Hoe oud ben je eigenlijk? 1.5 maand is niets namelijk...quote:we hebben nu net 1.5 maand ongeveer. en alles liep heel goed tot gisteravond.. en morgen gaan we praten erover.. ik vroeg eigenlijk al: heb ik het verpest? en ze zei dat we er morgen over zouden praten... dus ik word helemaal gek van mezelf nu...!
Hij kotste het huis van zijn ex-schoonfamilie onder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is er zaterdag gebeurd dan?
Heb ik het verkloot?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is er zaterdag gebeurd dan?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij kotste het huis van zijn ex-schoonfamilie onder.
Toen zat die jongen toch al lang in de kroegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:49 schreef Apfel. het volgende:
ik vind wel seavent-heaven dat je ons te lang in spanning hebt gehouden hoor... kon je niet beter om 10 uur 's avonds een update geven?
Nou, ik zat er anders wel erg dichtbij hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:48 schreef Apfel. het volgende:
Hmmm, maar weinig mensen die t bij t rechte eind hadden in dit topic Het 19:00 scenario topic....
:p
Dat dus. Als het dit niet was geweest dan had ze wel wat anders gevonden en nu heb je tenminste nog het plezier dat je nog jarenlang ter sprake gaat komen in die familie op feestjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:54 schreef Oproerkraaier het volgende:
Anyway, je hebt haar wel een mooi excuus gegeven om het uit te maken.
Ik nam de eerste keer tenminste netjes een bosje bloemen mee. Maar het lijkt mij logisch dat als het al niet zo lekker liep (van haar kant) dat dit wel een absoluut breekpunt is geweest. Laten we wel wezen, je kunt jezelf toch niet meer vertonen bij die mensen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij kotste het huis van zijn ex-schoonfamilie onder.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat je hier een érg zure nasmaak van hebt.
Dan hebben ze direct een goed punt om te beginnen met veranderen, dat is wel makkelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:11 schreef moz het volgende:
Maak je niet druk, en zijn genoeg meiden die wel van kerels houden die zich elke week kapot zuipen.
Dit incident was wél de aanleiding, maar niet de oorzaak.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:11 schreef moz het volgende:
Ze zocht gewoon een goede reden om het uit te maken idd. Dit was later heus ook wel gebeurd, en dit incident was niet de aanleiding.
Maak je niet druk, en zijn genoeg meiden die wel van kerels houden die zich elke week kapot zuipen.
En? wat heb ik nu gewonnen?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef jpg97 het volgende:
Ja je hebt het verkloot.
1 foutje is echt onvergeeflijk.
Meld je hier maar alvast: het loslaten van je ex. (ook boven een ravijn) # 52.
Nee joh... Bij mij is t ongeveer 50/50 geweest als k t zo terug kijk... En soms ben jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:09 schreef brooklynzoo het volgende:
Het valt me op dat het met name mannen zijn die zo lopen te janken over het kwijtraken van hun partner.
Zijn vrouwen ijzig koud, of is het gewoon zo dat alleen de vrouwen relaties opzeggen?
Gewoon laten komen zoals het is. Dat ebt wel weer weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Seventh-Heaven het volgende:
En het vervelende is, ik weet niet goed hoe ik hiermee om moet gaan.. ben zo emotioneel als de pest. en chagerijnig tegen iedereen....
dat is normaal zeker in begin.. over paar weken is dat wel over hoor...het komt wel goed...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Seventh-Heaven het volgende:
En het vervelende is, ik weet niet goed hoe ik hiermee om moet gaan.. ben zo emotioneel als de pest. en chagerijnig tegen iedereen....
details, details..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit incident was wél de aanleiding, maar niet de oorzaak.
Misschien moet je er gewoon even uit. Een feestje ofzo. Als het mooi weer is misschien een leuk tuinfeestje met barbeque. Gewoon even met de auto er naar toe en misschien 1 mixje drinken. Misschien een nachtje bij wildvreemden op de bank liggen kotsen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Da's geen uitspraak van Dr. Phil, maar van Greg Behrendt, die een boek schreef met die titel en dat ooit bij Oprah mocht promoten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef Cracka-ass het volgende:
Je kan jezelf geen moer kwalijk nemen, anders had ze de stekker er ook uit getrokken.
Dr. Phil zou zeggen: "She is just not that into you."
Even een pruillipje en dan vrolijk weer verder! Sterkte kerel!
Omdat je een mens bent? Met gevoelens? Die nu overhoop liggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik vind het ook jammer. maar waarom mis ik haar dan wel?
De verliefdheidsfase. Heftig maar gaat vanzelf wel weer over. Doe je niets aan, gewoon uitzitten en andere dingen gaan doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ik weet het. maar op 1 of andere manier ben ik in die 6 weken toch aardig verkikkerd op haar geworden..
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's geen uitspraak van Dr. Phil, maar van Greg Behrendt, die een boek schreef met die titel en dat ooit bij Oprah mocht promoten.
Omdat je wel bezig was met emotioneel binden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant. Dat ze het er nu uitgooit is beter dan over een jaar. Dan voel je je nog veel kutter!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ik weet het. maar op 1 of andere manier ben ik in die 6 weken toch aardig verkikkerd op haar geworden..
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Misschien moet je er gewoon even uit. Een feestje ofzo. Als het mooi weer is misschien een leuk tuinfeestje met barbeque. Gewoon even met de auto er naar toe en misschien 1 mixje drinken. Misschien een nachtje bij wildvreemden op de bank liggen kotsen.
Dan komt alles wel weer goed.
Terzijde: Anderhalve maand.. zo emotioneel gebonden ben je dan nog niet hoor..
Dan moet hij zijn tanden poetsen na het kotsen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef jpg97 het volgende:
Eensch. Maar je weet maar nooit met vrouwen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn tanden poetsen na het kotsen.
Maar goed, dit was te verwachten.
dat ie ballen heb had ie al getoond... 50/50 waren zn mixies hehquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef l3laster het volgende:
Seventh heaven... respect voor deze update
Ondanks je onervarenheid met drank![]()
Toon je dat je toch nog wel ballen hebt!![]()
Gl
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef DABAMaster het volgende:
sterkte dude... maar goed, 1,5 maand, daar kom je wel overheen!!
Dat beruchte 50/50 ook altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:15 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nee joh... Bij mij is t ongeveer 50/50 geweest als k t zo terug kijk...
2 weken al weer... toe maar... en wanneer is je eerste Feestje/BBQ met je schoonfamilie en laten we niet vergeten de 50/50 mixjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:43 schreef dude_flipper12 het volgende:
Ach ja, het is maar 1.5 maanddaar kom je wel overheen, je hebt niet zo'n groot deel van je leven weggegooid IMO. Ach ja, wat lul ik nu...Ik heb nog nooit een vriendin gehad, heb er nu wel een. morgen 2 weken...
Gewaagd zeg!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je een mens bent? Met gevoelens? Die nu overhoop liggen?
Wilde gok, hoor.
Dat heb ik nou ook altijd, vrouwen rukken je hart eruit, maar ze willen wel vrienden blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
zou best gewoon vrienden willen blijven, maar dat kan ik toch niet.. hoe kan ik nou vrienden blijven met iemand waar ik sterke gevoelens voor heb...
Als je dan toch de wijsneus gaat uithangen vermeld dan ook even de 2e schrijver van het boek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's geen uitspraak van Dr. Phil, maar van Greg Behrendt, die een boek schreef met die titel en dat ooit bij Oprah mocht promoten.
Precies, zo maakte me vriendin het gister met me uit, om me een paar uur later "als vrienden" te bellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:50 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd, vrouwen rukken je hart eruit, maar ze willen wel vrienden blijven.
In veel gevallen wil ik iemand die mijn hart breekt gewoon niet meer zien. Is het makkelijkste.
In veel gevallen is het toch geen leuke vriendschap meer.
Had je ook de bank onder gekotst bij hun thuis ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, zo maakte me vriendin het gister met me uit, om me een paar uur later "als vrienden" te bellen.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Zotheid het volgende:
Nee niet eens, m'n exschoonmoeder vond het ook al raar dat ze het opeens uit heeft gemaakt. Wel jammer, met m'n schoonpa kon ik teminste wel lekker zuipen.. 50/50 mixjes.
Ik voel me dr trouwens best genaaid om, verteld ze na 7 maanden dat ze ook poept... Net over de eerste schok heen, maakt ze het uit.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Zotheid het volgende:
Nee niet eens, m'n exschoonmoeder vond het ook al raar dat ze het opeens uit heeft gemaakt. Wel jammer, met m'n schoonpa kon ik teminste wel lekker zuipen.. 50/50 mixjes.
Ik voel me dr trouwens best genaaid om, verteld ze na 7 maanden dat ze ook poept... Net over de eerste schok heen, maakt ze het uit.![]()
wat ben jij een mongoolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik lag ziek bij haar, zij was ongesteld. Dus we lagen de hele tijd samen in bed, zegt ze opeens: ja ik moet even naar de wc enne... het gaat wat langer duren. Maakte ik een opmerking over tampons zegt ze dat het het andere was waarom het zo lang duurt.
Nou, toen werd ik alleen maar nog misselijker. Was ik net een beetje aan het idee gewend, zegt ze dat de gevoelens over zijn. En dan verteld ze ook nog in een mailtje om alleen maar de goeie dingen te herinneren, nou ik kan momenteel alleen aan het poepen denken.![]()
dude, blij dat je van haar af bent vrouwen die poepenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Zotheid het volgende:
Doe jij maar, vanavond om 8 uur zie ik dr om me spullen terug te krijgen, dat duurt een half uur. 20:35 verslag van mijn kant.quote:
en fotos maken he.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe jij maar, vanavond om 8 uur zie ik dr om me spullen terug te krijgen, dat duurt een half uur. 20:35 verslag van mijn kant.
L4Lquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Zotheid het volgende:
Ik zal m'n fototoestel meenemen.quote:
ze dumpt hem niet vanwege dat, dat is gewoon het handige excuus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef Camplo het volgende:
Wat een triest wijf je laten vallen om zoiets (na de OP van vorige post gelezen te hebben).
Mis je niks aan imo.
- Ze voelt niks voor hemquote:een habbekrats
Of het is precies andersom. Ze vindt het lullig om te zeggen dat het daardoor kwam dus zegt ze dat ze al langer het gevoel kwijt was. Wie weet..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
ze dumpt hem niet vanwege dat, dat is gewoon het handige excuus.
nah, dat denk ik nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Of het is precies andersom. Ze vindt het lullig om te zeggen dat het daardoor kwam dus zegt ze dat ze al langer het gevoel kwijt was. Wie weet..
precies! Milagro, jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
aim with stoepidquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is hem ws juist dankbaar voor dat 'optreden' , YES, een reden om het zijn schuld te doen zijn!!!
Maar dan had hij in ieder geval (vaker?) kunnen neukenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:25 schreef moz het volgende:
[..]
Bekijk het van de zonnige kant. Dat ze het er nu uitgooit is beter dan over een jaar. Dan voel je je nog veel kutter!
Relativeren![]()
Ach wij, mannen, begrijpen jullie, vrouwen, toch nooitquote:
dan was de klap groter geweest en het verdriet meer, beter nu.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:47 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Maar dan had hij in ieder geval (vaker?) kunnen neuken
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dan was de klap groter geweest en het verdriet meer, beter nu.
mannen doen dat net zo goed zo, hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach wij, mannen, begrijpen jullie, vrouwen, toch nooit![]()
En dit was wel een schot voor open doelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef milagro het volgende:
dus hoop je op een goeie aanleiding, een voorzet en dan knal je hem erin
nogal jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dit was wel een schot voor open doel.
Hang een beetje rond bij het Jellinek, kom je vast wel ééntje tegen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef jpg97 het volgende:
Nou Seventh-Heaven, ik zou zeggen:
Die meid is jou niet waard. Als jij jezelf niet eens kan zijn en op een feestje nog niet eens een drankje mag doen dan zou je met haar niet gelukkig worden.
Er zijn zoveel vrouwen op de wereld, en er loopt er vast wel 1 bij die wél van mannen houdt die na 4 wodka/jus (50/50) de boel onderkotst en vervolgens totaal van de wereld is.
Het is alleen even zoeken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef jpg97 het volgende:
Nou Seventh-Heaven, ik zou zeggen:
Die meid is jou niet waard. Als jij jezelf niet eens kan zijn en op een feestje nog niet eens een drankje mag doen dan zou je met haar niet gelukkig worden.
Er zijn zoveel vrouwen op de wereld, en er loopt er vast wel 1 bij die wél van mannen houdt die na 4 wodka/jus (50/50) de boel onderkotst en vervolgens totaal van de wereld is.
Het is alleen even zoeken.
als ik erachter zou komen dat de vrouw met wie ik ga poept, dump ik haar gelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:35 schreef niekth het volgende:
Nu hoef je in ieder geval niet de ontdekken dat ook vrouwen poepen. Althans, dit hoef je nog niet te ontdekken.
Dat willen we ook niet, dat zeggen we alleen maar om de pil te verguldenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:50 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd, vrouwen rukken je hart eruit, maar ze willen wel vrienden blijven.
Als ze niet moet poepen tussendoor dan. Ik zou voor de zekerheid maar een marge van 40 minuten aanhouden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe jij maar, vanavond om 8 uur zie ik dr om me spullen terug te krijgen, dat duurt een half uur. 20:35 verslag van mijn kant.
ihiihihihihihihihihihiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ze niet moet poepen tussendoor dan. Ik zou voor de zekerheid maar een marge van 40 minuten aanhouden.
Hoef je nog niet te verhuizen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
*grinnik*
oh ja, hoefde geen verkapte tvp meer te posten
Weinig kans dat ze nog komt..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ze niet moet poepen tussendoor dan. Ik zou voor de zekerheid maar een marge van 40 minuten aanhouden.
Ah, wildpoepen dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef Zotheid het volgende:
Nou ze zou niet bij mij poepen, ze wou op het plein in den haag afspreken.. Dat is wel bij mij om de hoek maar ze komt echt m'n huis niet in..
Iemand zin om te meeten, sta ik er teminste niet voor jan lul.
Je bent gewoon fuckin gay....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef Zotheid het volgende:
Nou ze zou niet bij mij poepen, ze wou op het plein in den haag afspreken.. Dat is wel bij mij om de hoek maar ze komt echt m'n huis niet in..
Iemand zin om te meeten, sta ik er teminste niet voor jan lul.
Wtf man?quote:30 seconds to mars - the kill
What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?(Oh,Oh,Oh,Oh)
What if I fell to the floor
Couldn't take this anymore
What would you do, do, do?
Come, break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life.
What would you do?(Do,do)
You say you wanted more
What are you waiting for
I'm not running from you
Come, break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you
I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now: this is who I really am inside
Finally found myself
Fighting for a chance
I know now, THIS IS WHO I REALLY AM
Oh oh
Oh oh
Oh oh
Come, break me down
Bury me, bury me
I am finished with you, you, you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you
Come, break me down
Break me down
Break me down
What if I wanted to break...? (You say you wanted more, what are you waiting for? I'm not running from you...)
What if I, what if I, what if I... (bury me, bury me)
Maken we er een gang-bang meet vanquote:
Vond mijn text al iets beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je bent gewoon fuckin gay....
[..]
Wtf man?![]()
Hoe voel je je nu uitgedrukt in (song)teksten (deel 38)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef Valon het volgende:
*geeft Karvan Cevitam Wodka/Jus (50/50)*
Komt wel goed schatje..
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
ze is hem ws juist dankbaar voor dat 'optreden' , YES, een reden om het zijn schuld te doen zijn!!!
ah daar zit de fout.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:
En toch snap ik het niet. hoe kan nou in 1 week het gevoel weg zijn voor de ander als je zelf niks fout gedaan hebt tot die tijd...
ik kon goed opschieten met haar omgeving, (nichtjes, oom en tante, ouders) veel voor dr over gehad. heb dr opgehaald 200 km verderop zodat ze niet met trein hoefde met al dr koffers e.d. (mij hoor je toch ook niet klagen over bijna 35 euro aan benzine?)
samen met dr vader/oom/nichtjes naar Duinrell geweest. ook toen regelde ik het vervoer. ook weer zo'n 20 euro aan benzine, heb het eten voorgeschoten bij de burgerking langs de snelweg. ala 42 euro. ook niks meer van gehoord... zouden we allemaal delen door 6. (dus 20 euro entree etc) dus die oom en nichtjes hadden al terugbetaald in de zin van dat ik hun die 20 euro niet gaf. dus zou nog 14 euro krijgen van haar en dr vader...
Maar mij hoor je niet klagen, boeide en boeit me helemaal niks het is toch iets wat je er voor over moet hebben, maar het lijkt wel alsof ze dat allemaal in 1x vergeten is..
in 2 maanden een telefoonrekening van 200 euro. zegt dus redelijk wat dat we vaak aan de telefoon zaten. en we hadden altijd wel een gespreksonderwerp waarover we konden praten. dus geen zinloze telefoontjes ofzo.
Ik heb dr vorige week nog mooie zilveren oorbellen gegeven. (was ze wel heel blij mee, maar als ze toch al bijna ging twijfelen....)
Heb voor dr nichtje een TV geregeld. (mn oma had toevallig nog 1 over die ze toch niet gebruikte)
IK SNAP HET NIET!
gast het is 1.5 maand dan heb je nog geen diepe gevoelens, ze is er gewoon achter gekomen dat het niet zo is zoals verwacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:
En toch snap ik het niet. hoe kan nou in 1 week het gevoel weg zijn voor de ander als je zelf niks fout gedaan hebt tot die tijd...
ik kon goed opschieten met haar omgeving, (nichtjes, oom en tante, ouders) veel voor dr over gehad. heb dr opgehaald 200 km verderop zodat ze niet met trein hoefde met al dr koffers e.d. (mij hoor je toch ook niet klagen over bijna 35 euro aan benzine?)
samen met dr vader/oom/nichtjes naar Duinrell geweest. ook toen regelde ik het vervoer. ook weer zo'n 20 euro aan benzine, heb het eten voorgeschoten bij de burgerking langs de snelweg. ala 42 euro. ook niks meer van gehoord... zouden we allemaal delen door 6. (dus 20 euro entree etc) dus die oom en nichtjes hadden al terugbetaald in de zin van dat ik hun die 20 euro niet gaf. dus zou nog 14 euro krijgen van haar en dr vader...
Maar mij hoor je niet klagen, boeide en boeit me helemaal niks het is toch iets wat je er voor over moet hebben, maar het lijkt wel alsof ze dat allemaal in 1x vergeten is..
in 2 maanden een telefoonrekening van 200 euro. zegt dus redelijk wat dat we vaak aan de telefoon zaten. en we hadden altijd wel een gespreksonderwerp waarover we konden praten. dus geen zinloze telefoontjes ofzo.
IK SNAP HET NIET!
du voor elke meid waar je altijd voor klaarstaat moet verkering met je nemen omdat je altijd voor ze klaarstaatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Nee dat weet ik. maar wat ik er mee bedoel is, dat ik altijd klaar voor dr stond. en dan zo nul op het rekst krijg.
dat geld kan me geen reet schelen. echt niet. en zo bedoel ik het ook niet.
Iemand die altijd voor je klaarstaat is niet spannend. ik herhaal, Niet Spannend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Nee dat weet ik. maar wat ik er mee bedoel is, dat ik altijd klaar voor dr stond. en dan zo nul op het rekst krijg.
dat geld kan me geen reet schelen. echt niet. en zo bedoel ik het ook niet.
Jemig, dat doe ik dus altijd fout. Dank uquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Iemand die altijd voor je klaarstaat is niet spannend. ik herhaal, Niet Spannend.
(Vooral niet op je 19e, om omstreeks.)
Je was een te grote goedzak.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:
IK SNAP HET NIET!
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Laat maar. krijg het niet goed uitgelegd.
Ik heb er nog een voor je:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jemig, dat doe ik dus altijd fout. Dank u
quote:
Waarom is zij nou weer een golddigger? Ze heeft hem volgens mij niet om die cadeautjes gevraagd? En bovendien als ze een golddigger was had ze hem nog wel even (aan het lijntje) gehouden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:38 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Je was een te grote goedzak.
Daar houden die sletjes niet van als ze een vent zoeken.
Wel als ze kadootjes willen hebben.
Stel je bij de volgende golddigger iets nonchalanter op.
Een beetje tegenstribbelen enzo.
zo duur waren ze niet hoor.. ben niet gek. vond het gewoon leuk om iets te geven toen we een maand hadden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Little_Meanie het volgende:
je hebt gewoon haar affectie gekocht
zo van ik ben jou eigenlijk niet waard, dus betaal ik je lekker zodat je bij mij blijft
zilveren oorbellen als je een maand samen bent, OMG
Was je dat iedere maand van plan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
zo duur waren ze niet hoor.. ben niet gek. vond het gewoon leuk om iets te geven toen we een maand hadden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef Valon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja jij bent inderdaad een goede sukkel. Ik ken je niet eens maar wil het nu ook graag uitmaken.
Lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Little_Meanie het volgende:
je hebt gewoon haar affectie gekocht
zo van ik ben jou eigenlijk niet waard, dus betaal ik je lekker zodat je bij mij blijft
zilveren oorbellen als je een maand samen bent, OMG
Toch moet je daar wel mee oppassen. Als je in het begin zo attent en romantisch bent wennen ze aan een bepaalde standaard he en valt het al snel op wanneer je minder moeite gaat doen.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:12 schreef jpg97 het volgende:
Nee alle gekheid op een stokje ()
Je bent goed voor haar geweest, en ondanks dat maakt ze het uit. Dat is waarschijnlijk het stukje dat je niet snapt.
Nu komt "the hard part" : Waarschijnlijk vond ze je al niet zo heel leuk om mee te beginnen. Heeft ze het wel geprobeerd ( hence die 1.5 maand verkering ) en is ze er een week geleden achter gekomen dat het misschien toch niets wordt, of dat de "klik" er gewoon niet is.
Ze heeft het nog geprobeerd, door je in de stemming te brengen met wat drank maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Je zult het jezelf de komende weken nog vaker afvragen waarom en je zult het dan nog niet snappen, maar de frequentie dat je je dat afvraagt wordt steeds minder, tot je op een punt komt dat het je niet meer interesseert.
Dan kun je weer verder, en kun je hier achteraf hard om lachen allemaal.
Fin.
D'r komt nog wel meer uit soms. heel soms.quote:
Twee emm..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
D'r komt nog wel meer uit soms. heel soms.
quote:
Maar wat jij zegt dat zij een golddigger is slaat ook helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
zo duur waren ze niet hoor.. ben niet gek. vond het gewoon leuk om iets te geven toen we een maand hadden.
en voor de rest wat je zegt slaat nergens op.
Precies wat ik nu denk.quote:
Terwijl je juist die tuinhekjes zo goed kan gebruiken als de drank slecht valtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef Roellio het volgende:
Meer vrouwen dan tuinhekjes! Fuck it dude!
Hoe lullig dat ook voelt, het is een mooie eerste stap om verder te gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Maar dr misplaatste cynisme is iig een flinke eye-opener, ik zie nu dat dit uiteindelijk zeker geen toekomst had gehad
Gelukkig zijn mensen die dat soort uitspraken bezigen over het algemeen erg goed in het zijn van het levende bewijs van karmaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Isabeau het volgende:
"dat je er van geleerd hebt"?! Wat een arrogante kutuitspraak.
Dan hopen we daar maar op. Dat ze zelf op haar eigen bruiloft in de toekomst iets bedorvens moge eten en haar schoonfamilie onderkotsequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig zijn mensen die dat soort uitspraken bezigen over het algemeen erg goed in het zijn van het levende bewijs van karma.
zeven maal zeven maal van God verlaten en op de knieën kruipend door een bak vol knikkers en nog veel erger.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan hopen we daar maar op. Dat ze zelf op haar eigen bruiloft in de toekomst iets bedorvens moge eten en haar schoonfamilie onderkotse
Jeetje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Nou hoor ik dat ze blij is dat zeer weer single is.. (vriendin van dr nichtje) en dat ze hoopt dat ik er van geleerd hebt... wat een takkewijf ook eigenlijk.. ze had er nogal lol om, terwijl ik er niet echt om kon lachen. Kennelijk betekende het voor haar een stuk minder dan voor mij. Maar dr misplaatste cynisme is iig een flinke eye-opener, ik zie nu dat dit uiteindelijk zeker geen toekomst had gehad
Geen beter vermaak dan Leedvermaak. Ik weet het.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Nou hoor ik dat ze blij is dat zeer weer single is.. (vriendin van dr nichtje) en dat ze hoopt dat ik er van geleerd hebt... wat een takkewijf ook eigenlijk.. ze had er nogal lol om, terwijl ik er niet echt om kon lachen. Kennelijk betekende het voor haar een stuk minder dan voor mij. Maar dr misplaatste cynisme is iig een flinke eye-opener, ik zie nu dat dit uiteindelijk zeker geen toekomst had gehad
Welnee, gewoon een meisje voor wie een emmer braaksel de spreekwoordelijke druppel was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:58 schreef nozem het volgende:
Het lijkt me een vals exemplaar van de andere sekse TS. Je komt er wel overheen!![]()
lurkt ze mee op fok?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:
.. ze had er nogal lol om, terwijl ik er niet echt om kon lachen.
Beste druppel is dat geweest danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een meisje voor wie een emmer braaksel de spreekwoordelijke druppel was.
Je denkt dat het in de familie houden een goed idee is met deze geschiedenis?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef TheThirdMark het volgende:
* TheThirdMark houdt van het vrouwennetwerk mbt vriendinnen en familie.
Een lijntje?? Ze heeft een weekje getwijfeld, lijkt me een heel redelijke periode om e.e.a. in overweging te nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Een beetje laf dat ze je aan het lijntje hield, maar goed er gaat niets verloren. Morgen is er gewoon weer een mooie dag en over een tijdje fladdert er wel weer wat nieuws langs.
En die hoopt dat 'hij er een lesje van heeft geleerd'..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een meisje voor wie een emmer braaksel de spreekwoordelijke druppel was.
Mwoa, waarom niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt dat het in de familie houden een goed idee is met deze geschiedenis?.
Ik zei niet dat het een lang lijntje was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een lijntje?? Ze heeft een weekje getwijfeld, lijkt me een heel redelijke periode om e.e.a. te overwegen. Daarna (...) tja wat gebeurde er daarna ook alweer
Dan is de knoop snel doorgehakt.
Als ik bij mijn nogmaarnetvriendinnetje de boel theatraal onderkots, ga ik me ook afvragen hoe diep de relatie bij mij eigenlijk zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef nozem het volgende:
[..]
En die hoopt dat 'hij er een lesje van heeft geleerd'..
Erg diep zat het in ieder geval niet bij mevrouw.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Frrreek het volgende:
Wellicht is een omvorming naar een wraak-topic dé oplossing. Zet dat overmatig idealistische beeld van haar opzij en vervang het met de haat die ze verdiend. Plaats *hier* je terug-pak suggesties!
1. Koop een fles Absolut. Maak een aantal mix-drankjes. Kots in een emmer (evt. kan je gaan liggen, de kots loopt immers niet weg). Vul de inmiddels lege fles met de orale diarree en bind er een kaartje aan met "Ik hoop dat je hiervan zal leren". Gewapend met je molokots-coktail betreedt je voorzichtig haar erf. Vervolgens flikker je deze haar kamer in, alwaar het breken van de fles de verse vodka kots-klonten royaal verspreid. Natuurlijk alleen doen als ze in de kamer is; het liefst met een andere jongen.
Dat zou je verbazenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mwoa, waarom niet?
De meeste mensen zijn niet zo kleinzielig.
Dat komt door de 50/50 (jus/wodka)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ik bij mijn nogmaarnetvriendinnetje de boel theatraal onderkots, ga ik me ook afvragen hoe diep de relatie bij mij eigenlijk zit.
Of waarom ik fysiek zó op haar reageer
Het poep-incident?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Zet je erover heen, maar desnoods flink ruzie zodat je er zelf geen zin meer in hebt. Werkt prima, doe het zelf momenteel ook.
Nouja, niet precies dat. Maar we hebben wel even flink ruzie gemaakt en ik voel me een stuk minder verdrietig.quote:
Ben je een tokkie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef BillGates het volgende:
wat een vaag mens..
niet om het 1 of ander, maar het was niet haar feestje, maar dat van d'r pa enzo.. en die konden er om lachen zoals je zelf al zei.
Daarnaast heb je je heel erg verantwoordelijk gedragen voor de rest (de boel schoonmaken, opruimen van feestjesspullen, excuses aanbieden etc.) dus ik zie echt niet in wat je nou helemaal precies verkeerd hebt gedaan.. Ik bedoel kom op... wie wordt er nou _niet_ eens een keer ketsbezopen op een feestje, tot op kotsens toe. lachen toch? all part of the fun.
mij ook wel es gebeurd in mijn leven, dat ik over de vloer bij schoonzus over mijn nek ga, of verjaarsfeest van scoonma met een emmertje naast mijn hoofd bij dr op de bank lig. Niet leuk voor dat moment, maar daar kun je achteraf dan weer smakelijk om lachen.
tenzij je niet de hele waarheid vertelt natuurlijk en je toevallig lkast hebt van een kwade dronk en als 1 of andere hulk gillend en schreeuwend het feest hebt lopen vergallen..
anyway, in het kort:
zoals andere users al zeiden..
1. dit feestje was niet aanleiding #1 om het uit te maken voor haar, slechts een slap excuus. geen ruggegraat dus, niet eerlijk. word je niet gelukkig van.
2. als dit wel de reden voor haar was, dan is het gewoon een zure pruim die geen lol in het leven heeft. mis je niks an, word je ook nooit gelukkig mee.
damn hoevaak moet jij wel niet kotsen op van die feestjes.... tering....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef BillGates het volgende:
wat een vaag mens..
niet om het 1 of ander, maar het was niet haar feestje, maar dat van d'r pa enzo.. en die konden er om lachen zoals je zelf al zei.
Daarnaast heb je je heel erg verantwoordelijk gedragen voor de rest (de boel schoonmaken, opruimen van feestjesspullen, excuses aanbieden etc.) dus ik zie echt niet in wat je nou helemaal precies verkeerd hebt gedaan.. Ik bedoel kom op... wie wordt er nou _niet_ eens een keer ketsbezopen op een feestje, tot op kotsens toe. lachen toch? all part of the fun.
mij ook wel es gebeurd in mijn leven, dat ik over de vloer bij schoonzus over mijn nek ga, of verjaarsfeest van scoonma met een emmertje naast mijn hoofd bij dr op de bank lig. Niet leuk voor dat moment, maar daar kun je achteraf dan weer smakelijk om lachen.
tenzij je niet de hele waarheid vertelt natuurlijk en je toevallig lkast hebt van een kwade dronk en als 1 of andere hulk gillend en schreeuwend het feest hebt lopen vergallen..
anyway, in het kort:
zoals andere users al zeiden..
1. dit feestje was niet aanleiding #1 om het uit te maken voor haar, slechts een slap excuus. geen ruggegraat dus, niet eerlijk. word je niet gelukkig van.
2. als dit wel de reden voor haar was, dan is het gewoon een zure pruim die geen lol in het leven heeft. mis je niks an, word je ook nooit gelukkig mee.
ik ben 34... dan mag ik terugkijken op vele jaren feestjes en dito vele kansen op te veel dronken worden met slechte wiskies en foute wijnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:08 schreef l3laster het volgende:
[..]
damn hoevaak moet jij wel niet kotsen op van die feestjes.... tering....
emmers zijn voor mietjes![]()
Als ik het zo lees is dat dat kotsen een van de beste dingen die je is overkomen, het heeft je voor een flink onheil behoedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Alcohol doet wonderen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:26 schreef Seventh-Heaven het volgende:
hoe cliche het ook is. toch mis ik haar..
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik ben 34... dan mag ik terugkijken op vele jaren feestjes en dito vele kansen op te veel dronken worden met slechte wiskies en foute wijnen
tell me 'bout it.... heb me lange tijd iedere avond een slag in de rondte gezopen nadat k aan de kant gezet was....quote:
Omdat je nog niet genoeg gezopen hebt om het kwijt te raken. Hupsakee, drinken jongen en kots het er weer allemaal uit voor mijn part. Maar na een avondje bier is alles weer goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:45 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Waarom ben ik nog zo verdrietig!!! godverdomme...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat je nog niet genoeg gezopen hebt om het kwijt te raken. Hupsakee, drinken jongen en kots het er weer allemaal uit voor mijn part. Maar na een avondje bier is alles weer goed
Oh, het dramatische gedeelte is aangebroken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:45 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Waarom ben ik nog zo verdrietig!!! godverdomme...
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, het dramatische gedeelte is aangebroken.
Dat is normaal hoor TS, 1 dag na dato, het wordt vanzelf minder.
Het is uiteraard wel zo fair dat ook die goed gedocumenteerd wordt op Fok!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, het dramatische gedeelte is aangebroken.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:30 schreef doshi het volgende:
Ik krijg wel herrinneringen van dit topic zeg![]()
Een relatie van mij liep niet echt lekker. Ik had wat onenigheid met haar ouders gehad (geen idee meer waarom), maar ik wilde graag dat de relatie weer lekker ging lopen en gin ging dus bij haar ouders langs om het goed te maken. Kort gezegd lang gesproken, alles uitgepraat, vervolgens kwam er drank op tafel en ik raakte aardig lam.
Iedereen ging naar bed, ik naar huis. Maar met mjin dronken kop struikel ik buiten over de overdadige kerstverlichting. De hele verlichting kapot! Ik snel bedenken wat te doen, doodsbang dat ik weer ruzie zou krjigen. Heb ik vervolgens met mijn lamme kop alle kerstverlichting maar door de brievenbus geduwd omdat dat mij toen de beste keuze leek![]()
De volgende dag was de relatie over![]()
HELDquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:30 schreef doshi het volgende:
Ik krijg wel herrinneringen van dit topic zeg![]()
Een relatie van mij liep niet echt lekker. Ik had wat onenigheid met haar ouders gehad (geen idee meer waarom), maar ik wilde graag dat de relatie weer lekker ging lopen en ging dus bij haar ouders langs om het goed te maken. Kort gezegd lang gesproken, alles uitgepraat, vervolgens kwam er drank op tafel en ik raakte aardig lam.
Iedereen ging naar bed, ik naar huis. Maar met mjin dronken kop struikel ik buiten over de overdadige kerstverlichting. De hele verlichting kapot! Ik snel bedenken wat te doen, doodsbang dat ik weer ruzie zou krjigen. Heb ik vervolgens met mijn lamme kop alle kerstverlichting maar door de brievenbus geduwd omdat dat mij toen de beste keuze leek![]()
De volgende dag was de relatie over![]()
idd, mixies 50/50 ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat je nog niet genoeg gezopen hebt om het kwijt te raken. Hupsakee, drinken jongen en kots het er weer allemaal uit voor mijn part. Maar na een avondje bier is alles weer goed
mijn garp, wat doe jequote:
jouw grap?????quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
mijn garp, wat doe je
het zijn trouwens wodka/jus (50/50)![]()
En je vervolgens jaren na dato nog steeds aan herinnerd wordt.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is uiteraard wel zo fair dat ook die goed gedocumenteerd wordt op Fok!.
Hoe is het met Henk trouwens?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
En je vervolgens jaren na dato nog steeds aan herinnerd wordt.....
Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de mix.quote:
true.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de mix.
Wodka/jus (50/50) laat nogal een kater achter...
Brakheid draait niet om de hoeveelheid alcohol?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de mix.
Wodka/jus (50/50) laat nogal een kater achter...
quote:
Ach welquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:48 schreef Zotheid het volgende:
Nieeeeeeeet!
Ik zag het toch in je foboquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef Zotheid het volgende:
Heul niej!
http://fotoboek.fok.nl/Zotheidquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:33 schreef Apfel. het volgende:
[..]
hij heb geen fobo
Bijna "Reageer op: Heb ik het verkloot? JA!!!!! #2 "![]()
Post je tieten eens danquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef Zotheid het volgende:
Heul niej!
Ik dacht dat alleen als je een fototoestel bij je berichtje had, dat je een fobo hadquote:
A) dat is maar 1 tietquote:
Zo'n lamp hadden me opa en oma ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef l3laster het volgende:
kben op dit moment helemaal down van de 50/50 maar moest toch ff een foto met jullie delen
[afbeelding]
gelukkig staan me schoonouders er niet op![]()
![]()
Belt ze je om dat te melden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:34 schreef Zotheid het volgende:
Brakheid heerst... En dat gewoon door het bier...
Werd ik vannacht nog wakker gebeld door m'n ex... Ze was thuis en had met niemand gezoend ofzo..
je hebt toch wel gevraagd of ze zich nog kapot heeft gezopen aan de 50/50 mixjes he!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:34 schreef Zotheid het volgende:
Brakheid heerst... En dat gewoon door het bier...
Werd ik vannacht nog wakker gebeld door m'n ex... Ze was thuis en had met niemand gezoend ofzo..
Nee niet gevraagd, dat was wel aan dr stem te merken, waren 50/50 (malibu/cola).quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef l3laster het volgende:
[..]
je hebt toch wel gevraagd of ze zich nog kapot heeft gezopen aan de 50/50 mixjes he!![]()
Die zijn nepquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee niet gevraagd, dat was wel aan dr stem te merken, waren 50/50 (malibu/cola).
Ow en dat dronk ze normaal altijd, zal ze vannacht ook wel gedaan hebben.
Niet alleen malibu cola is zum kotzen, wodka/jus (50/50) ook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:24 schreef l3laster het volgende:
malibu cola ... zum kotzen!
Klopt!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:24 schreef l3laster het volgende:
Hertog Jan FTW!
Je kotst ook wel overal van.quote:
Leer lezen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:07 schreef WrineX-Joske het volgende:
Gezeik van die wijven ook altijd; je mag ook niks zonder dat ze met hun vingertje beginnen te wijzen bah.
Maar goed, welke sissy gaat er dan ook over zijn nek van 1 biertje teveel?
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:16 schreef faun het volgende:
Of je anderhalve maand verkering hebt dat zegt niets over dat het dan minder erg is.
Als ik een meisje zie voor de eerste keer en het is echt liefde op het eerste gezicht dan voel ik na 5 minuten al pijn dat ik niet met haar ben.
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:16 schreef faun het volgende:
Of je anderhalve maand verkering hebt dat zegt niets over dat het dan minder erg is.
Als ik een meisje zie voor de eerste keer en het is echt liefde op het eerste gezicht dan voel ik na 5 minuten al pijn dat ik niet met haar ben.
wel uit elke tiet evenveel zuigen he... anders krijg je geen 50/50 verhouding!quote:Op zondag 8 juli 2007 13:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe lang kun je eigenlijk zonder borstvoeding van mammie?![]()
![]()
Waarom?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef Zotheid het volgende:
*kick*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |