Hoe oud ben je eigenlijk? 1.5 maand is niets namelijk...quote:we hebben nu net 1.5 maand ongeveer. en alles liep heel goed tot gisteravond.. en morgen gaan we praten erover.. ik vroeg eigenlijk al: heb ik het verpest? en ze zei dat we er morgen over zouden praten... dus ik word helemaal gek van mezelf nu...!
Hij kotste het huis van zijn ex-schoonfamilie onder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is er zaterdag gebeurd dan?
Heb ik het verkloot?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is er zaterdag gebeurd dan?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij kotste het huis van zijn ex-schoonfamilie onder.
Toen zat die jongen toch al lang in de kroegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:49 schreef Apfel. het volgende:
ik vind wel seavent-heaven dat je ons te lang in spanning hebt gehouden hoor... kon je niet beter om 10 uur 's avonds een update geven?
Nou, ik zat er anders wel erg dichtbij hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:48 schreef Apfel. het volgende:
Hmmm, maar weinig mensen die t bij t rechte eind hadden in dit topic Het 19:00 scenario topic....
:p
Dat dus. Als het dit niet was geweest dan had ze wel wat anders gevonden en nu heb je tenminste nog het plezier dat je nog jarenlang ter sprake gaat komen in die familie op feestjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:54 schreef Oproerkraaier het volgende:
Anyway, je hebt haar wel een mooi excuus gegeven om het uit te maken.
Ik nam de eerste keer tenminste netjes een bosje bloemen mee. Maar het lijkt mij logisch dat als het al niet zo lekker liep (van haar kant) dat dit wel een absoluut breekpunt is geweest. Laten we wel wezen, je kunt jezelf toch niet meer vertonen bij die mensen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij kotste het huis van zijn ex-schoonfamilie onder.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat je hier een érg zure nasmaak van hebt.
Dan hebben ze direct een goed punt om te beginnen met veranderen, dat is wel makkelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:11 schreef moz het volgende:
Maak je niet druk, en zijn genoeg meiden die wel van kerels houden die zich elke week kapot zuipen.
Dit incident was wél de aanleiding, maar niet de oorzaak.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:11 schreef moz het volgende:
Ze zocht gewoon een goede reden om het uit te maken idd. Dit was later heus ook wel gebeurd, en dit incident was niet de aanleiding.
Maak je niet druk, en zijn genoeg meiden die wel van kerels houden die zich elke week kapot zuipen.
En? wat heb ik nu gewonnen?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef jpg97 het volgende:
Ja je hebt het verkloot.
1 foutje is echt onvergeeflijk.
Meld je hier maar alvast: het loslaten van je ex. (ook boven een ravijn) # 52.
Nee joh... Bij mij is t ongeveer 50/50 geweest als k t zo terug kijk... En soms ben jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:09 schreef brooklynzoo het volgende:
Het valt me op dat het met name mannen zijn die zo lopen te janken over het kwijtraken van hun partner.
Zijn vrouwen ijzig koud, of is het gewoon zo dat alleen de vrouwen relaties opzeggen?
Gewoon laten komen zoals het is. Dat ebt wel weer weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Seventh-Heaven het volgende:
En het vervelende is, ik weet niet goed hoe ik hiermee om moet gaan.. ben zo emotioneel als de pest. en chagerijnig tegen iedereen....
dat is normaal zeker in begin.. over paar weken is dat wel over hoor...het komt wel goed...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Seventh-Heaven het volgende:
En het vervelende is, ik weet niet goed hoe ik hiermee om moet gaan.. ben zo emotioneel als de pest. en chagerijnig tegen iedereen....
details, details..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit incident was wél de aanleiding, maar niet de oorzaak.
Misschien moet je er gewoon even uit. Een feestje ofzo. Als het mooi weer is misschien een leuk tuinfeestje met barbeque. Gewoon even met de auto er naar toe en misschien 1 mixje drinken. Misschien een nachtje bij wildvreemden op de bank liggen kotsen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Da's geen uitspraak van Dr. Phil, maar van Greg Behrendt, die een boek schreef met die titel en dat ooit bij Oprah mocht promoten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef Cracka-ass het volgende:
Je kan jezelf geen moer kwalijk nemen, anders had ze de stekker er ook uit getrokken.
Dr. Phil zou zeggen: "She is just not that into you."
Even een pruillipje en dan vrolijk weer verder! Sterkte kerel!
Omdat je een mens bent? Met gevoelens? Die nu overhoop liggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik vind het ook jammer. maar waarom mis ik haar dan wel?
De verliefdheidsfase. Heftig maar gaat vanzelf wel weer over. Doe je niets aan, gewoon uitzitten en andere dingen gaan doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ik weet het. maar op 1 of andere manier ben ik in die 6 weken toch aardig verkikkerd op haar geworden..
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's geen uitspraak van Dr. Phil, maar van Greg Behrendt, die een boek schreef met die titel en dat ooit bij Oprah mocht promoten.
Omdat je wel bezig was met emotioneel binden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant. Dat ze het er nu uitgooit is beter dan over een jaar. Dan voel je je nog veel kutter!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ik weet het. maar op 1 of andere manier ben ik in die 6 weken toch aardig verkikkerd op haar geworden..
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Misschien moet je er gewoon even uit. Een feestje ofzo. Als het mooi weer is misschien een leuk tuinfeestje met barbeque. Gewoon even met de auto er naar toe en misschien 1 mixje drinken. Misschien een nachtje bij wildvreemden op de bank liggen kotsen.
Dan komt alles wel weer goed.
Terzijde: Anderhalve maand.. zo emotioneel gebonden ben je dan nog niet hoor..
Dan moet hij zijn tanden poetsen na het kotsen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef jpg97 het volgende:
Eensch. Maar je weet maar nooit met vrouwen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn tanden poetsen na het kotsen.
Maar goed, dit was te verwachten.
dat ie ballen heb had ie al getoond... 50/50 waren zn mixies hehquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef l3laster het volgende:
Seventh heaven... respect voor deze update
Ondanks je onervarenheid met drank![]()
Toon je dat je toch nog wel ballen hebt!![]()
Gl
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef DABAMaster het volgende:
sterkte dude... maar goed, 1,5 maand, daar kom je wel overheen!!
Dat beruchte 50/50 ook altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:15 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nee joh... Bij mij is t ongeveer 50/50 geweest als k t zo terug kijk...
2 weken al weer... toe maar... en wanneer is je eerste Feestje/BBQ met je schoonfamilie en laten we niet vergeten de 50/50 mixjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:43 schreef dude_flipper12 het volgende:
Ach ja, het is maar 1.5 maanddaar kom je wel overheen, je hebt niet zo'n groot deel van je leven weggegooid IMO. Ach ja, wat lul ik nu...Ik heb nog nooit een vriendin gehad, heb er nu wel een. morgen 2 weken...
Gewaagd zeg!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je een mens bent? Met gevoelens? Die nu overhoop liggen?
Wilde gok, hoor.
Dat heb ik nou ook altijd, vrouwen rukken je hart eruit, maar ze willen wel vrienden blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
zou best gewoon vrienden willen blijven, maar dat kan ik toch niet.. hoe kan ik nou vrienden blijven met iemand waar ik sterke gevoelens voor heb...
Als je dan toch de wijsneus gaat uithangen vermeld dan ook even de 2e schrijver van het boek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's geen uitspraak van Dr. Phil, maar van Greg Behrendt, die een boek schreef met die titel en dat ooit bij Oprah mocht promoten.
Precies, zo maakte me vriendin het gister met me uit, om me een paar uur later "als vrienden" te bellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:50 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd, vrouwen rukken je hart eruit, maar ze willen wel vrienden blijven.
In veel gevallen wil ik iemand die mijn hart breekt gewoon niet meer zien. Is het makkelijkste.
In veel gevallen is het toch geen leuke vriendschap meer.
Had je ook de bank onder gekotst bij hun thuis ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, zo maakte me vriendin het gister met me uit, om me een paar uur later "als vrienden" te bellen.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Zotheid het volgende:
Nee niet eens, m'n exschoonmoeder vond het ook al raar dat ze het opeens uit heeft gemaakt. Wel jammer, met m'n schoonpa kon ik teminste wel lekker zuipen.. 50/50 mixjes.
Ik voel me dr trouwens best genaaid om, verteld ze na 7 maanden dat ze ook poept... Net over de eerste schok heen, maakt ze het uit.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Zotheid het volgende:
Nee niet eens, m'n exschoonmoeder vond het ook al raar dat ze het opeens uit heeft gemaakt. Wel jammer, met m'n schoonpa kon ik teminste wel lekker zuipen.. 50/50 mixjes.
Ik voel me dr trouwens best genaaid om, verteld ze na 7 maanden dat ze ook poept... Net over de eerste schok heen, maakt ze het uit.![]()
wat ben jij een mongoolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik lag ziek bij haar, zij was ongesteld. Dus we lagen de hele tijd samen in bed, zegt ze opeens: ja ik moet even naar de wc enne... het gaat wat langer duren. Maakte ik een opmerking over tampons zegt ze dat het het andere was waarom het zo lang duurt.
Nou, toen werd ik alleen maar nog misselijker. Was ik net een beetje aan het idee gewend, zegt ze dat de gevoelens over zijn. En dan verteld ze ook nog in een mailtje om alleen maar de goeie dingen te herinneren, nou ik kan momenteel alleen aan het poepen denken.![]()
dude, blij dat je van haar af bent vrouwen die poepenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Zotheid het volgende:
Doe jij maar, vanavond om 8 uur zie ik dr om me spullen terug te krijgen, dat duurt een half uur. 20:35 verslag van mijn kant.quote:
en fotos maken he.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe jij maar, vanavond om 8 uur zie ik dr om me spullen terug te krijgen, dat duurt een half uur. 20:35 verslag van mijn kant.
L4Lquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Zotheid het volgende:
Ik zal m'n fototoestel meenemen.quote:
ze dumpt hem niet vanwege dat, dat is gewoon het handige excuus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef Camplo het volgende:
Wat een triest wijf je laten vallen om zoiets (na de OP van vorige post gelezen te hebben).
Mis je niks aan imo.
- Ze voelt niks voor hemquote:een habbekrats
Of het is precies andersom. Ze vindt het lullig om te zeggen dat het daardoor kwam dus zegt ze dat ze al langer het gevoel kwijt was. Wie weet..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
ze dumpt hem niet vanwege dat, dat is gewoon het handige excuus.
nah, dat denk ik nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Of het is precies andersom. Ze vindt het lullig om te zeggen dat het daardoor kwam dus zegt ze dat ze al langer het gevoel kwijt was. Wie weet..
precies! Milagro, jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
aim with stoepidquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is hem ws juist dankbaar voor dat 'optreden' , YES, een reden om het zijn schuld te doen zijn!!!
Maar dan had hij in ieder geval (vaker?) kunnen neukenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:25 schreef moz het volgende:
[..]
Bekijk het van de zonnige kant. Dat ze het er nu uitgooit is beter dan over een jaar. Dan voel je je nog veel kutter!
Relativeren![]()
Ach wij, mannen, begrijpen jullie, vrouwen, toch nooitquote:
dan was de klap groter geweest en het verdriet meer, beter nu.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:47 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Maar dan had hij in ieder geval (vaker?) kunnen neuken
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dan was de klap groter geweest en het verdriet meer, beter nu.
mannen doen dat net zo goed zo, hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach wij, mannen, begrijpen jullie, vrouwen, toch nooit![]()
En dit was wel een schot voor open doelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef milagro het volgende:
dus hoop je op een goeie aanleiding, een voorzet en dan knal je hem erin
nogal jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dit was wel een schot voor open doel.
Hang een beetje rond bij het Jellinek, kom je vast wel ééntje tegen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef jpg97 het volgende:
Nou Seventh-Heaven, ik zou zeggen:
Die meid is jou niet waard. Als jij jezelf niet eens kan zijn en op een feestje nog niet eens een drankje mag doen dan zou je met haar niet gelukkig worden.
Er zijn zoveel vrouwen op de wereld, en er loopt er vast wel 1 bij die wél van mannen houdt die na 4 wodka/jus (50/50) de boel onderkotst en vervolgens totaal van de wereld is.
Het is alleen even zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |