heeft opgeruimd van het feestje en excuses heeft aangeboden enz...)

Ene ja waarom denk je dat ze niet wilde zoenen? je hebt 2 keer zitten kotsen en daarna waarschijnlijk je tanden neit gepoetst
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51077262
In R&P ook weinig...
pi_51077281
quote:
maar beter denken mensen niet dat ik die gast ben die na 5 glaasjes vodka jus voor pampus ligt.... alhoewel t was wel 50/50 he
MAMA kben helemaal naar de kelootuhhh

Maar jonge toch wat heb je dan wel nie allemaal gezopeuhh!

Nouh.. een heel pas jus d'orange en een shotje vodka
pi_51077285
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Het zal wel goedkomen hoor, anders is het gewoon een kutwijf
(aangezien hij alles heeft opgeruimd van het feestje en excuses heeft aangeboden enz...)
Mee eens
Noot noot.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:57:48 #133
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51077393
Is seventh-heaven al in de zevende hemel?

Of issie gewoon deaud
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 22:57:59 #134
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51077404
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef l3laster het volgende:

[..]

MAMA kben helemaal naar de kelootuhhh

Maar jonge toch wat heb je dan wel nie allemaal gezopeuhh!

Nouh.. een heel pas jus d'orange en een shotje vodka
Moeder "Toch niet 50/50 he???"
pi_51077486
Kut. Nog steeds geen update?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:59:54 #136
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51077506
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef niekth het volgende:
Kut. Nog steeds geen update?
Ik ben bang dat dit n nachtje doorhalen wordt
pi_51077637
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dit n nachtje doorhalen wordt
Hier staat de reactie:
Klik
  maandag 2 juli 2007 @ 23:03:36 #138
180572 Zotheid
De lof der
pi_51077657
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Moeder "Toch niet 50/50 he???"
[..]
  maandag 2 juli 2007 @ 23:03:49 #139
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51077665
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef niekth het volgende:

[..]

Hier staat de reactie:
Klik
achterlijk grapje
pi_51077820
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Apfel. het volgende:

[..]

achterlijk grapje
Smoel! Ik maak alleen maar leuke grapjes.
  maandag 2 juli 2007 @ 23:09:52 #141
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51077937
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef niekth het volgende:

[..]

Hier staat de reactie:
Klik
ik klikte
PieAir
pi_51077985
Misschien hebben ze nu wel goedmaakseks
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 2 juli 2007 @ 23:12:20 #143
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51078050
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Poep- en plasseks
PieAir
pi_51078090
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
!
Noot noot.
pi_51078098
quote:
Prioriteiten stellen. Eerst op FOK! posten dus.
pi_51078522
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
!
I like the way you think
pi_51078571
Eigenlijk vind ik dit erg triest.Waarschijnlijk zit hij nu alleen op zijn kamer en leest alle reacties van ons die helaas kloppen.Ik ben voor een minuut stilte.
  maandag 2 juli 2007 @ 23:25:12 #148
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51078615
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Eigenlijk vind ik dit erg triest.Waarschijnlijk zit hij nu alleen op zijn kamer en leest alle reacties van ons die helaas voor hem kloppen.Ik ben voor een minuut stilte.
Hoe kan hij nou sex hebben en tegelijkertijd fok lezen
pi_51078716
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Hoe kan hij nou sex hebben en tegelijkertijd fok lezen
Oh sorry alle reacties behalve goedmaakseks
  maandag 2 juli 2007 @ 23:29:36 #150
180572 Zotheid
De lof der
pi_51078806
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Oh sorry alle reacties behalve goedmaakseks
Soloseks dus.
[..]
pi_51078875
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:12 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Poep- en plasseks
hehe in zijn geval komt kots sex eerst
  maandag 2 juli 2007 @ 23:31:28 #152
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51078897
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:30 schreef l3laster het volgende:

[..]

hehe in zijn geval komt kots sex eerst
  maandag 2 juli 2007 @ 23:31:59 #153
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51078925
Volgens mij is die familie echt langdradig, duurt nu al 4.5 uur dat gesprek
Zal me niks verbazen als hij die meid dumpt met zon kut familie
  maandag 2 juli 2007 @ 23:32:31 #154
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51078953
Ja maar dat vond ik zo'n inkotsertjekoppertje
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 23:34:55 #155
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51079050
What to dooo!?!

wheheheh
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 23:42:24 #156
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51079305
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef jpg97 het volgende:
What to dooo!?!

wheheheh
die 50/50 maakt t echt compleet.
  maandag 2 juli 2007 @ 23:44:01 #157
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51079361
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef Apfel. het volgende:

[..]

die 50/50 maakt t echt compleet.
Details, jeweettog...
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 23:46:13 #158
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51079442
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Details, jeweettog...
ikweetschk
pi_51079672
Nou krijg anders verdomd weinig details te horen van seventh heaven...

Zou die z'n verdriet aan het weg drinken zijn of zijn eerste relatie crisis overwinning aan het vieren zijn met een borreltje!

Thats is the question!
  maandag 2 juli 2007 @ 23:53:27 #160
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51079717
enkel speculeren....

Misschien slaapt ie nu op de bank met n dekentje over m heen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:11:57 #161
171862 Ambo
pi_51080313
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef Apfel. het volgende:
enkel speculeren.... ejaculeren
keihard aan zijn piemel sj0rren omdat hij gedumpt is jewaids
signature? heul niet!...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:22:52 #162
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51080641
Kk stylze verhalen hier
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:30:46 #163
171862 Ambo
pi_51080840
maikuuul! dát miste dus nog in dit topique..
signature? heul niet!...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:37:44 #164
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51080987
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef Ambo het volgende:

[..]

keihard aan zijn piemel sj0rren omdat hij gedumpt is jewaids
pi_51081732
Nog steeds geen update??
  dinsdag 3 juli 2007 @ 08:09:31 #166
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51083428
tvp
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:20:53 #167
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51084243
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 00:30 schreef Ambo het volgende:
maikuuul! dát miste dus nog in dit topique..
Neeeee dit topic was net zo "clean" komt die brommermongeaul weer kijken

Anyway, iemand al een : " Ik-kras-mezelf-dood-want-het-is-uit-topic " langs zien komen?
PieAir
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:23:42 #168
180572 Zotheid
De lof der
pi_51084300
En we gaan weer vrolijk verder met wachten...
[..]
pi_51085087
Ik eis een update, weet iemand waar die gozer woont?
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:34:45 #170
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_51085851
Zijn er nog geen lemmings over dit topic?

Van de (ex?)vriendin
De oom natuurlijk die net een nieuw bankstel had gekocht.
En natuurlijk de vader met zijn topic "Schoonzoon kan niet zuipen. Wat heb ik hieraan?"
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:47:07 #172
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51086184
whehehehehe
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:49:20 #173
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51086262
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Apfel. het volgende:
whehehehehe

gast
PieAir
pi_51086618
Balen zeg Sterkte ermee!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:04:46 #175
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51086706
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:49 schreef jpg97 het volgende:

[..]

gast
wat?
Beetje leedvermaak, hij heb t er zelf naar gemaakt hoor in die andere topics
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:14:02 #176
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51086994
Ik denk dat ze hem om 19.00 gaat bellen, of hij misschien 3 kwartier later kan komen.

Eenmaal daar aangekomen wilt ze een stukje " gaan wandelen " en vertelt ze hem dat ze het eigenlijk "al" een week niet meer ziet zitten, en dat het voorval van zaterdag zo'n beetje de druppel was.

Hij denkt er nog over om vrienden te blijven, maar dat ziet hij niet zitten omdat hij nog gevoelens voor haar heeft.

Uiteindelijk gaat hij aankomend weekend stappen en ontmoet daar een leuk meisje. Dit zal voor hem de volgende kans zijn om zich op een familiefeestje te goed te doen aan een aantal wodka/jus (50/50).

Eind goed, al goed.
PieAir
pi_51087652
en hij en z'n nieuwe liefde leefde nog lang en gelukkig
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:34:13 #178
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51087660
FOUT ze smsde hem
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:40:25 #179
171862 Ambo
pi_51087870
achteraf valt het me nog reuze mee dat het om vodka/jus ging ipv breezer
signature? heul niet!...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:46:27 #180
180572 Zotheid
De lof der
pi_51088068
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef Apfel. het volgende:
FOUT ze smsde hem
Dan had hij beter gelijk thuis kunnen blijven .
[..]
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:46:33 #181
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51088070
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef Ambo het volgende:
achteraf valt het me nog reuze mee dat het om vodka/jus ging ipv breezer
Jongeeee t was wel 50/50
pi_51088469
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Zeggen ze allemaal..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:01:35 #183
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51088524
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Zeggen ze allemaal..
Lees de oorspronkelijke topics maar door
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:20:19 #184
168840 Sant
pi_51089171
damn, dagend kerel...

Maar sorry hoor, wat n bitch... Move on, nieuwe zoeken, die zal vast beter zijn dan deze...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:22:59 #185
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51089273
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef Sant het volgende:
damn, dagend kerel...

Maar sorry hoor, wat n bitch... Move on, nieuwe zoeken, die zal vast beter zijn dan deze...
idd,.

Maar zoek er wel een met een leren bank, daar is je kots makelijker afraap-baar
pi_51089651
of een met een stoffer en blik in huis om de brokjes op te ruimen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:36:28 #187
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51089794
Iemand nog een leuk topic ergens gezien?
PieAir
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:40:18 #188
180572 Zotheid
De lof der
pi_51089935
Mag ik ook mijn 20:00 senario topic?
[..]
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:45:09 #189
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51090103
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik ook mijn 20:00 senario topic?
Mwa,

Moet je eerst een topic maken waarin je een vet schuldgevoel hebt, vervolgens moet je je door andere fokkers laten manipuleren en daarna moet je zeggen dat je een slotje op je topic wilt. De rest gaat vanzelf
pi_51090211
Juist, je moet ons genoeg munitie geven om je te kunnen af zeiken steunen
pi_51090244
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:45 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Mwa,

Moet je eerst een topic maken waarin je een vet schuldgevoel hebt, vervolgens moet je je door andere fokkers laten manipuleren en daarna moet je zeggen dat je een slotje op je topic wilt. De rest gaat vanzelf
ah, dus zo word je bekend en geliefd gehaat en afgezeken op FOK!
Ja doei.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:57:28 #192
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51090534
Het waren 24 hele leuke uren....

Helaas kun je niet meer reageren
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:03:48 #193
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51090728
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ah, dus zo word je bekend en geliefd gehaat en afgezeken op FOK!
Nee hoor, je kunt ook gewoon zwakzinnig zijn zoals viswijfje en maikuuul bepaalde users waar ik de naam niet van noem.
PieAir
pi_51091139
quote:
Apfel. - dinsdag 3 juli 2007 @ 12:55
Ik wil graag de volgende personen bedanken:

In de eerste plaats Seventh-Heaven, hij heeft voor een onvergetelijke 24 uur gezorgt met zijn topic Heb ik het verkloot?

Daarna wil ik ook graag Sant bedanken voor het openen van het 2e deel van dat topic: Heb ik het verkloot? #2

Ook |3laster en jpg97 wil ik bedanken voor de leuke replies.

Het was me een waar genoegen dat topic te volgen, het heeft me in totaal zon leuke 24 uur bezorgd
Geen dank, het was genieten

Helaas heb ik nu tentamens tot 18:00 ... maar als jullie vanavond nog ergens in relatie therapie zijn weet ik jullie wel te vinden
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:18:00 #195
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51091229
Dus in de tijd dat jij moest leren zat je gewoon iemands relatie te redden?

shiiiiit wat een fucking held ben je
pi_51091344
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Apfel. het volgende:
Dus in de tijd dat jij moest leren zat je gewoon iemands relatie te redden?

shiiiiit wat een fucking held ben je
Mja, een mensenleven redden is soms belangrijker dan een tentamen arbeidsrecht en tentamen bedrijfsethiek he en met deze client kon ik me geen betere collega's wensen dan jullie
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:23:14 #197
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51091398
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef l3laster het volgende:

[..]

Mja, een mensenleven redden is soms belangrijker dan een tentamen arbeidsrecht en tentamen bedrijfsethiek he
Idd, vooral voor personen die je niet kent.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:30:51 #198
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51091658
Een leven redden ?

Dat hoeft toch niemand te doen ?

The Fray zingt trover dus hij solved allemaal zoeen problemen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:44:19 #199
168840 Sant
pi_51092166
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:57 schreef Apfel. het volgende:
Het waren 24 hele leuke uren....

Helaas kun je niet meer reageren
Bedankt apfel!!
Ik ben ontzettend blij dat je mijn topic zo hebt gewaardeerd
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:46:04 #200
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51092237
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef Sant het volgende:

[..]

Bedankt apfel!!
Ik ben ontzettend blij dat je mijn topic zo hebt gewaardeerd
okee dan
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:50:43 #201
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51092410
Weet je misschien heeft hij een week geleden al iets stoms gedaan waardoor zij hem niet echt meer zag zitten en door dit is het uit gegaan...

Tis toch wel de eerste keer dat je hebt lopen kotsen bij je ex-schoonouders?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:54:42 #202
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51092566
Misschien vond ze een maat van hem leuker, want zo ééntje is zij
PieAir
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:28:18 #203
180572 Zotheid
De lof der
pi_51093624
Wat een slechte dagen voor mensen met een relatie!
[..]
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:39:17 #204
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51093997
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:28 schreef Zotheid het volgende:
Wat een slechte dagen voor mensen met een relatie! labiele (ex-)vriendin
PieAir
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:41:34 #205
180572 Zotheid
De lof der
pi_51094080
Zoiets wou ik er ook van maken, kwam alleen niet precies op het goeie.
[..]
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:11:06 #206
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51774488
PieAir
pi_51887395
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')