6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:26 schreef SpecialK het volgende:
19:00
Zelfmoord plegen omdat je een chronische zuiplap bent en je met drank op de weg op scheurt dus ruim je jezelf maar even uit te weg voor het geval je weer zo'n fout gaat maken
03:30
De politie trekt een krijtstreep op je lichaam heen waarna jij netjes in een lijkenwagen wordt afgevoerd.
wél 50/50 gemix he .... heldquote:6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?
Jij hebt het over alcoholvergiftiging, not me.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef Apfel. het volgende:
[..]
6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?
Dit is trouwens niet een voorval uit mijn leven
Net scenario!!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef Sant het volgende:
Goed topic!
Ik denk dat De persoon in kwestie met lood in de schoenen om 18.45 al aanbeld bij de dame in kwestie! Uiteraard eerst nog 3 keer gebeld en ge-sms-t dat ie gek wordt blablabla...
Vervolgens gaat de deur open en dan krijgt hij een kusje op zijn wang van vrouwlief (daar beginnen de twijfels weer, want normaal = die dikke natte lap op de zijne)
Vervolgens: wil je wat drinken? *Ja, water, dankje...
Dan het belangrijkste:
Meisje vind t niet normaal en niet te accepteren en weet niet meer wat ze met de jongen aan moet.
Vervolgens barst deze kerel in tranen uit en begint een smeekbede hoe leuk ze wel niet is en dat hij haar niet kwijt wil.. blablabla "Wat moet ik zonder je" boehoehoe
Dit duurt ongeveer 15 minuten, daarin wordt veel gezegd, maar niks nuttig verteld aan elkaar...
Na deze jankperiode ziet mevrouw in, dat ze met een huillie date en heeft bedenktijd nodig...
In de bedenktijd zoekt ze naar een echte vent die wel tegen drank kan.. wellicht zal ze de kerel in kwestie af en toe nog gebruiken als "friend with benefits", maar verder heeft ie afgedaan en de relatie bloed langzaam dood...
vervolgens --> touw, boom, etc.
en als zei nou zegt;quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef l3laster het volgende:
Ik zou gewoon tegen haar zeggen:
Lievurt voor jou heb ik alles over, en de mensen op fok hebben me zulk goed advies gegeven.. dus heb ik me maar aangemeld voor de AA-meeting aanstaande woensdagwant 6 glazen 50/50 mix en 1 bier komt te alcoholistisch over
![]()
kan je me nog eeeeeen laaaattseee kans geven peeeeleeeeaaaseee!!!!![]()
Nee want je komt er om te praten. Je hebt wat uit te leggen...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Shadeauw het volgende:
Wat je moet doen, is gewoon een dikke gangbang
Vriendin, moeder, vader enzeuveurt![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef l3laster het volgende:
mja mja, dan vraag ik of we dat iig onder genot van een drankje kunnen doenwant ik krijg een droge bek van al dat geslijm
![]()
he jij moet nog altijd naar het schavot vanavond heaquote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nee want je komt er om te praten. Je hebt wat uit te leggen...
"Een foto zegt meer dan duizend woorden"quote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nee want je komt er om te praten. Je hebt wat uit te leggen...
die snap ik nietquote:Op maandag 2 juli 2007 15:44 schreef l3laster het volgende:
[..]
he jij moet nog altijd naar het schavot vanavond heawat had je zelf in gedachten
![]()
Mijn begin van het scenario heb ik gepost hoor, staat boven je ergens.... Verder dan het binnen komen ben k nog niet gegaanquote:Op maandag 2 juli 2007 15:46 schreef l3laster het volgende:
[..]
hehe we missen jou scenario nog tussen deze reply's
Nu niet denken dat ik zn kloontje benquote:Op maandag 2 juli 2007 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
NAtuurlijk willen we strax wel het werkelijke scenario horen he .. Als diegene t tenminste laat weten..
anders geven we em gewoon ff een pm, als blijk van broederschapquote:Ik hoop hem idd in dit topic terug te vinden
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat ie daar rond de klok van 19.00u aan de deur staat...
Hij belt aan, maar geen teken van leven.Met lood in zijn schoenen draait hij zich om en loopt weer naar zijn fiets. Dan bedenkt hij zich. [afbeelding] " Laat ik even achterom gaan kijken. "
Geruisloos, haast sluipend loopt hij via de poort achterom. De achterdeur staat op een kiertje.
Hij besluit om naar binnen te lopen en eenmaal in de huiskamer is het stil, té stil.....
Uit het niets komen alle familieleden tevoorschijn die hij het weekend ervoor nog zo stijlvol had ondergekotst, compleet met nepkots over hen heen en roepen dolenthousiast: " SURPRISE "
[afbeelding]
Van iedereen krijgt hij schouderklopjes: Ome Harry, die er het dichtst bij stond toen hij begon met braken: " Dat was een ferme straal jongen! "
Tante Fer ( was vroeger ome Fer ) die hem opgeraapt heeft : " Jaaa mijn jurk heb ik al naar de stomerij gebracht, maar je gleed een paar keer goed weg. "
Er wordt hem van alle kanten bier en/of breezers aangeboden, en daar kan hij geen nee tegen zeggen.
Tenslotte staat daar, in enkel een badjas, zijn vriendin. " Ik wil met je praten " zegt ze zachtjes, " Ga je mee naar boven? "
Hij knikt instemmend, nog helemaal overdonderd door deze gebeurtenis.
Hij sjokt achter haar aan, maar laat haar op de trap een kleine voorsprong nemen, zodat hij onder de badjas kan kijken. Daar ziet hij iets glinsteren... hij herkent het.
Het is de onderkant van een flesje Dommelsch Ice.
[afbeelding]
Anatomisch gezien zou dat niet kunnen op die plaats maar hij bedwingt zijn nieuwsgierigheid en loopt volgzaam achter haar aan.
Ze loopt naar haar slaapkamer. Eenmaal daar ontdoet ze zich van haar badjas. Daar staat ze, naakt en met een flesje Dommelsch Ice in haar anus.
Ze gaat op haar bed liggen met haar armen over haar borsten gekruist.
" Zo, dat van afgelopen weekend doen we nog eens dunnetjes over " fluistert ze en geeft hem de, inmiddels uit haar anus geplopte, fles Dommelsch Ice.
Als een bezetene werkt hij het gele goedje weg, en omdat hij nog niet volledig herstelt was van het weekend daarvoor vliegen de brokken kots, het bier, de rauwe kip en het gal door de kamer.
Tevreden, doch knock out zakt de jongen in elkaar.
De familieleden, die al om het hoekje stonden te kijken applaudiseren luidt. Het meisje is trots.
" Hiermee wil ik trouwen, met hém wordt ik gelukkig! " denkt ze...
sorry hoor maar...quote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat ie daar rond de klok van 19.00u aan de deur staat...
Hij belt aan, maar geen teken van leven.Met lood in zijn schoenen draait hij zich om en loopt weer naar zijn fiets. Dan bedenkt hij zich. [afbeelding] " Laat ik even achterom gaan kijken. "
Geruisloos, haast sluipend loopt hij via de poort achterom. De achterdeur staat op een kiertje.
Hij besluit om naar binnen te lopen en eenmaal in de huiskamer is het stil, té stil.....
Uit het niets komen alle familieleden tevoorschijn die hij het weekend ervoor nog zo stijlvol had ondergekotst, compleet met nepkots over hen heen en roepen dolenthousiast: " SURPRISE "
[afbeelding]
Van iedereen krijgt hij schouderklopjes: Ome Harry, die er het dichtst bij stond toen hij begon met braken: " Dat was een ferme straal jongen! "
Tante Fer ( was vroeger ome Fer ) die hem opgeraapt heeft : " Jaaa mijn jurk heb ik al naar de stomerij gebracht, maar je gleed een paar keer goed weg. "
Er wordt hem van alle kanten bier en/of breezers aangeboden, en daar kan hij geen nee tegen zeggen.
Tenslotte staat daar, in enkel een badjas, zijn vriendin. " Ik wil met je praten " zegt ze zachtjes, " Ga je mee naar boven? "
Hij knikt instemmend, nog helemaal overdonderd door deze gebeurtenis.
Hij sjokt achter haar aan, maar laat haar op de trap een kleine voorsprong nemen, zodat hij onder de badjas kan kijken. Daar ziet hij iets glinsteren... hij herkent het.
Het is de onderkant van een flesje Dommelsch Ice.
[afbeelding]
Anatomisch gezien zou dat niet kunnen op die plaats maar hij bedwingt zijn nieuwsgierigheid en loopt volgzaam achter haar aan.
Ze loopt naar haar slaapkamer. Eenmaal daar ontdoet ze zich van haar badjas. Daar staat ze, naakt en met een flesje Dommelsch Ice in haar anus.
Ze gaat op haar bed liggen met haar armen over haar borsten gekruist.
" Zo, dat van afgelopen weekend doen we nog eens dunnetjes over " fluistert ze en geeft hem de, inmiddels uit haar anus geplopte, fles Dommelsch Ice.
Als een bezetene werkt hij het gele goedje weg, en omdat hij nog niet volledig herstelt was van het weekend daarvoor vliegen de brokken kots, het bier, de rauwe kip en het gal door de kamer.
Tevreden, doch knock out zakt de jongen in elkaar.
De familieleden, die al om het hoekje stonden te kijken applaudiseren luidt. Het meisje is trots.
" Hiermee wil ik trouwen, met hém wordt ik gelukkig! " denkt ze...
We verwachten zeker wel een update over de afloopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |