Hoe oud ben je eigenlijk? 1.5 maand is niets namelijk...quote:we hebben nu net 1.5 maand ongeveer. en alles liep heel goed tot gisteravond.. en morgen gaan we praten erover.. ik vroeg eigenlijk al: heb ik het verpest? en ze zei dat we er morgen over zouden praten... dus ik word helemaal gek van mezelf nu...!
Hij kotste het huis van zijn ex-schoonfamilie onder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is er zaterdag gebeurd dan?
Heb ik het verkloot?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is er zaterdag gebeurd dan?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij kotste het huis van zijn ex-schoonfamilie onder.
Toen zat die jongen toch al lang in de kroegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:49 schreef Apfel. het volgende:
ik vind wel seavent-heaven dat je ons te lang in spanning hebt gehouden hoor... kon je niet beter om 10 uur 's avonds een update geven?
Nou, ik zat er anders wel erg dichtbij hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:48 schreef Apfel. het volgende:
Hmmm, maar weinig mensen die t bij t rechte eind hadden in dit topic Het 19:00 scenario topic....
:p
Dat dus. Als het dit niet was geweest dan had ze wel wat anders gevonden en nu heb je tenminste nog het plezier dat je nog jarenlang ter sprake gaat komen in die familie op feestjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:54 schreef Oproerkraaier het volgende:
Anyway, je hebt haar wel een mooi excuus gegeven om het uit te maken.
Ik nam de eerste keer tenminste netjes een bosje bloemen mee. Maar het lijkt mij logisch dat als het al niet zo lekker liep (van haar kant) dat dit wel een absoluut breekpunt is geweest. Laten we wel wezen, je kunt jezelf toch niet meer vertonen bij die mensen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij kotste het huis van zijn ex-schoonfamilie onder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |