Brakheid draait niet om de hoeveelheid alcohol?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de mix.
Wodka/jus (50/50) laat nogal een kater achter...
quote:
Ach welquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:48 schreef Zotheid het volgende:
Nieeeeeeeet!
Ik zag het toch in je foboquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef Zotheid het volgende:
Heul niej!
http://fotoboek.fok.nl/Zotheidquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:33 schreef Apfel. het volgende:
[..]
hij heb geen fobo
Bijna "Reageer op: Heb ik het verkloot? JA!!!!! #2 "![]()
Post je tieten eens danquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef Zotheid het volgende:
Heul niej!
Ik dacht dat alleen als je een fototoestel bij je berichtje had, dat je een fobo hadquote:
A) dat is maar 1 tietquote:
Zo'n lamp hadden me opa en oma ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef l3laster het volgende:
kben op dit moment helemaal down van de 50/50 maar moest toch ff een foto met jullie delen
[afbeelding]
gelukkig staan me schoonouders er niet op![]()
![]()
Belt ze je om dat te melden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:34 schreef Zotheid het volgende:
Brakheid heerst... En dat gewoon door het bier...
Werd ik vannacht nog wakker gebeld door m'n ex... Ze was thuis en had met niemand gezoend ofzo..
je hebt toch wel gevraagd of ze zich nog kapot heeft gezopen aan de 50/50 mixjes he!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:34 schreef Zotheid het volgende:
Brakheid heerst... En dat gewoon door het bier...
Werd ik vannacht nog wakker gebeld door m'n ex... Ze was thuis en had met niemand gezoend ofzo..
Nee niet gevraagd, dat was wel aan dr stem te merken, waren 50/50 (malibu/cola).quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef l3laster het volgende:
[..]
je hebt toch wel gevraagd of ze zich nog kapot heeft gezopen aan de 50/50 mixjes he!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |